Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hoi

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje over Telfort.
Ook ik wil overstappen van Orange naar Telfort en ik mijn abo, die 31 januari 2008 verloopt, al opgezegt. Ik heb alleen maar ADSL geen telefonie, die loopt bij KPN.
Voor het overgaan verwacht ik geen problemen maar ik ben benieuwd hoe de ervaringen zijn van mensen die het al hebben en dan ook het telefoon gebeuren, hoe werkt dat ?
Het telefoon gebeuren was bij Orange en Tele2 soms (vaak) om te huilen.
Ik had vaak geen signaal bij Orange en mijn dochter is vaak niet te bereiken bij Tele2 dus vandaar dat ik dit nu graag wil weten hoe dat gaat bij Telfort.

Alvast bedankt voor de reakties
gsm

Reg. datum: 29 oktober 2007

heb je de inlog gegevens niet nodig om de boel te activeren?
modem aanhaken en gaan met die banaan?

Reg. datum: 14 oktober 2007

Ik hoorde idd, dat het gewoon gaan was naar een paar instellinge ingevoerd te hebben.

Je username + pw heb je alleen voor de site nodig. Correct me if i am wrong :D

quote:
Thunde® schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:39:
[...]
Ok, we hebben geen kelder en maar één telefoonaansluiting. Ik kan hem daar dus gewoon opprikken? Anders kom ik niet uit met de bekabeling (er ligt nu bekabeling die ik dan gewoon kan omprikken (ethernetkabel van de kabel).
Als je echt maar één aansluiting hebt prik je het modem inderdaad gewoon in de contactdoos, Daarop de splitter en dan pas daarna het modem en de telefoon die daar dan vast ook staat :)
Je kan dan gewoon de kabel gebruiken die je nu voor je CableModem gebruikt.
quote:
baprotu schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:55:
heb je de inlog gegevens niet nodig om de boel te activeren?
modem aanhaken en gaan met die banaan?
Gewoon modem aanhaken, je even aanmelden (lees op een knop te drukken) op een website (zie handleiding), modem herstarten en gaan met een banaan.

Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...

god's right foot

Mijn huidige ADSL+telefonie bij Abel loopt tot 29-12. Heeft het enig nut om alles nu al in gang te zetten?
Of zal ik wachten tot eind november?

Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x XFX 9600GT Alpha Dog Edition 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

Reg. datum: 26 februari 2001

als ik op usenet download, dan valt de snelheid na 1 uur terug naar 80-150 Kb/s ipv 1700Kb/s
meer mensen deze ervaring?
zit bij newshosting
op speedtest.net gewoon volle bak

thefxr wijzigde dit bericht 01-11-2007 15:06 (11%)

quote:
Prima, deze kan dicht ivm nette opvolger. Super!

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws