Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Tim M.

quote:
Sempy schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:20:
[...]

Heb je een tegenstander die tot nu toe altijd binnen 15 rondjes uitvalt is het weer niet goed. ;)

Ik zelf sta slechts negentiende, maar ik verwacht dat er wat mensen ultralicht gekwalificeerd staan vanwege de regen na een kwartier. Waarschijnlijk toch wat rekenfoutjes die te vroeg de pits in moeten. Dat lijkt me nl. de enige mogelijkheid waardoor iemand met een ford-motor en een van de mindere coureurs zich top 8 kwalificeert.
Mmjah, voor mij is het wel goed dat ik tegen jou uitkom in de cup, als je je huidige trent tenminste voortzet ;). Maar vindt het niet leuk dat er maar 1 van ons twee doorgaat naar de volgende ronde natuurlijk.

Wel apart dat Marius op P8 staat. Snap sowieso niet dat je voor de Ford motor kiest? Maar kan me ook niet voorstellen dat hij na 5 rondjes alweer binnen is.

Bij ons is het verschil tussen P1 en P21 deze race slechts 8 tiende. Dat is echter wel heel extreem..

Requiem19 wijzigde dit bericht 27-11-2007 14:00 (15%)

Reg. datum: 03 september 2007

Zo, eindelijk weer eens thuis, na een aantal dagen alleen maar duits gehoord te hebben. Er had weer eens een duitser aan een knopje gezeten, en de complete installatie in de soep laten lopen...

Heb net snel m'n ding ff gedaan, en heb em op de 6e plek gekwakt.. Nu maar hopen dat ik niks verprutst heb...

Good racing!

Car Modeller

Ik ben best wel nieuwsgierig naar de kans op failures in verhouding tot de DRP... lage DRP grote kans op failures?? Je ziet namelijke veel vaker (ik zeg dus neit alleen maar) failures bij de mensen die lager op de grid staan vanwege lagere DRP... hmm interesting moet ik toch eens in de gaten gaan houden denk ik.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
Joss schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:28:

[...]

Lig je iig na de eerste bocht alweer 20e als het echt Jos Verstappen is ;)

2sec is bij ons het verschil tussen de #1 en niet bestaand :P Ons verschil is 1.6sec op 23 man :o
Tussen onze #1 en #24 zit zelfs < 1.5s verschil *D
quote:
JesterRace schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:27:
Ik ben best wel nieuwsgierig naar de kans op failures in verhouding tot de DRP... lage DRP grote kans op failures?? Je ziet namelijke veel vaker (ik zeg dus neit alleen maar) failures bij de mensen die lager op de grid staan vanwege lagere DRP... hmm interesting moet ik toch eens in de gaten gaan houden denk ik.
Ik hoop het, sta met 99% DQP op de grid *D Ik hoop nu eindelijk ook 's een 100%DRP te halen, maar ik vrees een beetje dat ik uit ga vallen. Ik weet niet waarom, maar 't is zo'n vervelend voorgevoel :o
quote:
roeloffie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:02:

Heb net snel m'n ding ff gedaan, en heb em op de 6e plek gekwakt.. Nu maar hopen dat ik niks verprutst heb...

Good racing!
Moest dat nou? :(

:P

p10 dus voorlopig, 't Is weer drama :( Gelukkig kun je redelijk inhalen op dit circuit, zodat ik iig wat plekken hoop goed te maken. Als het waar is dat Tadas de uitvalkans verkleind heeft, is de lol in het racen ook weer terug. 't Is echt niet grappig om 3e te worden dankzij 3 problemen voor je en vervolgens, mocht je uitvallen, ook nog 's 8 uitvallers achter je te hebben ofzo :Z

Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-11-2007 14:33 (65%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 11 september 2001

Een schandalige P25 van de 26... Ik krijg op Brands Hatch de DQP maar niet boven de 85%! :X

and I was like...whatever!

Moge de kracht met je zijn...

Nou, ik ga uiteindelijk van start vanaf P10... genoeg mogelijkheden om er eerst 3 bij de start te grazen te nemen (as usual) en dan hopelijk met de goede strategie nog wat lui te pakken... wordt nog leuk met een enorme diversiteit aan strategieën in onze groep volgens mij...

Doel: top 5 / verslaan Dauthi in de cup (sorry teammie) (mits ik dit keer geen vleugel verlies)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Weet iemand hoe het trouwens zit met de balance bug?

Krijg je nog steeds te zien wat je saldo na de race is als je office dicht gaat?

Heb wel weer zin in de race. Sta op p3 met 0.099 achter de nummer 1, strategie is histories gezien de juiste. Dus hoop goed mee te komen en een podium plek te pakken.

Nu maar hopen dat de auto heel blijft aan de dqp en de staat van de auto kan het niet liggen

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Balancebug is er idd nog.

Ben 6e geworden in mn 3e C2 race. Het was spannend tot de laatste seconde. Nummer 4 tot nummer 8 binnen 1.4sec gefinisht. Had dus zomaar 4e kunnen zijn, maar ook zomaar 8e.

Ben dus opzich best tevreden, alleen door strategie wel een eigenlijk zekere 5e plek verloren. Maargoed, 3x in de punten, 10 punten nu. Ik ben tevreden :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

ZijZweep / SaaitSwiep !

En... weer een uitval :/ Dat maakt nu 3 achter elkaar.. Zucht... Zo gaat het nog leuk worden dit seizoen...

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

Woei, m'n bandenstrategie is geslaagd, wat dus betekent dat m'n Excel-sheet ontzettend betrouwbaar is *D Helaas geen wear gehad, wat me dus geen extra info geeft, tenminste: niet echt veel...

Tim M.

_/-\o_ _/-\o_ 3e! _/-\o_ _/-\o_

M'n eerste podium in C2, eindelijk de Champagne kunnen ontkurken op het podium :). Was een interessante race, waarbij 1 iemand het voor elkaar kreeg om bijna 48 minuten lang op intermediates te rijden en zo mijn 2e plek veroverde, afgezien van dat ging het gewoon super. Snelheid was goed, strategie, in samenwerking met Sempy ontwikkelt, ging ook prima en zie daar het resultaat.

Ik sta nu zelfs 4e in het kampioenschap. Boven verwachting kan ik wel zeggen. Aan de andere kant zit het allemaal zo dicht bij elkaar. De nr 10 lag volgens mij niet meer dan 30 seconde achter op mij.. dus elke race zal alles moeten kloppen willen er punten blijven komen.
FC Strijen

Mooie 12e plek bemachtigt. Alleen sta ik wel voor een groot raadsel. Mijn drivers beste skill is "Starting". Nu komt dat bij mij niet in me op om te denken: Starting betekent dat je slecht begint en later pas goed gaat rijden. Maar toch gebeurt dat. Want de 1ste helft van de race reed ik van Q14 naar 24ste superslechte tijden. En 2e helft rijd ik ubersnel en heb de 4e snelste tijd neergezet.

Wat denken jullie dat "Starting" doet? Want bij mij is het het tegenovergestelde.

FC Strijen

quote:
Kroketje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:39:
Mooie 12e plek bemachtigt. Alleen sta ik wel voor een groot raadsel. Mijn drivers beste skill is "Starting". Nu komt dat bij mij niet in me op om te denken: Starting betekent dat je slecht begint en later pas goed gaat rijden. Maar toch gebeurt dat. Want de 1ste helft van de race reed ik van Q14 naar 24ste superslechte tijden. En 2e helft rijd ik ubersnel en heb de 4e snelste tijd neergezet.

Wat denken jullie dat "Starting" doet? Want bij mij is het het tegenovergestelde.
Starting is alleen van toepassing op de eerste 10 seconden. De start dus ;)

Biertje ???

Laaste race was echt spannend.

De winnaar van de vorige race leek veelste snel voor mij en Bluepanther.
Maar deze bleek uit eindelijk op een 4 stop strategie te zitten.

In de laatste stint lap 56 - 72 was het verschil tussen Blue en mij minimaal, maar hij liep wel iets uit.
De laatste ronden liepen uit op een boost battle, maar ik kwam helaas wel net 0.3s te kort op de finishline, maar pikte nog wel net de fastest lap onder blue's neus vandaan _/-\o_

Helaas word de komende race niet zo spannend, heb een paar grote fouten gemaakt en het resultaat is er in de qual ook naar, kom 0.8s te kort op degene die afgelopen race 4de werd :X

F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16

Ik vond je al zo ver terug staan op de grid, maar ik vermoedde dat je op harde banden een 1-stopper ging doen.

Reg. datum: 09 augustus 2005

Helaas, niet mijn 2e overwinning op rij. Wel mijn 3e podium van het seizoen. Na een goede start vanaf pole kon ik voor de eerste pitstop ongeveer 5s weglopen. Mijn concurrent had een pech dag en was na 5 ronden al afgeschreven voor punten. Helaas was mijn strategie niet de goede om te winnen. Ik stond op een 3-stopper medium maar de winnende strategie bleek een 2-stopper te zijn. Ik neem aan dat men dit op hard tyres heeft gedaan want een 2-stopper op medium was in mijn ogen onmogelijk. Uiteindelijk 3e geworden op minder dan 5s dan de winnaar. Met in het achterhoofd dat ik een pitstop extra heb gemaakt dan de gehele top 10 is dit niet zeer slecht. Ik sta nu ook in mijn eentje aan kop maar het blijft spannend. 8)

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Reg. datum: 14 april 2006

wat een kutrace zeg.

FC Strijen

quote:
kort maar krachtig! :P

De boer dat is de kerel...

Zo, alive, maar nog niet kicking :N
Race van gisteren was niet slecht, ondanks de wat mindere voorbereiding. Met een naar mijn mening redelijke strategie van een 12e plek in qualli naar een 4e plek gereden.

Wat mij trouwens opvalt dit seizoen is de snelheid/betrouwbaarheid van de toyota motoren. Als ik bij mij in de groep kijk, en bij roeloffie (de alom veelbesproken C3G9 hier), zie ik gewoon dat het de snelste en bijna de betrouwbaarste motoren zijn. Afgelopen seizoen was de betrouwbaarheid van de mercedes 94%, en die plofte me eigenlijk al te vaak. Hoe kun je nou goede keuzes maken als bubblefiets ieder seizoen de zooi aanpast. Ik ging voor betrouwbaarheid qua motor(mercedes, 99%), maar ik had dus net zo goed 8 ton per race kunnen besparen en de Toyota(89%) kunnen nemen, die schijnbaar niet onder doet qua betrouwbaarheid 8)7

FF een vraagje over de bandjes, de michellin heeft bij de wear een getal staan, is dat getal de bepalende factor van de tirewear? m.a.w., als je bij een ander merk band dat getal door testen op het zelfde niveau krijgt, gaan beide banden dan even lang mee? (rare vraagstelling, maar kan het ff niet anders verwoorden, nog steeds watten in m'n kop :O )

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Biertje ???

De veronderstelling over de wear is correct.

Het betrouwbaarheids verhaal is inderdaad apart......bij ons in de groep heeft iemand in 3 races al 2 keer zijn Merc opgeblazen :)

Maar tadas is weer aan het spellen met de random failures.....1ste en 2de race waren failures zowat een zekerheid. Nu na klachten op het forum komen ze zowat niet meer voor.

F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 06 juli 2006

lol rondje 29 van training nog maar 71% rondje 30 ineens 94% pjew :)

Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
Rpol schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:29:
lol rondje 29 van training nog maar 71% rondje 30 ineens 94% pjew :)
hehe als je dat invervolg al na 9 rondjes voor elkaar kunt krijgen :P

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Hehehe, doet me toch vermoeden dat je het DQP-zoekverhaal nog niet helemaal onder de knie hebt ;)

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Nou blij met me eerste overwinning in c3. Was even wachten maar in me 3e seizoen eindelijk me overwinning.

Je staat inderdaad verdomd laag in de Q brid, probeer je ons niet op verkeerde been te zetten? :P

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: