-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Panasonic TZ3=-
TweakDSL ervaringen topic - Deel 26
Pagina: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 19 december 2004
You are NIJL-ed!
Reg. datum: 12 november 2001
Waar kun je als tweaknews abonnee storingsmeldingen lezen?quote:Fr1ek schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 02:19:
Zie storingsmelding omtrent headers.
Reg. datum: 19 december 2004
Inloggen met je klant id (CB0nogwat) en het password van je news account.
Fr1ek wijzigde dit bericht 19-07-2008 11:47 (46%)
Reg. datum: 12 november 2001
Daar kun je niet inloggen als tweaknews abonneequote:Fr1ek schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:37:
Op de aankondigingen pagina in Mijn Tweak
Inloggen met je klant id (CB0nogwat) en het password van je news account.
Kun je vertellen wat er staat mbt headers ophalen?
Thx!
Reg. datum: 19 december 2004
Maar goed, dit is de storingsmelding (die achteraf niet geplaatst blijkt te zijn):
Door een storing in de verwerking van headers binnen ons usenet platform, kan het voorkomen dat usenet clients geen nieuwe headers meer zien. Dit kan worden opgelost door alle headers opnieuw binnen te halen.
Onze excuses voor het ongemak.
Ben het contract aangegaan voordat ze die regel van 75 euro afsluitkosten zijn gaan invoeren, dus ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen. Toch maar per fax en per post gedaan. We wachten af.
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Niemand??quote:Videopac schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:16:
Ik heb problemen met telefonie. Bij sommige mensen krijg ik om de paar seconden een "hik" als ik ze bel (of zij mij bellen). Erg irritant. Dit is altijd het geval en ben geen grote dingen aan het downloaden of zo.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Reg. datum: 06 juni 2004
Reg. datum: 30 april 2003
Tweakdsl is naar mijn mening erg achteruitgegaan in service, kwaliteit en dienstverlening.
Heb bar weinig gemerkt van eventuele verslechtering. Lijn is nogsteeds zo stabiel als wat, geen onaangekondigde downtimes, enz..
Hier ook. Geen negatieve ervaringen met Tweak na al drie jaar klant te zijn.quote:Yapser schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:24:
post 1337!
Heb bar weinig gemerkt van eventuele verslechtering. Lijn is nogsteeds zo stabiel als wat, geen onaangekondigde downtimes, enz..
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Ik heb alleen nooit de helpdesk nodig gehad, dus kan daar niets over zeggen.
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Ik heb een domein bij Tweak. Sinds vorige week ontvang ik ineens niets meer op de mailboxen die bij het domeintje horen.
Op aanraden van de helpdesk, heb ik ingelogd op webmail en daar geprobeerd de inbox te legen.
Echter daar viel niets te legen. Ik heb 1 mailbox weggegooid en geprobeerd weer opnieuw aan te maken. Maar als ik dat probeer, krijg ik foutmeldingen.
Heeft iemand hier dit weleens aan de hand gehad?
Ik heb overigens de helpdesk opnieuw gebeld en het wordt doorgezet naar 'andere collega's'
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Reg. datum: 07 februari 2001
Ik heb dit probleem OOK!quote:NjedVet schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:00:
[...]
Ik had hetzelfde, ook een verbinding die af en toe wegviel en dan er weer was. Ze hebben bij mij de eerder gelezen MAC-IP koppeling geprobeerd, had geen effect. Meedere modems geprobeerd, ook geen effect. Vervolgens zou een monteur mij gaan bellen voor een afspraak, nooit iets van gehoord. Vervolgnes zelf met Tweak gebeld en te horen gekregen dat de monteur mij voor het wekeend zou bellen (was dodnerdag) en als hij vrijdagavond nog niet gebeld had ik met Tweak moest bellen. Zo gezegd zo gedaan en 's avonds van tweak gehoord dat hij het KPN lijn nummer geprobeerd had (daar zit dus geen telefoon op), dit terwijl ze mijn mobiele nummer ook hebben! Maandags gebeld door de monteur en voor vrijdags tussen 12 en 2 een afspraak gemaakt. Erbij gezegd dat ik op 5 minuten lopen van mijn werk woon en dat hij dus 5 minuten van tevoren moest bellen. Niets gehoord en 's avonds een mailtje dat het lag aan een verkeerde poort in de centrale en dat de srtoring opgelost zou moeten zijn.
Ik heb sinds 30 juni GEEN ADSL.
Eerst was er wel DSL signaal met netjes dezelfde waarden als die op BBned. ja is move naar BabyXL.
Maar ik kreeg geen IP adres. En TweakDSL kan de modem niet op het netwerk zien.
Na hoop gemail zouden ze het laten onderzoeken. Nu staat modem getrained op 1147/576 rare waarde en NOG geen IP adres. Het lijkt me juist erger te zijn geworden met een lage training speed en geen ip addy.
Wat nu? 3 weken en still counting. Ik gebruik nu godzijdank Ziggo maar 4 mbit is langzaam hoor. Maar ik moet wel.
En om dan hier te zien dat dit probleem vaker voorkomt? dat is echt slecht.
Ik stuur zo weer een mailtje naar Tweakdsl..en ik eis op zijn minst 3 weken abo kosten. Voor downtime betaal ik niet.
edit: Leuk nadat ik met TweakDSL mailde dat het wel erg lang duurde: "Oh KPN zei dat ze het gefixed hadden".
Niet dus. Nu is naast geen IP adres ook bijna geen DSL signaal. Maar waarom hebben ze het MIJ niet gemeld zoiets als "KPN heeft het gefixed, heeft u weer internet werkend?".
Afwachten maar weer.
Solstice wijzigde dit bericht 22-07-2008 00:05 (7%)
'k heb in het begin veel problemen gehad, maar als het werkt dan werkt het ook goed....quote:Yapser schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:24:
post 1337!
Maar dan de tekst erin.
"<bla>... opzegging er 31-08-2008. " tot zo ver correct maar dan
"Het opzeggen van het contract ontslaat uw niet van uw contractuele verplichtingen"
Probably doelen ze gewoon op bijv. de afsluitkosten van ¤75 als die voor je gelden. Lijkt me meer een standaardmail..quote:Cyberpope schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:48:
"Het opzeggen van het contract ontslaat uw niet van uw contractuele verplichtingen"
![]()
Dat is toch juist de essentie van het opzeggen.
Het was een brief en gezien mijn contract uit 2005 is, kunnen ze fluiten naar die 75 euro. Daar ben ik nergens mee akkoord gegaan en gaat ook heel snel teruggeboekt worden als ze die afschrijven. Dat had ik ook in mijn brief gezet.quote:Yapser schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:16:
[...]
Probably doelen ze gewoon op bijv. de afsluitkosten van ¤75 als die voor je gelden. Lijkt me meer een standaardmail..
En dan nog klopt de tekst niet.
Die tekst klopt prima. Het opzeggen van een contract ontslaat je niet van de verplichtingen die uit het contract voortvloeien en die jij nog niet voldaan hebt.quote:Cyberpope schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 06:52:
En dan nog klopt de tekst niet.
Zorg dat je de AV uit 2005 bij de hand hebt.
burne wijzigde dit bericht 24-07-2008 10:49 (7%)
(ook maar een gok
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Panasonic TZ3=-
Zoals JIJ hem formuleert, klopt het. Het opzeggen van het contract ontslaat mij niets van verplichtingen voortvloeiende uit het opzeggen van het contract, noch van de verplichtingen tot einddatum van het contract. Het ontslaat mij wel van alle andere verplichtingen uit het contract.quote:burne schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Die tekst klopt prima. Het opzeggen van een contract ontslaat je niet van de verplichtingen die uit het contract voortvloeien en die jij nog niet voldaan hebt.
Heb ik... Zodra ze 75 euro afboeken, is dat binnen 2 minuten weer terug geboekt.quote:Zorg dat je de AV uit 2005 bij de hand hebt.
Pagina: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 last