Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 september 2006

Kan met wings ook wel hoor (naar beneden in dit geval dan). Lijkt mij niet zo'n probleem.

Doet weer iets met vezels...

quote:
SanderF1 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:25:
36 laps op intermediates bij rondetijden van 1,24 en een temperatuurtje van 32 graden...moet kunnen?
Ligt eraan of je op Monaco rijdt of de Nordschleife :P

Gewoon proberen, krijg je erg waardevolle info van als het fout gaat (ook als het goed gaat trouwens) :) Ik neem ook een gokje met de banden komende race :P

Grrrrrene wijzigde dit bericht 01-12-2007 19:04 (6%)

Imitation is the sincerest form of flattery

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Requiem19 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:07:
Hmm, Ik kwam met 35/15 Sempy 40 ronde lang niet voorbij hoor.
Blocking op 20 is dus genoeg bij een driver met 89 blocking-skill >:)

Zo, practice zit er weer op. Kon de data van vorig seizoen niet gebruiken want dat was van voor 'de bug'. DQP ging op het eind een beetje moeizaam, zal straks in de WU en Q moeten zien of ik het nog naar boven krijg. Nu iets van 95/96.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Zo voor mij zit de P/WU/Q voor morgen op een zeiknat spa er ook weer op. Met een gloednieuwe auto in complete B-spec, die voor het eerst in de historie van het team onder het minimal gewicht zit.
Met een voorlopig derde plek op de grid zijn de verwachtingen iig hoog gespannen.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Topic was bijna verdwenen man! :/

Race van morgen wordt weer redelijk warm. Vertrouw het niet helemaal, sinds ik op Michelins rij, dus ga maar weer op safe. Vanavond maar eens op de grid gooien.

Morgen een 3 stopper op Softs proberen, temperaturen max 39 graden ... zal wel moeilijk worden. Tot nu toe heb ik nog nooit data bijgehouden van de banden, dus het wordt een grote verrassing deze race :P

Enig idee of het haalbare kaart is? Of moet ik echt een stop extra gaan plannen?

F1Time C2G2

quote:
Zenit schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:11:
Morgen een 3 stopper op Softs proberen, temperaturen max 39 graden ... zal wel moeilijk worden. Tot nu toe heb ik nog nooit data bijgehouden van de banden, dus het wordt een grote verrassing deze race :P

Enig idee of het haalbare kaart is? Of moet ik echt een stop extra gaan plannen?
Tjah, echte data mogen we hier niet weggeven helaas, ik denk dat je na morgen in ieder geval een heel stuk wijzer bent....

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

Ik hoef ook geen echte data, ik ga het toch wel meemaken. Ik hoop alleen dat het een risicovolle gok is en geen kansloze missie :P

F1Time C2G2

Reg. datum: 11 september 2001

Zullen we er een poll van maken? ;)
Hint: Verdubbel het aantal stops eens... :D

and I was like...whatever!

Zo erg :o ... dan laat ik hem lekker op 3 stops staan :P Kijken hoe vaak ik in de pits sta :D

Hmm, ik zie nu ook dat ik niet eens pole heb ... stond 0,5 sec voor op nr 2 en nu 0,6 sec achter op nr 1 ... wat is zijn tactiek dan wel niet :?

Oh ja, heb wel 'gewoon' een DQP van ongeveer 95% :/

Zenit wijzigde dit bericht 03-12-2007 20:40 (52%)

F1Time C2G2

quote:
SanderF1 schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:06:
Zullen we er een poll van maken? ;)
Hint: Verdubbel het aantal stops eens... :D
Lekker subtiele hint Sander :/

Wetenschap is dronkenschap

Grrr, eindelijk weer een keer in de buurt van de pole, gaat die Rodrigues eronder door met 5 honderdste en ook nog een coureur die normaal rond P20 kwalificeert :( Eerste 4 staan nu binnen 0.053 seconde...

B-Force wijzigde dit bericht 03-12-2007 22:07 (16%)

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Zo, een volgende poging maar weer. Ik eindig races altijd met zo'n 7-10 brandstof, sta ik de vorige race ineens een ronde voor de 1e stop zonder brandstof 8)7 Heb dus voor de komende race maar wat extra er in gegooid voor de 1e stint...Maar eens kijken waar we terecht kunnen komen vanaf plekkie 11....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Fuel problems zijn altijd de ergste ik kwam de laatste races steeds dichterbij het ultieme.. afgelopen race 2.1 liter over....is toch eng als ik mijn fuel uitreken en dan er altijd 3 liter extra bijgooi om wat buffer te bouwen... toch maar eens wat meer buffer inbouwen.

Maar racing day op een zeiknat spa gaan we vanavond kijken wat die coureur er van mijn van gaat bakken. Ik denk (hoop) dat ik een va nde beste autos van de grid heb qua gewicht en power maar de allerslechste coureur dus een kijken wat dat me gaat brengen.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
B-Force schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:06:
Grrr, eindelijk weer een keer in de buurt van de pole, gaat die Rodrigues eronder door met 5 honderdste en ook nog een coureur die normaal rond P20 kwalificeert :( Eerste 4 staan nu binnen 0.053 seconde...
Het is inderdaad weer lekker close.
top 5 binnen 0.1s top 6 t/m 13 binnen 0.2s.

Word denk een lastige race, hoop dat de auto heel blijft en ik nog wat punten kan pakken.
De vorige race was een flinke aanslag op m'n repair uren en m'n onderdelen voorraad.
Auto is deze keer ook niet in top conditie met 88.7% normaal zit ik op 98%.
Hoop dat er een aantal op een drie stopper zit en ik de volgende race weer keihard terug kan slaan.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Net m'n auto op de grid gezet. Heb het gevoel dat ik op een andere strategie sta dan mijn concurrenten van P4 tm P10. Sta namelijk 13e op de grid. Zaten geen top rondjes bij, dat mag ook gezegd worden, maar toch... Sta trouwens wel gewoon binnen een tiende van de #8, dus het zit allemaal weer erg dicht bij elkaar.

Baal er wel weer van dat dit net moet gebeuren op een circuit waar inhalen hard is :/ Zelfde verhaal als Monaco dus :/

Ik heb mn auto weer op pole position gezet. Dit keer 'maar' een schamele 7 tiende sneller dan de nummer 2... Best triest wel moet ik zeggen. 1.2 seconden op de #3 trouwens.. Snap er ook niets van.

Moet wel gezegt worden dat de #2 in de competitie (komt uit c2, daar al een keer 4e geworden zelfs) een gemiddeld DQP heeft van 82% :S.

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Ik ben vergeten te repareren. Enige pluspunt is dat ik nu ook geen onderdelen hoef te fabriceren ;)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Ik sta ook weer op pole na 1 race van mijn vertrouwde startpositie af te zijn geweest. Er moet er echter nog wel 1 kwalificeren die er onderdoor kan gaan maar ik denk niet dat hij dat red. Hoop dat ik revanche kan nemen voor mijn vorige wedstrijd.

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

Zo, office is weer dicht :) 13e gebleven, wordt dus een lastige race gezien het Hard overtaking. Positieve is wel dat mijn cuptegenstander geen P/W/Q heeft gedaan en ik dus door ben naar de 2e ronde.

Ik durf trouwens nu echt niet meer rechtsboven in mn scherm te kijken, dus heb besloten maar niet op het F1Time forum te kijken tijdens deze race :P

Ik denk dat ik mijn rijder maar een verrekijker meegeef komende race , vanaf zijn plekkie kan hij de eerste startrij niet eens zien :/ 24e van de 25. Ik wist dat ik traag zou zijn door mijn strategie, maar zo erg?

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Pff 20 ronden achter iemand vast zitten is niet leuk :/ Dat wordt dus een P10-15 deze race :|

Edit: LOL, ineens van 15 naar 4 omdat bijna iedereen 1 rondje eerder dan ik naar binnen gaat :P Na de pitstop weer terug op 15 though, achter mn teamgenoot. (en dat zegt wel dat ik een slechte Q had en vast zat, ben normaal 0.5s sneller per rondje)

Joss wijzigde dit bericht 04-12-2007 17:32 (63%)

quote:
Joss schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:25:
Pff 20 ronden achter iemand vast zitten is niet leuk :/ Dat wordt dus een P10-15 deze race :|

Edit: LOL, ineens van 15 naar 4 omdat bijna iedereen 1 rondje eerder dan ik naar binnen gaat :P Na de pitstop weer terug op 15 though, achter mn teamgenoot. (en dat zegt wel dat ik een slechte Q had en vast zat, ben normaal 0.5s sneller per rondje)
zo na een lang weekend toch nog last minute P/W/Q gedaan. Niet zonder succes. Sta p1 :D Niet verwacht...

Maargoed hoop dat ik alles goed heb ingevoerd ;)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Ben dus 12e geworden, kansloos. Iets van 20 seconden verloren door mn slechte Q :/ Maargoed, door in de cup, 7e plaats behouden (zij het met een verschil van 7 punten naar de 6e plek) en genoeg snelheid voor top 8.

Op naar de volgende race, wordt iig iets makkelijker qua banden :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws