Ik heb ook een paar dagen gewacht, maar ik belde en dezelfde dag om 16.00 had ik een IPquote:JohnStaakke schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:55:
Wat ik me afvraag he. Hoelang zal het duren voordat een Orange monteurtje een ipadres heeft uitgedeeld aan mijn livebox, want ik zit er nu al 3 dagen op te wachten
Echt bijzonder om al die verhalen te lezen, van onwijs slechte tot goede ervaringen met Orange. Zelf kon ik Orange ook vervloeken toen ze mij 3 maanden te vroeg hebben aangesloten waarbij ik ook een aantal dagen geen verbinding had. Paar keer gebeld, maar zoals ik al zei is het uiteindelijk netjes opgelost. Ze hebben zelfs uit zichzelf de abo kosten kwijtgescholden. Zo kan het dus gelukkig ook.
Als ze nu die snelheidsverhoging snel voor elkaar hebben dan ben ik uiterst tevreden. Al weet ik natuurlijk nog niet wat ze allemaal van plan zijn als T-Mobile straks geen zin meer heeft in die ADSL tak. Kunnen we weer op zoek naar een andere provider zeker. Maar goed, dat zijn zorgen voor later