Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
Joss schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:39:
Wat een ontknoping in de F1 zeg :)
Dat kan je wel zeggen ja, maar een terechte wereldkampioen in mijn ogen

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

idd. Wel grappig: m'n vriendin vroeg aan het begin van de race wie volgens mij kampioen zou worden. Ik zeg dus "Ach, 't zou me niks verbazen als Kimi dat wordt en dat Hamilton het voor zichzelf verprutst of uitvalt ofzo. En Alonso is gewoon niet snel genoeg, maar goed, Hamilton heeft de beste kansen." Klopte achteraf aardig :P

Ik hoor net op het journaal dat BMW de brandstof 2C te koud had ofzo? Maar dat de FIA niet zou ingrijpen (boete ofzo, dunno) en dat Kimi nu officieel kampioen is. Maar hoe definitief is dat aangezien McLaren het wil aanvechten?

Grrrrrene wijzigde dit bericht 22-10-2007 07:10 (26%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Ik sta eerste in Q met nog 3 rondes over. Ben benieuwd of dat tot 13.00 uur zo blijft. Er moet nog een snelle geloof ik.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Ben er goed uitgekomen in de markt ronde:
Design
M. Fitch 69
Marketing
Q. collomb 73

gaat met 200k extra per race kosten, maar hoop dat m'n nieuwe markting medewerker dit gat kan gaan vullen.

Ontknopping van de f1 was zeker spannend, wel typisch dat Hamilton zich weer laat naaien door Alonso.....1 remproefje en Hamilton ging ff naast de baan.....kun je toch beter een teamgenoot als Massa hebben, die laat na z'n pitstop gewoon netjes het gas een beetje los :)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Wisselend succes dit weekend voor mij. In de race van afgelopen vrijdag door een beschadigde voorvleugel tien ronde voor het einde te veel tijd verloren en uiteindelijk 7e geworden. Sta nu gedeeld eerste maar helaas wel uit de cup.

Bij de markets echt een superslag geslagen, een designer van 90 en een c.manager van 81. Beide voor 3 jaar vast en tevens loopt het contract van m'n talentvolle coureur nog twee jaar door. Een goede basis voor C2 denk ik zo, al zal het het eerste jaar wel enigzins interen op m'n reserves worden. ;)

quote:
brid schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:13:
Ben er goed uitgekomen in de markt ronde:
Design
M. Fitch 69
Marketing
Q. collomb 73

gaat met 200k extra per race kosten, maar hoop dat m'n nieuwe markting medewerker dit gat kan gaan vullen.
Tadayuki Cantoni, 32 years old
From Uruguay flag: Uruguay
Motivation 100
Inovation 72
Speciality fwing

Ben ook wel tevreden, al betaal ik hem wel wat meer dan m'n vorige designer, 15k per race om precies te zijn. Kom ik wel overheen :+
quote:
Ontknopping van de f1 was zeker spannend, wel typisch dat Hamilton zich weer laat naaien door Alonso.....1 remproefje en Hamilton ging ff naast de baan.....kun je toch beter een teamgenoot als Massa hebben, die laat na z'n pitstop gewoon netjes het gas een beetje los :)
Nou speelt het natuurlijk wel mee dat Massa geen kans meer had om wereldkampioen te worden en Alonso wel he? :P Alleen als Hamilton flink zou prutsen in de race, zou Alonso het nog halen. Dat hij vervolgens in de race zwaar tegenvalt is wat anders :)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Het telt ook zeker mee dat alonso kampioen kon worden, hamilton had gewoon ff wat meer moeten nadenken en niet in de versnellings bak van alonso.... je weet dat die niet vies in van dit soort akties, vooral als hij zelf ook voor het kampioenschap gaat.
Dat de auto er ff mee stopte is niks aan te doen, maar als de eerste fout niet was gemaakt, was de impact kleiner.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Moge de kracht met je zijn...

Arnar Weidler, 28 years old
From Germany
Motivation 100
Inovation 65
Speciality rwing

Nou, nou, de fantastische aanwinst van Luchtloper Racing. In een compleet overspannen markt is dit dan de uitkomst... Helaas een teruggang van kwaliteit na m'n huidige designer van 72, maar gelukkig hou ik mijn CD van 78 nog wel een seizoen...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Car Modeller

Ik heb een hele mooie designer vast weten te leggen voor 3 seizoenen (89 innovation). Betaal me er groen en geel voor maar ik hoop wel daar het gat mee te dichten dat ik door mijn huidige designer (56) heb opgelopen.

Ik heb niet geboden op een CD, wat gebeurt er dan volgend seizoen als ik geen bod hierop uitgebracht heb? Krijg ik er dan een toegewezen? en zoja watvoor salaris? 500K zoals in seizoen 1?

Er is namelijk geen enkele interessante CD beschikbaar in onze pool.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Reg. datum: 11 september 2001

Wat is eigenlijk een gemiddeld bedrag dat de mensen hier kwijt zijn aan hun Designer en CD?

Voor mij dit seizoen:
Designer van 70 voor 1,5 mln
CD van 54 voor 1,2 mln

Volgend seizoen:
Designer van 73 voor 1,4 mln
CD van 64 voor 1,3 mln

Met de CD heb ik een beetje de boot gemist, qua designer was er niet veel te krijgen.

and I was like...whatever!

Ik neem gewoon weer een random Designer/CD, want er is alleen nog minder over en die zijn ook duurder als random Designer/CD. Als driver heb ik niet zo'n goede, maar wel lekker goedkoop.

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Kroketje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:38:
Ik neem gewoon weer een random Designer/CD, want er is alleen nog minder over en die zijn ook duurder als random Designer/CD. Als driver heb ik niet zo'n goede, maar wel lekker goedkoop.
Je krijgt een random designer/marketing manager VAN DE MARKT toegewezen. Ik zou je dus toch maar gaan roeren ;)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
SanderF1 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:20:
Wat is eigenlijk een gemiddeld bedrag dat de mensen hier kwijt zijn aan hun Designer en CD?
Bij mij:

designer - 90 - 1.800.000 (nu 74 voor 1.388.000 )
C.manager - 73 - 1.472.000 (nu 52 voor 1.124.000)

Kost me dus 760k extra volgend jaar, maar volgens mij is dat een redelijk bedrag voor het extra aantal uren dat ik nu te besteden heb. Er was bovendien qua designer weinig keuze, ofwel meebieden voor de toppers of met een designer overblijven die minder uren had dan mijn huidige.

quote:
SanderF1 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:20:

Voor mij dit seizoen:
Designer van 70 voor 1,5 mln
CD van 54 voor 1,2 mln

Volgend seizoen:
Designer van 73 voor 1,4 mln
CD van 64 voor 1,3 mln

Met de CD heb ik een beetje de boot gemist, qua designer was er niet veel te krijgen.
Dat vind ik nou net van die dingen die ik lekker voor mezelf hou. Wat ik over heb voor personeel is mijn ding en daar heeft niemand wat mee te maken.
quote:
Kroketje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:38:
Laat ff weten wat voor skill hij heeft, zal niet bijster veel zijn als de rest de markt al leeggeplukt heeft :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 22-10-2007 13:43 (25%)

FC Strijen

We kunnen het ook in een anonieme poll doen :P

Poll: Hoeveel betaal jij je *D/D/D volgend seizoen?
* D/D/D staat voor Driver/Designer/Director
< 2.5 miljoen
2.5 tot 3 miljoen
3 tot 3.5 miljoen
3.5 tot 4 miljoen
4 tot 4.5 miljoen
4.5 tot 5 miljoen
> 5 miljoen
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=238992&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Joss wijzigde dit bericht 22-10-2007 13:51 (6%)

En nu durft natuurlijk niemand te klikken :+

Goedkoop :). Moet wat meer geld hebben. Ik hoop dat ik wel weer naar C4 ga. Want ik doe het nu veel te goed xD

Reg. datum: 07 september 2006

Klik :P

Car Modeller

Shit ben blond en dom (lomp en famous.... na na na na ) ok ik klik dus net verkeerd... klikte op minder dan 2.5 miljoen... zit tussen de 3.5-4 miljoen....hangt nog een beetje af van de CD.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Moge de kracht met je zijn...

Zo, heb de Q gedaan... en ff doodleuk m'n bak op pole gepleurd 8)
Merendeel van de toppers staan al, eigenlijk nog een man of 3 die er evt voorbij kunnen. Nu alleen hopen dat deze pole beter uitpakt dan die van de vorige race met m'n misrekening en klapbandenfestijn...
Maar ik hoop wel dat ik op pole blijf staan, zou dan de 2e op rij zijn in C2... :o

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

't Is voorlopig geen normaalverdeelde kostenpost met nul stemmen op 3.5 - 4M :+

FC Strijen

Eigenlijk 1 stem op 3.5-4mil, maar Jester is dom (lomp en famous).

Blaatvlaa

Zit de komende 2 seizoenen nog iets boven de 5 mil..... ietwat te veel eigenlijk...... Dan maar besparen op andere dingen want op deze manier gaat de schatkist heel snel leeg :P

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Next
Reg. datum: 29 december 2001

40 seconden los van de nr 2, 4 rondes te gaan en de suspension gaat kapot. Ik had verwacht weer eerste te staan, maar ik denk dat ik zo zelfs mijn promotie kan vergeten.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Car Modeller

Ik heb vorig seizoen een goeiekope driver gescored.. eignelijk te dom en te oud maar ja zit er nog 2 seizoenen aan vast... maar die kost me maar 600K per race. Dus zeker omdat ie al een paar podiums gescored heeft zeer aantrekkelijk :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: