En werkt het ondertussen al?
Hier bij mij draait alles zelfs voip, hierbij moesten ze van tweak inloggen in de modem om van alles in te stellen.
Conclusie tot nu toe:
TV:
Heel erg mooi beeld, maar ook bij het zappen regelmatig een zwart scherm ( voordeel is wel dat ik weer besef waarom ik twee Panasonic plasma tv's heb, echte zwart waardes

).
Wat mij is opgevallen aan de stb is dat deze behoorlijk warm wordt terwijl deze vrij staat, en dat deze echt een standby probleem heeft ( dat ding snapt soms niet als hij aan of uit moet).
De eerste stb is bedraad aangesloten via een switch en heeft bijna tot geen haperingen, de tweede stb is aangesloten door middel van de draadloze verbindingsset (kpn). Met stb2 heb ik de meeste problemen haperingen en stil staand beeld, en als ik met mijn mobiel of tablet verbonden ben met wifi en daar iets op doe dan stoort het beeld nog meer. Dit probleem heb ik nooit eerder gehad met de Motorola stb die ik voor heen in gebruik had in de zelfde setup.
Voip:
Na wat instel problemen werkt deze tot op heden normaal, het enige wat mij wel opvalt is dat er een vertraging op de lijn zit voor dat er echt gebeld wordt naar een nummer ( nummer toetsen op bellen drukken even wachten................................en dan pas werkelijk contact zoeken met het gekozen nummer). Het zou misschien aan mij liggen gezien ik de meeste telefoontjes pleeg met mijn mobiel.
Internet:
Het werkt

, maar ik merk wel dat het iets minder stabiel is dan ik gewend was. Mijn max is 18 Mb wat op de modem binnen komt (oude en nieuwe modem), maar hier merk ik ook een behoorlijk verschil. Met de oude modem (p-2812hnu) was het iets minder instabiel vergeleken met de nieuwe, en was het verschil maar 2 a 3 Mb dat hij zakte en zag je ook dat er regelmatig in de logs packet loss was. Met de nieuwe modem (VMG8324-B10A) heb ik gemerkt dat de snelheid nog instabieler is geworden, waar het verschil eerst 2 a 3 Mb was is het nu 8 geworden en geven de log gegevens tot op heden 0 packet loss aan

????
Voorheen als ik iets binnen haalde via tweaknews was het net als of ik op een cruise schip zat die over een glad gestreken zee vaarden, maar tegenwoordig lijkt het net als of ik op een vlot lig en non stop zee ziek ben van al die golven.
Tot slot:
Het meeste wat ik mis is de second screen app of de mogelijkheid om via de laptop tv te kijken. Als ik ff lekker ging game dan had ik altyd de laptop of tablet aan zodat ik niks miste of enkel ook andere geluiden zou horen die mij aandacht konden trekken (hoezo zijn mannen niet multifunctioneel, eat that women

).