Gathering of Tweakers

Quicksearch
Goedkope vorm van recon schip? Voordeel: klein, snel en goedkoop (+minder skill nodig). Nadeel is dat ie voor de rest minder is dan recon.

quote:
furby-killer schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:13:
Goedkope vorm van recon schip? Voordeel: klein, snel en goedkoop (+minder skill nodig). Nadeel is dat ie voor de rest minder is dan recon.
dat vraag ik me ook af want als ie daarvoor is bedoelt gebruik je wel een helios.

ook lijkt de beschrijving van de ew schepen gekopierd te zijn van de cov-ops want het lijkt me stug dat die dingen een cov ops cloak II kunnen fitten..

maja vanmiddag maar eens sisi opstarten en proberen

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Als ik een 14 dagen trial doe en dan een account koop voor 19 euries heb ik dan de hele game ?

Whohooooo

quote:
waldpiek schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:14:
Als ik een 14 dagen trial doe en dan een account koop voor 19 euries heb ik dan de hele game ?
Ja, dan heb je complete game, die heb je namelijk ook al tijdens je 14 dagen trial (met de beperking op enkele skills die je niet mag trainen). Na de eerste 30 dagen ga je ong. 15 euro p/maand betalen.

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

Ja, of niet natuurlijk

quote:
angel00008 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:10:
[...]
moet het nut van deze schepen toch nog zien aangezien ze net zoals de maulus/helios absoluut geen tank hebben en max speed met mwd is ook maar iets rond de 3km/s
Een ECM schip dat op grote afstand een battleship permajammed of meerdere schepen cycled.
Een Nos/Neut schip dat een battleship in zijn uppie helemaal droog legt terwijl hij ook al zijn turrets volledig nutteloos maakt door de tracking te vernielen.
Een Dampening schip dat de snipers nutteloos maakt en tegelijk op grote afstand kan voorkomen dat ze wegwarpen.
En Webber die alles op hun plaats houd en tegelijk ervoor zorgt dat hij hun sigradius oppompt tot capital formaat :P

En dit alles met de sig-radius van een frig die orbit op flinke afstand met 3km/s.
Nee, echt geen idee wat dat voor nut kan hebben in een gang. 8)7
Tuurlijk zijn de recons beter maar daar train je ook ruim een maand (zo niet langer) voor :)

Ter illustratie, mijn mining alt.
Zou "slechts" 30 dagen nodig hebben vanaf nu om zo'n Ewar friggie een beetje redelijk te kunnen vliegen/fitten. Terwijl ze al minimaal 42 dagen nodig heeft om uberhaupt in een Recon te komen (en dan kan ze hem nog niet eens fitten)

Ik denk dat dit het "gat" opvult dat er nog lag onder de recons.
Nu heb je:
CovertOps en Ewar Frigs (kun je als newbie een beetje kijken waar je interesse meer naar uit gaat)
Recon Cruisers (combineren CovOps en Ewar)
Black Ops (Battleship variant van het geheel)

quote:
MazeMouse schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:31:
[...]

Een ECM schip dat op grote afstand een battleship permajammed of meerdere schepen cycled.
Een Nos/Neut schip dat een battleship in zijn uppie helemaal droog legt terwijl hij ook al zijn turrets volledig nutteloos maakt door de tracking te vernielen.
Een Dampening schip dat de snipers nutteloos maakt en tegelijk op grote afstand kan voorkomen dat ze wegwarpen.
En Webber die alles op hun plaats houd en tegelijk ervoor zorgt dat hij hun sigradius oppompt tot capital formaat :P

En dit alles met de sig-radius van een frig die orbit op flinke afstand met 3km/s.
Nee, echt geen idee wat dat voor nut kan hebben in een gang. 8)7
Tuurlijk zijn de recons beter maar daar train je ook ruim een maand (zo niet langer) voor :)

Ter illustratie, mijn mining alt.
Zou "slechts" 30 dagen nodig hebben vanaf nu om zo'n Ewar friggie een beetje redelijk te kunnen vliegen/fitten. Terwijl ze al minimaal 42 dagen nodig heeft om uberhaupt in een Recon te komen (en dan kan ze hem nog niet eens fitten)

Ik denk dat dit het "gat" opvult dat er nog lag onder de recons.
Nu heb je:
CovertOps en Ewar Frigs (kun je als newbie een beetje kijken waar je interesse meer naar uit gaat)
Recon Cruisers (combineren CovOps en Ewar)
Black Ops (Battleship variant van het geheel)
mee eens maze maar speedtanken met 3km/s gaat moeilijk... (ook weet ik niet zeker of de keres zelfde setup heeft als helios waar ik nu vanuit ga)

overgens zit ik echt te klooien wil eigenlijk wel naar celestis gaan of arazu maar de black ops bs lonkt ook...

ach we gaan gewoon lekker rustig aan van t2 frigs naar t2 cruisers en dan t2 bsses..

mn andere accounts laat ik dan wel speedskillen naar carrier/dreads.

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Baby, Vissie, Gamepie

WoW-account net gecancelled. Heb het daar wel weer gehad. Ga opnieuw starten met EVE. Char met 6.8 milj SP ondertussen.

Ingame: Miss Taheira.

EVE-Online (Miss Taheira), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin)

Aangezien de AA instelling niet meer werkt in EVE zelf ben ik wat gaan experimenteren en kwam tot de volgende ontdekking:

Voor degene met een redelijke Geforce kaart (maar wellicht werkt het op ATI ook) en graag AA en AF willen (wat een heeeeeeel veel mooier beeld oplevert!) doe hetvolgende:

Ga naar je display instellingen van je Geforce en zet de 3d display settings van application controlled naar manual. Vervolgens zet Antialiasing op 4, 8 of whatever je kaart trekt en zelfde voor AF (4,8,16..). Je kunt dit gewoon doen tijdens dat eve loopt. Switch nu in eve zelf van full screen naar window mode (of visa versa) en je zult zien dat je ineens AA/AF hebt _/-\o_ . Je kunt daarna weer terug switchen naar je gewenste fullscreen of window mode met behoud van AA.

Let op: elke keer dat je eve opstart moet je je van fullscreen naar window (en terug) switchen of visa versa. Doe je dit niet dan werkt AA/AF gewoonweg niet...(raar maar waar).

Werkt het voor je, dan kun je ook een profile aanmaken specifiek voor EVE in hetzelfde scherm als je de AA/AF instellingen doet in geforcedrivers. Link echter niet naar eve.exe maar naar evefile.exe in de BIN dir!

****dit werkte voor een aantal mensen in mijn corp perfect, voor een aantal andere enkel in fullscreen, weer een aantal in windowmodus en bij een andere weer totaal niet. Aldus, geen garanties, maar als het werkt heb je echt een superbeeld!*******

Voor maximaal beeldresultaat onderstaande plaatjes fullscreen kijken (tis 1680x1050!)
1. zonder AA : http://members.home.nl/jb...lication%20controlled.jpg
2. met AA: http://members.home.nl/jbansems/Eve/8x%20AA%2016xAF.jpg

Check de randen van de mack en de moon, daar zie je het erg goed dat 8x AA zijn werk doet ;) (de mining lasers zijn op het non AA wat corrupt door screen switch maar het verschil is in werkelijkheid daar ook erg goed zichtbaar).

FreeMen wijzigde dit bericht 13-12-2007 13:05 (17%)

quote:
Hoogie2004 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:29:
[...]

Ja, dan heb je complete game, die heb je namelijk ook al tijdens je 14 dagen trial (met de beperking op enkele skills die je niet mag trainen). Na de eerste 30 dagen ga je ong. 15 euro p/maand betalen.
Dus je hoeft dus alleen maar het maandelijkse bedrag te betalen (als je alleen een trial account hebt en verder wilt)

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

quote:
PsychoHellDude schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:29:
[...]

Dus je hoeft dus alleen maar het maandelijkse bedrag te betalen (als je alleen een trial account hebt en verder wilt)
Yup, easy as that.

Whohooooo

quote:
PsychoHellDude schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:29:
[...]

Klopt, echter de allereerste betaling is 19 euro, (aanschaf van de game incl. maand speeltijd) hierna word het maandelijkse bedrag 15 euro

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

Sith Lord

tenzij je via GTC's betaalt en dan betaal je niet 19 euro de eerste keer maar gewoon $ 15 (voor 30 dagen dan). Iedereen die een paypal rekening of creditcard heeft zou ik aanraden GTC's te kopen. Dit scheelt je op jaarbasis behoorlijk wat geld.

Darth Malak wijzigde dit bericht 13-12-2007 15:17 (47%)

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

quote:
Darth Malak schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:16:
tenzij je via GTC's betaalt en dan betaal je niet 19 euro de eerste keer maar gewoon $ 15 (voor 30 dagen dan). Iedereen die een paypal rekening of creditcard heeft zou ik aanraden GTC's te kopen. Dit scheelt je op jaarbasis behoorlijk wat geld.
Yup, zeker met de huidige dollarkoers is het niet echt voordelig om met euro's te betalen. Met GTC's betaal je ten eerste die extra 1-malige kosten niet en ten tweede is 15 dollar een stuk minder als 15 euro :P

Reg. datum: 17 november 2000

voor zover ik weet pakt een gtc 5 dagen van je abbo als ipv de extra activatiekosten

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

quote:
Ik heb hier ook AA + HDR aanstaan, alleen dan door middel van nHancer en de "Oblivion(AA + HDR)" compatibiliteit setting.

Werkt perfect, en geen window mode/fullscreen gedoe nodig. :D

gewoon Eve-Online profile kiezen in nHancer en bij compatibility tab, "Anti-Aliasing compatibility" aanvinken en uit het dropdown menu kiezen voor "Oblivion(AA + HDR)".
Vervolgens kan je in het enhancement tab spelen met je AA settings.

Ik moest trouwens wel rebooten voordat het werkte en het is ook nvidia only.

Lost in Space?

Ik heb hier ook gewoon 8x AA via Nvidia EVE profile. HDR heb ik expres uitgezet want de blooming overheerst (ook op low) te veel imo. Je ziet met blooming de mooie spiegeling en structuur van ijzere en/gouden plating niet meer zo goed als deze richting zon staat, vind de HDR ook niet natuurlijk aanzien bij de schepen.

quote:
3CLipZ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:52:
voor zover ik weet pakt een gtc 5 dagen van je abbo als ipv de extra activatiekosten
Hebben ze niet bij mij gedaan.

quote:
En bij mij ook niet (mijn 2e account draai ik volledig met isk en deze heeft dus altijd met GTC's gewerkt)

Vrolijkheid alom!

En bij mij start heel EVE niet meer :|

Heel even flash het beginscherm over het scherm en meteen weer weg. Het proces draait ook niet meer, dus er is in ieder geval iets mis :( Dan maar weer opnieuw installen damned.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Sith Lord

quote:
3CLipZ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:52:
Bij mijn 2e account in ieder geval niet..

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Heeft iemand enig idee of die 5% salvage chance bonus van de salvaging skill terug slaat op de kans dat je per run iets vind groter wordt of de kans dat je iets uit dat wrak krijgt groter word?

Ik ben aan het google geweest en ik kan niets echt duidelijks vinden de meest mensen bestippelen het als een mening ipv een feit, dus ik wordt er ook niet echt wijzer uit.

quote:
Helghast. schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:46:
Heeft iemand enig idee of die 5% salvage chance bonus van de salvaging skill terug slaat op de kans dat je per run iets vind groter wordt of de kans dat je iets uit dat wrak krijgt groter word?

Ik ben aan het google geweest en ik kan niets echt duidelijks vinden de meest mensen bestippelen het als een mening ipv een feit, dus ik wordt er ook niet echt wijzer uit.
Ik heb zelf toen ik de skill aan het trainen was (ik heb deze als tussendoorskill getrained dus verspreid over een paar maanden) bijgehouden wat/hoeveel ik uit verschillende missies kreeg. Dit is bij mij niet verandert terwijl ik de skill trainde van 1 naar 4 (toen ik lvl4 haalde heb ik trouwens ook mijn salvage ship van 0 naar 3 salvage rigs geupgrade)

Je kans om per run iets te vinden gaat dus omhoog, de hoeveelheid die je uit het wrak haalt wordt echter niet meer. Dit is trouwens ook wat algemeen wordt aangenomen van hoe het werkt. Aan de andere kant is in Eve niets 100% zeker dus je weet maar nooit :+

Sith Lord

Je hebt alleen salvaging level 3 minimaal nodig om alle wrecks te kunnen salvagen. Sommige wrecks kunnen niet met lvl 1 / 2 gesalvaged worden. Hoger trainen heeft zoals gezegd niet veel zin.

Darth Malak wijzigde dit bericht 14-12-2007 13:49 (14%)

quote:
Darth Malak schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:49:
Je hebt alleen salvaging level 3 minimaal nodig om alle wrecks te kunnen salvagen. Sommige wrecks kunnen niet met lvl 1 / 2 gesalvaged worden. Hoger trainen heeft zoals gezegd niet veel zin.
Weet je zeker dat dit echt klopt ? Ik heb nl. ook van verschillende mensen gehoord dat je voor b.v. officer wrecks wel lvl4 nodig hebt. Ik heb de skill iig wel op 4 staan maar dat is ook omdat het er voor zorgt dat het salvagen wat sneller gaat. Aangezien ik wist dat ik een tijdje in empire zou zitten is dat wel zo handig :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws