wolkje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:50:
[...]
De meeste mensen hier zijn bang dat het niet 'profitabel' is en dat ze dus opzettelijk zoveel mogelijk klantjes proberen binnen te halen, alvorens van de aardbodem te verdwijnen.
Je weet wel, die typische 'Opgelicht'-stories
En m.i. kunnen we hier lang en breed over discussieren, maar diezelfde groep mensen zal toch nooit aannemen dat 'het wel goed zit'. Toegegeven, het is inderdaad een constructie die vragen oproept en waarvan je nooit van tevoren kan zeggen dat je als klant 'safe' zit.
Daarnaast zitten hier ook wat mensen van concurrerende hosters, die bang (is dat het goede woord?) zijn voor verandering op de hosting markt. Ofzoiets. Die laatst genoemde groep, zal helemaal elk (onzinnig) argument aanpakken om Hosting Art tot op de grond af te branden. Modder gooien, zo je wilt.
Toch kan ik me alle ophef wel voorstellen, omdat ze je geen garantie kunnen geven. Je betaalt eenmalig, and that's it. Dus ik begrijp ook wel dat mensen denken dat ze na betaling van die €150 niet meer belangrijk zijn en er niets meer voor ze gedaan wordt. Logisch. Het is aan Hosting Art om die twijfel weg te nemen, maar dat lijkt het moeilijkste punt van hun hele onderneming.
De term 'onbeperkt' hebben ze nu in elk geval wel genoeg uitgelegd. Het is onbeperkt voor zover mogelijk en er zal omhoog geschaald worden, als 'onbeperkt' beperkt dreigt te worden. En dit alles i.c.m. een soort van fair-use. Vrij begrijpelijk allemaal en niets nieuws.

Ben het zeker met je eens wolk en ik hoor ook bij de groep die graag op elk slakje zout legt.
Maar dat komt niet omdat ik bang ben voor de manier waarop ze zaken doen.
En ook niet omdat ik graag met zout speel.
Het komt vooral op de manier waarop er uitleg wordt gegeven en op een hautaine manier waarvan mijn tenen zeker 30cm langer worden.
Op de borst kloppend en roepen dat ze het wel even gaan doen en ze bestaan net 2 weken.
Dan weet je echt niet op welk forum je post als je zo overtuigd bent van je eigen kunnen.
Dan kun je verwachten dat elke poort in je netwerk op foutjes gescand wordt.
Vandaar ook de posts met je dns server lekt e.d.
Denk dat er meer tenen klem zitten
Ook zijn ze hier op tweakers en bijvoorbeeld de spam mail aan alle isp en hosters aan het verkeerde adres in mijn optiek.
De dienst die zij gaan bieden is inderdaad voor tante truus met haar vakantiefoto's
Snap ook niet dat ze roepen kom maar hier grootverbruikers en bekende sites/blogs/fora we hebben jullie graag in ons bestand. Volgens mij valt hun hele bestaansrecht dan in duigen.
Dus ik snap niet wat ze hier te zoeken hebben en of te verdedigen.
Als ze gewoon lekker hun dienst in de markt hadden gezet met een advertentie in de computer idee of iets dergelijks dan was het weer anders geweest. Of hadden gelaten bij de Spits advertentie.
Als ik gewoon de eerste post van kimhoo lees in dit topic blijf ik gewoon geirriteerd en heeft hij mijn aandacht om kritisch bekeken te worden.
Ik blijf het topic en het bedrijf in kwestie ook zeker volgen.