Gathering of Tweakers

Quicksearch
Officieel van de Microsoft Windows update site Standalone Update kb936929-SP3-X86-enu
Het gaat hier om de "enu" (English) versie.

lt_cmd_data wijzigde dit bericht 29-04-2008 15:26 (29%)

quote:
Bedankt, maar ik heb nu van verschillende websites ondertussen 3 SP3 files. Met elk dezelfde informatie (version 6.2.0029.0 (SRV03_QFE.031113-0918)) toch verschillende file grote (en neen de files zijn niet corropt. De vraag is dus nu, welke is de echte :p alhoewel deze link wel van MS komt, wat al iet meer te vertrouwen is.
Uiteraard die van MS, heb je ook gecheckt of die andere wel de SP3 files van zelfde taal zijn?

Nee evilman, die RC page moet nog geupdate worden naar final, de kb nummering blijft hetzelfde voor de RC en de final.
quote:
Sjah schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:10:
Nee evilman, die RC page moet nog geupdate worden naar final, de kb nummering blijft hetzelfde voor de RC en de final.
Dus de laatste RC is de final?

Nikon D70s Nikon D300 | NIkkor 24-120 VR | Nikon SB-600 + Omni-bounce | Lowepro CompuTrekker AW

awesome
Reg. datum: 21 december 2000

quote:
rvanleeuw. schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:30:
Neuh, staat al 5dagen op MSDN/Technet TPB etc ;)
Daar kan ik hem ook niet vinden ???

quote:
Mavvie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:40:
[...]

Dus de laatste RC is de final?
Nee de laatse RC is de laatste RC. De final is die met 5512. Maar over paar uur zal die Engelse wel op de officiele manier bij Ms te halen zijn, wil je echt alle verwarring voorkomen.
Ik vraag mij eigenlijk nog af, zit de WPA2 update er eigenlijk ook in? Windows heeft standaard geen WPA2 ondersteuning en van wat ik snel las in de release notes van de RC, was geen melding over WPA2.

Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair

wpa2 zit er dacht ik in ja.
Ok, dat zou mooi zijn. Ik heb de losse update wel, klaar voor integratie. Deze update is namelijk niet via WU te krijgen. Ik ben er gekomen via google, anders had ik nog wpa1 gebruikt.

Whatever ?
Reg. datum: 21 januari 2004

Ik heb ooit XP Pro geslipstreamed met Service Pack 2 en daarvan een nieuwe CD gemaakt.

Nu heb ik gisteren XP SP2 opnieuw geinstalleerd en kan ik nu zo XP SP3 installeren.

Of moet ik eerst allerlei update;s ophalen. ???

Wat ik weet zitten alle update's in XP SP3 service pack, maar twijfel omdat XP maar steeds
zegt dat ik moet updaten.

Asus F3SV AS019C - 15.4" @ 1440 x 900/ nVidia GO 8600M GS 256MB/ Intel Core 2 Duo T7100 1,80GHz 800MHz 2MB 2048MB DDR2 - 667MHz DC/ 120 @ 5400 rpm HD/ DVD+-RW/ Integrated Wi-Fi/ Windows Vista Home Premium x32

Van mij mag je, maar sp3 staat toch nog niet op windowsupdate? Zodra die er wel staat gewoon installen, en je hoeft al die 90+ updates niet meer te doen.... ;)
Whatever ?

Ik heb XP Prp engels editie

Asus F3SV AS019C - 15.4" @ 1440 x 900/ nVidia GO 8600M GS 256MB/ Intel Core 2 Duo T7100 1,80GHz 800MHz 2MB 2048MB DDR2 - 667MHz DC/ 120 @ 5400 rpm HD/ DVD+-RW/ Integrated Wi-Fi/ Windows Vista Home Premium x32

ye olde farte

En toen ?

offtopic:
Gefeliciteerd dat je een engelse XP Pro hebt, maar wat kunnen we verder met die informatie?
Bedoel je te zeggen dat je SP3 hebt liggen, of bedoel je te vragen waar je 'm kan vinden omdat je in de startblokken staat?
Oh, en staat sp3 al op de engelse site? Ok.
Whatever ?

http://download.windowsup...e116cd4c03e2300ebfde4.exe

volgens mij is deze van de windows site

quote:
In the last few days, we have uncovered a compatibility issue between Microsoft Dynamics Retail Management System (RMS) and both Windows XP SP3 and Windows Vista Service Pack 1 (SP1). In order to make sure customers have the best possible experience, we have decided to delay releasing Windows XP Service Pack 3 (SP3) to the web.
bron + iets meer tekst: http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=3262170&SiteID=17

apokalypse wijzigde dit bericht 29-04-2008 20:22 (10%)

Potverrr... hij geeft ook niet aan wanneer het nu komt.

Damn, ik moet iets anders gaan doen dan op sp3 wachten, misschien een lekkere vriendin nemen... ;)
ye olde farte

Lijkt me een stuk vruchtbaarder :+
offtopic:
zolang je maar een goeie AV hebt als je door de firewall heengaat

[ontopic]
blijkbaar heeft zo'n pre-release aan MDSN/Technet members toch nog wat opgeleverd dan.

alt-92 wijzigde dit bericht 29-04-2008 20:28 (72%)

quote:
Sjah schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:24:
Potverrr... hij geeft ook niet aan wanneer het nu komt.

Damn, ik moet iets anders gaan doen dan op sp3 wachten, misschien een lekkere vriendin nemen... ;)
Bedenk dan wel dat Service Packs voor een vriendin veel geld kosten. En als je een keer een andere versie wilt installeren gaat de oude versie compleet over de zeik...

:+

ye olde farte

* alt-92 mompelt iets over child processes enzo en upgrades naar Wife 1.0...
:+

/OK, genoeg HK gedoe geweest ;)
Oh, het is alleen voor RMS gebruikers. Standaard ben je dat niet, dus dat scheelt al. Kan ik gewoon SP3 uitrollen op de computers bij mij thuis.

edit:
Ik lig in een deuk door die laatste paar opmerkingen, hilarisch _O-. Wie zegt dat Tweakers geen humor hebben.

Hero Of Time wijzigde dit bericht 29-04-2008 20:37 (30%)

Een der antidigibeet

quote:
alt-92 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:08:
En toen ?

offtopic:
Gefeliciteerd dat je een engelse XP Pro hebt, maar wat kunnen we verder met die informatie?
Bedoel je te zeggen dat je SP3 hebt liggen, of bedoel je te vragen waar je 'm kan vinden omdat je in de startblokken staat?
Ik snap je irritatie naar illegaal gebruik, maar mag ik eerlijk aan je vragen of jij ook nooit iets naar beneden haalt via p2p of wat ook ? ;)

Windows Xp EN pro is wel de eerste Windows versie waarvoor een servicepack verschijnt. Je zegt zelf dat andere talen 4 weken kunnen wachten na de release, dus ik snap schrijver heel goed dat hij SP3 ergens probeert vandaan te halen.

Het is dat SP1 voor Vista al wel via de blauwe tekst opgehaald kan worden, maar zelf heb ik als IT manager nooit begrepen op wachten, wachten, wachten op een servicepack als een bedrijf zoals Microsoft zoveel steun nodig heeft en user input en error reports geen enorme verliezen lijden met deze grapjes.

Mensen downloaden hem toch wel en ik weet dat je zeker in je gelijk staat want een regel is een regel en daar moeten jij en ik zich aan houden, maar dit vind ik erg nadrukkelijk naar voren komen.

Helpen onze beste tweakers dat ding alvats op te halen om ervaring op te doen, mag het weer niet.
Niets tegen jou, maar om het principe.

Ik denk niet dat GoT het illegale downloaden aan banden kan leggen voor haar users en zolang users het doen praten ze mond voorbij en treden jullie op, maar in dit topic en in het Vista SP1 topic wel erg op de voorgrond.

Ik hoop dat ik deze mening met je mag delen.

Ik ben zelf subscribed dus ik kan hem binnenkort ophalen, maar ik doe het niet want ik gebruik Vista, maar ik heb hetzelfde gevoel als XP gebruikers, dat ding moet getest worden en het bloed kruipt waar het niet kruipen kan. Bloed en water hebben dezelfde eigenschap te kruipen naar beneden al is de regel omhoog, maar daar trekt de natuur zich niets van aan.

Rogresalor wijzigde dit bericht 29-04-2008 23:57 (9%)

Het is 's-nachts kouder dan buiten

ye olde farte

quote:
Rogresalor schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:52:
Ik snap je irritatie naar illegaal gebruik
Volgens mij begrijp je me verkeerd.
quote:
nlb schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:47:
Ik heb ooit XP Pro geslipstreamed met Service Pack 2 en daarvan een nieuwe CD gemaakt.

Nu heb ik gisteren XP SP2 opnieuw geinstalleerd en kan ik nu zo XP SP3 installeren.

Of moet ik eerst allerlei update;s ophalen. ???

Wat ik weet zitten alle update's in XP SP3 service pack, maar twijfel omdat XP maar steeds
zegt dat ik moet updaten.
quote:
Die tweede post is een losse flodder waar totaal niet uit te halen is wat de poster ermee wil zeggen.
Leuk dat het XP pro is, maar wat is de relevantie voor dit topic?

Dat je daar zelf allerlei conclusies aan gaat verbinden over al dan niet vermeend illegaal gebruik kun je echt niet op mijn bord neerleggen.
quote:
Rogresalor schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:52:
Helpen onze beste tweakers dat ding alvast op te halen om ervaring op te doen, mag het weer niet.
Niets tegen jou, maar om het principe.
Ik denk niet dat GoT het illegale downloaden aan banden kan leggen voor haar users en zolang users het doen praten ze mond voorbij en treden jullie op, maar in dit topic en in het Vista SP1 topic wel erg op de voorgrond.

Ik hoop dat ik deze mening met je mag delen.
Dat is wat mij betreft op eigen risico - wij zijn ook niet gek natuurlijk, dat er op andere plaatsen wel allerlei spul te vinden is weten wij ook wel.

Allen hebben wij hier op GoT de duidelijke afspraak gemaakt dat het uitwisselen van copyrighted materiaal via andere kanalen dan van de rechthebbenden (en een SP valt daar ook onder aangezien de binaries beschermd zijn) hier niet toegestaan is.

alt-92 wijzigde dit bericht 30-04-2008 19:11 (29%)

Reg. datum: 19 november 2000

Voor de mensen met een abonnement, de nederlandstalige versie van SP3 is nu ook aanwezig bij de (akamai) top downloads.

Beetje apart dat ie 180 MB kleiner is dan de Engelstalige versie, bij SP2 was dat verschil maar 7 MB.

edit:
Ah, het verschil zit hem in de support folder die alleen in de Engelstalige versie zit.

[edit2]@hieronder, lijkt me sterk dat het al publiekelijk bij microsoft staat, gezien het pas net voor de abonnees beschikbaar is gesteld ;) [/]

sewer wijzigde dit bericht 30-04-2008 19:09 (70%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws