Gathering of Tweakers

Quicksearch
[EXC]NaNthor

quote:
M a r c o schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:10:
[...]

Ik verwacht het vanavond of morgen te krijgen.
Ik zal het dan wel even bekijken, maar ik laat het dan nog een weekje liggen om er op vakantie maximaal van te kunnen genieten. Ik vertrek volgende week vrijdag. (2 weken normandie met de familie in een heel groot huis)
ik vertrek volgende week vrijdag naar de noordkaap :) zal de PSP dus niet veel nodig hebben maar altijd goed voor een filmpje en FF7
quote:
Coolsnarf schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:51:
[...]

ik heb 3.90m33-3 erop staan en de UMD van FF Crisis core werkt uitstekend! gewoon hier in NL gekocht. ik heb wel eerst geupdate naar 3.95 (van 3.90) en daarna naar 3.90m33-2. Dus misschien is dit wel een vereiste stap
Die stap is niet vereist denk ik, ik draai zelf ook 3.90m33-3 zonder de 3.95 (GEN) stap gedaan te hebben.

Vandaag mijn FF Crisis Core SE van Play.com binnen gehad, de UK versie dus, en die draait perfect :)

Edit:
ter verduidelijking welke fw versies ik gehad heb:
Oorspronkelijk begonnen bij 2.70 (meen ik) -> 3.40 OE -> 3.52 m33 -> 3.90 m33

Dutch_Celt wijzigde dit bericht 26-06-2008 13:12 (11%)

[EXC]NaNthor

hehe, ik heb ook gister de Special edition van FF CC binnengekregen. Was jouw pakketje ook slechts in een papieren zakje gedaan en gewoon door de brievenbus geramt?

Kun jij trouwens mij een DMmetje sturen hoe jij je PSP gedowngraded hebt?
Ik denk dat hij bedoelde dat hij eerst naar 3.95 officieel heeft geupgrade...staat niks bij van GEN....

Deathchant wijzigde dit bericht 26-06-2008 08:22 (17%)

Ja, zat inderdaad ook in een bruine (niet al te stevige envelop) in de post, ondanks dat zag de inhoud er prima uit.

Daar twijfelde ik over, dus vandaar dat ik GEN tussen haakjes gezet had ;)

Edit:off topic:
ik krijg de melding dat je geen dm wilt ontvangen :X

Edit2:
myreact -> voorkeuren -> privacy -> Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen

klopt had hem ook niet aanstaan

Dutch_Celt wijzigde dit bericht 26-06-2008 09:49 (42%)

[EXC]NaNthor

erg goedkoop play.com, maar ik vind de manier van verpakken erg mager. Ik heb 2 deuken in de hoes van het door de brievenbus rammen en op de grond vallen. Verpakking was ook behoorlijk verkreukeld, alsof hij open was geweest. Stel het was een beeldje geweest van dezelfde grootte...
Al met al is dit voor mij een collectors item en gaat gesealed de vitrine in met andere collectors items :)

EDIT: ja vreemd, ik kan wel gewoon DM sturen. Hoe zet ik dat aan?\

EDIT2: ik krijg dezelfde foutmelding bij jou

Deathchant wijzigde dit bericht 26-06-2008 09:37 (15%)

Misschien een longshot maar,

Voor zover ik weet zijn er ook verschillende moederborden voor de psp uitgerold, in principe moet het tegenwoordig geen probleem meer zijn, maar kan het FF7 update probleem daar nog aan liggen?

Dutch_Celt wijzigde dit bericht 26-06-2008 09:48 (71%)

[EXC]NaNthor

ik heb dus vandaag van 3.95 naar 3.71-m33 gedowngraded en toen naar 3.90-m33. De FF7 CC draait gewoon op zowel 3.71 als 3.90.
Die update van sony is gewoon om je psp nog verder dicht te timmeren voor downgraden.
ok, maar hij draait niet op de originele 3.90. dus ergens checkt het spel dat wel. Ik weet verder niet precies hoe dat zit, maar er zal vast wel een verklaring voor zijn

off topic: enne Deathchant zet je dm eens ff aan :P

[EXC]NaNthor

quote:
Coolsnarf schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:07:
ok, maar hij draait niet op de originele 3.90. dus ergens checkt het spel dat wel. Ik weet verder niet precies hoe dat zit, maar er zal vast wel een verklaring voor zijn

off topic: enne Deathchant zet je dm eens ff aan :P
hoe moet dat dan? geen idee waar ik het terug kan vinden :(

tja als je de officiele sony FW hebt zal er idd ergens iets gechecked worden, wat bij een hack sowieso uitstaat ofzoiets.
Want hij draait gewoon op de 3.71-m33, de 3.8 en 3.90-m33
Deathchant, boven aan het forum:
myreact -> voorkeuren -> privacy -> Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen

[EXC]NaNthor

quote:
Dutch_Celt schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:58:
Deathchant, boven aan het forum:
DONE!
Ik ben op zoek geweest naar het Crisis Core pakket in verschillende winkels in de buurt. Nergens hadden ze hem en soms hadden ze ook hele vreemde dingen. Net nog beweerde een verkoper dat hij nog niet uit was in Nederland en ze ook niet wist wanneer hij kwam. De verkoper had er zelf wel eentje uit Engeland maar dat was een normale zilveren met niets erop en het spel beweerde zij. Ik heb m dus maar gewoon via internet besteld. Dan maar een paar dagen langer wachten.

edit:
PSP zelf niet gezien maar ik denk dat het onzin is. Waarom hebben mensen hem hier dan al wel?

Sperenvanger wijzigde dit bericht 27-06-2008 15:33 (12%)

quote:
Sperenvanger schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:23:
Ik ben op zoek geweest naar het Crisis Core pakket in verschillende winkels in de buurt. Nergens hadden ze hem en soms hadden ze ook hele vreemde dingen. Net nog beweerde een verkoper dat hij nog niet uit was in Nederland en ze ook niet wist wanneer hij kwam. De verkoper had er zelf wel eentje uit Engeland maar dat was een normale zilveren met niets erop en het spel. Ik heb m dus maar gewoon via internet besteld. Dan maar een paar dagen langer wachten.
Ik heb het crisiscore pakket gisteren gekocht. 209,99 euro. Een zilveren PSP met Final Fantasy VII: Crisis Core bedrukking erop. Met het spel erbij. Ik heb hem bij het dichtsbijzijnde winkelcentrum gekocht bij de gamewinkel: Digifan. Gelijk een stick erbij gekocht, van 2GB. M'n vader heb beneden een Acces Point, dus ik heb gister ook lekker rond gesurft op 't internet. Het standaard thema van psp, is wel mooi maar ik had toch maar wat andere thema's gedownload. Vista thema, en een mooie Apple Mac thema. Bevalt me goed allemaal. Vanacht gaan we ook nog eens op vakantie, met de auto naar spanje. Dus heb ook wat filmpjes op m'n psp gezet. Wordt dus genieten van films in de auto. En natuurlijk ook van het gamen.

Another Day Another Chapter

[EXC]NaNthor

ik heb een SanDisk Ultra II memstick met alle HD documentaires van Planet Earth....lekker genieten op vakantie.

trouwens heeft er IEMAND een batterij gezien voor een PSP slim?
Collega van mij had de eerste versie van de PSP en deze was veel zwaarder, maar lag wel veel lekkerder in de hand, dit vond ik ook bij de DS-LITE en gewone DS. Ik heb de ds lite dus...

Maar back to the battery...voor de PSP fat krijg je wel gewoon veel batterijen, voor de slim niet. zelfs niet op dealextreme. als je de userreviews leest van een 3.6V met 2800mAh...dan vallen je de schoenen uit....
ik heb de chargergrip van Nyko vanmorgen binnen gekregen. Hierdoor wordt de batterij duur verlengt (er zit een batterij in de grip) en de psp ligt super lekker in de hand zoals een ps3 controller. Hij wordt ook wat zwaarder. Ik moet zeggen dat ik nu geen kramp in mn hand meer krijg, dus ik ben er tervreden over.
Het enige minpuntje is dat het er niet echt mooi uit ziet, maar ja....om te gamen is het wel erg handig.

Reg. datum: 14 december 2006

quote:
Deathchant schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:48:
...
Maar back to the battery...voor de PSP fat krijg je wel gewoon veel batterijen, voor de slim niet. zelfs niet op dealextreme. als je de userreviews leest van een 3.6V met 2800mAh...dan vallen je de schoenen uit....
Ik heb gewoon deze besteld bij BOL.com

http://www.nl.bol.com/is-...5734309&Section=GAMES

Ja, ze zijn goedkoper te krijgen maar de kwaliteit van die goedkope verschilt zo enorm dat ik maar voor deze ben gegaan. Ik kan uit ervaring vertellen dat ie vrijwel net zolang meegaat als de originele 1200 mAh die bij de Slim zit. Dus dan heb je alles bij elkaar toch bijna 6 uur aan gametijd. Daarnaast heb ik ook die chargergrip van Nyko waar Coolsnarf het over heeft. Die levert bij elkaar 5 uur aan extra game tijd op.

http://reviews.cnet.com/p...4505-3509_7-31799150.html

Ik heb 'm zelf in Amerika gekocht toen ik daar enkele weken geleden met vakantie was. Koste 30 dollar. Volgens mij kan je hem ook bij Wehkamp bestellen.

http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1214591314SE-PSP-Phone-Design.jpg
(bron)

Bronnen in Korea en Japan, zo meldt MarketingWeek, zeggen dat het toestel eind 2009 op de markt zou moeten komen.

Guitarist Gamer
Reg. datum: 24 november 2003

4.00 m33 is eindelijk uit, en de sites van de desbetreffende developer liggen volledig plat...
dus die homebrew community is toch nog best groot :+

always upgrading.

Ik zag gisteren trouwens bij de phonehouse een M2 kaartje met MS pro duo adapter. 4 GB voor ¤ 19,50. Viel me best mee. Ik dacht dat dat geheugen nog wel duurder was.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

quote:
Vyo schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:51:
4.00 m33 is eindelijk uit, en de sites van de desbetreffende developer liggen volledig plat...
dus die homebrew community is toch nog best groot :+
Dat is 4.01 M33 geworden. De 1.50 kernel addon voor de oude fat komt hiervoor ook binnenkort uit, zodat oudere homebrew ook weer kan draaien.

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

quote:
hostje schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:58:
[...]

ele 1200 mAh die bij de Slim zit. Dus dan heb je alles bij elkaar toch bijna 6 uur aan gametijd. Daarnaast heb ik ook die chargergrip van Nyko waar Coolsnarf het over heeft. Die levert bij elkaar 5 uur aan extra game tijd op.

http://reviews.cnet.com/p...4505-3509_7-31799150.html

Ik heb 'm zelf in Amerika gekocht toen ik daar enkele weken geleden met vakantie was. Koste 30 dollar. Volgens mij kan je hem ook bij Wehkamp bestellen.
De chargergrip is ook bij bol.com te koop (30 euro). Volgende dag heb je m in huis

quote:
The Zep Man schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:59:
[...]
Dat is 4.01 M33 geworden. De 1.50 kernel addon voor de oude fat komt hiervoor ook binnenkort uit, zodat oudere homebrew ook weer kan draaien.
1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.

Vandaag geupgrade naar 4.01, veel verschil nog niet kunnen ontdekken...

regels zijn regels!

quote:
Megamind schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:49:
[...]

1.50 is toch wel achterhaald tegenwoordig. Ik draai al een paar versies zonder en vrijwel alle tools werken gewoon.
Volgens mij draaien voornamelijk een aantal emulatoren in 1.50-mode. Ik dacht dat SnesPSP TYL hieronder viel.

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

You! Cake or Death?

Hoe zit het eigenlijk met de psp's die nu in de winkel liggen kwa homebrew?

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

[EXC]NaNthor

nou ik heb gedowngraded naar 3.71 en toen naar 3.90-m33-3.

Ik heb 1 EBOOT.PBP kunnen maken van een multidisc FinalFantasy VII van de PS1. Ik heb deze dus in de /PSP/GAME/FF7 neer geknald. Ik kan gewoon booten, geen probleem. Als ik kies NEW GAME, dan selecteert ie dat gewoon en daarna gebeurt er niks.....zwart beeld....

Ik heb alleen de CFW 3.90-m33-3 eropgezet en verder niks van een popsloader o.i.d......

EDIT: eindelijk heb ik de meuk aan de praat. je moet nog een popsloader op je PSP zetten.
Maar voor degene die het ook aan de praat heeft, kan diegene mij een DM sturen met de oplossing waarom ik de geluiden niet zo hoor zoals de PS1? De geluiden worden echt versneld afgespeeld en sommige geluiden zijn echt niet goed zoals het hoort...het hele scherm wordt niet gevuld bij FULLSCREEN.....dus DM me...

Deathchant wijzigde dit bericht 29-06-2008 22:44 (33%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws