Reg. datum: 11 oktober 2006
Reg. datum: 11 oktober 2006
Zijn er anderen in Tilburg (specifiek: centrale de Reit, Tiscali-lijntje) die ook dit probleem hebben? Zomaar opeens consequent een lagere sync?
Systeemspecs: Klik hier!
Dat noemen we nou vocht in de grondquote:Wildfire schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:16:
Blergh... al ruim een week zomaar een anderhalve megabit lagere sync. Ik mag nu al blij zijn dat ik na een paar keer resyncen 16 mbit haal, terwijl ik voorheen altijd op zo'n 17.5 mbit zat.
Zijn er anderen in Tilburg (specifiek: centrale de Reit, Tiscali-lijntje) die ook dit probleem hebben? Zomaar opeens consequent een lagere sync?
huh?
Reg. datum: 31 maart 2006
BBned's engineers geven ook de meest asosociale reacties..van zoek het maar uit...
ik vind dat Tweak het nog erg lang hebben volgehouden. Bij TIS gaat het structureel gewoon beter, van service tot kwaliteit.
Ben benwd welke actie binnenkort bij Tweak komt
Serieus? Het is natuurlijk wel flink vochtig de laatste tijd met die regen, maar kan die echter zomaar een drop van 1.5 mbit ofzo veroorzaken? Upload blijft daarentegen wel keer op keer vlak tegen de 1100kbps aan syncen, ik zou juist verwachten dat ook die zou zakken dan.quote:
Systeemspecs: Klik hier!
Reg. datum: 17 februari 2006
dank voor je reactie, maar tot mijn spijt begrijp ik jouw opmerking/vraag niet. ben nl. niet zo'n held op dit gebied. Zou je svp iets uitgebreider kunnen zijn met jouw antwoord. Alvast dank!quote:Ghandi schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:44:
[...]
Stuur je mail van een tweakdomein, of van een eigen domein, welke niet bij tweak staat?
Zo ja, staan er in dit domein dan spf settings? (Bijvoorbeeld chello.nl, werkt niet bij versturen vanf tweak).
Digibeet
Reg. datum: 03 september 2002
Wees blij dat het maar een kleine perfornancedrop is; mijn download sync is van 15000 Kbit naar 7770 Kbit gegaan...quote:Wildfire schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:16:
Blergh... al ruim een week zomaar een anderhalve megabit lagere sync. Ik mag nu al blij zijn dat ik na een paar keer resyncen 16 mbit haal, terwijl ik voorheen altijd op zo'n 17.5 mbit zat.
Echter niet in omgeving Tilburg... maar omgeving Haarlem...
En ik ga er niet van uit dat dat aan vocht in de grond ligt....
Van het weekend al contact gehad met Tweak, er zou vanuit Tiscali een lijncheck gedaan gaan worden.
Nou TIS is anders ook niet zo fijn... zit ondertussen al weer bijna een complete week zonder internet en TweakDSL kan me niks meer vertellen dat iemand van Tiscali er naar gaat kijken....quote:qadafi schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:10:
BBNed loopt al een tijd te klooien,
BBned's engineers geven ook de meest asosociale reacties..van zoek het maar uit...
ik vind dat Tweak het nog erg lang hebben volgehouden. Bij TIS gaat het structureel gewoon beter, van service tot kwaliteit.
Even doordrammen bij de helpdesk. De mederwerkers van tis-whosale zijn een stuk beter dan die van bbned.quote:Hielko schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:00:
[...]
Nou TIS is anders ook niet zo fijn... zit ondertussen al weer bijna een complete week zonder internet en TweakDSL kan me niks meer vertellen dat iemand van Tiscali er naar gaat kijken....
Wij hebben zelf ooit een contact gehad met bbned over een glasvezelproject in Rotterdam, maar het contact was een letterlijk drama bij die partij.
CMJJKFE
Sinds een week traint ie in op verschillende snelheden varierend van 5 tot 9 Mbit.
Terwijl dit tot een week terug steevast 10Mbit was.
Ook heb ik een steeds wegvallende verbinding.
Terwijl ik dit korte bericht type dus weer :-(
Olympus E300+grip|zuiko 14-54|zuiko 40-150|Bigma :-) |FL36 Flitser
ik heb datzelfde (alleen traint'ie hier op 2 Mbit i.p.v. 10) en is het Tiscali...quote:peukiemon schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:19:
Hebben meer mensen in groningen last van een klapperende lijn van BBned.
Sinds een week traint ie in op verschillende snelheden varierend van 5 tot 9 Mbit.
Terwijl dit tot een week terug steevast 10Mbit was.
Ook heb ik een steeds wegvallende verbinding.
Terwijl ik dit korte bericht type dus weer :-(
"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Dat was voor die tijd wel anders, heb daarvoor ook 2 jaar adsl via KPN gehad (Hccnet), totaal zo'n anderhalve week off-line geweest. Ook een paar maanden dat ik bepaalde websites niet kon bezoeken, waaronder die van mijzelf (via een 56k inbelverbinding ging het toen wel goed). Pas toen ik iemand van KPN liet komen (onder de voorwaarde dat ik ging betalen als het probleem bij mij lag), werd het probleem opgelost.
Daarvoor had ik trouwens internet via de kabel (Casema). Dat was helemaal een drama.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Ik was dus vol interesse aan het kijken naar Tweak Verduiveld. Ik heb begin november op het punt te staan dit te bestellen, maar na contact gehad te hebben met de helpdesk eerst besloten een analoge lijn aan te vragen. Deze wordt nu eindelijk opgeleverd morgen, dus was ik van plan vandaag of morgen de verduivelde aanbieding eindelijk af te sluiten... Wat ziet mijn verbazing: geen BBNed meer!
Ik woon nu in een nieuwbouwwijk (houten), maar de wijkcentrale heeft geen adsl2 van BabyXL... Tiscali gaat dus niet. Andere alternatieven zijn er vrijwel niet, kabelinternet vind ik niet te doen, en andere aanbieders op BBned hebben volgens mij niet van die leuke aanbiedingen....
Voor niks dus die analoge KPN-lijn aangevraagd, inclusief aansluitkosten ed....
| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Ik had gelijk met de aanvraag voor een nieuwe kpn-lijn (ook verhuizing) ook de aanvraag voor tweakdsl de deur uit gedaan. Nou ja, het duurde 2 dagen eer ik het telefoonnummer wist, maar toen kon ik het meteen bij tweakdsl aanvragen. Dat had ik nog expliciet gevraagd aan de helpdesk.quote:Savages schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:04:
Nou, mooi kl*te dit... Ik ben onlangs verhuisd, daarvoor iets van 5 jaar xs4all gehad (draait nog steeds in ouderlijk huis), maar voor mezelf vind ik dit uiteraard te duur (54 euro ofzo).
Ik was dus vol interesse aan het kijken naar Tweak Verduiveld. Ik heb begin november op het punt te staan dit te bestellen, maar na contact gehad te hebben met de helpdesk eerst besloten een analoge lijn aan te vragen. Deze wordt nu eindelijk opgeleverd morgen, dus was ik van plan vandaag of morgen de verduivelde aanbieding eindelijk af te sluiten... Wat ziet mijn verbazing: geen BBNed meer!![]()
Ik woon nu in een nieuwbouwwijk (houten), maar de wijkcentrale heeft geen adsl2 van BabyXL... Tiscali gaat dus niet. Andere alternatieven zijn er vrijwel niet, kabelinternet vind ik niet te doen, en andere aanbieders op BBned hebben volgens mij niet van die leuke aanbiedingen....
Beetje mosterd na de maaltijd nu natuurlijk.. maar waarom leveren ze geen bbned meer..?
Brama is lid van het Front Auto Check Image. Front Auto Check Image is onderdeel van de 'verbeter GoT, begin met het CMS!' stichting.
Staat ook op de Tweaksite onderaan bij de Flitsen.
KroontjesPen wijzigde dit bericht 05-12-2007 12:28 (18%)
Reden: Te vroeg op versturen geklikt :)
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Reg. datum: 09 juli 2000
Ik heb net met ze gebeld, ik heb zelf ook een B16WO verbinding via Tweak. Betaal nu ¤49,95 per maand.quote:Exorcist schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:36:
Ben benieuwd of dat op de lange termijn gevolgen heeft voor de BBNed TweakDSL'rs onder ons.
Je kunt als BBned klant kostenloos overstappen op het Tiscali netwerk en gebruik maken van alle aanbiedingen op de website. Ik ga dus denk ik een 1 jarig abbo nemen voor ¤249, dan betaal ik nog maar ¤20,82 per maand. Scheelt meer dan de helft, voor dezelfde verbinding. Dat is het mij toch wel waard.
Zat de laatste tijd al te twijfelen over Telfort, alleen zat ik met de nieuwsgroepen in mijn maag. Ik denk dat dit voor mij dus een motivatie is bij Tweak te blijven.
?
Maar anderzijds, als je nu geen problemen ondervind, waarom dan overstappen? Ik heb een B10 abo, maar geen problemen (en nooit gehad)...op de prijs per maand na dan, maar dan moet je apart de nieuwsgroepen nog betalen?quote:dôh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:30:
[...]
Ik heb net met ze gebeld, ik heb zelf ook een B16WO verbinding via Tweak. Betaal nu ¤49,95 per maand.
Je kunt als BBned klant kostenloos overstappen op het Tiscali netwerk en gebruik maken van alle aanbiedingen op de website. Ik ga dus denk ik een 1 jarig abbo nemen voor ¤249, dan betaal ik nog maar ¤20,82 per maand. Scheelt meer dan de helft, voor dezelfde verbinding. Dat is het mij toch wel waard.
Zat de laatste tijd al te twijfelen over Telfort, alleen zat ik met de nieuwsgroepen in mijn maag. Ik denk dat dit voor mij dus een motivatie is bij Tweak te blijven.
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Reg. datum: 09 juli 2000
Omdat 30 euro verschil toch niet niks is? Vind het een beetje zonde dat ik voor minder geld hetzelfde kan krijgen. En ja, de nieuwsgroepen zitten er ook gewoon bij in.quote:Exorcist schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:47:
[...]
Maar anderzijds, als je nu geen problemen ondervind, waarom dan overstappen? Ik heb een B10 abo, maar geen problemen (en nooit gehad)...op de prijs per maand na dan, maar dan moet je apart de nieuwsgroepen nog betalen?
Plus dat ik wel problemen heb gehad met BBned vorige maand, m'n lijn klapperde ook, elke 10 seconden sync weg. Ze konden niks vinden, hebben toen "per ongeluk" m'n profiel verwijderd waarna ik helemaal geen IP meer kreeg. Nu werkt het weer perfect...
Dus tsja...
?
Reg. datum: 11 oktober 2003
Vanaf 1 februari is tiscali met 100% dekking te leveren en volgnes mij zijn alle tiscali locaties geupgraded naar ADSL-2+.quote:brama schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:11:
[...]
Ik had gelijk met de aanvraag voor een nieuwe kpn-lijn (ook verhuizing) ook de aanvraag voor tweakdsl de deur uit gedaan. Nou ja, het duurde 2 dagen eer ik het telefoonnummer wist, maar toen kon ik het meteen bij tweakdsl aanvragen. Dat had ik nog expliciet gevraagd aan de helpdesk.
Beetje mosterd na de maaltijd nu natuurlijk.. maar waarom leveren ze geen bbned meer..?
Leg de vraag even per email aan de helpdesk voor; kan er gekeken worden wat mogelijk is.
Ghandi wijzigde dit bericht 05-12-2007 16:47 (6%)
Dit gaat over mijn opmekringen hoop ik!? Dat zou namelijk betekenen dat ik alsnog een Tweak-abbo kan afsluiten gebaseerd op Tiscali?quote:Ghandi schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:45:
[...]
Vanaf 1 februari is tiscali met 100% dekking te leveren en volgnes mij zijn alle tiscali locaties geupgraded naar ADSL-2+.
Leg de vraag even per email aan de helpdesk voor; kan er gekeken worden wat mogelijk is.
| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Volgens Bartjens zou dat niet normaal zijnquote:bartjenl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:28:
is het normaal dat je aan de telefonische helpdesk eerst de eerste in de wachtrij bent, dan de 2e, dan 3e, dan weer 2e en dat de wachttijd steeds maar oploopt??
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Houten (Htn)quote:Savages schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:04:
Nou, mooi kl*te dit... Ik ben onlangs verhuisd, daarvoor iets van 5 jaar xs4all gehad (draait nog steeds in ouderlijk huis), maar voor mezelf vind ik dit uiteraard te duur (54 euro ofzo).
Ik was dus vol interesse aan het kijken naar Tweak Verduiveld. Ik heb begin november op het punt te staan dit te bestellen, maar na contact gehad te hebben met de helpdesk eerst besloten een analoge lijn aan te vragen. Deze wordt nu eindelijk opgeleverd morgen, dus was ik van plan vandaag of morgen de verduivelde aanbieding eindelijk af te sluiten... Wat ziet mijn verbazing: geen BBNed meer!![]()
Houten-Schonauwen (Htn-Snw)
Houten heeft 2 centrales inderdaad, en met wat ik kan vinden heeft de eerste inderdaad BBned, KPN, BaByXL en vermoedelijk ook Orange en Tele2 wel. De tweede alleen BBned en KPN waar alleen BBned er ADSL2+ apparatuur heeft staan.
Waar de nieuwbouw op is aangesloten waar je het over hebt geen idee, maar vermoedelijk dus Htn-Snw.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.