and I was like...whatever!
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIk vervang ook elke race de brakes, meestal de wings en iets minder meestal (om de drie races ofzo) de suspension en hydraulics. Electronica gaat echt superlang mee zonder repairs (zijn ook de kosten niet, maar waarom zou je het vervangen als het niet nodig is).quote:SanderF1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:32:
Wow, goedkoopIk vervang iedere race suspension, wings, brakes, hydraulics en electronics, doen jullie minder onderdelen vervangen of moet ik eens serieus op de kosten gaan designen?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Die vervang ik ook iedere race ja en dat is ongeveer 1-1.1M, zoals Joss ook zegt. Goed, met de reset is het weer iets duurder geworden, maar goedquote:SanderF1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:32:
Wow, goedkoopIk vervang iedere race suspension, wings, brakes, hydraulics en electronics, doen jullie minder onderdelen vervangen of moet ik eens serieus op de kosten gaan designen?
Bij de balance van deze week staat: Factory -1,078,819
Dat is voor suspension, rear wing, hydraulics, front wing, electronics en brakes
Grrrrrene wijzigde dit bericht 29-11-2007 20:53 (13%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Najah het zal wel, eens kijken of mijn belabberde 2e plek van vorige race nu goed gemaakt kan worden
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)
En ja hoor, we zijn weer op het punt beland dat er motorupgrades gedaan zijn. Er melden zich opeens andere mensen in de top 10 die normaal rond plekje 15 en lager staan... Van mij mogen ze ff van het moment genieten
Plek 11 op de grid, met zeker een man of wat op een 3 stopper voor me op monaco. Niet de meest ideale plek om buiten de top 10 te staan, maar ja, we moeten het er maar mee doen......
Good luck to you all!!
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)
Reg. datum: 09 augustus 2005
Ik kon ook niet echt een super afstelling vinden voor deze baan. Ik hoop dat een paar rijders voor mij een motorupgrade hebben gedaan of heel licht zijn. Maar aangezien het gat naar de poletijd maar 0.250 s is verwacht ik dat niet.
Ik geef per race ongeveer 1,5 miljoen uit. Daarmee koop ik dan: Suspension, Brakes, Electronics, Front Wing, Hydraulics, Rear Wing & Aerodynamics. Dus een half miljoen meer dan Joss en nog een paar maar dan wel inclusief Aerodynamics van een half miljoen
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Hehehe, gewoon een works-motortje nemen joh, dan kan je 4 keer upgraden...quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:26:
Tsja, motorupgrades... We naderen race 5, zegmaar ongeveer 1/3e van het seizoen en het heeft mij vorig seizoen wel wat gebracht: die vroege motorupgradeDe reliability is alleen om te huilen, dus ik denk dat ik er nog een test tegenaan gooi
Heb mijn 1e upgrade iig nu ook gedaan, nou kijken wat de race gaat brengen
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Nou goed, we rijden Mexico City, dus uiteindelijk maar op safe gespeeld. Beide auto's op de grid gesleurd en dan zie je toch een duidelijk verschil... Zelfde handelswijze op de twee auto's, maar ik sta met mn eigen auto 0.8sec voor die van hem. Dat betekend in dit geval dan ook 9 plekken verschil (ik 4e van de 24, hij 13e). We moeten dus even uitvogelen waar dat verschil precies in zit, een klein verschil was dat ik 4 bijna perfecte rondjes had in de Q.
Iig, we starten weer in de top 5 en qua strategie gaat het een leuke race worden
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Reg. datum: 03 september 2007
Good luck to you all!!
Grrrrrene wijzigde dit bericht 30-11-2007 12:06 (64%)
Reg. datum: 22 juli 2002
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Wat is jou definitie van bijna......je kwam net iets minder 0.3s per ronde te kort. Deze race lijkt het er op dat je weer ongeveer 0.3 te kort.quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:50:
Nee, 'k heb overtaking nu een stuk hoger staanIk hoop dat je niet op 100% block rondrijdt, want dan staan we in rondje 2 samen in de pits
En tsja, ik hoop dat het verschil in DRP zich uitbetaalt
Zal wel weer niet, want m'n coureur viel vorige race ook een beetje tegen... Ik bedoel: ik was op mediums bijna even "snel" als Bart en Daniel, dat had sneller gemoeten
Zal trouwens ook maar ff wat data strooien......je had ongelijk met dat je dacht dat ik een 1 stop hard doe.....deze gek gaat een 1 stop medium proberen.......als me tabbeletje een beetje klopt moet ik in de buurt van het podium kunnen komen. Mario gaan we niet pakken. Kan niet zijn dat hij dankzij een andere stategie opeeens 0.5s sneller is al iemand die op een 3 stopper staat.
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Oh, en ik werd vorige race heel lang opgehouden door tragere figuren voor mij omdat ik met 0/0 overtaking/defense rondreed. Dat vertekent het beeld wat: als mijn Q beter was geweest, had ik beter aansluiting bij jullie kunnen krijgen. Jij baseert die 0.3s denk ik op de gap aan het eind (21.004s) gedeeld door 72 rondjes? Dat gat liep aan het eind amper meer op toen ik Zoltan eenmaal voorbij was
Grrrrrene wijzigde dit bericht 30-11-2007 14:22 (31%)
Als je naar de getallen kijkt die tadas bij design gebruikt voor wear dan is inderdaad "very low wear" logischer als uitgangspunt. Ik ben eigenlijk ook altijd uitgegegaan van "low wear" als ik zelf geen data had.quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:18:
Ik ben benieuwd, brid. Van dit soort lage temperaturen heb ik geen data, maar gezien de "optimale afstand" van 170km die voor mediums staat, moet het opzich net kunnen jaProbleem is alleen dat je niet gegarandeerd 100% DRP hebt en de temperatuur in het begin met 18 graden net iets te warm is
Bovendien zijn die idealen gebaseerd op very_low wear, als ik het goed heb begrepen, maar niettemin volg ik je progressie met interesse
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Idealen zijn gebaseerd op medium wear, volgens de guide...quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:18:
Bovendien zijn die idealen gebaseerd op very_low wear, als ik het goed heb begrepen, maar niettemin volg ik je progressie met interesse
- DRP
- Temperatuur
- Compound
- Condities
Maar ook ?
- Acceleratie?
- Braking??
Meer braking -> meer tirewear... dan is op hockenheim net iets minder tirewear omdat het allemaal lange rechte stukken zijn zonder veel braking.... tis maar een idee zolang niemand de game engine heeft weten we dit niet maar er zitten wat gekke dingen in de banden af en toe.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Reg. datum: 03 september 2007
Was al bijna beledigd, dacht dat je mij bedoeldequote:Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:18:
Oh, en ik werd vorige race heel lang opgehouden door tragere figuren voor mij omdat ik met 0/0 overtaking/defense rondreed. Dat vertekent het beeld wat: als mijn Q beter was geweest, had ik beter aansluiting bij jullie kunnen krijgen. Jij baseert die 0.3s denk ik op de gap aan het eind (21.004s) gedeeld door 72 rondjes? Dat gat liep aan het eind amper meer op toen ik Zoltan eenmaal voorbij was
Staat ook gewoon in de guide over de banden dat acc/bra meeteltquote:
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Nee johquote:roeloffie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:14:
[...]
Was al bijna beledigd, dacht dat je mij bedoeldeIk zou bijna de blocking speciaal nog voor je aanpassen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.