Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Hmm marketing mannetje alleen nog binnen, mn huidige gewoon behouden. Hij moest wel flink inleveren als hij in mn topteam wou blijven ;)

Design wordt volgend jaar dan ook zorgenkindje. Wel lastig.. maargoed roeien met de spanen die je hebt :P

Straks eindelijk me P/W/Q doen. Excuses voor het late rijden René ;) Nog altijd niet zo laat als Remus :P

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
Bluepanther schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:45:
Hmm marketing mannetje alleen nog binnen, mn huidige gewoon behouden. Hij moest wel flink inleveren als hij in mn topteam wou blijven ;)

Design wordt volgend jaar dan ook zorgenkindje. Wel lastig.. maargoed roeien met de spanen die je hebt :P
Euhm, heb je die design-knakker waar wij 2-en als enigen mee bezig waren dan niet binnen? Ik heb hem nml niet genomen (bod niet verhoogd), dus je zou hem moeten hebben :o
quote:
Straks eindelijk me P/W/Q doen. Excuses voor het late rijden René ;) Nog altijd niet zo laat als Remus :P
Geen probleem, zolang je het maar niet tot morgenochtend uitstelt ofzo, anders kwalificeer ik gewoon vast met wat ik nu de meest geschikte strategie vind (denk dat dat ook wel uit jouw WU gaat komen, maar we zien wel :)).

Imitation is the sincerest form of flattery

Athlon X2 5600+

Was vergeten te repair voor de Q had het druk (haastige spoed is zelden goed), was dus gestart met Brakes 9% en de rest ook niet veel beter op een paar onderdelen na. Toch de race volledig uitgereden. :)

Na de race

Brakes 0%
Rear Wing 0%
Suspension 0%

En nog wat punten gepakt ook nog.
De boer dat is de kerel...
Reg. datum: 01 augustus 2002

volgens mij mag ik dit seizoen en de komende 2 seizoenen niet klagen, een driver van 208/272, een C.D. van 84 en een designer van 80..............
En ik betaal het gemiddelde.. :P
Goede keus gemaakt dus afgelopen seizoen....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

F1Time C3G6

Dacht ik tot nu toe dat alleen mijn driver een sukkel was af en toe, ik mag daar nu mezelf aan toevoegen :+
Op Monaco een DQP van 97% gevonden en dan vervolgens vergeten om dat om te zetten naar DRP :X 8)7
Resultaat was een exploding tyre in ronde 15 ofzo en in ronde 20 stond ik zonder fuel ook nog :'(
Een race om snel te vergeten dus.

Wel een driver gesigned met 186/251 (26 jaar) een vrij jonge Designer met 72 innovation (29 jaar) en een CD met 68 skill.
Kan beter, maar ik ben er wel tevreden mee :)

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Als ik de poll zo zie zit ik redelijk gemiddeld met m'n kosten......nu de inkomsten en de prestaties nog opkrikken :p

Waar blijft roeloffie trouwens.....heeft nog geen niks gedaan. Is de enige tweaker die in onze groep nog tijden moet zetten.

Het is trouwens wel lekker close bij ons.....een paar liter(0.250s) minder en ik had misschien top 3 gestaan :(

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
brid schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:33:
Als ik de poll zo zie zit ik redelijk gemiddeld met m'n kosten......nu de inkomsten en de prestaties nog opkrikken :p

Waar blijft roeloffie trouwens.....heeft nog geen niks gedaan. Is de enige tweaker die in onze groep nog tijden moet zetten.

Het is trouwens wel lekker close bij ons.....een paar liter(0.250s) minder en ik had misschien top 3 gestaan :(
Wie riep mij? :P
Ben net eindelijk weer fit genoeg om achter de pc te zitten zonder binnen 3 minuten koppijn te krijgen en misselijk te worden :r
En nee, het was geen zwaar weekend, ben gewoon vanaf zaterdag wat grieperig geweest..(nou ja, wat...)
Maar wees gerust, ik zal eens kijken wat ik voor jullie kan doen... ;)

Reg. datum: 03 maart 2003

OMG OMG OMG

De REPAIR BUG achter het toetsenbord is langsgeweest.

Ik mooi met mn TM op skype beetje lullen en P, WU en Q doen. Kom ik erachter dat ik mn spul niet heb gerepareert.
Brakes, Hydraulics, Rear Wing 0%
Suspension, Front Winf, Elektronics <12%

Alleen mn chasis, monocoque en fuel tank zijn nog 50+ %

Ik voel een uitvaller aankomen, net nu ik 2 x moet winnen in de halve finale van de cup. Tevens sta ik onder druk op de 2e positie in het kampioenschap.

Als iemand me wil uitlachen GRAAG! 8)7 8)7 8)7 8)7 Dan doe ik het misschien niet weer.

Can`t live with out the mods

LowLow Army

quote:
siepeltjuh schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:22:
OMG OMG OMG

....

Als iemand me wil uitlachen GRAAG! 8)7 8)7 8)7 8)7 Dan doe ik het misschien niet weer.
waailap

FrankTM wijzigde dit bericht 22-10-2007 21:29 (48%)

Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.

FC Strijen

whahaha _/-\o_ klasse siepeltje

Ik moet zeggen dat ik, zonder enige hulp, nog nooit in de problemen ben gekomen met die repair bug. Of ik nou de warmup een dag eerder heb gedaan of net voor de Q, het repareren is inmiddels een routine.

Net dus gedaan en mn 1e Q-rondje meteen de wagen op de voorlopige pole geknalt met 0.047 op de #2. Maar nog genoeg rondjes mocht iemand onder me door komen :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

PrivatAir pilot
Reg. datum: 30 november 2001

Ik kan er echt helemaal geen touw aan vast knopen wat die andere mensen nou doen in mijn groep :/

Vorige race tijdens de kwalificatie een 7de plek waar ik veel meer van had verwacht. En dan voor deze race waar ik juist verwacht niet goed te kwalificeren sta ik voorlopig 5de (zo'n beetje mijn gemiddelde). Ik sta voor de meeste mensen die vorige race voor me stonden. Mijn teamgenoot staat net voor me met zijn pruts rijder :) Maar dat was eigelijk wel te verwachten.

Het is erg vreemd dat het per weekend zoveel kan verschillen, heeft de rijders ervaring op het circuit hier zoveel mee te maken misschien?

Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook

Blaatvlaa

heerlijke jojo dit seizoen, afgelopen race beste kwali ooit op P2 en vooralsnog sta ik daar weer :) Ik verwacht nog wel wat meer mensen in de P/WU/Q dus die P2 in de Q is nog niet zeker. Nu maar hopen dat mijn driver niet weer de fout in gaat.

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
brid schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:33:

Ben klaar hoor, waar denk je dat ik sta? &gt;:) Zal wel een leuke race worden denk ik, alles zit redelijk dicht bij elkaar....

Good racing......

Athlon X2 5600+

quote:
siepeltjuh schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:22:
OMG OMG OMG

De REPAIR BUG achter het toetsenbord is langsgeweest.

Ik mooi met mn TM op skype beetje lullen en P, WU en Q doen. Kom ik erachter dat ik mn spul niet heb gerepareert.
Brakes, Hydraulics, Rear Wing 0%
Suspension, Front Winf, Elektronics <12%

Alleen mn chasis, monocoque en fuel tank zijn nog 50+ %

Ik voel een uitvaller aankomen, net nu ik 2 x moet winnen in de halve finale van de cup. Tevens sta ik onder druk op de 2e positie in het kampioenschap.

Had ik vanmorgen ook, ben gestart met paar procent nog over, maar gewoon de race uitgereden en ongeveer uitgekomen op de plaats wat ik had verwacht met +-98% onderdelen. Niet veel op aan te merken deze race.

Scheelde weer wat geld voor onderdelen deze race. :+
De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Ben maar weer eens op een 1 stopper gaan zitten, aangezien het weer een powerboat race wordt :P Sta 10e op de grid, en zo te zien zijn er weer zat mensen op een 2 of 3 stopper....
Als mijn berekening klopt, moet ik nog en behoorlijk eind naar voren moeten kunnen komen (dit gezegt hebbende zal het wel weer mis gaan...)

Good luck to you all!!

Waar is trouwens de C4 omroeper gebleven?? :P

andrestouwe wijzigde dit bericht 23-10-2007 06:53 (6%)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

quote:
Sleepie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:01:
Dacht ik tot nu toe dat alleen mijn driver een sukkel was af en toe, ik mag daar nu mezelf aan toevoegen :+
Op Monaco een DQP van 97% gevonden en dan vervolgens vergeten om dat om te zetten naar DRP :X 8)7
Resultaat was een exploding tyre in ronde 15 ofzo en in ronde 20 stond ik zonder fuel ook nog :&#039;(
Een race om snel te vergeten dus.
Zo te horen heb je überhaupt geen race orders ingevuld, hoe kun je nou in rondje 20 uitvallen als je in rondje 15 bijgetankt hebt?

Ik sta voorlopig 7e op de grid met 20 man gekwalificeerd. Daar zal het wel bij blijven. Rijder heeft de Q helemaal verprutst trouwens, in de P was hij nog sneller :/ Oh well, het gaat om de race, dus wie weet pak ik in de eerste stint nog wat plaatsjes :)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

hmmmm.....nog een plekje afgezakt, had toch meer verwacht.
Hopelijk gaat de strategie werken en kunnen we tijdens de stops nog wat mensen pakken.
Deze race was eigenlijk bedoelt als laatste push om nog een paar puntjes te pakken, zodat ik me de rest van het seizoen kon gaan voorbereiden op volgend seizoen.

Doel is om design van alle onderdelen op de 60 te krijgen en de airo en vleugels richting de 80 plus te krijgen.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Car Modeller

Volgens mij is iedereen in mijn groep er doorheen van de actievelingen en sta op mijn tweede achtereenvolgende pole. De vorige eindigde in vlammen deze zou ook weleens op huilen uit kunnen draaien omdat ik wat extreems wil testen (ga hopen dat staand water op de baan de banden beter koelt en softs dus langer meegaan dan op een droge baan).

Ik kan een geen punten finish hebben, financieel en in de stand, ik ga toch niet promoveren en eruit geknikkerd worden ook niet daar heb ik al teveel punten voor dus kan wat dingen proberen, ook spannend.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Reg. datum: 06 april 2007

Oops, vergeten te repareren laatste race :P. *wacht op het gelach*

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Ik lach niet. Heb het 1x gehad en dat was k*t genoeg. Sindsdien denk ik er wel iedere race aan, uit mezelf :)

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows
Reg. datum: 16 september 2004

quote:
jwisgerhof schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:09:
Oops, vergeten te repareren laatste race :P. *wacht op het gelach*
Zelfde groep, zelfde probleem. Forza 1% brakes _/-\o_

Car Modeller

Verboden te repareren in die groep. IIG wel leuk dat jullie allemaal solidair zijn en allemaal op dezelfde manier de race ingaan. Zou grappig zijn als iedereen voor rondje 10 uitgevallen is met een of ander probleem. Ben je tenminste snel klaar.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

F1Time C3G6

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:13:
[...]
Zo te horen heb je überhaupt geen race orders ingevuld, hoe kun je nou in rondje 20 uitvallen als je in rondje 15 bijgetankt hebt?
Ingevuld had ik ze wel ....
* Sleepie mompelt iets over een submit knop en niet klikken enzo O-)

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

En dat gele vinkje bovenaan valt dan niet op? :P

F1Time C3G6

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:56:
En dat gele vinkje bovenaan valt dan niet op? :P
Ehm .... ik heb mezelf hierboven al ergens als 'sukkel' benoemd, strooi nog maar wat zout in de wond :&gt;

Ik was gewoon met teveel dingen tegelijk bezig zondag vanwege een server-crash thuis. Maandag zat ik bij klanten en kon ik dus niet op F1Time kijken, anders had ik het waarschijnlijk wel gezien

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: