"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
TweakDSL ervaringen topic - Deel 26
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 61 62 63 64 last
Reageer Nieuw TopicIk heb dit ooit eerder gehad met demon, toen hadden ze me achter het modem nog steeds gecapped (vraag me niet hoe). Iemand van GoT die bij Demon werkte kon dit toen verhelpen..quote:Arno schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:05:
Hebben mensen ervaring met Tweak dat het modem intraint op ongeveer 20mbit, maar dat deze snelheid niet gehaald wordt? Ik kom krap aan de 1,2mbyte download. Met 20mbit zou ik wel iets meer dan de helft moeten kunnen halen
There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.
Heb je wel bv bij speedtest gekeken wat anderen behalen in je postcodegebied? Ik haal met 20M lijn en 1,8Mb meer dan andere Tiscali of telfort-lijntjes in mijn postcode. Doe ook eens postcodechecks bij alice en telfort; zou me niet verbazen dat je dan (net als ik) bijna zelfde geschatte snelheid krijgt.quote:Arno schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:05:
Hebben mensen ervaring met Tweak dat het modem intraint op ongeveer 20mbit, maar dat deze snelheid niet gehaald wordt? Ik kom krap aan de 1,2mbyte download. Met 20mbit zou ik wel iets meer dan de helft moeten kunnen halen
Overigens net nieuwe factuur gehad, en sinds die van vorige maand ondanks toezegging nog geen creditering gehad
sorry.. ik heb mijn dag niet ..quote:Exorcist schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:53:
[...]
Dit is het "ervaringen" topic, niet het problemen-topic.
You are NIJL-ed!
Sterkte dan maarquote:
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Had ik inderdaad naar gekeken. Diverse providers geven mij ook 20mbit op mijn locatie.quote:tweaktubbie schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:16:
Heb je wel bv bij speedtest gekeken wat anderen behalen in je postcodegebied? Ik haal met 20M lijn en 1,8Mb meer dan andere Tiscali of telfort-lijntjes in mijn postcode. Doe ook eens postcodechecks bij alice en telfort; zou me niet verbazen dat je dan (net als ik) bijna zelfde geschatte snelheid krijgt.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Reg. datum: 31 januari 2002
Deze post heb je in het verleden gelezen...
Hier ook last. Er schijnt een storing te zijn.quote:petrano schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:09:
Zijn er momenteel meer mensen die problemen hebben met de verbinding (klapperende lijn) pc 2641
Reg. datum: 25 oktober 2001
Een nogal grote storing. http://webwereld.nl/artic...troffen-door-storing.htmlquote:Azqi schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:40:
[...]
Hier ook last. 3880. Er schijnt een storing te zijn.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive?
Ik snap er weinig van!
Mijn gear
If what is is, what is the story in my head then all about?
Anyway. Vandaag zou mijn overstap naar Telfort moeten plaatsvinden. Mooi niet dus
Reg. datum: 15 december 2007
Even was de speed te hoog waardoor een stuiterende lijn, maar haal nu 1700/1750KB/s waarmee ik dik tevreden ben.
Ook de overgang van VoDSL naar VoIP ging niet vlekkeloos, maar na wat overleg en 'geduld' is alles op z'n pootjes terecht gekomen.
Prima job, Tweak!
Reg. datum: 18 oktober 2001
Hier in Winterswijk werkt het internet weer. Rond 23:40 is Tweakdsl via Tiscali Netwerk weer in de lucht..quote:Floor-is schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:45:
Volgens mij ligt het aan iets anders, ik ga morgen wel eens bellen
Vanmorgen vroeg stond het modem weer rood, geen internet.
Vanmiddag om half 5 werkte het weer.
NDSFREAK wijzigde dit bericht 14-05-2008 17:28 (29%)
Ik krijg geen IP adres toegewezen. Graag zou ik een bevestiging willen dat de problemen nog steeds niet verholpen zijn...
edit: bevestigd: http://www.nu.nl/news/156...N_nog_niet_verholpen.html
edit2: Inmiddels weer een drie kwartier online.
Crusader wijzigde dit bericht 14-05-2008 12:18 (20%)
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
upload van 5-10 Kbs en download 20Kbs, dat schiet niet echt op
Zou kunnen, ik heb in elk geval de volledige snelheid terug.quote:marko77 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:57:
sinds een uur is het hier erg traag, zou dit te maken hebben met de KPN storing?
upload van 5-10 Kbs en download 20Kbs, dat schiet niet echt op
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Reg. datum: 12 maart 2003
Hoe kan dit komen. BBNED verbinding heeft helemaal niks met kpn te maken, behalve het koper waar het over loopt. Maar het probleem zit hem ergens binnen de kpn adsl backplane, dus zou geen enkele invloed moeten hebben op de verbindingen van BBNED.
Ik haal met mijn 10 Mbit abo nu een dikke 1 MB/sec, wat overigens érg netjes is vind ik. Daarnaast is mn lijn nu retestabiel, en heb ik nog nooit last van downtime gehad in die twee jaar dat ik Tweak heb.
Ben een tikkeltje bang dat ik wellicht wat meer problemen krijg na een overstap, of is dat onzin?
Een 12/24 abo is overigens 39,95/maand, en betaal nu 34,95.
Fiat Stilo/Ford Ka
Reg. datum: 15 november 2004
1) Ik had ook een B10 aansluiting en haalde altijd strak 1080 KB/s en de lijn was uiterst stabiel. Vlgs. de bekende database zit ik op zo'n 1300 meter van de centrale.quote:Exorcist schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:30:
Iemand enig idee of ik enig profijt kan halen uit een overstap van een B10 abo naar een T12/24? Ik heb TweakDSL gemaild, die konden aangeven dat het moeilijk in te schatten was maar dat ik er nog wel wat extra uit kan persen. Volgens hen zit ik 1999m van de wijkcentrale af.
Ik haal met mijn 10 Mbit abo nu een dikke 1 MB/sec, wat overigens érg netjes is vind ik. Daarnaast is mn lijn nu retestabiel, en heb ik nog nooit last van downtime gehad in die twee jaar dat ik Tweak heb.
Ben een tikkeltje bang dat ik wellicht wat meer problemen krijg na een overstap, of is dat onzin?
2) ik ben overgegaan op die Tweak 12-24 10-for-2 aanbieding (betaal je voor 2 jaar vrijwel aan het begin van de contractsperiode maar het is dan iets van 21 Euro per maand) en dat ging snel en foutloos en afgezien van een ander ip-adres merk ik niets van de overstap. Drie weken stabiel en de max. snelheid ligt op zo'n 1550 KB/s en dat klopt wel met de afstand tot de centrale.
Hmm, maar jij zit een stuk dichter bij je centrale dan ik bij de mijne..ander WAN IP is natuurlijk ook weer zo, da's best vervelend na twee jaar maar niet het ergste. Denk niet dat ik veel meer hoef te verwachten dan zo'n 1200/1300 KB/sec...quote:fractal schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:00:
[...]
1) Ik had ook een B10 aansluiting en haalde altijd strak 1080 KB/s en de lijn was uiterst stabiel. Vlgs. de bekende database zit ik op zo'n 1300 meter van de centrale.
2) ik ben overgegaan op die Tweak 12-24 10-for-2 aanbieding (betaal je voor 2 jaar vrijwel aan het begin van de contractsperiode maar het is dan iets van 21 Euro per maand) en dat ging snel en foutloos en afgezien van een ander ip-adres merk ik niets van de overstap. Drie weken stabiel en de max. snelheid ligt op zo'n 1550 KB/s en dat klopt wel met de afstand tot de centrale.
Fiat Stilo/Ford Ka
Reg. datum: 15 november 2004
Dat nieuwe ip-adres was ik ook niet blij mee vanwege de mail etc. server thuis. Maar dat is een kwestie van goed voorbereiden en je draait zo weer. En de helpdesk was ook zeer behulpzaam en vlot met een "vast" ip-adres en de reverse dns naar mijn domein.quote:Exorcist schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:14:
[...]
Hmm, maar jij zit een stuk dichter bij je centrale dan ik bij de mijne..ander WAN IP is natuurlijk ook weer zo, da's best vervelend na twee jaar maar niet het ergste. Denk niet dat ik veel meer hoef te verwachten dan zo'n 1200/1300 KB/sec...
Er circuleren her en der grafiekjes wat je kunt verwachten qua snelheid. Of je probeert de snelheidstest van de website van bijv. Orange of Telfort. Ik denk dat jouw schatting wel aardig klopt. Imho is nog het belangrijkst dat het stabiel is.
En verder scheelt het mij gewoon behoorlijk wat geld.
Reg. datum: 13 april 2008
Ik had ook een aantal jaren en Tweak B10-BBned abbo (super stabiel en altijd max snelheid). Overgestapt naar 12-24 MBit Tweak 10-for2 2 jarig abbo (Tiscali) en heb nu een ge-capped verbinding met een max van 8 MBit.quote:Exorcist schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:30:
Iemand enig idee of ik enig profijt kan halen uit een overstap van een B10 abo naar een T12/24? Ik heb TweakDSL gemaild, die konden aangeven dat het moeilijk in te schatten was maar dat ik er nog wel wat extra uit kan persen. Volgens hen zit ik 1999m van de wijkcentrale af.
Tweak is vanaf begin april "ermee bezig", tja...had ik dit van tevoren geweten, was ik naar een andere provider met BBned gegaan.
Tweak zal nimmer een max. snelheid etc schriftelijk doorgeven, dus het blijft een gok...
De ADSL and ADSL2+ Line Capacity Estimator kan je een indicatie geven van je max
http://212.23.23.177/adsl/default.aspx
Bij mij zou het moeten zijn :
Your ADSL2+ speeds are likely to be in the range 11500Kbps to 15000Kbps.
aussie_ wijzigde dit bericht 15-05-2008 16:12 (4%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 61 62 63 64 last