Gathering of Tweakers

Quicksearch
Uitdrijvûrrrr!

quote:
pollo schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:59:
Zijn er niet. Je kan kijken of je Harvey Birdman: Attorney at Law kan importeren, er is geen Europese release gepland. Maar de reviewcijfers zijn matig en als je de serie niet kent is er waarschijnlijk geen zak aan, dus ik durf het ook nog niet aan. ;)
Thanks, zal is kijken of het spel mij zal bevallen dan. Phoenix Wright is erg leuk, maar dit kan weer totaal anders uitpakken. Jammer dat er geen P&C adventures zijn..is en blijft mn lievelings-genre.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Beter bekend als mrtn

Er is een (gigantische) demo van Harvey Birdman te downloaden. Ik vond'm wel grappig, maar inderdaad: kennis van de serie is noodzakelijk.

PSN: memrtn

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Sinds gisteren een PSP 10th aniversary. Nahja, ik ben zwaar fan van Final Fantasy VII, maar mijn vrouw heeft die PSP gekregen omdat ze een kleinere wilde hebben. Ik heb dan ook haar oude PSP nu gekregen. Geld zelf neergelegd voor de PSP was 55 euro.
199,95 voor de PSP, 50 euro korting omdat ik mijn stempelboekje vol had, 50 euro van haar oma, FFVII-CC hadden we al, dus die uit het pakket ingeleverd voor 45 euro korting. Dus 55 euro, dan is het best goed te doen. Ze is er in iedergeval heel blij mee, nu hopen dat ze er vaker mee gaat spelen.
Wat me wel opviel is dat er tegenwoordig helemaal niks meer bij zit. Je hebt de PSP, de lader en wat boekjes, that's it. Geen tasje, geen kleine memory stick.
Nu nog een goede tas en dan mag ik em meenemen in de metro. Wilde een Noreve, maar dat was niet goed genoeg. :P
quote:
Arunia schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:35:
Wat me wel opviel is dat er tegenwoordig helemaal niks meer bij zit. Je hebt de PSP, de lader en wat boekjes, that's it. Geen tasje, geen kleine memory stick.
Voor die extra's moet je een 'value pack' aanschaffen, wat natuurlijk duurder is (als ze nog bestaan, overigens). Naast het officiële hoesje (!=tasje) dat je erbij krijgt is die 32MB memory stick nou niet echt de meerprijs waard.

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Je kunt beter een Third-Party extensionsetje kopen, daar zitten dan die extra's in voor twee tientjes. Zoals een schermbeschermer, extra lader/auto ofzo, hoesje, oordopjes, memorykaartje voor savegames ik zou meteen een 4 GB of 8 GB kopen maargoed. Ikzelf heb alles los gekocht en dat was een hoesje van konig en een 4 gb gaming kaartje had niet meer nodig.

Heb zelf de PSP gehad, nu verkocht voor xbox 360 maar vind de support van de PSP gewoon veel ste raar. Er komt bijna niks nieuws meer uit, en toch worden die dingen nog aan de lopende band verkocht als je de cijfers bekijkt. In Japan enzo meer dan in de EU maar er zijn er toch genoeg verkocht.

NeoMe wijzigde dit bericht 18-07-2008 09:15 (29%)

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Mijn lieve sexy vrouw!

Ok, dan gaan we daar eens naar kijken. Ze had dan waarschijnlijk ook de value van de originele PSP. En die 32MB is ook echt niet de moeite waard. Ik heb de kaart voor mij van mijn oude telefoon gepakt en zij heeft nu de oude van haar terug. Dus dat probleem is opgelost.

4/8GB is in mijn ogen alleen maar nuttig als je films oid gaat kijken of wanneer je de PSP hackt.
Waarbij ik eigenlijk denk dat bijna iedereen dat wel doet of gedaan heeft. Maar dat terzijde.

Ik hoef niet echt de consoles te verkopen voor een andere. We bezitten onderhand alle consoles, dus dat scheelt wel.
[EXC]NaNthor

quote:
Arunia schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:21:
Ok, dan gaan we daar eens naar kijken. Ze had dan waarschijnlijk ook de value van de originele PSP. En die 32MB is ook echt niet de moeite waard. Ik heb de kaart voor mij van mijn oude telefoon gepakt en zij heeft nu de oude van haar terug. Dus dat probleem is opgelost.

4/8GB is in mijn ogen alleen maar nuttig als je films oid gaat kijken of wanneer je de PSP hackt.
Waarbij ik eigenlijk denk dat bijna iedereen dat wel doet of gedaan heeft. Maar dat terzijde.

Ik hoef niet echt de consoles te verkopen voor een andere. We bezitten onderhand alle consoles, dus dat scheelt wel.
Ik heb 4GIG. En ik heb idd enkele HD films erop staan en het belangrijkste: FF7 van de PS1. Jij als die-harder zou dat toch op zijn minst ook moeten hebben :)
Ik heb een korte vraag: Welk gratis programma werkt het best als ik DVD's wil omzetten naar PSP formaat? Via Google kom ik eigenlijk teveel opties tegen om een goede keuze te kunnen maken en de eerste post hier noemt alleen Video9 welke enkel Divx enzo omzet (werkt wel ideaal overigens!)
quote:
Deathchant schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:45:
nou ik heb nu 2 filmpjes gehad....nog geen problemen.....weet niet hoe het verderop is in de game, want zoals jij al zegt...ben je lekker aan het spelen, flink geuplevelled en dan ineens filmpje en CRASH. Dan ben je toch van -> :(
Volgens mij hangt het ook van je versie af. Ik draai 4.01 en ik heb bijna FF7 uitgespeelt en geen vast lopers gehad met filmpjes.
quote:
notorious_roy schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:39:
Ik heb een korte vraag: Welk gratis programma werkt het best als ik DVD's wil omzetten naar PSP formaat? Via Google kom ik eigenlijk teveel opties tegen om een goede keuze te kunnen maken en de eerste post hier noemt alleen Video9 welke enkel Divx enzo omzet (werkt wel ideaal overigens!)
http://www.downloadplaats...onverter-4.0.62.1222.html

Misschien iets voor je|?

Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18

Mijn lieve sexy vrouw!

Morgen laat ik mijn PSP ombouwen en koop er meteen een 4GB kaartje bij. Dan lekker wat spellen mee voor op vakantie. Ben erg benieuwd.

Op het moment zijn mijn vrouw en ik beide Crisis Core aan het spelen. Ikzelf ben meer georienteerd op de missies en levellen, zij is bezig met het verhaal.
Ik neem CC mee in de metro en zij speelt 's avonds. Het is ook altijd haar vraag waar ik al ben. Maar heb gemerkt dat ik al een week op dezelfde plek sta.
Nu nog even kijken of er leuke spellen zijn voor op vakantie erbij. Echocrome oid lijkt me wel lachen.
Daarnaast nog even kijken of Diablo PSX ook gaat draaien.

Arunia wijzigde dit bericht 25-07-2008 12:27 (5%)

quote:
Arunia schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:26:
Morgen laat ik mijn PSP ombouwen en koop er meteen een 4GB kaartje bij. Dan lekker wat spellen mee voor op vakantie. Ben erg benieuwd.

Op het moment zijn mijn vrouw en ik beide Crisis Core aan het spelen. Ikzelf ben meer georienteerd op de missies en levellen, zij is bezig met het verhaal.
Ik neem CC mee in de metro en zij speelt 's avonds. Het is ook altijd haar vraag waar ik al ben. Maar heb gemerkt dat ik al een week op dezelfde plek sta.
Nu nog even kijken of er leuke spellen zijn voor op vakantie erbij. Echocrome oid lijkt me wel lachen.
Maar, maar, de echte tweaker bouwt het toch gewoon zelf om?

De mensen die dat doen vragen vaak een hoop geld terwijl je het makkelijk zelf kan.
Mijn lieve sexy vrouw!

Mwoah, je hebt wel gelijk hoor. Maar had er geen zin in om het zelf te doen.
Het leukste eraan is, ik ken de jongen die dat doet. Zijn zus doet het altijd, maar hij mag gewoon die spullen meenemen om het voor mij te doen (pandora batterij e.d.). Hij wilde er niks voor hebben, maar op aandringen van mij krijgt ie nu 10 euro. Dus het valt wel mee.
Daarnaast zou ik dus al die spullen aan moeten gaan schaffen en precies uit moeten gaan zoeken hoe en wat. Geen tijd voor en geen zin in aangezien dat kreng ook nog gedowngrade moet worden. Heb nu versie 4.05 draaien namelijk.
quote:
Arunia schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:26:

Diablo (PSX) heb ik ook draaien om mijn PSP, dus dat moet geen probleem zijn. Ik speel eigenlijk op dit moment alleen maar PSX spellen om mijn PSP (Vagrant Story, FF7, R-type Delta, Einhänder, enz)
Mijn lieve sexy vrouw!

Ok, even kijken hoe ik dat ga doen. Maar dat komt wel goed.
FFVII is mijn favorite game allertijden (ja, ik ben er ook zo eentje :P), maar die speel ik op de PS3 zodat mijn vrouw dat verhaal ook eens mee gaat krijgen.
Vagrant story heb ik origineel, maar die is ook weleens leuk om uit te gaan spelen.
Er zijn in iedergeval wel wat PSP spellen die ik ook nog uit wil proberen. Nog steeds als een spel leuk is koop ik die, maar het is zoiezo wel handig met multi-player. Scheelt je weer een extra spel kopen.
quote:
TheKillingBean schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:52:
[...]

Volgens mij hangt het ook van je versie af. Ik draai 4.01 en ik heb bijna FF7 uitgespeelt en geen vast lopers gehad met filmpjes.
Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is. Het is niet zo erg als 4:3 op een 16:9 scherm, maar wel een heel klein beetje ingedeukt. Heel goed te spelen dus. Het grootste voordeel is dat ik nu savegames kan uitwisselen met mijn PS3. 8)

Tot nu toe doen al mijn oude PS1 spellen het prima op 4.01 zonder popsloader. Heb nog geen downloads geprobeerd, alleen nog eigen conversies.

-Mous- wijzigde dit bericht 25-07-2008 15:32 (5%)

quote:
-Mous- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is. Het is niet zo erg als 4:3 op een 16:9 scherm, maar wel een heel klein beetje ingedeukt. Heel goed te spelen dus. Het grootste voordeel is dat ik nu savegames kan uitwisselen met mijn PS3. 8)

Tot nu toe doen al mijn oude PS1 spellen het prima op 4.01 zonder popsloader. Heb nog geen downloads geprobeerd, alleen nog eigen conversies.
De meeste spellen speel ik inderdaad ook op 16:9, bij de meeste spellen zie je het niet echt. Bij FF7 speel ik hem wel op 4:3, beeld is wel wat kleiner maar FF7 al een keer eerder uitgespeelt op de PSX dus ik vindt het raar lijken als ze ingedrukt zijn.

De PSX spellen die ik speel zijn ook mijn eigen conversies. Ik maak ook altijd zelf de filmpjes erbij, die je ziet als je een PSX selecteert in je PSP. Dit zijn speciale PSP film (PMF) bestanden. De site waar ik de filmpjes, achtergronden en icoontjes naar toe upload is:
http://popsdb.twystneko.com/
quote:
-Mous- schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Bij mij werkt FF7 ook prima op 4.01. Heb het spel wel zelf geconverteerd van de orginele CD's. Alleen jammer dat het beeld iets ingedeukt is omdat het een PAL game is
Er zijn voor veel PSX spellen PAL->NTSC patches beschikbaar. In NTSC is het beeld (en de snelheid) wel correct. ;)

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

[EXC]NaNthor

Ik draai ook 4.01-m33 2 en nog geen vastlopers gehad met FFVII inderdaad. Ik ben ook extreem FF7 verslaafd :)

En hierboven vroeg iemand om dvdtjes om te zetten naar PSP formaat:

DVD -> PSP = ImTOO DVD to PSP Converter 4
gewone avi's, mpegs etc -> PSP = PSP Video 9

Het wordt wel zwaar tijd dat ze een goeie batterypack gaan uitbrengen voor de slim&lite, want ik krijg er wat van. Batterij helemaal vol, ga je 1 dagje naar amsterdam (3 uur in de trein zitten), dan kan ik op de terugweg al niet meer spelen :(

Deathchant wijzigde dit bericht 26-07-2008 10:28 (31%)

quote:
Deathchant schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:26:
Ik draai ook 4.01-m33 2 en nog geen vastlopers gehad met FFVII inderdaad. Ik ben ook extreem FF7 verslaafd :)

En hierboven vroeg iemand om dvdtjes om te zetten naar PSP formaat:

DVD -> PSP = ImTOO DVD to PSP Converter 4
gewone avi's, mpegs etc -> PSP = PSP Video 9

Het wordt wel zwaar tijd dat ze een goeie batterypack gaan uitbrengen voor de slim&lite, want ik krijg er wat van. Batterij helemaal vol, ga je 1 dagje naar amsterdam (3 uur in de trein zitten), dan kan ik op de terugweg al niet meer spelen :(
Ik dacht dat de PSP sinds een tijdje native XviD en DivX kan spelen?

l0c4lh0st wijzigde dit bericht 27-07-2008 01:06 (82%)

quote:
l0c4lh0st schreef op zondag 27 juli 2008 @ 01:05:
[...]
Ik dacht dat de PSP sinds een tijdje native XviD en DivX kan spelen?
Nee dat is niet het geval helaas. Er zijn roddels, dat het bij de volgende grote update komt van de PS3 en PSP.
Is er een mogelijkheid om een snes emulatr op de psp te zetten? Zonder dat ding om te hoeven bouwen.

Guitar Hero

quote:
Deathchant schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:26:

Dit niks voor jou:

http://www.hcc-veenendaal...ew&id=45&Itemid=2 ?

Philips Power2Go :)
[EXC]NaNthor

quote:
Is goed. Maak jij het geld op mijn giro over? :)
quote:
Ziet er goed uit, maar zodra ik wil rippen geeft 'ie aan dat ik maar 5 minuten mag rippen, of het programma moet kopen. En ik wil er niet voor betalen, dus ik zoek een ander (gratis) programma. Bedankt voor de tip though!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws