Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 september 2001

Wow, goedkoop :| Ik vervang iedere race suspension, wings, brakes, hydraulics en electronics, doen jullie minder onderdelen vervangen of moet ik eens serieus op de kosten gaan designen?

and I was like...whatever!

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
SanderF1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:32:
Wow, goedkoop :| Ik vervang iedere race suspension, wings, brakes, hydraulics en electronics, doen jullie minder onderdelen vervangen of moet ik eens serieus op de kosten gaan designen?
Ik vervang ook elke race de brakes, meestal de wings en iets minder meestal (om de drie races ofzo) de suspension en hydraulics. Electronica gaat echt superlang mee zonder repairs (zijn ook de kosten niet, maar waarom zou je het vervangen als het niet nodig is).

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Hoeveel % is jouw auto dan aan het begin van de race?

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
SanderF1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:32:
Die vervang ik ook iedere race ja en dat is ongeveer 1-1.1M, zoals Joss ook zegt. Goed, met de reset is het weer iets duurder geworden, maar goed :)

Bij de balance van deze week staat: Factory -1,078,819

Dat is voor suspension, rear wing, hydraulics, front wing, electronics en brakes :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 29-11-2007 20:53 (13%)

Imitation is the sincerest form of flattery

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik moet telkens een nieuwe auto kopen omdat mijn coureur niet op het asfalt kan blijven :P

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

Reg. datum: 06 april 2007

hahaha wat is dit nu weer in deze race. Ik sta een seconde voor op de nummer 2... Het gat naar de nummer 5 is 2 seconden al, wat ontzettend vreemd zeg.

Najah het zal wel, eens kijken of mijn belabberde 2e plek van vorige race nu goed gemaakt kan worden :P

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

De boer dat is de kerel...
Reg. datum: 01 augustus 2002

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

En ja hoor, we zijn weer op het punt beland dat er motorupgrades gedaan zijn. Er melden zich opeens andere mensen in de top 10 die normaal rond plekje 15 en lager staan... Van mij mogen ze ff van het moment genieten :P
Plek 11 op de grid, met zeker een man of wat op een 3 stopper voor me op monaco. Niet de meest ideale plek om buiten de top 10 te staan, maar ja, we moeten het er maar mee doen......

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Tsja, motorupgrades... We naderen race 5, zegmaar ongeveer 1/3e van het seizoen en het heeft mij vorig seizoen wel wat gebracht: die vroege motorupgrade :) De reliability is alleen om te huilen, dus ik denk dat ik er nog een test tegenaan gooi :+

Reg. datum: 06 april 2007

Ik heb mijn engine in ieder geval wel geupgrade. Tactiek word om het nu te doen en dan voor race 10 weer. Hoop zo zo lang mogelijk 1e te kunnen blijven (alleen race 7-8 word lastig gok ik) :). Daarna nog 8 keer Aero testen om voor te bereiden op C2 :).

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Reg. datum: 09 augustus 2005

Ik ben inmiddels afgezakt naar een zeer slechte P5 :'( -O-

Ik kon ook niet echt een super afstelling vinden voor deze baan. Ik hoop dat een paar rijders voor mij een motorupgrade hebben gedaan of heel licht zijn. Maar aangezien het gat naar de poletijd maar 0.250 s is verwacht ik dat niet. :(

Ik geef per race ongeveer 1,5 miljoen uit. Daarmee koop ik dan: Suspension, Brakes, Electronics, Front Wing, Hydraulics, Rear Wing & Aerodynamics. Dus een half miljoen meer dan Joss en nog een paar maar dan wel inclusief Aerodynamics van een half miljoen :P

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:26:
Tsja, motorupgrades... We naderen race 5, zegmaar ongeveer 1/3e van het seizoen en het heeft mij vorig seizoen wel wat gebracht: die vroege motorupgrade :) De reliability is alleen om te huilen, dus ik denk dat ik er nog een test tegenaan gooi :+
Hehehe, gewoon een works-motortje nemen joh, dan kan je 4 keer upgraden... :+
Heb mijn 1e upgrade iig nu ook gedaan, nou kijken wat de race gaat brengen

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

FC Strijen

Kreeg gisteren van mn teamgenoot te horen dat ik zijn accountje over moest nemen voor deze race. Verder dan user/pass zei hij niks, dus ik kon de strategie zelf uit gaan vogelen :/ Zal je net zijn dat de race 39 tot 45 graden warm wordt, waar ik totaal geen data van heb.

Nou goed, we rijden Mexico City, dus uiteindelijk maar op safe gespeeld. Beide auto's op de grid gesleurd en dan zie je toch een duidelijk verschil... Zelfde handelswijze op de twee auto's, maar ik sta met mn eigen auto 0.8sec voor die van hem. Dat betekend in dit geval dan ook 9 plekken verschil (ik 4e van de 24, hij 13e). We moeten dus even uitvogelen waar dat verschil precies in zit, een klein verschil was dat ik 4 bijna perfecte rondjes had in de Q.

Iig, we starten weer in de top 5 en qua strategie gaat het een leuke race worden :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 03 september 2007

Sorry René, ik had een plekkie in de top 10 gereserveerd :P Maar wees gerust, die bejaarde ouwe sok van me heeft toch problemen om het tempo bij te houden, dus je zult er wel een keer langs komen. Nadat ik je eerst ff 25 ronden geblockt heb natuurlijk.. _O-

Good luck to you all!!

Nee, 'k heb overtaking nu een stuk hoger staan :P Ik hoop dat je niet op 100% block rondrijdt, want dan staan we in rondje 2 samen in de pits :P En tsja, ik hoop dat het verschil in DRP zich uitbetaalt ;) Zal wel weer niet, want m'n coureur viel vorige race ook een beetje tegen... Ik bedoel: ik was op mediums bijna even "snel" als Bart en Daniel, dat had sneller gemoeten :o

Grrrrrene wijzigde dit bericht 30-11-2007 12:06 (64%)

Reg. datum: 22 juli 2002

Hij is fijn 8)7 Ik was het calculator omrekenen van DQP->DRP zat dus ik had een leuk excell-dingetje gemaakt. Daar zat dus een fout in |:( En ik me maar afvragen waarom m'n DRP de laatste 2 races aan de lage kant was :|

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:50:
Nee, 'k heb overtaking nu een stuk hoger staan :P Ik hoop dat je niet op 100% block rondrijdt, want dan staan we in rondje 2 samen in de pits :P En tsja, ik hoop dat het verschil in DRP zich uitbetaalt ;) Zal wel weer niet, want m'n coureur viel vorige race ook een beetje tegen... Ik bedoel: ik was op mediums bijna even "snel" als Bart en Daniel, dat had sneller gemoeten :o
Wat is jou definitie van bijna......je kwam net iets minder 0.3s per ronde te kort. Deze race lijkt het er op dat je weer ongeveer 0.3 te kort.

Zal trouwens ook maar ff wat data strooien......je had ongelijk met dat je dacht dat ik een 1 stop hard doe.....deze gek gaat een 1 stop medium proberen.......als me tabbeletje een beetje klopt moet ik in de buurt van het podium kunnen komen. Mario gaan we niet pakken. Kan niet zijn dat hij dankzij een andere stategie opeeens 0.5s sneller is al iemand die op een 3 stopper staat.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Ik ben benieuwd, brid. Van dit soort lage temperaturen heb ik geen data, maar gezien de "optimale afstand" van 170km die voor mediums staat, moet het opzich net kunnen ja :) Probleem is alleen dat je niet gegarandeerd 100% DRP hebt en de temperatuur in het begin met 18 graden net iets te warm is :) Bovendien zijn die idealen gebaseerd op very_low wear, als ik het goed heb begrepen, maar niettemin volg ik je progressie met interesse :+

Oh, en ik werd vorige race heel lang opgehouden door tragere figuren voor mij omdat ik met 0/0 overtaking/defense rondreed. Dat vertekent het beeld wat: als mijn Q beter was geweest, had ik beter aansluiting bij jullie kunnen krijgen. Jij baseert die 0.3s denk ik op de gap aan het eind (21.004s) gedeeld door 72 rondjes? Dat gat liep aan het eind amper meer op toen ik Zoltan eenmaal voorbij was :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 30-11-2007 14:22 (31%)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:18:
Ik ben benieuwd, brid. Van dit soort lage temperaturen heb ik geen data, maar gezien de "optimale afstand" van 170km die voor mediums staat, moet het opzich net kunnen ja :) Probleem is alleen dat je niet gegarandeerd 100% DRP hebt en de temperatuur in het begin met 18 graden net iets te warm is :) Bovendien zijn die idealen gebaseerd op very_low wear, als ik het goed heb begrepen, maar niettemin volg ik je progressie met interesse :+
Als je naar de getallen kijkt die tadas bij design gebruikt voor wear dan is inderdaad "very low wear" logischer als uitgangspunt. Ik ben eigenlijk ook altijd uitgegegaan van "low wear" als ik zelf geen data had.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

FC Strijen

quote:
Bovendien zijn die idealen gebaseerd op very_low wear, als ik het goed heb begrepen, maar niettemin volg ik je progressie met interesse :+
Idealen zijn gebaseerd op medium wear, volgens de guide...

Car Modeller

Maar iets wat ik met mijn teamgenoot tot uit den treure besproken hebben, voor tirewear telt mee :
- DRP
- Temperatuur
- Compound
- Condities

Maar ook ?
- Acceleratie?
- Braking??

Meer braking -> meer tirewear... dan is op hockenheim net iets minder tirewear omdat het allemaal lange rechte stukken zijn zonder veel braking.... tis maar een idee zolang niemand de game engine heeft weten we dit niet maar er zitten wat gekke dingen in de banden af en toe.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
Oh, en ik werd vorige race heel lang opgehouden door tragere figuren voor mij omdat ik met 0/0 overtaking/defense rondreed. Dat vertekent het beeld wat: als mijn Q beter was geweest, had ik beter aansluiting bij jullie kunnen krijgen. Jij baseert die 0.3s denk ik op de gap aan het eind (21.004s) gedeeld door 72 rondjes? Dat gat liep aan het eind amper meer op toen ik Zoltan eenmaal voorbij was :)
Was al bijna beledigd, dacht dat je mij bedoelde :P Ik zou bijna de blocking speciaal nog voor je aanpassen _O-

FC Strijen

quote:
Staat ook gewoon in de guide over de banden dat acc/bra meetelt ;)

Car Modeller

Idd Joss maar voor hoeveel en je meot met banden dus met zoveel factoren rekening houden dat het erg lastig wordt om precies te gaan rekenen. Een guestimate is altijd wel mogelijk ben ik eens. Maar ja je meot je vrije uurtjes waarin je zit te wachten op de race toch ergesn mee vullen dus nodeloos filosoferen over hoeveel welke waardes waarom invloed hebben.....

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Ik ga deze race 15 laps rijden op soft tyres bij 23 graden zwaar bewolkt en 1 mm natte baan op Imola, heb nog nooit op soft gereden dus ik hoop er het beste van! Na de eerste stop is de rest van de race op intermediates dus ik hoopte in de Q wat voordeel te hebben (en idd, sta niet bij de laatste 4 ;)) en hopelijk kan ik in het eerste deel van de race het een en ander uithalen, zonder ploffende banden...

quote:
roeloffie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:14:
[...]

Was al bijna beledigd, dacht dat je mij bedoelde :P Ik zou bijna de blocking speciaal nog voor je aanpassen _O-
Nee joh :D Sowieso bedoel ik niemand persoonlijk, maar mijn coureur kan gewoon niet Q'en, maar doet het in de race dan weer redelijk. Het gevolg is dat je mensen voor je moet inhalen voor je je daadwerkelijke topsnelheid rijdt en dat kost tijd en punten en geld en plaatsen :/

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: