quote:
Dan moet jij, in ieder geval mbt mij, leren lezen

... of je even verdiepen in de werking van die proxy's. En nergens staat moet, het was mogelijk en daar heb ik (dankbaar) gebruik van gemaakt. Is het logisch om te vragen waarom dat ineens niet meer kan?
quote:
Verder zou het bekend moeten zijn dat er een tekort is aan oude IPv4 nummers en dat TweakDSL ze echt voor anderen nodig heeft gezien de opmerking van Ghandi over de subnet mogelijkheid.
Er is geen tekort, er wordt kunstmatig een tekort gecreeerd in de wereld, net als met eten, brandstof etc. En als ik een subnet van 8 of 16 IP's toegewezen zou kunnen krijgen verbruik ik zelfs meer IP's dan ik nodig zou hebben (zoals nu ook dat 'tekort'is ontstaan)... dus onlogisch.
Maar ik ga hier verder maar niet op in, qua noodzakelijkheid etc. Ik zie de logica er voor mijzelf wel van in, misschien dat Tweak met een oplossing komt, ik heb me er vooralsnog bij neergelegd dat dat niet gaat gebeuren. En dus ga ik op zoek naar andere mogelijkheden om wel 5 IP's te krijgen hiervoor (en die zijn er wel). Al wacht ik nog even af of Tweak er iets mee wil/kan doen.