Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicMijn oprechte excuses, maar dat zegt meer over jou dan over hun.quote:Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:18:
[...]
Uitdaging
Nou, leuk.. 2 seizoenen C3 en ik doe alleen mee om een plekje onderkant middenmoot, terwijl C4 "noobs" direct de top 10 bezetten
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Mjah, punten lijken je niet gegund te zijnquote:roeloffie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:38:
begin het vermoeden te krijgen dat ik een fout in m'n bandendatasheet heb zitten, plofferdeplof
Voor mij was het een redelijke race. Gemengde gevoelens iig. P en WU gingen erg goed (resp. 1e en 2e), maar Q was p7. In de race op het laatst nog hard ingelopen op Dinning, maar met nog maar 1.006s te gaan was de race afgelopen. Jammer. Achja, 6e, dus 3 punten, da's altijd welkom. Ik loop in op de teammaat van j1nx: Aleks Petrov, dus da's ook positief. Zometeen nieuwe sponsor tekenen, 1.4M signing bonus incasseren en kijken hoe de zaakjes erbij staan
Ik ben het eigenlijk best wel met Joss eens: wat een zwakke instelling. 'k Heb vorig jaar ook amper in C3 kunnen blijven door op het laatste moment (laatste race) 2 punten te pakken en daarmee uit de degradatiezone te komen. Nu rijd ik mee voor het podium en sta ik 6e (volgens mij nog steeds) in het kampioenschap. Je moet gewoon werken aan de progressie en genieten van het vechten voor punten. Dat je het nu al opgeeft en lekker makkelijk geld wil gaan verdienen zegt idd veel over je, weinig sportief iig.quote:Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:18:
[...]
Uitdaging
Nou, leuk.. 2 seizoenen C3 en ik doe alleen mee om een plekje onderkant middenmoot, terwijl C4 "noobs" direct de top 10 bezetten
Ga je lekker op volgend seizoen richten. Steek geen geld meer in je motor, banden en gearbox, maar in aerodynamics of test gewoon niet. Als je geld nodig hebt kun je met p20 finishes winst draaien, zolang je niet test of iedere race een nieuwe auto bouwt.
Grrrrrene wijzigde dit bericht 23-10-2007 20:46 (38%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Kan jij me geld geven om te testen?quote:MRCL schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:26:
He, je hebt wel zo'n noob als teamie hoor! Misschien kan ik je wel een beetje op weg helpen. Kan je ook gezellig meerijden
Tuurlijk vind ik het leuk dat jij wel mee doet, maar het is gewoon oneerlijk om de noobies uit C4 in te zien stromen in C4 en meteen om podiumplaatsen mee te zien doen..
Idd, ik heb maar 4 of 5 races C4 gereden, en dat leverde niet al te veel op, in tegenstelling tot C4-tjes die een heel seizoen zakken hebben zitten vullen. Ik kan niet testen omdat dat te veel geld kost, zo simpel licht het. En niet testen houdt ook in dat je auto niet beter wordt.quote:Joss schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:28:
[...]
Mijn oprechte excuses, maar dat zegt meer over jou dan over hun.
8e winst op rij
Angeloonie wijzigde dit bericht 23-10-2007 20:45 (7%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Ik ben begonnen in seizoen 26, met slechts 4 races waarvan ik er 3 heb uitgereden. Toen naar C3 gepromoveerd en zo'n seizoen gehad als jij nu hebt. Lukt prima, je moet alleen willen vechten en niet nu ineens opgeven.quote:Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:44:
[...]
Idd, ik heb maar 4 of 5 races C4 gereden, en dat leverde niet al te veel op, in tegenstelling tot C4-tjes die een heel seizoen zakken hebben zitten vullen. Ik kan niet testen omdat dat te veel geld kost, zo simpel licht het. En niet testen houdt ook in dat je auto niet beter wordt.
Kan het je niet geven nee. Maar als jij niet zo'n belachelijk dure auto had had je ook gewoon kunnen testen. Ik maak nog gewoon winst hoor dit seizoen dus ook met jouw financien had het gekund.quote:Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:44:
Kan jij me geld geven om te testen?
Ik kan niet testen omdat dat te veel geld kost, zo simpel licht het. En niet testen houdt ook in dat je auto niet beter wordt.
Heb ik geupgrade, juiste strategie, dqp en drp van 99% en in ronde 10 gearbox defect en dan ook nog eens in ronde 28 ophanging aandiggelen......
hopelijk volgende race weer eens normaal finishen
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Sta gelukkig al ruim en breed safequote:Bluepanther schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:39:
[...]
Ja Luukje!! Wil je dat even uitleggenWil je zo graag terug naar c3?
Overigens er kan gechat worden op de tweakers f1time IRC. Of uiteraard op de chat van f1time.com zelf.
Maarre, 2x pole, 2x klote finish of DNF, brengt niet echt geluk...
Ik had normaal nooit problemen met fuel berekening en kon zonder risico met 1 a 2 L over finishen, maar da's nu toch wat anders (wel ok op zich), maar ik moest in rnd 48 binnenkomen en val in de pits stil
Helemaal klote was vanuit welke positie, want ik lag op de 2e plaats met prima vooruitzichten om die positie ook te houden.... grrrrrrrrr...... stom stom stom
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Reg. datum: 30 juli 2003
Ik begrijp niet zo goed hoe dit nou kan ... Heb zelf geloof ik 6/7 races meegedaan in C4 toen naar C3 en nu rijd ik samen met mijn teamgenootje (ook een promovendus) eigenlijk alle race vooraan mee in C3/13.. Zo moeilijk is het spelletje toch niet lijkt me ?? gewoon investeren in een driver en een goede auto ... voor volgend jaar een uitstekende CD en designer binnengehaald dus ik zie de toekomst positief inquote:Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:44:
[...]
Kan jij me geld geven om te testen?
Tuurlijk vind ik het leuk dat jij wel mee doet, maar het is gewoon oneerlijk om de noobies uit C4 in te zien stromen in C4 en meteen om podiumplaatsen mee te zien doen..
[...]
Idd, ik heb maar 4 of 5 races C4 gereden, en dat leverde niet al te veel op, in tegenstelling tot C4-tjes die een heel seizoen zakken hebben zitten vullen. Ik kan niet testen omdat dat te veel geld kost, zo simpel licht het. En niet testen houdt ook in dat je auto niet beter wordt.
www.studiesucces.nl
Reg. datum: 09 augustus 2005
Mijn nieuwe sponsor levert mij exact: ¤845.399 als race-bonus
Wedstrijd ging redelijk vandaag. Net zoals de rest van het jaar eigenlijk. Qua strategie zit het wel goed alleen de snelheid is er niet ten opzichte van de top. Maar dat komt omdat hen motor veel meer door ontwikkeld is. Ik zal dit helaas nog wel meer gaan merken in de komende races
Ik schrik me net kapot. Ik had bijna zonder fuel gestaan
Wes46 wijzigde dit bericht 23-10-2007 22:29 (14%)
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Reg. datum: 24 mei 2007
F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)
Reg. datum: 03 september 2007
Nou snap ik er geen biet meer van, ik kan geen fout vinden in m'n berekeningen, ik had toch echt ruim 20 ronden moeten kunnen rijden met de banden, en geen 13-14..... De volgende race maar weer eens alles drie dubbel checken....( en de sheet spreekwoordelijk verbranden)quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:42:
[...]
Mjah, punten lijken je niet gegund te zijnIk bedoel: je rijdt ongeveer gelijke snelheden als Bart, brid en ik, maar toch sta je op 3 (?) punten. Daar moet toch verbetering in kunnen komen?
Wow, 'k heb alleen een nieuw contract: 1,395,480quote:Wes46 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:21:
In het vorige topic hadden we het zo over sponsors met meer dan 8 ton aan race-bonus wie daar aan kon tippen he....![]()
Mijn nieuwe sponsor levert mij exact: ¤845.399 als race-bonus
Grrrrrene wijzigde dit bericht 23-10-2007 23:07 (3%)
Signbonus bedoel je?quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:06:
[...]
Wow, 'k heb alleen een nieuw contract: 1,395,480
En ik, met 8 winst op rij, moet het doen met aanboden van 450k race bonus, belachelijk!
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Same here. Nou dan niet van die 8 winst. Maar in vergelijking met mijn teamgenoot (positie 9 in kampioenshap) krijg ik stukken minder.quote:Joss schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:21:
[...]
Signbonus bedoel je?
En ik, met 8 winst op rij, moet het doen met aanboden van 450k race bonus, belachelijk!
Wat bleek, voorheen ging ik altijd in onderhandeling met sponsors. Dit blijkt dus een fout te zijn
Ben al een tijdje niet in onderhandeling geweest met mijn aanbiedingen en sinds dien heb ik betere offers
Mijn auto zit nu vol en volgende race heb ik weer 3 plekjes vrij, ik heb dus ook al 3 sponsors in onderhandeling staan. En aangezien je er maar maximaal 3 kunt hebben staan had ik maar eens besloten om al mijn commerce uren te gaan verdelen. Wat denk je? Voor de sponsor waar ik overal maar 1 uur aan had gegeven is alles een stuk omhoog gegaan. De sponsors waar ik 35 uren in had op verdeeld is alles verlaagd op de punten na....
Mijn race ging gelukkig wel goed met een hoge inzet
Heel de top 6 in het kampioenschap scoort geen punten op mij na
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
Wat betreft die sponsoren, ik rijd in dezelfde group als Wesley en ondanks dat ik veel beter presteer (no offence Wes
and I was like...whatever!
Ehm, niks...quote:SanderF1 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:06:
P3 in de race, nog altijd P3 in het kampioenschap
Wat betreft die sponsoren, ik rijd in dezelfde group als Wesley en ondanks dat ik veel beter presteer (no offence Wes) krijg ik maximaal 450.000 als race bonus... Waar zit dat in???
Ik rijd C2 en krijg ongeveer evenveel...
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
same here. Gemiddeld 450k is heel normaal.quote:Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:18:
[...]
Ehm, niks...
Ik rijd C2 en krijg ongeveer evenveel...
hmm luuk had zelfde als jou lol. Fuel... Zie dat ik gewoon tot 2x toe overheen ben gekeken dat ik 2 ronden misrekend heb. bah. Reed op een gegarandeerde 5e plek.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Reg. datum: 09 augustus 2005
Ik heb twee keer onderhandelt en ik heb een c.director met 80 negotiating.quote:SanderF1 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:06:
P3 in de race, nog altijd P3 in het kampioenschap
Wat betreft die sponsoren, ik rijd in dezelfde group als Wesley en ondanks dat ik veel beter presteer (no offence Wes) krijg ik maximaal 450.000 als race bonus... Waar zit dat in???
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Grrrrrene wijzigde dit bericht 24-10-2007 09:06 (52%)
Waarschijnlijk maak je de misvatting dat een C4-manager z'n dqp standaard niet boven de 50-60% krijgt, z'n banden regelmatig laat ploffen en een paar keer per seizoen out of fuel staat (zoals die 4-5 races dat jij samen met andere nieuwelingen in C4 startte). De C4-managers die een heel seizoen draaien en daarin bij de eerste drie eindigen, beschikken echt wel over de nodige kennis van het spelletje. De overstap tussen c3 en c4 is lang niet zo groot als nu wordt voorgesteld.quote:Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:44:
Zelf ben ik ook begin dit seizoen als nr2 in C4 gepromoveerd en ik draai in C3 gewoon aan de top mee (tweede plek, 64 punten) met met nog twee c4-promovendi en een ex-c2er. Dit komt echt niet door het geld, er staat bij mij 120 miljoen doelloos op de bank, ik draai namelijk gewoon met het standaard leverancierssetje mercedes-bmw-michelin, kan elke race testen, af en toe personeel trainen en hou nog 12 mln over van het geld dat ik C3 verdien. Vraag me toch echt af of ik een noob ben op deze manier.
Zit meestal rond de 300k bij de eerste bieding......maar daar zal c.d. met 58 wel veel aan bijdragen.
Practice ziet er weer goed uit. zit maar 0.1s achter de nummer 1 van onze groep.... nu nog dqp wat verder fijnstellen en wie weet word het vrijdag een leuke race
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Michilin noem ik dan weer niet standaard. Hed Firestone bandjes genomen uit kosten besparing dit seizoen. Ben ook iemand die 3 races heeft gereden in c4 en gepromoveerd ben. En kan ook redelijk mee draaien in c3. Luxe kan ik me niet permiteren maar probeer alles maximaal te ontwikkelen. Vooral nu met gewicht bezigquote:Sempy schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:17:
[...]
Waarschijnlijk maak je de misvatting dat een C4-manager z'n dqp standaard niet boven de 50-60% krijgt, z'n banden regelmatig laat ploffen en een paar keer per seizoen out of fuel staat (zoals die 4-5 races dat jij samen met andere nieuwelingen in C4 startte). De C4-managers die een heel seizoen draaien en daarin bij de eerste drie eindigen, beschikken echt wel over de nodige kennis van het spelletje. De overstap tussen c3 en c4 is lang niet zo groot als nu wordt voorgesteld.
Zelf ben ik ook begin dit seizoen als nr2 in C4 gepromoveerd en ik draai in C3 gewoon aan de top mee (tweede plek, 64 punten) met met nog twee c4-promovendi en een ex-c2er. Dit komt echt niet door het geld, er staat bij mij 120 miljoen doelloos op de bank, ik draai namelijk gewoon met het standaard leverancierssetje mercedes-bmw-michelin, kan elke race testen, af en toe personeel trainen en hou nog 12 mln over van het geld dat ik C3 verdien. Vraag me toch echt af of ik een noob ben op deze manier.
Overigens net Spa gedaan. Wat is die DQP weer lekker veranderd want heb grote problemen hiermee pfff
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Reg. datum: 25 september 2002
Begon vanaf 2e plek en eigenlijk in een vrijwel rechte lijn naar finishplek 2 gereden 15s achter de 1
Me cuptegenstander tevens #3, en #4 die gelijk staat in de punten reden deze race niet in de punten. Oftewel nieuwe leider in het kampioenschap met 4 punten voorsprong op #2 en 19 punten op #3 en #4.
Op naar anderstorp.
I've Spoken Deal with it :D
Hoeveel km kunnen Intermediates mee?
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.