Ligt eraan of je op Monaco rijdt of de Nordschleifequote:SanderF1 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:25:
36 laps op intermediates bij rondetijden van 1,24 en een temperatuurtje van 32 graden...moet kunnen?
Gewoon proberen, krijg je erg waardevolle info van als het fout gaat (ook als het goed gaat trouwens)
Grrrrrene wijzigde dit bericht 01-12-2007 19:04 (6%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Blocking op 20 is dus genoeg bij een driver met 89 blocking-skillquote:Requiem19 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:07:
Hmm, Ik kwam met 35/15 Sempy 40 ronde lang niet voorbij hoor.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Met een voorlopig derde plek op de grid zijn de verwachtingen iig hoog gespannen.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Race van morgen wordt weer redelijk warm. Vertrouw het niet helemaal, sinds ik op Michelins rij, dus ga maar weer op safe. Vanavond maar eens op de grid gooien.
Enig idee of het haalbare kaart is? Of moet ik echt een stop extra gaan plannen?
F1Time C2G2
Tjah, echte data mogen we hier niet weggeven helaas, ik denk dat je na morgen in ieder geval een heel stuk wijzer bent....quote:Zenit schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:11:
Morgen een 3 stopper op Softs proberen, temperaturen max 39 graden ... zal wel moeilijk worden. Tot nu toe heb ik nog nooit data bijgehouden van de banden, dus het wordt een grote verrassing deze race
Enig idee of het haalbare kaart is? Of moet ik echt een stop extra gaan plannen?
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
F1Time C2G2
Hint: Verdubbel het aantal stops eens...
and I was like...whatever!
Hmm, ik zie nu ook dat ik niet eens pole heb ... stond 0,5 sec voor op nr 2 en nu 0,6 sec achter op nr 1 ... wat is zijn tactiek dan wel niet
Oh ja, heb wel 'gewoon' een DQP van ongeveer 95%
Zenit wijzigde dit bericht 03-12-2007 20:40 (52%)
F1Time C2G2
Lekker subtiele hint Sanderquote:SanderF1 schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:06:
Zullen we er een poll van maken?
Hint: Verdubbel het aantal stops eens...
B-Force wijzigde dit bericht 03-12-2007 22:07 (16%)
Zo, een volgende poging maar weer. Ik eindig races altijd met zo'n 7-10 brandstof, sta ik de vorige race ineens een ronde voor de 1e stop zonder brandstof
Good luck to you all!!
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Maar racing day op een zeiknat spa gaan we vanavond kijken wat die coureur er van mijn van gaat bakken. Ik denk (hoop) dat ik een va nde beste autos van de grid heb qua gewicht en power maar de allerslechste coureur dus een kijken wat dat me gaat brengen.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Het is inderdaad weer lekker close.quote:B-Force schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:06:
Grrr, eindelijk weer een keer in de buurt van de pole, gaat die Rodrigues eronder door met 5 honderdste en ook nog een coureur die normaal rond P20 kwalificeertEerste 4 staan nu binnen 0.053 seconde...
top 5 binnen 0.1s top 6 t/m 13 binnen 0.2s.
Word denk een lastige race, hoop dat de auto heel blijft en ik nog wat punten kan pakken.
De vorige race was een flinke aanslag op m'n repair uren en m'n onderdelen voorraad.
Auto is deze keer ook niet in top conditie met 88.7% normaal zit ik op 98%.
Hoop dat er een aantal op een drie stopper zit en ik de volgende race weer keihard terug kan slaan.
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Baal er wel weer van dat dit net moet gebeuren op een circuit waar inhalen hard is
Moet wel gezegt worden dat de #2 in de competitie (komt uit c2, daar al een keer 4e geworden zelfs) een gemiddeld DQP heeft van 82%
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Ik durf trouwens nu echt niet meer rechtsboven in mn scherm te kijken, dus heb besloten maar niet op het F1Time forum te kijken tijdens deze race
Reg. datum: 22 juli 2002
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Edit: LOL, ineens van 15 naar 4 omdat bijna iedereen 1 rondje eerder dan ik naar binnen gaat
Joss wijzigde dit bericht 04-12-2007 17:32 (63%)
zo na een lang weekend toch nog last minute P/W/Q gedaan. Niet zonder succes. Sta p1quote:Joss schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:25:
Pff 20 ronden achter iemand vast zitten is niet leukDat wordt dus een P10-15 deze race
Edit: LOL, ineens van 15 naar 4 omdat bijna iedereen 1 rondje eerder dan ik naar binnen gaatNa de pitstop weer terug op 15 though, achter mn teamgenoot. (en dat zegt wel dat ik een slechte Q had en vast zat, ben normaal 0.5s sneller per rondje)
Maargoed hoop dat ik alles goed heb ingevoerd
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Op naar de volgende race, wordt iig iets makkelijker qua banden
Dit topic is gesloten. ![]()