Hoofdcategorieën
Topicacties

TweakDSL ervaringen topic - Deel 26

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 61 62 63 64 last

Reageer Nieuw Topic
Joy to the world!

quote:
Zondagskindje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:18:
[...]

Dan ben je niet de enige.
Ik heb dit zo'n 3 weken.
Maar ik maak me er niet meer druk om; deze week ga ik over naar Telfort.
Ik had gehoopt dat het gisteren opgelost/voorbij zou zijn, maar toen ik gisteravond mijn modem liet resyncen kwam ik uit op 15.5 mbit -- dat is gewoon bijna 2 mbit lager dan de sync die ik altijd heb gehad!

Bah! :(

Ik kan me niets anders bedenken dan dat er ofwel in de telefooncentrale, ofwel bij TweakDSL iets mis is. Zomaar opeens een 2 mbit lagere sync slaat nergens op. Tijdelijk, bv. door een onweer, kan ik nog wel begrijpen. Maar zomaar opeens, 's avonds tussen zeven en acht, *poef*, linesync even foetsie en sindsdien zo'n 1.5 tot 2 mbit lager syncen. Dan mòet er toch iets aan de hand zijn?

-- Edit: het is trouwens een Tiscali-lijntje in Tilburg, centrale de Reit.

Wildfire wijzigde dit bericht 30-11-2007 13:15 (30%)

Systeemspecs: Klik hier!

Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Maar gewoon bij mijn nieuwe provider aanvinken dat ik momenteel adsl bij iemand anders heb. Dan zorgt die nieuwe provider voor het naadloos opzeggen. Dan ben je 1 tot 2 uur zonder adsl.
Dat dacht ik ook, maar nu blijkt in de praktijk dat je oude provider je wel afsluit en BBNet je vervolgens niet aansluit. Ik weet via tweak alleen dat het bij BBNet is fout gegaan, niet wat er fout gegaan is.

pinkproject.nl

quote:
Sjowhan schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:51:
[...]

Ja.
Probeer het per MAIL te versturen (ingescand dus). Je krijgt in alle gevallen een ticketnummer terug, waardoor de opzegging nooit 'zoek' kan gaan.
Enige nadeel (iig wat ik heb ondervonden): pas nadat het ticket behandelt is, zal de opzegging gelden. Dus moet je -nadat je een bevestiging hebt gehad- 5 dagen wachten op antwoord, zal de opzegging 5 dagen later ingaan.
Dit heb ik nog even per mail laten weten dat ze hier niet sterk in staan (mijn factuur was 4,66 EURO tot 05 december, terwijl ik op 01-11 de opzegging had verstuurd).
Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen. Vanaf vandaag ben ik over van Tweak naar Telfort.
De factuur voor 01-12-07 t/m 31-12-07 heeft Tweak al geïncasseerd, echter deze factuur heb ik vandaag gestorneerd.

Mijn overstapbrief heb ik aangetekend (met handtekening retour) verstuurd op 15-10-07.
Daarop kreeg ik een brief terug dat mijn abonnement afloopt per 31-12-07.
Dus dit wordt nog interessant...
quote:
Wildfire schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:51:
[...]

Ik had gehoopt dat het gisteren opgelost/voorbij zou zijn, maar toen ik gisteravond mijn modem liet resyncen kwam ik uit op 15.5 mbit -- dat is gewoon bijna 2 mbit lager dan de sync die ik altijd heb gehad!

Bah! :(

Ik kan me niets anders bedenken dan dat er ofwel in de telefooncentrale, ofwel bij TweakDSL iets mis is. Zomaar opeens een 2 mbit lagere sync slaat nergens op. Tijdelijk, bv. door een onweer, kan ik nog wel begrijpen. Maar zomaar opeens, 's avonds tussen zeven en acht, *poef*, linesync even foetsie en sindsdien zo'n 1.5 tot 2 mbit lager syncen. Dan mòet er toch iets aan de hand zijn?
Tja, ik hoef me daar niet meer over te ergeren.
Succes iig :)

Zondagskindje wijzigde dit bericht 29-11-2007 21:13 (27%)

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Reg. datum: 30 november 2007

Hi mensen, ben nieuw hier en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een 10mbit verbinding van tweakdsl en sinds 2 dagen gaat mn internet heel traag en krijg speeds van 300kb ipv 1200kb maar alleen op nieuwsgroepen krijg ik wel mn maximale speed..
Verder heb ik een standaard modem/router van tweakdsl (copperjet) en ik heb ook gemerkt dat mn ping op gameservers veelste hoog is.
Ik heb tweakdsl gebeld en ook e-mails gestuurd maar ze kunnen mij niet helpen (zie hieronder).

Geachte klant, Het modem traint netjes in op 10Mbit, ik kan hier geen problemen aan ontdekken.Waarschijnlijk wordt het probleem veroorzaakt in uw interne netwerk, u kunt het beste even uw router en overige randapparatuur nalopen.
Met vriendelijke Groet,TweakDSL

Hebben jullie nog tips voor me? Volgens mij hebben er meer mensen last van bij tweakdsl?
Ik heb geen virus/spyware en de kabels zijn redelijk nieuw.
Ik ga vanavond wel even een andere router en splitter proberen maar ik denk toch dat probleem ergens anders ligt omdat ik wel maximale download krijg met nieuwsgroepen.
Alvast bedankt

:)

Reg. datum: 03 september 2002

quote:
Zondagskindje schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:42:
Ik heb dat op twee verschillende lokaties de verbinding trager is geworden.
Op één lokatie is het ongeveer 6Mbit trager en de andere 4Mbit.
Beide verbindingen zijn van TweakDSL (BBned) 16-24Mbit

Het rebooten van de modems heeft geen enkel effect gehad.
Heeft iemand een idee waardoor de lijnen trager geworden zijn? :?
Dat viel mij gister dus ook op.
Voorheen zat ik op 1,4 MB / sec te downloaden. Nu nog maar op 850 KB / sec.
Ik heb echter een ADSL2+ Tiscali WO abbo.
Vanavond maar eens kijken waar het modem op traint...

E-Bastard wijzigde dit bericht 30-11-2007 22:36 (4%)
Reden: typo

Bouli
Reg. datum: 26 januari 2002

mijn (TweakT-16-24) verbinding hapert sinds enige tijd elke 10 minuten. Dan valt telkens de verbinding even weg. Router (softwarematig) resetten haalt niets uit; heeft iemand dit ook? (omgeving Eindhoven..)

en na een harde reset en wat meer kijken naar de details van de verbinding zie ik dat'ie nu ook nog maar op 2 mbit down traint, terwijl dit zo rond de 10 lag voorheen..

oh eerst lezen.. vertraagde lijnen hebben meer mensen last van..

bartjenl wijzigde dit bericht 30-11-2007 21:56 (38%)

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Niet dus even in het modem (speedtouch 716v5) gekeken.
En ja hoor: modem traint nu op 7770 Kbit.

30 dagen geleden zat ik nog op bijna 15000 Kbit.
20 dagen geleden was het 10000 Kbit
en de laatste week is het van 8800 naar 7770 Kbit gegaan.

Heb als test maar even de laatste firmware (R6.2.T.2) erop gezet, maar totaal geen verschil.

Lijkt me niet echt normaal. Sinds het Netwerkonderhoud van Tiscali op 1 Oktober is het dus om te janken...

Morgen TweakDSL dus maar eens bellen.
Binnen 42 dagen in snelheid gehalveerd.... daar betaal ik niet voor....
:'(

E-Bastard wijzigde dit bericht 30-11-2007 21:55 (19%)
Reden: Info toegevoegd

Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
E-Bastard schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:46:

Lijkt me niet echt normaal. Sinds het Netwerkonderhoud van Tiscali op 1 Oktober is het dus om te janken...
Kan natuurlijk van alles zijn, 'netwerkonderhoud' hoeft helemaal niets met een DSLAM te maken te hebben waar je modem tegen praat. Kan zelfs je modem zijn die het langzaam begeeft of de bekabeling binnenshuis die opeens veel verstoring opvangt van iets wat je veranderd hebt.

Visite dat met de stoel tegen een stekker in de muur heeft zitten wiebelen kan al een slecht contact veroorzaakt hebben. Of met de regen iemand die een paraplu in de meterkast heeft gesmeten wat de bekabeling heeft geraakt.

bjck wijzigde dit bericht 30-11-2007 22:01 (113%)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

quote:
bjck schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:58:
[...]

Kan natuurlijk van alles zijn, 'netwerkonderhoud' hoeft helemaal niets met een DSLAM te maken te hebben waar je modem tegen praat. Kan zelfs je modem zijn die het langzaam begeeft of de bekabeling binnenshuis die opeens veel verstoring opvangt van iets wat je veranderd hebt.

Visite dat met de stoel tegen een stekker in de muur heeft zitten wiebelen kan al een slecht contact veroorzaakt hebben. Of met de regen iemand die een paraplu in de meterkast heeft gesmeten wat de bekabeling heeft geraakt.
Ja dat zou natuurlijk kunnen, maar zoals je kan lezen zijn er meer mensen met een tragere verbinding dan voorheen. Nu is het zo dat ik aan mijn thuisnetwerk helemaal niets heb gewijzigd het laatste jaar.
Modem staat netjes in de meterkast, 30cm naast de splitter en daar kom ik echt nooit.
Aan de modemlogs kon (nu niet meer, want heb hem vanavond dus opnieuw geflashed) je zien dat hij om de paar dagen gewoon lager begon te trainen... (zie eerder bericht).

Nu zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat mijn modem het langzaam begeeft (laten we het hopen, want dan is het snel opgelost), maar ik vind het nogal vreemd dat sinds het grote onderhoud mijn snelheid toch echt gehalveerd is.

Edit:
Om nog even op de bekabeling terug te komen.
Nog even getest met een paar splinternieuwe kabeltjes, maar het levert geen verbetering op.

E-Bastard wijzigde dit bericht 30-11-2007 22:21 (6%)
Reden: typo

Reg. datum: 04 december 2004

Hoi medetweakers,

Ik heb sinds een maandje verduiveld 12-24 via tiscali. Er werd in de eerste brief omschreven dat ik als de lijn opgeleverd zou zijn zou ik een brief met het wachtwoord voor voip ontvangen. Die heb ik nooit gehad. Hier is nu al een maand correspondentie via mail met tweakdsl gedaan en meerdere malen beloofd dat ik die brief alsnog zou ontvangen. Tot ik het een beetje erg zat begon te worden hebben ze mij een wachtwoord per mail opgestuurt met erbij geschreven dat dat wel een heel hoge uitzondering is. :P

Afijn ik ga in het modem, zyxel P-2602hw voip wizard en als ik daar het wachtwoord en de overige gegevens invul krijg ik de melding dat mijn dsl kabel niet aangesloten is. :?
????? Ik heb hier vanalles geprobeerd maar kom er zelf niet uit? Heeft iemand hier ervaring mee?

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Hans favoriete radiostation

quote:
Twaekplaisier schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:20:
Hoi medetweakers,

Ik heb sinds een maandje verduiveld 12-24 via tiscali. Er werd in de eerste brief omschreven dat ik als de lijn opgeleverd zou zijn zou ik een brief met het wachtwoord voor voip ontvangen. Die heb ik nooit gehad. Hier is nu al een maand correspondentie via mail met tweakdsl gedaan en meerdere malen beloofd dat ik die brief alsnog zou ontvangen. Tot ik het een beetje erg zat begon te worden hebben ze mij een wachtwoord per mail opgestuurt met erbij geschreven dat dat wel een heel hoge uitzondering is. :P

Afijn ik ga in het modem, zyxel P-2602hw voip wizard en als ik daar het wachtwoord en de overige gegevens invul krijg ik de melding dat mijn dsl kabel niet aangesloten is. :?
????? Ik heb hier vanalles geprobeerd maar kom er zelf niet uit? Heeft iemand hier ervaring mee?
Die wizard heb ik nog nooit gebruikt. :P

Kies: Advanced setup, Voice, Sip settings.
Active Sip aanvinken.
Sipnummer compleet invullen 31318xxxxxx
In mijn geval landcode 31 kengetal 0318 de nul weglaten.
Hetzelfde invullen bij username
Voip Paswoord van je brief (mail).
Port 5060
Server sip.tweakphone.nl
Vinkje bij Send caller ID.
Vinkje bij Apply to Phone 1

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Reg. datum: 10 augustus 2000

Zal ook eens mijn 5 cents geven.
Was altijd zeer tevreden over XS, tenslotte zeker 5 jaar lid geweest.
Tot een paar maanden geleden, maar dit is een Tweakdsl topic en daar zal ik het maar bij laten.
Tweakdsl 10-24 BBned aangevraagd in september.
Half oktober kreeg ik netjes bericht dat de voip over gezet was van XS naar Tweakdsl, werkte zonder problemen. Toen eens gebeld hoe de staat was met de rest, hadden ze het contract niet ontvangen...
Afgesproken met een medewerker dat het via inscannen contract en mailen kon.
Kpn werd netjes aangestuurd en een medewerker kwam gisteren de lijn door meten en de draadjes omzetten. Vervolgens mijn Draytek 2800vg ingesteld op Tweakdsl en draai dus sinds gisteren (nog heel kort natuurlijk) via Tweakdsl.
De snelheid is hoger dan XS en dat voor beduidend minder centen.
Ook de newsgroups van Tweakdsl ziet er goed uit, denk dan ook dat ik mijn payserver bij eweka niet gaat verlengen.
Kreeg trouwens ook gisteren netjes de brief met de login voor mijn mail beheer.
Tot nu toe happy camper en nu nog af wachten of XS ook netjes blijft en mijn contract beeindig zoals ik met hun hem afgesproken.

Gigabyte x38 DS5, Intel core 2 duo E6850, 2x 2gb OZC ddr2 800, Sapphire HD 3870, Plextor 760a

Reg. datum: 17 februari 2006

Ik dacht dat de helpdesk van Tweakdsl op zaterdag bereikbaar was. Als ik ze bel dan wordt na een kleine aankondiging steeds weer de verbinding verbroken. Is dit normaal of ben ik abuis?

Digibeet

quote:
bjck schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:58:
[...]

Ben zelf nog maar even op onderzoek uitgegaan.
Heb een ander modem gebruikt, zelfde model speedtouch 716v5.
Conclusie hetzelfde: traint in op 7770 Kbit

Zonder splitter: zelfde resultaat.

Hierna maar even gebeld met TweakDSL.
Volgens de helpdesk traint mijn modem inderdaad erg laag in en er is een lijnonderzoek request uitgegaan.

Wordt vervolgd dus...

Reg. datum: 02 april 2002

Hopelijk is er iemand hier die me kan helpen. Ik had na de overzetting van een vorige bbned provider problemen dat de modem deed intrainen maar geen WAN IP kreeg. Hierna kreeg ik een zyxel P-2602R-D1A modem van ze maar hetzelfde resultaat. Inmiddels werkt internet wel via mijn eigen modem (een sweex CC300011) maar niet via de zyxel.
Na mijn modem gebruik ik een linksys switch om meer poortjes te creeeren.

mijn sweex staat als volgt ingesteld:
quote:
encapsulation = 1483 Bridged IP LLC
VPI = 0
VCI = 35
Service Category = UBR
NAT = enabled
Mode = NAPT
Hiermee werkt het dus. Nou probeer ik het dus ook via mijn xyzel werkend te krijgen. Als ik het goed begrijp dan zijn er twee manieren hoe je hem moet kunnen instellen, onder "Bridge" en "Routing".

Bridge:
Ik had hierbij de pc rechtsteeks aan de router hangen. Als het goed is moet dan je pc het WAN IP krijgen? En is er maar 1 pc mogelijk? Dit was bij mij niet het geval. ik kreeg gewoon 192.168.1.33.
Deze mode vind ik verder dan ook niet interessant.

Routing:
Hierbij is het me niet duidelijk of ie op "RFC 1483" of "ENET ENCAP" moet staan. Schijnbaar moet het met beide kunnen? Aangezien ik bij de laatste wel een WAN IP krijg lijkt me de laatste beter. Het punt is dat alleen internet nog steeds niet werkt. Weet iemand iets?
Multiplexing staat op LLC. En "Obtain an IP address automatically" staat aan.

Verder heb ik ook al met "Network Address Translation: SUA Only" zitten spelen. Op de site van Tweak staat ook nog:
quote:
encap=VCMux
HDLC framing=never
ik weet niet wat ik daarmee moet doen...

Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
MisterE schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:37:
Bridge:
Ik had hierbij de pc rechtsteeks aan de router hangen. Als het goed is moet dan je pc het WAN IP krijgen? En is er maar 1 pc mogelijk? Dit was bij mij niet het geval. ik kreeg gewoon 192.168.1.33.
Deze mode vind ik verder dan ook niet interessant.
Dat is 'ie wel:

http://www.zyxel.nl/support/z137.php?toon=bm#bridge
quote:
Routing:
Gelijk weer vergeten, dat krijg je niet aan de praat.

Reg. datum: 13 januari 2001

quote:
I_stealth_I schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:12:
Ik heb een opzegging gedaan voor Tweak. Zal benieuwen hoe ze dit oppakken. ;) Voorgaande wijzigingen per brief waren altijd zoek, niet aangekomen en onzichtbaar. Administratief lijkt het net ambtenarij bij Tweak.

Iemand hier ervaring mee?
wil je niet weten, half oktober een brief de deur uit gedaan mbt een migratie naar Telfort op 1-12-2007
30 oktober een brief gekregen van Tweak dat de lijn bij Tweak op 24-12-2007 opgeheven gaat worden
op 24-11-2007 geen adsl signaal meer, ga er vanuit dat Telfort de boel overneemt.
Op 25-11-2007 nog geen signaal, Telfort gebeld hoe het er mee zit, krijg tot mijn stomme verbazing te horen dat mijn lijn gesloopt wordt en dat zij de lijn niet kunnen overnemen.
Tweak helpdesk gebeld, krijg te horen dat mijn lijn gesloopt wordt, na mijn opmerking dat dit volgens hun brief uiterlijk op 24-12 zou gebeuren het antwoord: kan niet.
Brief ingescand en gemaild naar Tweak, krijg twee antwoorden: eerste antwoord is dat Telfort te laat heeft doorgegeven dat zij de lijn willen overnemen, volgens de Tweak helpdesk moet dat minimaal drie dagen voor de overname.
Op mijn antwoord dat dat moeilijk zal gaan als je een week voor de migratie datum een lijn laat slopen wordt het stil en komt het tweede antwoord cq smoesje: er zou een typefout staan in de brief van Tweak, het had 24-11-2007 moeten zijn geweest en niet 24-12-2007!!!!!!!!!!!!!
Sloop van de lijn afzeggen is volgens Tweak ook niet mogelijk.
Volgende opmerking van mij was dat ik daar doodziek van was omdat ik dan eerder aan de bel had kunnen trekken.
Op mijn vraag of Tweak een slechte verliezer is omdat er mensen weggaan naar goedkopere providers werd er na een stilte aarzelend gezegd dat dat er niets mee te maken heeft .
Tweak bij deze bedankt voor feestdagen zonder internet, misschien zouden jullie je administratie eens wat minder chaotisch kunnen houden. :( :( :( :( :(
Een ding moet mij echter wel van het hart, het is makkelijk om te schelden op de mensen van de helpdesk ( wat ik niet doe), zij kunnen er niets aan doen, de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit soort grappen blijven altijd buiten schot, vind ik best wel frustrerend.......

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën Xantia 2.0 CT Activa-bjr 1998-150pk

Hans favoriete radiostation

Heel spijtig voor je, maar je hebt het zelf niet op de juiste manier geregeld.
Dat opzeggen had je door Telfort moeten laten doen, niet jijzelf.
cjdijk in "TweakDSL ervaringen topic - Deel 26"
Toch sterkte gewensd voor de 3 tot 6 weken zonder adsl.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Linux!
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
d-super schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:42:
[...]

Een ding moet mij echter wel van het hart, het is makkelijk om te schelden op de mensen van de helpdesk ( wat ik niet doe), zij kunnen er niets aan doen, de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit soort grappen blijven altijd buiten schot, vind ik best wel frustrerend.......
Een goede helpdesk houd zijn calls in de gaten, ook al is het een 2e lijn geworden. Daarmee wil ik niet zeggen dat de helpdeskers niet goed zijn, maar de organisatie erachter. Overigens heb ik geen idee hoe het bij Tweak geregeld is, dus ook daar kan ik niets over zeggen... Ik zeg alleen hoe het zou 'moeten' zijn ;)

Overigens ben ik, na een zeer moeizame start (van 4 maanden), alweer 3 jaar zeer tevreden klant bij TweakDSL!

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 02-12-2007 06:21 (7%)

Error -48621: Signature expired

pinkproject.nl

quote:
cjdijk schreef op zondag 02 december 2007 @ 06:07:
Heel spijtig voor je, maar je hebt het zelf niet op de juiste manier geregeld.
Dat opzeggen had je door Telfort moeten laten doen, niet jijzelf.
cjdijk in "TweakDSL ervaringen topic - Deel 26"
Toch sterkte gewensd voor de 3 tot 6 weken zonder adsl.
Ik had de algemene opzegbrief van Telfort gebruikt en die op 14 oktober naar Tweak gestuurd.
Daarin staat dat je het abonnement beëindigt en dat de lijn wordt overgenomen door Telfort.

Maar mijn opzegbrief wordt niet goed gelezen door Tweak, want zij stuurden een brief terug dat mijn abonnement per 31-12-07 beëindigt zou worden. Inmiddels zit ik nu bij Telfort en heb de laatste factuur van Tweak (maand december) gestorneerd.

"I've always been mad.
Spekkies

Boeiend, boeiend!
Reg. datum: 13 februari 2000

Hoe zijn de nieuwsgroepen van telfort in vergelijking met die van tweakdsl?
En een vraag voor degene die al over zijn op telfort, bevalt het?

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Bouli
Reg. datum: 26 januari 2002

quote:
dadj schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:53:
Telfort heeft, voor zover ik weet, geen nieuwsgroepen.

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

pinkproject.nl

quote:
dadj schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:53:
Telfort heeft geen nieuwsgroepen, dus ik heb nu een payserver Eweka.
En dan nog ben ik goedkoper uit dan bij Tweak.

"I've always been mad.
Spekkies

Reg. datum: 06 februari 2006

Ik zag op de website van tweakDSL een goede aanbieding staan voor een abonnement en dat leuk me een goede optie. Totdat ik dit forum zag en wel heel erg veel slechte berichten las. Is het echt zo slecht geregeld met tweakDSL of zijn dit alleen de slechte ervaringen en zijn er ook veel goede.

Bij alle providers waar ik een aansluiting heb gehad had ik problemen met het opzeggen dus dat is niet alleen bij tweakDSL.

Is tweakDSL een goede optie of kan ik beter door zoeken?

AMD 3800X2 - A8N-SLI - 2gb ram - 2 TB hdd - 2x 7950GT SLI - Antec 480w - Samsung 226BW - Panasonic 42PX80

Reg. datum: 11 oktober 2003

quote:
playr2007 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:05:
Hi mensen, ben nieuw hier en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een 10mbit verbinding van tweakdsl en sinds 2 dagen gaat mn internet heel traag en krijg speeds van 300kb ipv 1200kb maar alleen op nieuwsgroepen krijg ik wel mn maximale speed..
Verder heb ik een standaard modem/router van tweakdsl (copperjet) en ik heb ook gemerkt dat mn ping op gameservers veelste hoog is.
Ik heb tweakdsl gebeld en ook e-mails gestuurd maar ze kunnen mij niet helpen (zie hieronder).

Geachte klant, Het modem traint netjes in op 10Mbit, ik kan hier geen problemen aan ontdekken.Waarschijnlijk wordt het probleem veroorzaakt in uw interne netwerk, u kunt het beste even uw router en overige randapparatuur nalopen.
Met vriendelijke Groet,TweakDSL

Hebben jullie nog tips voor me? Volgens mij hebben er meer mensen last van bij tweakdsl?
Ik heb geen virus/spyware en de kabels zijn redelijk nieuw.
Ik ga vanavond wel even een andere router en splitter proberen maar ik denk toch dat probleem ergens anders ligt omdat ik wel maximale download krijg met nieuwsgroepen.
Alvast bedankt

:)
Controlleer eens of er netwerk verkeer loopt, als je niets doet. Als dat wel het geval is, dan is het advies van de helpdesk juist.

En de gameserver, staat die in nederland of ergens anders in de wereld?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 61 62 63 64 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: