Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XVII)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 juli 2006
Geen matches

quote:
PS: Ey Cardwizard! It's a small world... :p
Hey ook hier haha moet niet gekker worden 8)7

Ik kan je in ieder geval melden dat mijn overstap probleemloos verlopen is , en de verbinding is over het algemeen stabiel
Het enige waar ik mee zit is de snelheidsverhoging die op zich laat wachten

cardwizard wijzigde dit bericht 21-11-2007 11:05 (4%)

Reg. datum: 15 november 2001
Matched: orange

quote:
Bigfoot87 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:46:
[...]

Aha! Dat zal het wel zijn ja :)
Bedankt!
Orange had een week voor de datum die op internet stond mijn lijn al opgeleverd.
De lijn zou zondags opgeleverd worden, dinsdag er voor had ik me modem en werkte alles meteen

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
cardwizard schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:05:
[...]

Hey ook hier haha moet niet gekker worden 8)7

Ik kan je in ieder geval melden dat mijn overstap probleemloos verlopen is , en de verbinding is over het algemeen stabiel
Het enige waar ik mee zit is de snelheidsverhoging die op zich laat wachten
quote:
Tito129 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:05:
[...]
Orange had een week voor de datum die op internet stond mijn lijn al opgeleverd.
De lijn zou zondags opgeleverd worden, dinsdag er voor had ik me modem en werkte alles meteen
Kijk, dat zijn dan weer de betere berichten! :D

Reg. datum: 16 februari 2006
Geen matches

Hoop toch dat die snelheidsverhoging zo'n langzamerhand komt. November is toch al bijna voorbij weer.

Je zou toch verwachten dat érgens in Nederland mensen toch al die verhoging gehad moeten hebben als ze van plan zijn het per gebied te doen.

Reg. datum: 31 oktober 2006
Geen matches

idd het lijkt wel dat ze ,of, problemen hebben , of ,de 30ste alles omzetten ......

Reg. datum: 25 oktober 2007

Ik word doodziek van Orange. Ik moet gewoon tot vrijdag wachten, dan zou het *eventueel* zo kunnen zijn dat ik weer kan internetten en bellen. En op de vraag hoe dat verrekend gaat worden, kreeg ik het antwoord dat ik dat maar aan moest geven in het gesprek want ik zou nog gebeld gaan worden indien de aansluiting het weer doet :')

Denk je nou echt dat ze mij weer gaan bellen als het werkt? Denk het niet. Daarnaast kan ik dus weer fluiten naar een maand abbo-geld, tenzij ik zelf voor 15 euro ga zitten verbellen :')

Intel Core 2 Duo E6850 | Gigabyte | 2x TWIN2X2048 4-4-4-12 | XFX 8800 GTX | 2x Western Digital Raptor 72GB RAID0 | 1 x 500GB Samsung Spinpoint T166 | Scythe Infinity | Antec Nine Hundred

Reg. datum: 22 september 2006
Matched: orange, adsl

Op 08 oktober ADSL Extra bij Orange aangevraagd (alleen adsl geen telefonie) Contract is een week later (na retour sturen brief met handtekening) officieel ingegaan. Opleverdatum heb ik opgegeven als zsm. Orange heeft deze op 31-10-2007 uiterlijk 20.00 uur gezet.

Na 3 weken zonder internet was ik dus enthousiast 's avonds aan het proberen online te komen. Dit zonder succes.

01-11-07 gebeld met Orange. Zij vertelden dat dit een verwachte opleverdatum was. Ze konden mij niet vertellen wat de datum dan wel zou zijn...ik moest maar geduld hebben en afwachten.

Via de Orange site kon ik in de status in de gaten houden. Eindelijk op 06-11-07 gaf de site aan dat de lijn was opgeleverd. Dit via het internet op mijn werk gechecked . Enthousiast naar huis gegaan om eindelijk weer het net op te gaan. Echter het was weer van een koude kermis thuiskomen. Geen verbinding.

Gelijk gebeld met de helpdesk van Orange. Van alles getest, geen resultaat. Ik moest maar een dagje wachten en morgen weer proberen mischien zat er ergens een vertraging in ofzo werd me verteld.

07-11-07 Gehele dag geprobeerd geen resultaat. 's-avonds weer gebeld met de helpdesk. Wederom vanalles geprobeerd. Het probleem moest aan de wijkcentrale liggen. Er wordt een melding van gemaakt. Ik kreeg te horen dat ik tussen 1 en 7 dagen terug gebeld zou worden. Na heeeeeel geduldig gewacht te hebben bel ik op 15-11-07 op om te vragen wat er gaande was en waarom ik nog niet terug gebeld was.
Medewerker kon mij geheel niets vertellen, alleen dat melding nog open stond. Maar wel dat de KPN ingelicht was.

Verrassing die zelfde middag staat er een kpn monteur voor de deur, hij komt de lijn testen. De lijn blijkt het perfect te doen. De monteur test de livebox en komt er binnen een minuut achter dat deze defect is. Hij test de lijn met een modem die hij zelf bij zich heeft, deze doet het wel. Als bonus krijg ik een rekening van 61,-- Euro (ex btw) onder de neus geschoven. Geef die maar aan Orange verteld de beste man.

Orange site afgezocht en vond een link naar instructies om een oude modem (van 1 van de vorige isp's) gereed te maken voor adsl van Orange. Uurtje mee gespeeld en alles werkte...muv dat ik naar een KPN VANGPAGINA gebracht werd. Wat research gedaan, en het blijft dat dit wederom een Orange probleem is omdat deze mijn login gegevens niet herkend.
's avond gebeld met Orange (want de lijnen waren overbelast 's middags) Uitgelegd wat de monteur had geconstateerd en dat ik dus nu eigenlijk zo spoedig mogelijk een nieuwe modem zou willen ontvangen.
Dit ging uiteraard niet zomaar. Eerst moet de monteur verslag doen aan Orange daarna gaan Orange beslissen wat de volgende stap is. Dus als de KPN monteur alleen verteld dat de lijn ok is en dat van de defecte modem niet is het nog steeds een onopgelost probleem.
Ik werd vriendelijk verzocht weer rustig af te wachten. Toen heb ik het alternatieve probleem (met de vangpagina) medegedeeld. Hieraan wilde de medewerker geheel geen oplossing voor vinden. Terwijl Orange wel deze methode via hun website publiceerd. Heel duidelijk gevraagd waarom zij niet mee willen werken aan een tijdelijke oplossing om toch het internet op te kunnen. Ik werd op dat moment gewoon geheel genegeerd door de medewerker. Ik herhaalde een paar keer de mededeling dat ik maar weer moet gaat wachten.

Het koste me toen veel moeite om correct en netjes te blijven.

Orange komt afspraken niet na, stuurd je van het kastje naar de muur, en komt niet met alternatieve oplossingen voor de problemen.

aanvulling op 21-11 weer gebeld, medewerker heeft nog een paar dingen geprobeerd, allen zonder succes. De linesync komt maar niet voor me kaar.
Hij gaat mij een nieuwe modem toesturen. Afwachten hoelang dat duurt.

Wat een k*ut bedrijf is Orange. Had ik deze pagina's maar eerder gelezen, was ik nooit met Orange in zee gegaan.

Geen matches

@ Glenn3: Zo hey, dat klinkt verdacht veel als mijn situatie, je wordt er gek van. Je loopt continu tegen een muur van onwil op lijkt wel, erg frustrerend!

Intel Core 2 Duo E6850 | Gigabyte | 2x TWIN2X2048 4-4-4-12 | XFX 8800 GTX | 2x Western Digital Raptor 72GB RAID0 | 1 x 500GB Samsung Spinpoint T166 | Scythe Infinity | Antec Nine Hundred

Geen matches

ja, maar het personeel is wel perfect getrained om netjes en correct te blijven. Tevens zijn ze de beste in het mededelen dat ik toch nog maar even geduld moet hebben...nou dat heb ik dus echt niet meer.

En de verhalen over verbindingsproblemen...als de lijn er inmiddels is, zijn ook niet motiverend.

quote:
Glenn3 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:39:
ja, maar het personeel is wel perfect getrained om netjes en correct te blijven. Tevens zijn ze de beste in het mededelen dat ik toch nog maar even geduld moet hebben...nou dat heb ik dus echt niet meer.

En de verhalen over verbindingsproblemen...als de lijn er inmiddels is, zijn ook niet motiverend.
Moet je eens voor de gein in je orange inbox kijken, allemaal enquetes over hoe het gesprek verlopen is met de helpdesk.
Maar goed het is en blijft natuurlijk een aanfluiting, zit nu al bijna een maand zonder internet en telefonie, en er is nog geen uitzicht over wanneer het eens is opgelost.

Reg. datum: 14 februari 2007

ik ben sinds anderhalve maand klant bij Orange; DSL+Telefonie. Overschakeling van KPN IPB naar Orange was aangegeven binnen 3 weken en is ook gehaald; op de aangegeven dag was ik aangesloten. Sindsdien geen enkel probleem.

Geen matches

quote:
wegpiraat schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:10:
idd het lijkt wel dat ze ,of, problemen hebben , of ,de 30ste alles omzetten ......
of het gaat helemaal niet door 8)7

quote:
cardwizard schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:28:
[...]

of het gaat helemaal niet door 8)7
Daar was ik ook bang voor, maar Orange zegt regelmatig in mails en telefoontjes dat ze ermee bezig zijn.

GoT!! ik zit ook op fok
Reg. datum: 11 januari 2002

quote:
TriStar schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:10:
ik ben sinds anderhalve maand klant bij Orange; DSL+Telefonie. Overschakeling van KPN IPB naar Orange was aangegeven binnen 3 weken en is ook gehaald; op de aangegeven dag was ik aangesloten. Sindsdien geen enkel probleem.
ik zit al 2 jaar bij orange en eigenlijk ook nog nooit problemen gehad.
zit 2km van de centrale af en hou ruim 10mbit bandbreedte over.
jammer dat ze bij nieuwe aansluitingen er zo'n zooitje van maken, want als je er eenmaal zit zijn er geen problemen.
gebruik trouwens niet de livebox, das een onding.
Ik gebruik hier een speedtouch 546, die werkt perfect.

AMD X2 3800;ASUS A8N-SLI premium; GF6800GSXXX; 1GB pc3200; 2x sata 160gb; 19"lcd

Reg. datum: 28 april 2006

Wij hebben die vrijheid ja, maar wat als je ook telefonie hebt van Orange??

Ze moeten een volwassen product afleveren. Heb al ruim 2.5 jaar een Livebox in huis. In het begin vaak ruzie ermee gehad, maar vanaf oktober 2005 ging alles goed, tot dat ik een paar maanden terug een voip toestel kocht (siemens C450IP) en toen liep de Livebox telkens vast. Dus vervangen voor een ST546

Een onderschrift moet zinvol zijn!

Geen matches

Wat zijn dan precies de problemen die men met een Livebox ervaart? Ik heb er pas een sinds september, dus mogelijk zijn daarin al wat problemen gefixt. Maar tot nu toe heb ik geen enkel probleem ervaren met de Livebox. Hij deed het gelijk prima. Zo te horen mag ik dan erg van geluk spreken.

Net weer een mailtje van orange gehad

Geachte

De snelheidsverhoging zal omstreeks november geschieden. Wanneer dit precies is, is helaas niet bekend.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV

B)

Nieuwe livebox ontvangen...ra ra ra..geen linesync. Helpdesk gaat info weer doorsturen naar de technische dienst van Orange.

mission impossible.

Reg. datum: 15 november 2001
Geen matches

quote:
DaFrenk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:09:
Wat zijn dan precies de problemen die men met een Livebox ervaart? Ik heb er pas een sinds september, dus mogelijk zijn daarin al wat problemen gefixt. Maar tot nu toe heb ik geen enkel probleem ervaren met de Livebox. Hij deed het gelijk prima. Zo te horen mag ik dan erg van geluk spreken.
Idd ik hem hem nu ook een paar week, maar heb ook no geen probleem gehad.
Misschien omdat ik nog niet de heledag me pc heb aangehad.

Wel een raar kiestoon geluidje bij me analoge telefoon

quote:
Glenn3 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:05:
Nieuwe livebox ontvangen...ra ra ra..geen linesync. Helpdesk gaat info weer doorsturen naar de technische dienst van Orange.

mission impossible.
O god nee he, ik ga hetzelfde pad als jij af denk ik zo :') Ik heb ook geen linesync, maar ik moet wachten tot morgen voordat ik weer kan bellen, tot die tijd doen ze niks bij de SD :')
Wat een stelletje kneuzen zijn het ook eigenlijk he.

Reg. datum: 14 januari 2000
Matched: ervaringen, adsl

quote:
DaFrenk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:09:
Onzin, die paar ervaringen van de probleemgevallen komen gewoon duidelijker naar voren. Heb het nu al 1,5-2 jaar ofzo (geen idee precies) en het bevalt me eigenlijk ontzettend goed. Achja, snelheid is omlaag avn 12 naar 9,9 mbit (is tijdje terug nog 9,2 mbit geweest), maar dat is nog altijd veel sneller dan de 2x zo dure xs4all adsl die ik had. En het werkt minstens net zo goed, maar dan sneller. :)

Reg. datum: 14 februari 2007

ik heb de hele dag internet aanstaan op m'n desktop, laptop, en Wii. Plus telefonie.
Geen enkel probleem. Snelheid (4mbit op dit moment nog) is 100%.
Ik haal veel van de nieuwsgroepen en ondervindt daar geen problemen mee. Torrentz zou ik niet weten maar gebruik ik ook niet.

Die "rare" kiestoon (3-tonig van hoog naar laag) is de Orange kiestoon. Overigens vind ik de 2 voicemail opties fantastisch: 1 voor ingesprek en 1 wanneer er niet word opgenomen.

Reg. datum: 22 juli 2005

Het is ongeveer wel algemeen dat de probleemgevallen altijd tig keer zoveel aandacht krijgen en geheel opgeblazen worden in vergelijking met alle tevreden klanten. Ik ben tot nog toe ook erg tevreden. Ik heb nu 2 jaar Orangen en bevalt me al beter dan 8 jaar Chello. Geen enkele spijt van de overstap. Blijf nog wel even hangen, tenzij Telfort in het andere topic goede zaken bewijst. Dan wil ik evt. daar naartoe, aangezien ik dan af kan van mijn KPN abbo en wat bespaar.

quote:
JohnStaakke schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:26:
[...]

O god nee he, ik ga hetzelfde pad als jij af denk ik zo :') Ik heb ook geen linesync, maar ik moet wachten tot morgen voordat ik weer kan bellen, tot die tijd doen ze niks bij de SD :')
Wat een stelletje kneuzen zijn het ook eigenlijk he.
Vanmiddag heeft een bedrijf mijn voicemail ingesproken (Baas...fonetisch) zij willen iov Orange een afpraak met mij maken ivm de niet werkende adsl verbinding. Weer een feitje dat Orange er zelf niet echt veel kaas van heeft gegeten. Morgen vroeg terugbellen om afspraak te maken, ben heel benieuwd of deze mensen de zaak nog kunnen redden.

Maar ik zie het al voor me...ja eh geen linesync, wij kunnen ook niets doen. Orange neemt over 3 weken wel contact met up op ivm de volgende stap.....wat dacht je van ontbinden van het contract, dan ga ik lekker bij multikabel internetten.

Reg. datum: 27 februari 2000

quote:
Glenn3 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:34:
[...]

Vanmiddag heeft een bedrijf mijn voicemail ingesproken (Baas...fonetisch) zij willen iov Orange een afpraak met mij maken ivm de niet werkende adsl verbinding. Weer een feitje dat Orange er zelf niet echt veel kaas van heeft gegeten. Morgen vroeg terugbellen om afspraak te maken, ben heel benieuwd of deze mensen de zaak nog kunnen redden.

Maar ik zie het al voor me...ja eh geen linesync, wij kunnen ook niets doen. Orange neemt over 3 weken wel contact met up op ivm de volgende stap.....wat dacht je van ontbinden van het contract, dan ga ik lekker bij multikabel internetten.
Sorry, maar je loopt nu wel Orange redelijk te bashen. Ik snap dat je ervan baalt dat je internet niet werkt, maar in de internet wereld is het vrij normaal dat klantbezoeken aan een externe partij worden uitbesteed. De firma is idd baas en zij kunnen het probleem vaak oplossen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: