quote:
To bring Ice Harvester II online requires 79.0 cpu units, but only 76.0 of the 235.0 units that your computer produces are still available.
Echt zonde...
Ik had gehoopt dat met Mining Upgrades 5 ik 2 IHU II kon fitten op mijn Mack, nee dus.
Kom nog steeds CPU tekort en vindt het echt een rotstreek.
5 duurt #^#!@#% enorm lang en volgens mijn berekeningen had het moeten lukken.
Ben dus verplicht om een implant aan te schaffen. Probleem is alleen;
Wanneer ik de Zainou 'Gypsy' KMB-25 aanschaf (4 miljoen) krijg ik slechts 1% extra CPU output.
De KMB-50 is 3% extra CPU edoch die kost wel ruim 10x zoveel (41.7 miljoen).
De CPU op mijn Mack is momenteel 235. 237.91 geeft hij aan als ik de tweede IHU II erop gooi alleen dan gaat er 1 Ice Harvester II offline automatisch.
1% zou mij op 237.35 brengen
3% brengt mij op 242.05
Volgens de foutmelding kom ik 3 units tekort...
Ik vlieg naar Jita, en koop die $#%^ implant en offer er mijn slot 6 voor op.
Sterker nog, ik ga dat kreng van 5% aanschaffen tenzij iemand mij kan vertellen dat een industrie char zoals Bartimeaus behalve bovenstaand voorbeeld helemaal geen baat heeft bij extra CPU.
* Yared staat op het punt 123 miljoen (5% versie) uit te geven OF 42 miljoen (3% versie), Dus eigenlijk is dit
de vraag van 80 miljoen! Want als ik toch een dikke implant moet steken steek ik liever meteen de max. (Michi in slot 7, HX-2 in slot 10)
Dat ik dan een dikker schild kan fitten was ik trouwens al opgekomen
Maar zijn er nog meer voordelen behalve dat voor een industrie char?
@P4p3Rc1iP afk ice minen, saaiheid vermijden door filmpje aan te zetten en eens in de x minuten wat ice over te hevelen van cargo naar jet can. Of iets actiever roids minen elke x seconden overhevelen. Client draait bij mij dan in de linker/rechterkant van scherm. Daar heb je tenslotte dat grote scherm voor gekocht
@Kornflakes, mij teveel moeite voor dat kleine geld en je stijgende lijn blijft niet, hoe meer je trade hoe meer hij afvlakt, anders had ik de hele dag in mijn freighter rondgekart

Minen is gewoon 15 miljoen per uur, uur na uur terwijl ik lekker filmpje kijk. En als ik daar genoeg van heb, ga ik gewoon met mijn andere account bezig die voor battle geschikt is terwijl ik nog steeds in 1 kant van mijn scherm ores/ice sta over te hevelen (uur na uur na...)
yared wijzigde dit bericht 16-12-2007 23:44 (19%)