Reg. datum: 31 oktober 2004
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 93 94 95 96 last
Nieuw TopicReg. datum: 31 oktober 2004
Klopt, wat DPS betreft is een CNR beter, maar als je naar de tank kijkt is een golem een heel stuk beter. Golem is dus makkelijker voor als je nog niet zo lang missies doet omdat dan die extra tank wel heel fijn is, als je eenmaal de missies kent en ze zo snel mogelijk wil doen is een CNR beter.quote:Calamor schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:55:
[...]
Maar de golem heeft wel 1 low slot minder maar weer wel 1 mid slot meer.
Dan heb je misschien wel weer 1 BC minder.
Ik schaf binnenkort iig ook een Golem aan naast mijn CNR omdat het soms wel makkelijk is om tijdens de missies de BS-wrecks te salvagen en omdat het gewoon leuk is om eens wat af te wisselen tussen missies (ik denk dat ik een cruise-golem en een torp-CNR ga maken)
dat ik dan compleet undetectable lekker op mn gemakje alle systems kan exploren? omdat niemand me ziet, en dat ding zelfs cloaked kan warpen?
Reg. datum: 14 oktober 2005
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Juist.quote:mvz schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:47:
klopt het dat als ik een buzzard heb met -100% cloak cpu bonus, en daar de covert ops cloak op zet.
dat ik dan compleet undetectable lekker op mn gemakje alle systems kan exploren? omdat niemand me ziet, en dat ding zelfs cloaked kan warpen?
Alleen ben je wel "kwetsbaar" tijdens gatecamps.
Je bent voor een klein ogenblik zichtbaar wanneer je uit de gatecloak komt en je eigen cloak moet aanzetten direct na een jump. Tijdens dit kort ogenblikje kunnen de vijanden je dus zien en proberen je positie te bepalen om daarna te proberen je cloak uit te schakelen door dichter dan 2500m te komen.
Zijn wel spannende momenten
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
Die mid kun je overigens weer gebruiken voor een targetpainter (waar de Golem ook bonussen voor heeft).quote:Calamor schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:55:
[...]
Maar de golem heeft wel 1 low slot minder maar weer wel 1 mid slot meer.
Dan heb je misschien wel weer 1 BC minder.
Op die manier kun je kleinere targets wel veel sneller afschieten.
Op high kun je trouwens ook nog eens een drone mod zetten voor meer drone range.
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
Tja een radar spot levert je zo'n 100 mil op. Waarom je dan geen 120 mil over hebt voor een redelijke setup (covops + rigs + sisters scanner) snap ik niet zo goed.quote:angel00008 schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:42:
is er hier iemand die een sisters scan probe launcher heeft of genoeg lp punten bij sisters of eve corp om deze te halen..
ben op zoek naar eentje maar de prijs van die dingen is vele malen hoger dan dat het met een dagje lvl 4 missioning te doen is (helaas kan ik geen lvl 4 missies doen van hun corp dus val ik naast de boot)
zie prijzen van 50 tot 80 mill maar dat gaat mij aardig te boven.
iemand die hem hier voor zeg.. 50 mill max wilt verkopen aan mij ?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Reg. datum: 05 april 2004
valt mee hoor als je in low sec blijft 0.1 min dan is die 100 mill net ff hoog 0,0 zeker weten..quote:MM schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:42:
[...]
Tja een radar spot levert je zo'n 100 mil op. Waarom je dan geen 120 mil over hebt voor een redelijke setup (covops + rigs + sisters scanner) snap ik niet zo goed.
maar toch voor een mod die _maar 10 mill aan lp/isk kost voor 60-80 mill verkopen
helaas ben ik bezweken en heb een mod gekocht voor 60 mill scan time is nu 153 seconden
eve-online
And to think they once said that computers would take away jobs.
Hoe zit KOS eigenlijk bij de rest van de alliances in het zuiden, zoals Goons en RA? Ik heb het idee dat het grote machtsblok nu al aan het ineenzakken is, nu BoB is teruggedrongen naar eigen space.quote:IJzerlijm schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:23:
Zijn de Tweakers in KOS een beetje blij met hun oorlog tegen Against All Authorities ?
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Sindsdien zijn ze de tweede alliantie in het spel geworden en zie ik allerlei voormalige vijanden en persona non grata zoals Celestial Apocalypse onder hun vlag vliegen in space waar ze eigenlijk niks te zoeken hebben. Ik hoop voor hun dat ze het op eigen kracht redden tegen AAA want veel hulp van anderen zullen ze niet krijgen.
And to think they once said that computers would take away jobs.
maar ik heb die buy order in een station geplaatst waar dit schip niet te koop is. is er een verzend systeem oid. zodat een seller bv die schepen aan mij kan shippen?
Dat hangt af van de range van jouw buy orders. Als jouw buy order bereik wat hoger is kunnen mensen i.p.v. alleen op hetzelfde station, in hetzelfde system, constellation of zelfs hele regio jou dingen verkopen.quote:mvz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:14:
ik heb dus voor mn corp een buy order geplaatst voor 10 cormorants. zodat potentiele applicants / members een mooi schip kunnen vliegen bij aanname.
maar ik heb die buy order in een station geplaatst waar dit schip niet te koop is. is er een verzend systeem oid. zodat een seller bv die schepen aan mij kan shippen?
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
De afgelopen paar dagen voornamelijk aan het minen geweest en missies gedaan voor een R&D corp, wil me uiteindelijk toch meer gaan richten op craften dan resources verzamelen.
Tot nu toe bevalt het in ieder geval prima.
heeft iemand contract fullfilled, en dan gaan ze proberen te trade-windowen om je 2x te laten betalen.. ipv de contract te finishen.
nou dan houd ie de stuff maar lekker, collateral was toch 2x market value
KOS is een beetje een probleemkindje, er is elke week wel weer een diplomatieke rel mee omdat ze steevast farmer corps blijven inlijven. De leiders en FC's zijn verder extreem incompetent en ze dragen in het algemeen weinig bij aan de oorlog met BOB.quote:ravenger schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:17:
[...]
Hoe zit KOS eigenlijk bij de rest van de alliances in het zuiden, zoals Goons en RA?
AAA had onlangs nog een 80 vs 200 battle waarbij ze KOS compleet uitgeroeid hadden, dat geeft wel een beetje het niveau verschil aan.
Toch denk ik dat ze AAA wel overleven al was het maar omdat het gebied wat KOS bezit (westen van Tenerifis) de isk die het kost om er POSes op te zetten niet waard is. En AAA houd niet van POSes afschieten. Dus sovereignty zullen ze wel houden.
Wat precies geeft je dat idee? En waarom is alleen Delve BoB's 'eigen space'? Delve is voor de helft NPC space dus eigenlijk van iedereen/niemand. Ik zelf doe er missions en woon er al een paar maand.quote:Ik heb het idee dat het grote machtsblok nu al aan het ineenzakken is, nu BoB is teruggedrongen naar eigen space.
Great minds think in parallel gutters.
Tja ze zijn er toch zo'n 2.5 jaar geleden begonnen, in Delve. Maar wat ik hoor is dat ook in het oosten het een en ander niet zo lekker loopt tussen RA/Goons en de rest van de alliances.quote:Count schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:34:
[...]
Wat precies geeft je dat idee? En waarom is alleen Delve BoB's 'eigen space'? Delve is voor de helft NPC space dus eigenlijk van iedereen/niemand. Ik zelf doe er missions en woon er al een paar maand.
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Ik weet van niks, maar als er iets is hoop ik dat het goed uit de hand loopt want het zuiden van EVE dreigt een beetje 1 circlejerk te wordenquote:ravenger schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:42:
[...]
Tja ze zijn er toch zo'n 2.5 jaar geleden begonnen, in Delve. Maar wat ik hoor is dat ook in het oosten het een en ander niet zo lekker loopt tussen RA/Goons en de rest van de alliances.
Verwacht overigens niet dat TCF/RA/GS snel uit elkaar zullen gaan.
Great minds think in parallel gutters.
quote:I didn't mean decent in terms of capability, but in terms of general stupidity and leadership stupidity. I know they always sucked
Ze zijn in ieder geval niet zo positief over KOS. Het betreft hier trouwens beide kampen, de Coalition en de Alliance.quote:I can count on one hand the number of pilots in KOS that would be considered OK PvPers.
You won't really get a fight from them. Its a carebear alliance whose member base is concerned only with money. They won't help each other. AAA could squish them like a bug.
Hoe je het ook wendt of keert, dit zuigt gewoon hard:
http://www.a-kills.com/related.php?id=117443
Pirate-Bozz wijzigde dit bericht 04-01-2008 01:28 (8%)
Reg. datum: 31 oktober 2004
Het kan over weg met K,M en B. ook met of zonder verlies. Dan wordt de die prijs ook bereken als het zonder is.
De link is dit http://rosegot.nl/eve/EVE-online%20item%20calc.html
De teksten zijn nog niet helemaal afgewerkt en ben nog bezig met het vertalen naar het engels.
Als het helemaal klaar is gaat hij er af en wordt het ergens anders geplaats.
Maar in de tussen tijd kan je er wel van gebruik maken en zelf opslaan.
De standaard waardes kan je ook makkelijk zelf wijzigen.
De meeste waar ik al de link gegeven heb vinden het heel erg handig.
Dus ik denk voor de bouwers onder ons of voor beginners makkelijk kan zien of het wel eerlijke verkoop prijs is.
edit werkt niet in IE. Waarom niet? Daar moet ik achter komen want aan de fout wordt ik niet wijzer.
error melding:
regel: 190
teken: 3
onbekende runtime-fout
code: 0
Gebruik nooit php designer 2005!! Heeft in een tag een enter toegevoegt. En dat slikt IE niet.
Calamor wijzigde dit bericht 04-01-2008 21:48 (15%)
Is er een manier om steeds andere missies te krijgen, want die herhalingen beginnen me danig mijn spelgenot te ontnemen en dat vind ik zonde, want ik vind het anders wel een interessant spel.
[WAR] "Kromneus" (Shaman::Karak-Azgal) / "Nocturna" (DoK::Karak-Hirn) / "Avondrood" (SW::Karak-Hirn)
.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.
Eens per 4 uur.quote:hilgo schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:49:
Er zijn gewoon niet genoeg verschillende missies waardoor je inderdaad vaak dezelfde krijgt. Overigens kun je, ik meen, 1x per 12 uur een missie weigeren zonder standing verlies.
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.