Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last
Reageer Nieuw TopicBeamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB
Vrij prijzig als je het mij vraagt.quote:Vjenne-ICT schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:44:
Heeft iemand ervaring met onderstaande site? Ik wil daar een nieuwe PSP gaan bestellen. Ze hebben van die mooie pakketten.
http://www.ombouwnederlan...info.php?products_id=1172
PSP Slim & Lite - 160 bij mediamarkt.
Ombouwen - Max 20 of gratis als je het zelf doet.
4 GB Gaming 30 in pricewatch.
Daar betaal je dus teveel, rest kun je downloaden.
Denk niet dat je naar CF mag linken, maar op de site van Dark Alex is nu 4.01 M33-2 te vinden !
NeoMe wijzigde dit bericht 30-06-2008 09:45 (28%)
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Reg. datum: 09 maart 2005
Shit dat is wel een handig ding, zojuist ff gekocht via Bol, laat wel weten of het lekker speeltquote:Coolsnarf schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:31:
[...]
De chargergrip is ook bij bol.com te koop (30 euro). Volgende dag heb je m in huis
Oud Chinees spreekwoord: Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet, dat is kennis.
Reg. datum: 11 oktober 2007
Het grootste pluspunt is dat ik zaterdagavond en een groot gedeelte van de zondag heb kunnen pspen zonder dat ik hem weer aan de lijn moest leggen.
een klein minpuntje is dat er een klein beetje speling in zit (niet dat hij er uit lijkt te vallen hoor). Logisch, maar toch.....je moet ook kritisch blijven
Coolsnarf wijzigde dit bericht 30-06-2008 10:03 (6%)
Ik heb de PSP fat ook al eens geprobeerd. ik vond deze net zoals bij de DS beter aanvoelen dan de slim en de DS litequote:Coolsnarf schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:03:
ik heb in ieder geval geen kramp in mijn vingers meer gekregen
AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD
Volgens mij is er voor Bookr (PDF viewer voor de psp) nog geen alternatief dat onder 3.xx of 4.xx werkt zonder de 1.50 additions.quote:Megamind schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:49:
[...]
1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.
Vandaag geupgrade naar 4.01, veel verschil nog niet kunnen ontdekken...
..:: Zepto Znote 6224W ::.. | ..:: www.falcon4ever.com ::.. | ..:: mijn multitouch blog @ www.multigesture.net ::..
ben eigenlijk wel blij met 4.01, ik had hiervoor last van random vastlopers bij het afsluiten van een spel en soms kwam hij niet uit de standby-mode zonder de batterij eruit te halen, lijkt allemaal opgelost te zijnquote:Megamind schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:49:
[...]
1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.
Vandaag geupgrade naar 4.01, veel verschil nog niet kunnen ontdekken...
always upgrading.
Voor FF7 fatsoenlijk te spelen moet je de popsloader 3.80-m33 hebben. En dan in FF7 NIET via 3.71 laden. Want dan is het geluid versneld. het werkt wel, maar het geluid 2x zo snel is niet prettig.
Je moet je PSP upgraden tot 4.01-m33-2 en dan als je FF7 laadt, eerst met de 3.71 versie een NEWGAME starten en dan rennen naar 1e savepoint, saven en daarna de game opnieuw opstarten en dan bij het laden niet de 3.71 maar de ORIGINAL FROM FLASH (de 4.01 dus) gebruiken en dan je savegame laden. het geluid is dan normaal en je kunt normaal spelen.
bij 3.71 is het geluid dus versneld en bij 4.01 kun je geen nieuwe game starten (hij loopt vast bij intro filmpje), maar de filmpjes erna zijn geen probleem.
Dus als iemand dit even wilt aanpassen op de wiki (PSP to PSX compatibility)...
Ik heb een PSP Slim zilver, m'n broertje een PSP Slim zwart.
Nu valt mij 1 ding op:
De batterij van m'n broertjes PSP is extreem snel leeg. Ik kan mijn PSP rustig 3 weken laten liggen, en dan is de batterij nog steeds redelijk vol (70% ofzo), maar bij m'n broertje is de accu helemaal compleet leeg
Iemand een idee hoe dit kan? Slechte accu, of ligt het aan de PSP ? (Er staat 3.90 M33 op)
Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB
Reg. datum: 11 oktober 2007
Even een aanvulling hierop. Het verhaal gaat dat de filmpjes hierna wel afgespeeld worden, maar dit is uit een enkele bron. Het kan dus zo zijn dat dit niet werkt (tenzij Deathchant dit ook getest heeft ?)quote:Deathchant schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:22:
.......
maar de filmpjes erna zijn geen probleem.
De Slim heeft een batterij van 1200mAh standaard. Dit is sowieso niet zo veel. Bij mij is hij ook redelijk snel leeg. 4 uur F7 crisis core spelen en hij is op. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een batterij met meer capaciteit voor de Slim. Nergens te krijgen. Bij dealextreme zeggen veel userreviews dat de batterijen die zij gekocht hebben echt totaal niet overeenkomen met het aantal mAh wat ze erop zetten. Een 2680mAh werkt dus bijvoorbeeld als een 1000mAh en is dus nog sneller leeg. Aan de andere kant moet je je voor 5 euro ook niks afvragen....quote:ThinkPad schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:30:
Oja, een vraagje:
Nu valt mij 1 ding op:
De batterij van m'n broertjes PSP is extreem snel leeg. Ik kan mijn PSP rustig 3 weken laten liggen, en dan is de batterij nog steeds redelijk vol (70% ofzo), maar bij m'n broertje is de accu helemaal compleet leeg
Iemand een idee hoe dit kan? Slechte accu, of ligt het aan de PSP ? (Er staat 3.90 M33 op)
Nee, het ligt denk ik aan je broertje.quote:ThinkPad schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:30:
Oja, een vraagje:
Nu valt mij 1 ding op:
PSN: memrtn
Ik heb er gelijk Driver76 bij gekocht als eerste game, nu even de nieuwe lading salaris afwachten voor verdere spelletjes
Goed, na een uurtje lekker rond gereden te hebben, hing mijn PSP ineens finaal. Ik opnieuw opgestart, opnieuw rondcrossen en baf, hing hij weer. Goed, ik speelde toen aan de stroom dus ik heb die er uit gehaald, maar het bleef gebeuren. De UMD er opnieuw in gedaan, maar mocht ook niet baten. Na een hele nacht chargen bleef het probleem zich voordoen.
Rara, wat kan dit zijn?
PSN: memrtn

De nieuwste variant is de ontdekking van een Sony patent waarop een handheld toestel te zien is met een volledig touchscreen front en wat knopjes rondom (zie afbeelding)...
Reg. datum: 08 mei 2007
Het is mij eerder (maanden terug) gelukt dus ik heb het vermoeden dat het komt door de PSP update.
Wat ik zoal heb gedaan:
1. SONY memorystick (2gb) geformateerd in PSP
2. VIDEO 9 gestart en een AVI film geconverteerd naar MP4 (AVC)
3. PSP aangesloten via USB (en usb modus uiteraard) op laptop
4. in VIDEO 9 gekozen voor 'copy to device'
de film wordt door VIDEO 9 in de folder 'video' neergezet op de PSP. Dit werkte niet (beschadigde data) waarna ik het geconverteerde bestand zelf in de folder MP_ROOT\100MNV01 heb gezet.
Je raadt het al.... dat werkte ook niet. Hierna hetzelfde bestand in MP_ROOT\101ANV01 geknald, maar tevergeefs...
de film die ik had geconverteerd was slechts 100 mb (aflevering van Family Guy, waar niets mis mee is).
Zou het door de PSP update komen waardoor dit hele proces niet meer werkt of zit het hem ergens anders in (vista sp1)??
Ik heb de laatste update van de PSP erop staan, en ik heb geen problemen met de video films. Ik zet ze zelf altijd handmatig in de directoy "video".Heb je nog oude psp video's die je eerder heb geconverteerd? Misschien kun je die proberen erop te zetten en kijken of die ook problemen hebben.quote:A-HARUN schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:21:
probeerde dit weekeinde via VIDEO 9 (2.25) weer eens een filmpje om te zetten en op de PSP (slim, >v3.7) te krijgen, maar de PSP kwam telkens terug met 'beschadigde data'.
Het is mij eerder (maanden terug) gelukt dus ik heb het vermoeden dat het komt door de PSP update.
Wat ik zoal heb gedaan:
1. SONY memorystick (2gb) geformateerd in PSP
2. VIDEO 9 gestart en een AVI film geconverteerd naar MP4 (AVC)
3. PSP aangesloten via USB (en usb modus uiteraard) op laptop
4. in VIDEO 9 gekozen voor 'copy to device'
de film wordt door VIDEO 9 in de folder 'video' neergezet op de PSP. Dit werkte niet (beschadigde data) waarna ik het geconverteerde bestand zelf in de folder MP_ROOT\100MNV01 heb gezet.
Je raadt het al.... dat werkte ook niet. Hierna hetzelfde bestand in MP_ROOT\101ANV01 geknald, maar tevergeefs...
de film die ik had geconverteerd was slechts 100 mb (aflevering van Family Guy, waar niets mis mee is).
Zou het door de PSP update komen waardoor dit hele proces niet meer werkt of zit het hem ergens anders in (vista sp1)??
Reg. datum: 08 mei 2007
dan heb je dus in de folder VIDEO direct jouw filmpje staan.
bijvoorbeeld G:VIDEO\THE FAMILY GUY.MP4
Video's die ik eerder (vòòr de psp update) had geconverteerd heb ik helaas niet meer staan. Had destijds nl. i.p.v. "copy to device" "move to device" gekozen.
Ik zal anders proberen iets nieuws te downloaden en dat om te zetten.
trouwens, mijn filmpjes worden als default door vlc player geopend, maar dat was voorheen ook het geval...
Reg. datum: 28 november 2007
Ook kun je intro toetsen voor meer beginnersinfo, maar hoe..? Met verschillende knoppen kan ik wel letters maken, maar geen t, dus intro typen lukt me ook niet..
deze versie van DOSBos heb ik nu draaien:
http://pspupdates.qj.net/...07-06-08/pg/49/aid/121901
Reg. datum: 10 oktober 2003
Download de reguliere versie van DOSBox en gebruik die readme.txt en meegegeven dosbox.conf. Plaats dosbox.conf in dezelfde folder waar EBOOT.PBP van DOSBox staat. Er staat in de readme.txt omschreven hoe je in dosbox.conf een autoexec-deel maakt, welke automatisch na het starten van DOSBox wordt uitgevoerd. Als het goed is staat er in dosbox.conf ook een voorbeeld/beginsectie voor [autoexec]. Alles wat je daaronder zet werkt hetzelfde als een ouderwetse 'autoexec.bat' onder echte DOS.quote:Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:04:
Ik heb DOSBox op mijn PSP en wil dit graag gebruiken om oude dos spellen te spelen (cosmo, supaplex, etc.) Maar ik weet niet hoe ik in dat programma tekst kan typen? Er staat bovenaan dat ik de readme file moet lezen, maar helaas zit deze er niet bij
Ook kun je intro toetsen voor meer beginnersinfo, maar hoe..? Met verschillende knoppen kan ik wel letters maken, maar geen t, dus intro typen lukt me ook niet..
deze versie van DOSBos heb ik nu draaien:
http://pspupdates.qj.net/...07-06-08/pg/49/aid/121901
Oefen eerst of je configuratie werkt onder DOSBox op je PC. Daarna kan je het altijd nog overzetten naar de PSP.
The Zep Man wijzigde dit bericht 09-07-2008 23:43 (4%)
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Spellen zoals Discworld, Broken Sword, Larry en Monkey Island
Myst heb ik al, en die vind ik niet geweldig. De meeste leuke adventures zijn er op de DS, maar als mn vriendin die in gebruik heeft wil ik ook wel wat
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Reg. datum: 07 januari 2002
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last