Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."
Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 22 september 2001
Voor de reflectie hoeken en dergelijke kan je kijken op www.projecta.nl daar staat een en ander uitgelegd. Voor een dergelijke ruimte kan je heel goed een high contrast scherm nemen. De beperkte kijkhoek is geen probleem als ik je schets zo zie.quote:Webbah schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:49:
Iemand nog een tip voor een scherm die op juiste manier reflecteert voor zo'n hoek?
Een leuke site om naar te kijken voor de afwerking van het geheel is: www.homecinemamodules.com. Dit is opgezet door Harry Vogels. Zijn concept is voor de entry markt een out of the box solution maken.
Verschillende uitvoeringen zijn te krijgen (ze zijn nu bezig met het ontwikkelen van een wat moderner uiterlijk)
Voordeel is dat de stoelen ook modulair opgebouwd kunnen worden en uit voorraad leverbaar (vanuit Belgie)
Heb hem net uitgeprobeerd bij de film 'Surfs up' van Sony animation en er blijkt wat meer diepte in het geluid te zitten, maar weet het niet helemaal zeker. Foto:

Voor tussen mijn Pioneer reciever en mijn Denon eindversterkers.
Home-cinema in aanbouw. | Me, My theater and Ipod | Xbox360 tag: Hitman333NL
Ik heb ze 2ehands gekocht voor 30 euro incl. verzendenquote:KappeNou schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:57:
50¤ is best veel voor iets wat je niet zeker weet
Reg. datum: 09 juni 2004
Zelf heb ik pasgeleden op ebay de niko stereo link voor mijn iPod classic gekocht. Wilde namelijk de line-out gebruiken met volume op 0, en zonder de ipod uit zijn case te hoeven halen. Het geluid is iets zachter dan mijn pc via spdif, maar dit heb ik mooi op kunnen lossen door de aansluiting van de iPod iets harder te zetten op mijn receiver.
Deze kabel werkt dus perfect en lost mijn problemen op! Al met al niet duur voor 14 euro incl. verzenden
Hier wat foto's:

Bedankt, leuk om naar te kijken.quote:Voor de reflectie hoeken en dergelijke kan je kijken op www.projecta.nl daar staat een en ander uitgelegd. Voor een dergelijke ruimte kan je heel goed een high contrast scherm nemen. De beperkte kijkhoek is geen probleem als ik je schets zo zie.
Een leuke site om naar te kijken voor de afwerking van het geheel is: www.homecinemamodules.com. Dit is opgezet door Harry Vogels. Zijn concept is voor de entry markt een out of the box solution maken.
Verschillende uitvoeringen zijn te krijgen (ze zijn nu bezig met het ontwikkelen van een wat moderner uiterlijk)
Voordeel is dat de stoelen ook modulair opgebouwd kunnen worden en uit voorraad leverbaar (vanuit Belgie)
- Pctje: K8V SE Deluxe, AMD 3200+, HD's op Raid 0, Sapphire Radeon x800 PRO - Mobieltje: SX1 Mclaren Lmtd.-Samsung P300 / SGH i760 - Autotje: Porsche 944s - SA Multiplayer!: NKIPHOJF
Reg. datum: 02 september 2007

Heb ook nog een Sony vaio Laptop en een PS3 maar heb nog geen fotos ervan...
Groeten Robert.
Je foto's zijn niet openbaar maar prive.quote:RobertEbbelink schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:40:
Hier wat foto's van mijn home cinema set enzo...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Groeten Robert.
File not found: Loading something that looked similar.
Zeker een mooie kabel met een mooie prijs om even te expirimenteren.quote:hitman333 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:04:
[...]
Ik heb ze 2ehands gekocht voor 30 euro incl. verzendenEn ik weet het nu wel zeker: er zit meer diepte in
Blijkbaar ben jij NOG wel gevoelig voor dit soort aankopen. Ik maak het woord 'nog' extra dik en groot omdat je er steeds minder gevoelig voor wordt naarmate je jezelf in audio gaat verdiepen. Denk daarbij aan het zelf bouwen van versterkers, speakers en kabels. Je gaat steeds meer leren en komt er op een gegeven moment achter dat interconnects tussen voor- en eindversterker niet belangrijk zijn. Sterker nog: je zou meer winst boeken als je de in- en uitgangsimpedanties op elkaar afstemt.
Maargoed.. Ik heb laatst wat op ZBA gelezen over een vergelijking met de UcD amp van voodooless en een UcD combi met buizen, die niet volgens 'de regelen der kunst' is opgebouwd en er was geen verschil in klank te ontdekken.
Ook heb ik op hififorum gelezen dat een simpele Sony versterker in het 150 euro segment het opnam tegen 10k versterkers in ABX testen. Resultaat: geen verschil!!!
Laten we nu niet over cd spelers en kabels beginnen
Dus ja, blijkbaar houd ik mijzelf ook voor de gek
Als ik jou was zou ik het topic 'Zilveren geluidskabels, gesmeden bij elfen in maanlicht' eens lezenquote:hitman333 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:04:
[...]
Ik heb ze 2ehands gekocht voor 30 euro incl. verzendenEn ik weet het nu wel zeker: er zit meer diepte in
Reg. datum: 02 september 2007
Ciaoooo
Ze doen het.quote:RobertEbbelink schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:26:
ok sorry als het goed is zijn ze nu goed... zie boven
Ciaoooo
Maar heb jij nou een LCD-tv als computermonitor hangen?
- De groeten doen hoeft niet -
Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl
Ten eerste: geen zin, Ten tweede: het is een discussie wat betekend dat niet alle mensen de zelfde mening hebben.quote:ToFast schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:10:
[...]
Als ik jou was zou ik het topic 'Zilveren geluidskabels, gesmeden bij elfen in maanlicht' eens lezen
Ik hoor echt een zeer klein minimaal verschil en weet dus ook niet zeker of het komt doordat dit nu betere kabels zijn, maar het ziet er in iedergeval leuk uit, en voor dit geld is dat kleine rottige puntje in mijn hifi systeem weer weggewerkt. Dus daar heb ik 30 euro voor over en niet voor een zielig ipod aansluiting dingetje... sorry hoor! Mag toch zeker zelf wel weten wat ik koop...
Ben geen homo
hitman333 wijzigde dit bericht 14-01-2008 22:49 (9%)
Goeie vraag. Kijk eens naar de MIT kabels met die kastjes ertussen. Kan niet anders dan een negatief verschil zijn. Theoretisch gezien dan, puur gericht op de HiFi wet. Want wat sjonnie ervan vind, die geld teveel heeft en een stijve krijgt van dure kabels, laat mij koudquote:Pixal schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:12:
Hoe weet je eigenlijk direct of dat verschilletje een positief of negatief verschilletje is of kan het bij duurdere kabels alleen een positief verschilletje zijn?
Barry wijzigde dit bericht 14-01-2008 23:16 (10%)
Reg. datum: 07 augustus 2005
Vind je dat niet hinderlijk, zo'n reflecterend scherm en daar tegenover een raam waardoor je al die reflecties op je scherm ziet?quote:RobertEbbelink schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:40:
Hier wat foto's van mijn home cinema set enzo...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Groeten Robert.
Intel Core 2 Duo E8200 @ 3.72Ghz / MSI P35 neo2FR / 4 GB Crosair DDR2-800 dhx kit | Radeon HD3850 | Samsung 500GB | Thermaltake Kandalf | Samsung syncmaster 206bw | Logitech Z-2300
Reg. datum: 15 november 2007
Mijn inziens hebben ietwat duurdere kabels zeker nut alleen vraag ik me af of er nog verschil is tussen duurdere en VEEEL duurdere kabels.
Voorbeeld: (enigzins gebaseerd op mijn mts telematca achtergrond wetend hoe stroom en spanning zich gedragen in kabels).
Kan me best voorstellen dat mensen wel degelijk veschil horen tussen een ¤ 2.95 kabeltje van de action of een kwaliteits kabel bij de plaatselijke HiFi boer. Want => de tweede heeft dikkere aders bestaande uit veel meer adertjes en aangezien stroom zich het liefs langs de buitenkant van zijn geleider beweegt is een dikkere kabel met zo veel mogelijk aders idd beter, solderingen en pluggen zijn beter waardoor er minder storing optreed aan het begin en eindpunt enz.
Maar op een gegeven moment houd het voor de thuis doeleinden wel op.
Het verschil tussen de dure en HELE dure kabels ga je mijn inziens pas merken bij hele grote vermogens en tegen die tijd heb je zo veel herrie aan je hoofd dat je zelf al niet meer in je woonkamertje kan zijn. Plus dat de buren nogal boos op je deur beginnen te kloppen of zelfs zwaailichten voor de deur.
Overigens heb ik daarstraks een leuk pakketje gehad van de postbode. Foto's volgen straks
Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29
Tubes....It's what make music music!
Dat is wel te doen voor iets wat je nu wel hoortquote:hitman333 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:04:
[...]
Ik gebruik zelf ook wel wat duurdere kabels, maar ook alleen voor het duurdere spul waarbij het echt nut heeft.
Zoals je hier ziet niet het meest goedkope spul

Wat je ziet:
Sony AM/FM Tuner (Gratis gehad, en gebruik em elke dag
Cambridge Audio 540A
Cambridge Audio 540Cv2
PS Audio DL Three DAC
Quad 12L
BS Electronics XLS200
Vogels VLS-60 stands (moet echt eens goede stands hebben
Kingpin 88" 16:9 projectiescherm
Panasonic PT-AX100E
M'n PC die alle input verzorgt

Rechts achter de subwoofer zie je nog wat zwart doek, die gebruik ik als masking bij al het materiaal dat geen 16:9 is. Koperen pijp op aangepaste surround speakerstands van 19,- met een doek erover
100% No Soul Guaranteed
quote:
Nee, van m'n defecte lamp
Koeitje wijzigde dit bericht 15-01-2008 13:43 (12%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.