Gathering of Tweakers

Quicksearch
Doet weer iets met vezels...

Joss is vast in de war met klasse 5, waar heel even sprake van was :)

Ben verwoed aan het mailen met Bart over onze bandenstrategie, hij heeft nog niet zoveel vertrouwen in mijn bandensheets in Excel :P Vorige race had ik het toch prima voor elkaar, volgens mij :) Deze race is nog veel trickier, maar toch denk ik echt dat ik het ga halen :P

Grrrrrene wijzigde dit bericht 26-11-2007 13:52 (73%)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Sempy schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:39:
Uit de OP:

[...]

Volgens mij moeten dat er 64 zijn. ;)
'2*2 = 4, 4*4 = 16, 16*16 = ?

Denk niet dat hij in de war is ;)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Zoooo, ben ik weer. Ff een weekendje weg geweest en de race relive gezien... om te huilen: raakte na een paar ronden een vleugel kwijt doordat dhr Casper Romkes me aantikte en de rest van de race was het een plof festijn. Resultaat, een rotklassering en ik loot nu voor de cup m'n teammate Dauthi, meteen dus teamkannibalisme :s

Zal zo maar weer eens kijken wat we kunnen doen voor de komende race...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
jwisgerhof schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:53:
[...]

'2*2 = 4, 4*4 = 16, 16*16 = ?

Denk niet dat hij in de war is ;)
256 groepen zou betekenen dat er maximaal 256 x 3 = 768 managers naar C3 kunnen promoveren en in C3 zitten er 16 x 30 = 480.

Bij 64 C4's promoveren er maximaal 192, wat neerkomt op 12 per groep (oftewel p19 en lager is de klos)

Het rijtje wordt dus: 1, x4 =4, x4=16, x4=64

Sempy wijzigde dit bericht 26-11-2007 14:23 (5%)

hmm bleek ik dus lekker mn data kwijt te zijn van de race van vandaag. Dus meteen hadden alle anderen weer een streepje voor. Maargoed vond vrijsnel een DQP waar ik me tevreden kon stellen.

Niettemin toch weer een prima Q gedraaid, wederom een snel rondje in het laatste rondje eruit geperst :D

Voor de duidelijkheid brid ik heb een andere strategie dan Rene ;) Dus tot de race mag je lekker puzzelen welke dat is :P

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Sempy schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:20:
[...]

256 groepen zou betekenen dat er maximaal 256 x 3 = 768 managers naar C3 kunnen promoveren en in C3 zitten er 16 x 30 = 480.

Bij 64 C4's promoveren er maximaal 192, wat neerkomt op 12 per groep (oftewel p19 en lager is de klos)
Touche ;(

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Bluepanther schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:22:
hmm bleek ik dus lekker mn data kwijt te zijn van de race van vandaag. Dus meteen hadden alle anderen weer een streepje voor. Maargoed vond vrijsnel een DQP waar ik me tevreden kon stellen.

Niettemin toch weer een prima Q gedraaid, wederom een snel rondje in het laatste rondje eruit geperst :D

Voor de duidelijkheid brid ik heb een andere strategie dan Rene ;) Dus tot de race mag je lekker puzzelen welke dat is :P
Uitgaande van eigen info en wat rene vertelde op f1:
rene 2 stop hard met ergens een te lange stint en anders is ie echt traag.
En ik vermoed dat jij op een 3 stopper zit of je moet iets hebben geupdate of ik heb een grote fout gemaakt

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Hehe, ik zeg niks. Maar Bluepanther is niet overtuigd van m'n Excel-sheet geloof ik :P Ik heb er ook nog niet 100% vertrouwen in (je weet nooit of Tadas tussentijds wat heeft veranderd en banden ineens sneller slijten)

quote:
brid schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:33:
[...]

Uitgaande van eigen info en wat rene vertelde op f1:
rene 2 stop hard met ergens een te lange stint en anders is ie echt traag.
En ik vermoed dat jij op een 3 stopper zit of je moet iets hebben geupdate of ik heb een grote fout gemaakt
We laten je mooi even gissen :D

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Zo, een voorlopig 3e tijd neer gezet (van de 15). Erg tevreden, verwacht dat er niet meer dan 3 mensen onderdoor gaan. :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Hier voorlopig 4e op de grid. Ziet ernaar uit dat dit mijn beste kwalificatie gaat worden :*). Qua strategie wordt het ook wel een interessante race:

0-16 min: Mooi zonnetje
16-1.04min: 5mm regen
1.04-einde: Zonnetje

Ben benieuwd wat voor verschillende strategieën we zullen zien deze race. Wel balen dat ik in de 1e ronde van de cup tegen m'n teamie sta.Kennelijk een got trekje gezien Dauthi en Luuk :)

Requiem19 wijzigde dit bericht 26-11-2007 20:42 (6%)

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

Mooie race vandaag :)

uiteindelijk 4e in de quali, en bij de finish ook :)

Teamgenoot 3e :D

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Alleen jammer dat ik me :r voel.... Ik ben al 3 dagen ziek, en doe alleen de noodzakelijke werzaamheden, om daarna m'n bed weer in te duiken. Ik zal nog proberen om mezelf op de grid te zetten tussen het :r door...
Het vervelende in dat ik gisteravond een berichtje kreeg van Roeloffie of ik zijn P/WU alvast wilde doen, hij weet niet of hij er op tijd weer is uit Dusseldorf, zit daar al vanaf zaterdag vanwege een storing....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Betershap, wel een echte die-hard erg ziek en toch om 7 uur de racing day post doen.

Hulde

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Beterschap André :*

Denk je eraan dat je netjes toestemming vraagt om zijn account te beheren en hij ook? Beetje zuur om beiden gebanned te worden voor accountsharing :)

Beterschap :>

Ben afgezakt naar P4, maar ook dat is nog ver boven verwachting :) Inmiddels 22 man gekwalificeerd, denk dat er nog maar 2 komen.

Beetje tegenvallend inmiddels afgezakt tot 8ste op de grid, opeens mensen die nog niet zo heel snel waren de eerste twee races die nu ineens voor me staan. Nou doet een Q me niet zoveel en moeten we het uit de race gaan halen maar geeft me toch wat meer onzekerheid dan de laatste twee races.

Vooral omdat mijn teamgenoot die beide vorige race dominant won ook 4de staat.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Ik sta weer op de voorlopige pole. Ik ga er niet vanuit dat daar nog iemand onderdoor gaat gezien de grootste concurrent allemaal al gereden hebben. Dat zou betekenen dat ik mijn 3e pole op rij pak. 8) :D

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Requiem19 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:42:
Ben benieuwd wat voor verschillende strategieën we zullen zien deze race. Wel balen dat ik in de 1e ronde van de cup tegen m'n teamie sta.Kennelijk een got trekje gezien Dauthi en Luuk :)
Heb je een tegenstander die tot nu toe altijd binnen 15 rondjes uitvalt is het weer niet goed. ;)

Ik zelf sta slechts negentiende, maar ik verwacht dat er wat mensen ultralicht gekwalificeerd staan vanwege de regen na een kwartier. Waarschijnlijk toch wat rekenfoutjes die te vroeg de pits in moeten. Dat lijkt me nl. de enige mogelijkheid waardoor iemand met een ford-motor en een van de mindere coureurs zich top 8 kwalificeert.

Hmmm, beetje tegenvallende dqp van 91 %.... maar wat ik ook probeerde kreeg hem niet hoger. Inmiddels afgezakt naar P13 in de Q, slechtste resultaat tot nu toe (owkeej, heb nog alle kans het nog slechter te doen dus wie weet :P). Buenos Aires.... bah baan.

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Mijn Jos Verstappen heeft het weer prima gedaan.
25ste van de 25. |:(

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows
Reg. datum: 16 september 2004

3 races gehad in C4G14, 3 overwinning behaald. Gaat de goeie kant op om snel weer terug te zijn op C3 niveau en daar vervolgens te blijven.

Sta tevens alweer op pole position voor de 4e race.

Hup ik :+

Dat je pole hebt op de dag na de laatste race is natuurlijk redelijk nietszeggend, maar ik zie dat je al een seconde voorsprong hebt op de nummer 2 :o Dat is het verschil dat in c3g9 tussen de nummer 1 en 18 zit :o

quote:
The_DoubleU schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:50:
Mijn Jos Verstappen heeft het weer prima gedaan.
25ste van de 25. |:(
Lig je iig na de eerste bocht alweer 20e als het echt Jos Verstappen is ;)

2sec is bij ons het verschil tussen de #1 en niet bestaand :P Ons verschil is 1.6sec op 23 man :o

Joss wijzigde dit bericht 27-11-2007 13:29 (16%)

Ik ben 22e in C3G9 op 1,3 sec van de #1. -O-
Kon alweer niet een echt hoge DQP krijgen. Wil niet echt tot dusver dit seizoen.
Afgelopen race vloog er na 4 ronden al een stuk van de voorvleugel af. Hopelijk rij ik hem vanavond wel normaal uit. :)

F1Time - Arnoud Douma (C2G3)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws