Hoofdcategorieën
Topicacties

[XP] Service Pack 3 (discussie)

Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 september 2004

quote:
Heel mooi gevonden :)

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

There can be only one Legend

quote:
Redsandro schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:58:
Is weggemod (als ik niet met de neus kijk).

Maar voor wie het nog niet wist, SP3 NL schijnt uitgesteld te zijn tot 5 mei.
Bron: http://www.tipandtrick.ne...sp3-rtm-release-schedule/
Post met de link naar de ENU versie: lt_cmd_data in "[XP] Service Pack 3 (discussie)"

Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair

Tweaker Dealer
Reg. datum: 12 februari 2004

@Lizard, je zou denken met de compatibiliteits problemen die ze aangekondigd hebben dat ze de links wel zullen verwijderen maar niet dus.

Z/
Reg. datum: 27 november 2000

Ik heb net ook maar eens geprobeerd, maar ik wordt er nog niet echt blij van...

AVG 8.0 schreeuwd dat ik een unsupported OS heb... :?
Live Messenger weigert te installeren... ?

oZner wijzigde dit bericht 02-05-2008 12:07 (63%)

religions are a disease, a cancer of this planet, it's a plague... you are the cure!

1. Controleer de kabel!
Reg. datum: 08 augustus 2000

Ik wil weten of SATA (/raid) drivers en / of usb support nu in een geslipstreamde XP sp3 install cd zitten, of dat ik nu zelf de (intel ICH9) Sata drivers daarin moet gaan sleutelen.

Ik denk dat dat wel beschreven is in de de gedetailleerde sp3 beschrijving, maar alles wat ik vind link telkens terug naar De overview. Waar staat de gedetaillerde readme (engels)?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Reg. datum: 26 september 2004

quote:
schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:29:
@Lizard, je zou denken met de compatibiliteits problemen die ze aangekondigd hebben dat ze de links wel zullen verwijderen maar niet dus.
Compatibiliteits problemen? Volgens mij is er alleen een probleem met Microsoft Dynamics en verder niets. Als er nog andere zijn hoor ik dat graag.

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

Reg. datum: 30 juli 2000

Heb sp3 NL installt, alles prima. Zie toch wel wat nieuws: extern buroblad nieuwste versie zit erin, en verder programmainstellingen: expressberichten, dat zat er niet in, toch?
Tweaker Dealer
Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
Bart1983 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:18:
[...]

Compatibiliteits problemen? Volgens mij is er alleen een probleem met Microsoft Dynamics en verder niets. Als er nog andere zijn hoor ik dat graag.
Ja precies da bedoelde ik snap alleen niet waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt.
Vanavond ff slipstreamen maar :P

Reg. datum: 19 november 2000

quote:
schumi2004 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:40:
[...]

Ja precies da bedoelde ik snap alleen niet waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt.
Vanavond ff slipstreamen maar :P
omdat er gigantisch veel bedrijven (ik kom er vaak althans) zijn die microsoft dynamics gebruiken.

niet de gehele wereld bestaat uit thuisgebruikers.

quote:
oZner schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:35:
Ik heb net ook maar eens geprobeerd, maar ik wordt er nog niet echt blij van...

AVG 8.0 schreeuwd dat ik een unsupported OS heb... :?
Live Messenger weigert te installeren... ?
Apart, ik heb op mijn Laptop gisteren een verse install gedaan met SP3 erin, AVG free 8 werkt prima.
quote:
leuk_he schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:44:
Ik wil weten of SATA (/raid) drivers en / of usb support nu in een geslipstreamde XP sp3 install cd zitten, of dat ik nu zelf de (intel ICH9) Sata drivers daarin moet gaan sleutelen.

Ik denk dat dat wel beschreven is in de de gedetailleerde sp3 beschrijving, maar alles wat ik vind link telkens terug naar De overview. Waar staat de gedetaillerde readme (engels)?
Ik heb voor de zekerheid mijn ICH7M erin geslipstreamed. Ik kan kijken of de setup mijn hdd vind zonder deze driver, maar ik denk het niet. Als de mijne niet gevonden wordt, wordt die van jouw ook niet gevonden.
Edit:
Schijf niet gevonden, slipstreamen is dus nog steeds noodzakelijk. Had ook niets anders verwacht.

Hero Of Time wijzigde dit bericht 02-05-2008 13:05 (4%)

Ik vind het raar dat een geslipstreamde versie van XP SP3 nog steeds niet alle updates toont op Windows Update (.NET 3.0, enz). Hebben jullie dat ook nog steeds?
quote:
Dank!, maar die had ik zelfs al gedownt en het is de engelse versie. Mss beetje mijn eigen fout dat als ik weet dat ik Nld zoek niet automatisch anderen dat ook weten.. :P
quote:
Super!
Nu ga ik toch ff slipstreamen met nLite. Gevoelsmatig is het optimaler om te slipstreamen en dan te nLiten dan een SP te installeren op een ge-nLite XP.

Ik was in de haast ook weer ff vergeten dat dit helemaal niets met XP64 te maken heeft (andere computer).. ben benieuwd of die ook nog een SP gaat zien.

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

quote:
posttoast schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:05:
Ik vind het raar dat een geslipstreamde versie van XP SP3 nog steeds niet alle updates toont op Windows Update (.NET 3.0, enz). Hebben jullie dat ook nog steeds?
.NET 3.0 is geen core operating system onderdeel van XP.
Als het al met een SP meekomt dan is het als een 'Extra' - net zoals .NET 2.0 in de Components folder stond als je je XP CD ermee slipsteamed.
.NET heeft dan ook z'n eigen update cycle en service packs :)
quote:
alt-92 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:14:
[...]

.NET 3.0 is geen core operating system onderdeel van XP.
Als het al met een SP meekomt dan is het als een 'Extra' - net zoals .NET 2.0 in de Components folder stond als je je XP CD ermee slipsteamed.
.NET heeft dan ook z'n eigen update cycle en service packs :)
Ehm, ja, dat snap ik! Het gaat mij er om dat wanneer je XPSP2 slipstreamed en dan naar de Windows Update site gaat, hij allerlei updates toont (.NET1,2 en 3, IE7, WMP11 en natuurlijk een hele berg critical updates). Als je hetzelfde doet met XPSP3 dan toont hij IE7 en .NET 3 niet. WMP11 weer wel.

Het is een beetje lastig uitleggen, maar het komt erop neer dat het lijkt alsof Windows Update SP3 nog niet "herkent" en dus nog niet de juiste updates toont.

quote:
posttoast schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:19:
[...]

Ehm, ja, dat snap ik! Het gaat mij er om dat wanneer je XPSP2 slipstreamed en dan naar de Windows Update site gaat, hij allerlei updates toont (.NET1,2 en 3, IE7, WMP11 en natuurlijk een hele berg critical updates). Als je hetzelfde doet met XPSP3 dan toont hij IE7 en .NET 3 niet. WMP11 weer wel.

Het is een beetje lastig uitleggen, maar het komt erop neer dat het lijkt alsof Windows Update SP3 nog niet "herkent" en dus nog niet de juiste updates toont.
niet naar windows update gaan maar naar 'microsoft update' (dat is een link op de WU site) dan zie je die dingen wel

quote:
Powershell schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:35:
[...]

niet naar windows update gaan maar naar 'microsoft update' (dat is een link op de WU site) dan zie je die dingen wel
Niet dus. Precies dezelfde updates.
Kom net terug en mijn slipstreamed (met dezelfde nLite config die ik gebruikte bij SP2) XP toont een inlogscherm zonder icoontjes. Twee keer ctrl+alt+del en ik kan wel admin intiepen, maar die account is uitgeschakelt! Iemand tips om dat te fixen zonder opnieuw te slipstreamen/branden/installeren?

quote:
posttoast schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:16:
[...]

Niet dus. Precies dezelfde updates.
dan is er iets mis met je installatie, hier is dat wel zo.

Microsoft Update geeft sowieso meer updates als windows update.

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
:? Nou snap ik er niks meer van, SP3 NL zou toch 5 Mei pas komen...?

If you can't crack it just hack it ;-)

quote:
Powershell schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:16:
[...]

OK, net geprobeerd met een schone installatie in VMWare. Hij toont inderdaad alle updates, behalve .NET 3.0 Wel 1.1 en 2.0.

Weet je zeker dat hij bij jou wel .NET 3.0 toonde?

quote:
crack_en_hack schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:06:
[...]

:? Nou snap ik er niks meer van, SP3 NL zou toch 5 Mei pas komen...?
Ja, maar blijkbaar was de versie al klaar, en zwerft die op MSDN enzo, voordat die echt vrijgegeven wordt. Dan kan je er donder op zeggen dat die uitlekt. Tweakers zal het ergens wel jammer vinden, want zij mogen nog niks melden in de meuktracker.

Ergens snap ik het ook niet helemaal, want met sp2 was het echt wachten tot die op de officiele site stond, als mijn geheugen hier mij niet in de steek laat....

Sjah wijzigde dit bericht 02-05-2008 19:12 (19%)

quote:
Powershell schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:16:
[...]

Het voorkomen van dit verhaal op 2 aparte systemen, is er dan iets mis met beide systemen, of heb jij gewoon 'geluk' dat je ze wel ziet? Ik heb ze op mijn laptop namelijk ook niet, geen .net 3. Ook mijn virtuele machine heeft ze niet. En ze staan ook niet geïnstalleerd.

quote:
Hero Of Time schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:15:
[...]

Het voorkomen van dit verhaal op 2 aparte systemen, is er dan iets mis met beide systemen, of heb jij gewoon 'geluk' dat je ze wel ziet? Ik heb ze op mijn laptop namelijk ook niet, geen .net 3. Ook mijn virtuele machine heeft ze niet. En ze staan ook niet geïnstalleerd.
Ik heb net alle overige updates geïnstalleerd met het idee dat .NET 3.0 dan misschien tevoorschijn zou komen. Niet dus.

Raar. Ligt dit aan Windows / Microsoft Update of ergens anders aan?
Reg. datum: 21 december 2000

quote:
Sjah schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:11:
[...]
Ja, maar blijkbaar was de versie al klaar, en zwerft die op MSDN enzo, voordat die echt vrijgegeven wordt. Dan kan je er donder op zeggen dat die uitlekt. Tweakers zal het ergens wel jammer vinden, want zij mogen nog niks melden in de meuktracker.
Alle versies waren min of meer op hetzelfde moment klaar (14 april).

Als we dan toch op de komma precies gaan doen, doe het dan ook goed. Want ja de binaries waren allemaal de 14e gemaakt, die zitten in elk SP, maar de taalbestanden is ander verhaal, en de sp NL kan heel goed op een later tijdstip in mekaar geflanst zijn dan de Spaanse. Data over wanneer dat allemaal gebeurd is, kan je niet vinden zomaar. Dus wanneer de NL sp3 met zijn NL readme als installer in elkaar is gezet, is niet bekend, zeer waarschijnlijk niet de 14e.

Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: