Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 93 94 95 96 last
Nieuw Topic
De vlammen sloegen eruit groter dan mijn Hulk
New Frontier level 3 [1/7]
De mercs zijn nogal volhouder of zoals mijn maatje zei;
Hij zat in zijn Drake, vervolgens met een CNR snel afgerond
[09:06:16] ZENUMAGIER > bloody hell, ze blijven komen.
In de missie zit redelijk wat bounty/loot/salvage reward, een stuk of 1000-2000 Gneiss, en iets van 25.000 omber.
Ben benieuwd wat 2/7 t/m 7/7 gaat brengen
yared wijzigde dit bericht 21-12-2007 13:05 (11%)
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Drones... heeeeeel heeeeel heeeeel veel drones.quote:yared schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:03:
De nieuwe mining missies zijn erg leuk![]()
[afbeelding]
De vlammen sloegen eruit groter dan mijn Hulk![]()
Hij zat in zijn Drake, vervolgens met een CNR snel afgerond![]()
In de missie zit redelijk wat bounty/loot/salvage reward, een stuk of 1000-2000 Gneiss, en iets van 25.000 omber.
Plus een aantal zeer vervelende energy neut towers.
Wel een zeer spannende missie idd!
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
Reg. datum: 10 juni 2005
Beetje kostbaar om daar met een hulk in te vliegen...
quote:yared schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:03:
De nieuwe mining missies zijn erg leuk![]()
[afbeelding]
De vlammen sloegen eruit groter dan mijn Hulk![]()
Hij zat in zijn Drake, vervolgens met een CNR snel afgerond![]()
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
ah ja, weet je, in V3SPA doen we veel samen en Zenumagier zat al in de pocket met alle agro op hem zonder dat ie wist dat er respawns komen.quote:Darth Malak schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:20:
Ze waarschuwen je wel in die missie. Je moet hem ook eerst schoonvegen met een bc/bs...
Beetje kostbaar om daar met een hulk in te vliegen...![]()
[...]
Voor de spanning deed hij het in een drake, later in een paar sec de boel schoongeveegd in zijn CNR.
Ik bleef gewoon even te lang hangen om die 47 blokjes Green Artisite voor hem te halen.
Vandaag deed een andere corpie het in zijn eentje en dat was koek en ei makkelijk.
Had het een Hulk gekost naja, dan hadden we met de pet rondgegaan als dat al nodig was.. zo zijn we ook wel weer...
Weet je, het is gewoon lachen en dat er blikschade komt hoort erbij.
De laatste keer hadden we een orethief die al 3x belemmerd was door onze defense tijdens een corpmine. Die kwam terug in een bs fitted met smartbombs... hele defense weg en retreivers, alleen de Hulks overleefden het toen.
Denk je dat iedereen dan begint te schuimbekken? Nah... niemand kwam nog bij van de slappe lach
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Gisteren in een fleet/posbattle van BoB vs MC het loodje gelegd door een Doomsday wapen
BoB besloot om een gatecamp mooi op te lossen door de DD in te zetten... dat lukte aardig.
Ik zat in de BoB fleet een bepaalde gate te campen in een gecloakte manticore. Moest ff snel naar de wc, kom ik terug, zie ik een titan hangen, hele gate hostile met MC en United Legion, en geen blauwe meer te zien
Ik dacht... WTF!! En nog geen seconde later een hele grote mooie explosie.
M'n arme Manticore zag het nooit aankomen. Daarna ook nog gepod door een enkele overlevende hostile
Maar was wel een mooie dag in Tpar
Reg. datum: 05 april 2004
ben benieuwd hoe het gaat aflopen het zou best eens kunnen dat ik binnenkort bij mc hoor
had overgens die bob fleet gezien met 2 titans shitload met dreads/carriers terugjumpen naar bob space was zeker wel mooi gezicht (en was natuurlijk zwaar dood maargoed daar is geen schaamte aan)
eve-online
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik zie je loss niet op het bob killboard als kill of als loss, vind het wel jammer dat die niet gepost worden want ook al is het friendly DD het is en blijft een kill.quote:Refragmental schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:13:
Damn
Gisteren in een fleet/posbattle van BoB vs MC het loodje gelegd door een Doomsday wapen
BoB besloot om een gatecamp mooi op te lossen door de DD in te zetten... dat lukte aardig.
Ik zat in de BoB fleet een bepaalde gate te campen in een gecloakte manticore. Moest ff snel naar de wc, kom ik terug, zie ik een titan hangen, hele gate hostile met MC en United Legion, en geen blauwe meer te zien
Ik dacht... WTF!! En nog geen seconde later een hele grote mooie explosie.
M'n arme Manticore zag het nooit aankomen. Daarna ook nog gepod door een enkele overlevende hostile
Maar was wel een mooie dag in Tpar
De gevechten zover vind ik wel leuk maar eigenlijk wel jammer de hoeveelheid titans aan de kant van BOB. Heel lastig te counteren met een DD iedere 12 minuten.
BOB killboard gaat tegenwoordig geheel automatisch via de eve API, maar die wil soms nog wel eens een steekje laten vallen ergens schijnt.quote:Donny343 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:53:
[...]
Ik zie je loss niet op het bob killboard als kill of als loss, vind het wel jammer dat die niet gepost worden want ook al is het friendly DD het is en blijft een kill.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Aha dat was niet bekend bij mij. verklaard veel.quote:StarLite schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:56:
[...]
BOB killboard gaat tegenwoordig geheel automatisch via de eve API, maar die wil soms nog wel eens een steekje laten vallen ergens schijnt.
Zoek onder "Refrag"quote:Donny343 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:53:
[...]
Ik zie je loss niet op het bob killboard als kill of als loss, vind het wel jammer dat die niet gepost worden want ook al is het friendly DD het is en blijft een kill.
De gevechten zover vind ik wel leuk maar eigenlijk wel jammer de hoeveelheid titans aan de kant van BOB. Heel lastig te counteren met een DD iedere 12 minuten.
http://www.killboard.net/details/215658/
Vreemd dat ie maar 1 Arba launcher aangeeft.
Refragmental wijzigde dit bericht 25-12-2007 12:02 (8%)
yea baby im a member
4 dagen geleden een ibis met 50K ISK en vlieg nu al in een Badger mark 2 rond en ben al 5 miljoen ISK waard
het valt me wel op dat vele nieuwelingen in de game veel beggen en connen ipv dat ze gewoon rustig gaan grazen in 'roid belts..
mn ultimate goal is zon mega mining barge ding. altho de hold van 5200m3 op de badger beslist niet klein is
al met al vind ik het geweldig.
Reg. datum: 14 oktober 2005
de rest is waarschijnlijk als loot achtergeblevenquote:Refragmental schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:00:
[...]
Zoek onder "Refrag"
http://www.killboard.net/details/215658/
Vreemd dat ie maar 1 Arba launcher aangeeft.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Welkomquote:mvz schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:17:
4 dagen geleden begonnen met trial version, gisteravond mn eerste payment gemaakt![]()
yea baby im a member![]()
4 dagen geleden een ibis met 50K ISK en vlieg nu al in een Badger mark 2 rond en ben al 5 miljoen ISK waard![]()
het valt me wel op dat vele nieuwelingen in de game veel beggen en connen ipv dat ze gewoon rustig gaan grazen in 'roid belts..
mn ultimate goal is zon mega mining barge ding. altho de hold van 5200m3 op de badger beslist niet klein is![]()
Vergeet niet dat je de cargo capacity kan verhogen met expanded cargo holds (low slot) en cargohold optimalisation (rigs) maar dat weet je waarschijnlijk al.quote:mvz schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:17:
4 dagen geleden begonnen met trial version, gisteravond mn eerste payment gemaakt![]()
4 dagen geleden een ibis met 50K ISK en vlieg nu al in een Badger mark 2 rond en ben al 5 miljoen ISK waard![]()
mn ultimate goal is zon mega mining barge ding. altho de hold van 5200m3 op de badger beslist niet klein is![]()
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Reg. datum: 02 december 2005
heb op mn badger 3x cargo expander zit nu op 12000m3... dus je kan het nog verhogen. ik geloof dat ze niet eens zo duur zijn. ik gebruik hem alleen maar als vervoerschip voor me goodies en minerals....quote:mvz schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:17:
voor de noobs die lopen te beggen komt ook vaak voor. zit zelf op de caldari SWA chat en daar komt het regelmatig voor... mensen die geen geduld hebben... worden meestal meteen geblockt
Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]
Boeboe wijzigde dit bericht 27-12-2007 12:12 (8%)
kopen?quote:Dennis B. schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:49:
ik mis de snowballs en de snowball launcers
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
De game heeft een zeer moeilijke start, wat het bedelen toch wat in de hand werkt. Echter is het tegenwoordig veel makkelijker om 1miljoen ISK te verdienen dan dat het een aantal jaar geleden was.quote:mvz schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:17:
Intel Core 2 Duo E8500 3,16 Ghz - Asus Striker Extreme nF680i - 2x2Gb DDR2 OCZ Fatal1ty Memory - Scythe Mugen - XFX Nvidia GeForce GTX 280 1GB DDR - 2x250GB Seagate HDD - Antec Earthwatts 650w - SonyNEC 7200S - Samsung 2253BW WideScreen - Lian Li PC-A10
(en 1 milioen = 1 belt uitkuisen, simpel toch?
Boeboe wijzigde dit bericht 27-12-2007 16:17 (13%)
Reg. datum: 31 mei 2005
Nu heb ik meer geld problemen, gelukkig doordat ik shadow serp cruiser bij toeval tegenkwam (ik warpte weg van missie omdat het niet echt goed ging, en kwam bij shadow serp uit), heb ik nu een shadow serpentis sensor booster van zon 50 miljoen. Enige probleem is nog dat ding naar high sec te krijgen om hem te verkopen (lijkt mij toch dat ik daar betere kans heb dan in een low sec systeem waar zelfs als iemand hem wil kopen hij niet door de gatecamps heen komt). We zitten nu met corp in placid low sec, en we hebben maar besloten weer te gaan verhuizen. Overal zweven corpses rond de stargates, en met corp van 8 personen hebben we niet veel kans tegen de lokale pirate alliance met bijna 800 personen.
EDIT:
Corp heeft besloten zichzelf op te heffen, noorse leden (meeste) gaan bij ander noors corps ergens ver weg. Ik heb als afscheidscadeautje nog 80 miljoen gekregen, maar nu heb ik een probleem. Waar ga ik heen?
High sec is saai imo. Ik hoef niet alleen pvp te doen, maar wel eeniedergeval wat. Zijn er low sec regios die een te beheersen aantal piraten heeft (wel wat piraten, maar niet 100 tegen 1 outnumbered door piraten), en ook nog een redelijke markt heeft danwel dichtbij high sec ligt met redelijke markt?
furby-killer wijzigde dit bericht 27-12-2007 20:16 (23%)
Reg. datum: 05 april 2004
placid is waar mijn corp vroeger zat (en nu vaak komen om casual te gamen)quote:furby-killer schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:57:
Ik had aan het begin helemaal geen geld problemen, moest altijd op skills wachten, geld zat. En dat met helemaal niet veel spelen.
Nu heb ik meer geld problemen, gelukkig doordat ik shadow serp cruiser bij toeval tegenkwam (ik warpte weg van missie omdat het niet echt goed ging, en kwam bij shadow serp uit), heb ik nu een shadow serpentis sensor booster van zon 50 miljoen. Enige probleem is nog dat ding naar high sec te krijgen om hem te verkopen (lijkt mij toch dat ik daar betere kans heb dan in een low sec systeem waar zelfs als iemand hem wil kopen hij niet door de gatecamps heen komt). We zitten nu met corp in placid low sec, en we hebben maar besloten weer te gaan verhuizen. Overal zweven corpses rond de stargates, en met corp van 8 personen hebben we niet veel kans tegen de lokale pirate alliance met bijna 800 personen.
EDIT:
Corp heeft besloten zichzelf op te heffen, noorse leden (meeste) gaan bij ander noors corps ergens ver weg. Ik heb als afscheidscadeautje nog 80 miljoen gekregen, maar nu heb ik een probleem. Waar ga ik heen?
High sec is saai imo. Ik hoef niet alleen pvp te doen, maar wel eeniedergeval wat. Zijn er low sec regios die een te beheersen aantal piraten heeft (wel wat piraten, maar niet 100 tegen 1 outnumbered door piraten), en ook nog een redelijke markt heeft danwel dichtbij high sec ligt met redelijke markt?
zitten tegenwoordig in 0,0 je kan me wel ingame convoen @ splintercellxxx
eve-online
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.