Gathering of Tweakers

Quicksearch
Baloo [BE]
Reg. datum: 07 mei 2007
Geen matches

wat ik eigenlijk het belangrijkste vind is, wat de prijs zal doen in de toekomst. ik vind het zeker een leuke prijs, maar ik heb altijd schrik voor nieuwe dingen, want soms heb je dingen die na 3 maanden al 20% goedkoper worden.

ik wil de 32GB versie kopen, maar denken jullie dat deze volgendjaar onder de 80euro verkrijgbaar zou zijn.. daar het dan wel een duurkoop zou zijn.

Intel C2DE6600 @ 3.4Ghz // Asus P5K-E/WIFI-AP // 4x1GB 6400 Kingston HyperX // RAID0: 2 x Seagate Barracuda 7200.10 250GB // Gigabyte Nvidia Geforce 8500GT (512MBI) // Antec P182 // NEOhe 500W // Creative Xfi ExtremeGamer

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004
Geen matches

Maar dat is met PC (onderdelen) natuurlijk altijd al zo geweest en zal ook niet veranderen. Kopen als je hem nu nodig hebt, en anders niet. Anders blijf je wachten. :)

Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?

Reg. datum: 07 juli 2008
Geen matches

quote:
das jammer genoeg niet de "Core"-versie

Matched: ssd

Ik vermoed dat we hier de eerste reviews gaan vinden binnen een paar dagen. Verschillende mensen op dat forum hebben melding gekregen dat hun OCZ Core SSD onderweg is.

http://www.forumdeluxx.de/forum/showthread.php?t=510603

Wel je beste duits bovenhalen ;)

geen
Reg. datum: 12 juli 2001

En kennelijk de eerste benchmarks van de 128GB Core SSD drive: http://db.xbench.com/merge.xhtml?doc1=301554&doc2=219147

De benchmark wordt gedraait tegen een Fujitsu 80GB 5400rpm 2.5" disk. Helemaal onderaan de pagina staan de disk tests. Welke toch wat rommelig overkomen.

NederCam.nl

quote:
Mortok schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:27:
[...]

das jammer genoeg niet de "Core"-versie
Volgens mij wel :)
quote:
This is the latest Flash SSD we received and we were excited to see it in action. Unfortunately, OCZ did not select a catchy product name, as almost all Flash SSD products from various vendors are simply called Flash SSD. OCZ’s latest product, which will arrive soon, will have a decent name and retail as its Core series.
Dus ik gok dat het de nieuwe Core series SSD is :)
En het ziet er an sich niet slecht uit als ik het zo even snel bekijk, zonder te lezen.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
_Arthur schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:48:
En kennelijk de eerste benchmarks van de 128GB Core SSD drive: http://db.xbench.com/merge.xhtml?doc1=301554&doc2=219147

De benchmark wordt gedraait tegen een Fujitsu 80GB 5400rpm 2.5" disk. Helemaal onderaan de pagina staan de disk tests. Welke toch wat rommelig overkomen.
Wat een bouttest zeg. Wat een idioot die "tester".

Beste Blaze zou je het slowchatten ook elders kunnen gaan doen? De laatste twee pagina's set je reply's neer die wel heel erg deze richting op gaan. Daarbij reageer je tweemaal achtereen binnen 24 uur, dat is het onnodig kicken van een topic. Daarbij dit topic loopt goed genoeg en behoeft geen kick te krijgen. Wanneer jij de laatste reply hebt geplaatst kun je gewoon deze editten en de extra informatie toevoegen.

_Dune_ wijzigde dit bericht 16-07-2008 11:24 (32%)

quote:
Nakebod schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:09:
Dus ik gok dat het de nieuwe Core series SSD is :)
En het ziet er an sich niet slecht uit als ik het zo even snel bekijk, zonder te lezen.
Zonder te lezen is key volgens mij hierzo. Lees het nog eens, en kijk eens of de Core series getest wordt in dit artikel. ;)

Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org

Geen matches

quote:
MikeVM schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:03:
wat ik eigenlijk het belangrijkste vind is, wat de prijs zal doen in de toekomst. ik vind het zeker een leuke prijs, maar ik heb altijd schrik voor nieuwe dingen, want soms heb je dingen die na 3 maanden al 20% goedkoper worden.

ik wil de 32GB versie kopen, maar denken jullie dat deze volgendjaar onder de 80euro verkrijgbaar zou zijn.. daar het dan wel een duurkoop zou zijn.
ja, maar dan heb je wel een jaar plezier gehad van de (verwachte) snelheid.

Zillion Lives!
Reg. datum: 14 april 2000
Geen matches

Wachtsyndroom. Alles word altijd goedkoper in computerland..... Gewoon kopen en plezier van hebben en niet elke week kijken wat je aankopen nu weer in prijs gedaald zijn. Raak je alleen maar gefrustreerd van... :)
Reg. datum: 10 november 1999
Geen matches

Ik heb bij Azerty de verwachte leverdatum opgevraagd, en deze ligt voor de OCZ Core 32GB versie momenteel op eind augustus *zucht*...

HD Tune screenshots van 64GB OCZ Core SSD:
http://www.forumdeluxx.de...d.php?t=510603&page=2

geen
Reg. datum: 12 juli 2001

quote:
Toch jammer dat de mensen die die OCZ Core SSD's kopen geen clue hebben hoe ze fatsoenlijke benchmarks kunnen maken.

Maar weer wachten op wel fatsoenlijke benchmarks.

quote:
_Arthur schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:19:
[...]

Toch jammer dat de mensen die die OCZ Core SSD's kopen geen clue hebben hoe ze fatsoenlijke benchmarks kunnen maken.

Maar weer wachten op wel fatsoenlijke benchmarks.
Ik heb ook geen clue ;)

Wat is er mis met die benchmarks ?

quote:
Interessant!

De resultaten zijn wel erg eigenaardig. Burst rate in read is lager dan de gemiddelde en sloomste read?? Huh?

En de write-resultaten zijn helemaal dramatisch :o.

Reg. datum: 04 september 2005
Geen matches

quote:
Waarom laat je 'm eerst een paar keer vallen voordat je hem aansluit 8)7

Verder zien de leessnelheid er goed uit, maar het schrijven ...

E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes.

Geen matches

quote:
http://i36.tinypic.com/4rryi8.gif

http://i35.tinypic.com/2jb31v4.gif

De schrijf-benchs zijn echt dramatisch :'( :o. Heeft iemand een goede verklaring hiervoor?

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Je zou denken dat het z'n os schijf is of dat er een ander proces bezig is op de schijf.

Bij een ssd zou je aannemen dat het 1 rechte lijn is.

Je kan denk pas een goed beeld vormen als de profs bench marks gaan draaien.

brid wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:21 (21%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 28 oktober 2002

quote:
brid schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:20:
Je zou denken dat het z'n os schijf is of dat er een ander proces bezig is op de schijf.

Bij een ssd zou je aannemen dat het 1 rechte lijn is.

Je kan denk pas een goed beeld vormen als de profs bench marks gaan draaien.
Lijkt er niet op: http://www.abload.de/img/hdtune_benchmark_oczmo0.jpg

R_W wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:23 (8%)

Geen matches

Lijkt me gerelateerd tot de controller. In hoeverre is die manier van benchen representatief voor gewoon gebruik ? Tis te zeggen na hoeveel MB begint hij zo raar te doen ? Mss heb je deze situatie nauwelijks. Volgens de reviewer merkte hij dat gedrag allesinds niet bij gewoon gebruik.

Ziet eruit als een writebuffer die volgelopen is.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

mjam
Reg. datum: 10 februari 2001
Geen matches

Zonde van de writespeed, hoe kan dat in hemelsnaam?

hij begint even netjes op 80mb/sec maar daarna is er niet meer dan 20mb/s van over, mag toch wel hopen dat daar een oplossing voor is.

ADSL - Alle Dagen Snel Leechen

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws