Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XVII)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
-=Got is in the details=-
Reg. datum: 24 april 2004
Geen matches

cardwizard bedankt. Dan ga verder op mijn queeste naar de oorzaak.
Tips zijn van harte welkom.

Pak alvast maar een biertje!
Reg. datum: 07 december 2000
Geen matches

Mijn internet (thuis) doet het niet.
Via werk kan ik nog wel inloggen op mijn remote desktop, maar internetten werkt dan dus niet en ook kan ik de pagina van het Livebox modem niet benaderen. Een reset zit er dus niet in (totdat ik thuis ben).

Een ping naar het modem geeft netjes antwoord terug.

Ooh, wacht eens, telnetten lukt dan nog wel... momentje...
Hmm... krijg de volgende melding na invoeren van login (admin) en wachtwoord:

You are not allowed to log in before 15 secondes

Ach, lees net in de startpost dat telnet andere login heeft..... 8)7 DOH!

Helaas, een reset via telnet heeft geen oplossing geboden :( Thuis de stekker er maar eens uit.

Meer mensen last (gehad) van dit 'probleem'.

Opgelost: mijn 2e router was vastgelopen.

DeTjuk wijzigde dit bericht 14-11-2007 22:17 (49%)

"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8

Reg. datum: 21 januari 2007
Matched: orange

quote:
antipode schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:10:
Ik heb een vreemd en irritant probleem. Een van mijn favoriete blogs is http://www.regnyouth.com Sinds enkele weken lukt het mij echter niet meer deze via mijn internetverbinding thuis van Orange te bezoeken. Vreemd genoeg lukt het via de pc op mijn werk zonder enig probleem.
Zou een van jullie kunnen testen of het jullie wel lukt, dan ligt het in ieder geval niet aan Orange.

Het maakt trouwens niet uit het Firefox, IE of Safari is, bij alle krijg ik thuis het bericht 'can't esthablish a connection'.

Alvast zeer bedankt.
Ik kan met mijn 4/1mbit Orange (KPN Wholesale dus) ook gewoon op die site komen.

Ook hier is de snelheid tot op heden nog níet verhoogd :+

Reg. datum: 22 juli 2005
Matched: orange, adsl

Ik kan die site ook niet bereiken. Tracen kan ook niet, geeft wle nog een ip. Heb ADSL Extra. Ik heb hem even via een andere lijn getest en daar doet hij het wel. Duidelijk een probleem bij Orange.

Lekkere Loempia wijzigde dit bericht 14-11-2007 17:15 (35%)

Reg. datum: 27 juni 2006

quote:
antipode schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:10:
Ik heb een vreemd en irritant probleem. Een van mijn favoriete blogs is http://www.regnyouth.com Sinds enkele weken lukt het mij echter niet meer deze via mijn internetverbinding thuis van Orange te bezoeken. Vreemd genoeg lukt het via de pc op mijn werk zonder enig probleem.
Lukt hier ook niet (orange adsl family/extra). Dit komt wel vaker voor. Schijnt dat de routers als het bericht van een bepaalde orange server afkomt ergens afhaken. Waar kunt je ontdekken met een cmd : tracert www.regnyouth.com

-=Got is in the details=-
Reg. datum: 24 april 2004

quote:
mesa57 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:50:
[...]

Lukt hier ook niet (orange adsl family/extra). Dit komt wel vaker voor. Schijnt dat de routers als het bericht van een bepaalde orange server afkomt ergens afhaken. Waar kunt je ontdekken met een cmd : tracert www.regnyouth.com
Dank voor je uitleg, maar valt er ook iets aan te doen waardoor ik die site weer kan bereiken?

Reg. datum: 21 januari 2007
Geen matches

quote:
antipode schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:01:
[...]

Dank voor je uitleg, maar valt er ook iets aan te doen waardoor ik die site weer kan bereiken?
- De site bezoeken op je werk/school? :)
- Via een proxy naar die site gaan?
- Eigenaren v/d site mailen en vragen om een oplossing?

Reg. datum: 26 oktober 2007

quote:
DaFrenk schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:03:
Als het goed is kosten die Firewall etc. het 1e jaar niks. Ik heb ze ook gekregen maar gebruik ze niet. Er stond in de brief of ergens dat ze niet verlengd zouden worden na het 1e jaar.
Ik gebruik ze ook niet. In het welkomsttelefoontje van Orange, een paar dagen na de start van het abo, heb ik dat ook verteld aan de dame van Orange. Zij zei dat het abo na het eerste jaar gewoon doorloopt. Ik heb ze dus meteen maar opgezegd. Heeft zij meteen geregeld tijdens het gesprek. Diezelfde avond had ik de bevestiging van de opzegging in de mailbox.

Voor de zekerheid opzeggen dus. Anders kun je volgend jaar weer een klacht indienen. En we weten inmiddels hoe dat gaat...

Reg. datum: 16 februari 2006

quote:
capono schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:42:
[...]

Ik gebruik ze ook niet. In het welkomsttelefoontje van Orange, een paar dagen na de start van het abo, heb ik dat ook verteld aan de dame van Orange. Zij zei dat het abo na het eerste jaar gewoon doorloopt. Ik heb ze dus meteen maar opgezegd. Heeft zij meteen geregeld tijdens het gesprek. Diezelfde avond had ik de bevestiging van de opzegging in de mailbox.

Voor de zekerheid opzeggen dus. Anders kun je volgend jaar weer een klacht indienen. En we weten inmiddels hoe dat gaat...
Ow! Oké! Dan doen we dat zeker ja!

Reg. datum: 15 november 2001
Geen matches

quote:
DaFrenk schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:45:
[...]

Ow! Oké! Dan doen we dat zeker ja!
Idd een goed idee, misschien iets voor in de startpost.
Ik ga dat vanavond ook direct maar is opzeggen.
Zou een mailtje genoeg zijn?

Reg. datum: 19 november 2000
Geen matches

Gebruikt hier iemand putty om een SSH-verbinding naar thuis te maken? Ik heb nu dat als ik dit probeer, de hele router vastloopt (de pc's thuis hebben dan geen internet meer). Moet hem echt stroomloos maken om het op te lossen.

Aangezien het vroeger wel altijd gewerkt heeft, krijg ik sterk het vermoeden dat de laatste update van een week of twee geleden de boosdoener is? Iemand anders die ook deze ervaring heeft :?

Reg. datum: 07 maart 2000
Geen matches

De laatste update is echt kudt - ik moet mijn Livebox en router nu bijna elke dag uit- en aanzetten (het was erger - een week geleden moets het wel meerdere keren per avond).
AkA De Aap
Reg. datum: 03 december 2003
Geen matches

He dat is toevallig ik kan opeens ook niet meer rtc-en naar huis toe...gister nog telefonie afgezegd, belde er nooit mee. Scheelde weer een tientje op maandbasis...

"I'd suck a fart out her asshole and hold it like a bong hit"

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005
Geen matches

mooi weer vandaag

funk-e wijzigde dit bericht 15-11-2007 11:38 (84%)

Geen matches

192.168.1.1 intypen :?

deze reply was bedoeld voor funk-e, maar slaat nu nergens meer op. Handig die mensen die hun hele post leeghalen/wijzigen }:|

sewer wijzigde dit bericht 15-11-2007 11:42 (234%)

Ugh
Reg. datum: 22 november 2001
Geen matches

quote:
lordsnow schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:07:
De laatste update is echt kudt - ik moet mijn Livebox en router nu bijna elke dag uit- en aanzetten (het was erger - een week geleden moets het wel meerdere keren per avond).
Appart, sinds ~ een week heb ik juist weer een stabiele verbinding....
quote:
sewer schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:42:
Gebruikt hier iemand putty om een SSH-verbinding naar thuis te maken? Ik heb nu dat als ik dit probeer, de hele router vastloopt (de pc's thuis hebben dan geen internet meer). Moet hem echt stroomloos maken om het op te lossen.

Aangezien het vroeger wel altijd gewerkt heeft, krijg ik sterk het vermoeden dat de laatste update van een week of twee geleden de boosdoener is? Iemand anders die ook deze ervaring heeft :?
Ik heb inderdaad wel het idee dat als ik ftp/www verbindingen naar m'n server op zet dat het dan vaak fout gaat. En bij een power-cycle moet ik telkens de port-forwards weer activeren in het webmenu!

Kan dat laatste (port forwards/NAT) niet autonmatsch aangezet worden (dmv als standaard opslaan vanuit een telnet sessie) ?

mjl wijzigde dit bericht 15-11-2007 12:24 (28%)

-------

Reg. datum: 01 december 2002

Ik begin steeds meer te balen van Orange, terwijl ik nog steeds men verbinding niet opgeleverd heb gekregen dus daar kan ik nog niets over zeggen, maar de klantenservice is echt belabberd te noemen.

Kreeg gisteren doodleuk een standaard brief van Orange dat er wat problemen zijn en dat het wat langer kan duren, ik heb zelf pas 6 keer gebeld dus wel knap dat ze daar nu pas achter komen en een bericht sturen met iets dat ik allang wist en te horen heb gekregen. En de brieven kloppen ook niet helemaal want de datum die erop staat loopt een paar dagen achter.

Zie mijn bericht in het vorige topic: http://gathering.tweakers...message/29048696#29048696

Zijn er nog meer mensen die zitten te wachten op hun verbinding?

Ik heb Orange ADSL met Telefonie aangevraagd op 11 Okt. , kreeg 12 Okt. bevestiging. Mijn verbinding zou 26 Okt. opgeleverd worden maar heb nog steeds niets ontvangen behalve de standaard brieven over de gegevens, firewall, virusscanner die ik toch beide niet ga gebruiken en zo te lezen ook ff moet opzeggen voor de zekerheid, en een brief dat er problemen zijn.

Dus ben benieuwd of er nog meer lotgenoten zijn, en dan ben ik met name benieuwd of hun verbinding al opgeleverd is of ook zo lang zitten te wachten als ik, want dan kan ik nog wat dingen uitsluiten of ze mij aan het lijntje houden of niet.

Gr.

Reg. datum: 25 oktober 2007
Matched: adsl

* JohnStaakke meldt. Ik heb sinds afgelopen donderdag een opgeleverde adsl+telefonie verbinding, maar heb pas 1 dag verbinding gehad en nog nooit telefonie. Had ook te maken met een tussentijdse wijziging van de snelheid van het abbonement, maar dan nog.....ze sluiten gewoon je lijn af...

Ik krijg al 3 dagen te horen dat ik nog geen ipadres toegewezen heb gekregen....hoe lang zal dat duren denk je? 5 tot 10 werkdagen meneer....

Al 3 keer gebeld, en wordt met een kluitje het riet ingestuurd. Vanavond maar nog een keer bellen.

Intel Core 2 Duo E6850 | Gigabyte | 2x TWIN2X2048 4-4-4-12 | XFX 8800 GTX | 2x Western Digital Raptor 72GB RAID0 | 1 x 500GB Samsung Spinpoint T166 | Scythe Infinity | Antec Nine Hundred

Geen matches

Ow, en hetzelfde geintje met mijn ouders; die lijn wordt vandaag opgeleverd. Zij hebben nog niet eens een pakket gehad. Maar je kan pas bellen als het op de dag zelf echt niet is aangekomen :')

Intel Core 2 Duo E6850 | Gigabyte | 2x TWIN2X2048 4-4-4-12 | XFX 8800 GTX | 2x Western Digital Raptor 72GB RAID0 | 1 x 500GB Samsung Spinpoint T166 | Scythe Infinity | Antec Nine Hundred

Geen matches

quote:
mjl schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:23:
Ik heb inderdaad wel het idee dat als ik ftp/www verbindingen naar m'n server op zet dat het dan vaak fout gaat.
Ben even wat aan het testen, maar het treedt blijkbaar niet altijd op. Als ik vanuit mijn werk met putty inlog, krijg ik een time-out en thuis hangt dan de router.

Nu (thuis) had ik me even verbonden met het draadloos netwerk van mijn buurman (versatel), maar nu kan ik via ssh wel gewoon inloggen. Dus het gaat niet altijd mis...

Wat bedoel je met het 'aanzetten' van je forwards? Staan ze na een powerdown wel nog in het tabblad 'firewall', maar staan de waardes in de kolom 'geactiveerd' op 'nee'? Daar heb ik geen last van.

Reg. datum: 08 juli 2006

Even een snelheidsverhoging update !

Geachte ,

De snelheidsverhoging in november is door heel het land geplant in delen van november , in tegenstelling tot het eerste bericht , Wanneer de verhoging precies er is bij u, kunnen wij u niet vertellen.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV

Reg. datum: 17 september 2007
Geen matches

Kan niet wachten... dan word m'n lijn nog instabieler ( zal je niet met m'n gezeik vervelen... ) en kan ik als het meezit van ze af, joepie

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

Ugh
Reg. datum: 22 november 2001
Geen matches

quote:
sewer schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:58:
[...]

Ben even wat aan het testen, maar het treedt blijkbaar niet altijd op. Als ik vanuit mijn werk met putty inlog, krijg ik een time-out en thuis hangt dan de router.

Nu (thuis) had ik me even verbonden met het draadloos netwerk van mijn buurman (versatel), maar nu kan ik via ssh wel gewoon inloggen. Dus het gaat niet altijd mis...

Wat bedoel je met het 'aanzetten' van je forwards? Staan ze na een powerdown wel nog in het tabblad 'firewall', maar staan de waardes in de kolom 'geactiveerd' op 'nee'? Daar heb ik geen last van.
Precies, ze zijn niet geactiveerd maar staan er wel in .... best lastig ....

-------

Reg. datum: 22 juli 2005

quote:
Kleus schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:33:
[...]

- De site bezoeken op je werk/school? :)
- Via een proxy naar die site gaan?
- Eigenaren v/d site mailen en vragen om een oplossing?
Dit is dus juist niet de bedoeling. Dit zijn geen oplossingen, dit zijn work-arounds. En het probleem ligt bij Orange, dus de webmaster van de site zal er niks mee doen. Orange maar eens aantikken.

Wat ik me afvraag he. Hoelang zal het duren voordat een Orange monteurtje een ipadres heeft uitgedeeld aan mijn livebox, want ik zit er nu al 3 dagen op te wachten :')

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: