and I was like...whatever!
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicOf heb je je nieuwe balance gezien?quote:SanderF1 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:07:
Misschien ben ik toch iets te positief geweest in mijn strategie...ineens slaat de twijfel toe, juist wanneer de office gesloten is
Edit: Ik weet zelf iig al dat ik de finish niet in zn geheel ga halen
Joss wijzigde dit bericht 30-11-2007 17:02 (24%)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Bij verschillende strategieen rijd iedereen rond het einde de zelfde tijdenquote:Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:18:
Oh, en ik werd vorige race heel lang opgehouden door tragere figuren voor mij omdat ik met 0/0 overtaking/defense rondreed. Dat vertekent het beeld wat: als mijn Q beter was geweest, had ik beter aansluiting bij jullie kunnen krijgen. Jij baseert die 0.3s denk ik op de gap aan het eind (21.004s) gedeeld door 72 rondjes? Dat gat liep aan het eind amper meer op toen ik Zoltan eenmaal voorbij was
Als iedereen z'n stop heeft gemaakt zou iedereen ongeveer gelijke fuel bij zich moeten hebben.
Voor de wear ben ik inderdaad uitgegaan van de data in de guide.
DQP moet niet zo het probleem zijn, lijst die ik gebruik is ongeveer gebaseerd op 95%, als het goed is zit ik daar boven, banden zouden het dus met 18 graden moeten redden, maar voor de zekerheid wel wat veiligheid ingebouwd.....
Ben benieuwd wat het gaat brengen, misschien wel helemaal niks
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Damn you, Joss, damn you!
edit: Blijkt nu wel waarom, ben al 7 laps meer dan een seconde (!!!) sneller dan de nummer 2... waanzin.
jwisgerhof wijzigde dit bericht 30-11-2007 18:08 (20%)
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)
Het hele blocking/overtaking systeem is echt geheel onrealistisch... Ik rijd meer dan 50 ronden van de race achter mensen die meer dan een seconde langzamer zijn dan ik, die gewoon blocking op 100 hebben gezet ofzo. Dit klopt echt niet, bij zulke verschillen zou dat zelfs Trulli niet meer lukken...
Volgende keer ram ik m'n overtaking wel op 50+ ofzo en ram ik zo'n persoon wel van de baan, maakt voor mij nml toch niet uit, want ik beide gevallen win ik toch niet...
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Puntje scoren lijkt lastig te worden dit seizoen...maar ik wil verdomme in C2 blijven
SanderF1 wijzigde dit bericht 30-11-2007 18:28 (12%)
Maargoed, snelheid zat er dus weer wél in. Helaas nu ook 1-1 in de cup, maar als ik geen problemen krijg moet ik die makkelijk winnen.
Nog even kijjken straks hoe veel benzine ik over had, want er zat een behoorlijk temperatuurverschil in warmup en race.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Mijn snelste ronde is zo'n 4 sec langzamer dan de snelste in de race, dat doet mij vermoeden dat ik niet op wet's reed terwijl dat wel de bedoeling was
Promotie wordt dit seizoen erg moeilijk ben ik bang ...
F1Time C2G2
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Het was een regenrace en we hadden dus een eenstopper uitgestippeld, bleek inderdaad de beste keuze gezien de stijging van P17 bij de start naar P7 bij de finish.
Uiteindelijk tot de laatste rondjes achter hem gereden en hem en P5 2 rondjes voor het einde nog ingehaald. Sta nu op een gedeelde 3e plek in het kampioenschap!
Felicitaties aan Sempy natuurlijk! Strakke race gereden, jammer dat ik je niet voorbijkwam
Requiem19 wijzigde dit bericht 30-11-2007 20:24 (8%)
Om het feest helemaal compleet te maken ben ik ook nog vergeten te designen!!!
* Staat even in de regen om af te koelen ...
F1Time C2G2
Werd helaas na 9 ronden van achteren aangereden
Daarna was de race voorbij 200l in de tank en dus niet vooruit te branden.
En om er echt een bagger race van te maken, crashed m'n rijder ook nog eens.
Word weer een flinke kosten post. Hopelijk ben ik komende race weer op snelheid en worden er weer punten gepakt
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Toch nog 5e geworden, waarmee ik de 4e plek in het kampioenschap behoud. Boven mij staat brid met eveneens 18 punten en onder mij Chas met, jawel, 18 punten. Het wordt dus weer spannend komende races
Grrrrrene wijzigde dit bericht 01-12-2007 10:39 (20%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Had het idee dat inhalen vorig seizoen toch wel iets makkelijker ging.
Netjes gedaanquote:Marzman schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:18:
Ik dacht dat het tegen ging vallen aan mijn balans te zien, maar waarschijnlijk had ik de kosten voor onderdelen niet meegerekend want ik ben 4e geworden. 1.146 seconde sneller en ik had een podiumplaats.
Nog even kijjken straks hoe veel benzine ik over had, want er zat een behoorlijk temperatuurverschil in warmup en race.
Naja... Ik ben blij dat ik aan de finish ben gekomen voor de 1e keer dit seizoen.
Mja wat heet succes he. Natuurlijk doe je het super maar dat komt niet echt door je blocking/overtaking ofzoquote:Joss schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:15:
Ik pas al sinds seizoen één (nouja, S25 dan) met succes de 0/0 methode toe... Heb er tot nu toe, zelfs in C2, geen problemen mee gehad. Inhalen gaat goed, blokken wil ook nog wel lukken (coureur heeft van zichzelf al 100 blocking). Wellicht dat ik het ooit nog wel op ga schroeven als de gevolgen van blokken/inhalen wat worden aangepast.
Hoop wel dat hij het nog gaat aanpassen!
Heb bijvoorbeeld 2 races terug iemand 16 ronden lang achter me gehouden, totdat ik de pit in moest. Overtaking was medium, dus dat valt wel mee. Hij kwam bovendien met 0.8sec per rondje sneller aanzetten. Wellicht als het effect van overtaking groter wordt en de tijd die je verliest met het verliezen van e.e.a. dat ik er anders over ga denken, maar voorlopig is 0/0 nog steeds de beste strategie voor mij (moet zeggen dat mijn teamgenoot met 80/40 rijdt en daarmee heeft hij slechts 3 keer schade opgelopen in de laatste 20 races)
Joss wijzigde dit bericht 01-12-2007 14:22 (9%)
Misschien dat het dan niet errug veel uitmaakt nog... Hoop daarom dat hij het wel nog gaat veranderen. Met 60/60 rijden en nooit uitvallen is beetje apart natuurlijkquote:Joss schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:14:
Nouja, ik kom eigenlijk iedereen wel binnen 3 tot 5 rondjes voorbij. En als ik ze niet voorbij kom, heb ik niet het idee dat dat met overtaking wel zou zijn gelukt. Bovendien liggen onze rondetijden wat dichter bij elkaar denk ik, zeker in de sectie waar ik om vecht.
Heb bijvoorbeeld 2 races terug iemand 16 ronden lang achter me gehouden, totdat ik de pit in moest. Overtaking was medium, dus dat valt wel mee. Hij kwam bovendien met 0.8sec per rondje sneller aanzetten. Wellicht als het effect van overtaking groter wordt en de tijd die je verliest met het verliezen van e.e.a. dat ik er anders over ga denken, maar voorlopig is 0/0 nog steeds de beste strategie voor mij (moet zeggen dat mijn teamgenoot met 80/40 rijdt en daarmee heeft hij slechts 3 keer schade opgelopen in de laatste 20 races)

Veel hoger dan die 100 kom ik toch echt niet
Ik hoop niet dat het die oude gears-bug weer isquote:jwisgerhof schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:20:
Mijn driver is trouwens een beetje dement aan het worden gezien zijn reporting skills:
[afbeelding]
Veel hoger dan die 100 kom ik toch echt niet
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.