Ik denk niet dat je die op 0,05 wilt zien staan.
-Godfather Bodybuilding topic reeks-
Super Moderator @ DutchBodybuilding.com | Sys Specs
GoT Index » Werk en Inkomen » Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]-Godfather Bodybuilding topic reeks-
powered by Mac
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat | Wheels
Galactic wijzigde dit bericht 19-05-2008 19:29 (29%)
februari 2008 - 286,91 inkoop - mei 2008 - 376,67 verkoopquote:The Source schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:19:
Iemand GOOG? +17% after market (en dat is bijna 80$ p/s)
Spaceknarf wijzigde dit bericht 19-05-2008 20:29 (5%)
* Humanity has left IRC (Excess Flood)
Zoiets heb ik me laatst ook zitten te bedenken. Het lastige is denk ik dat een goed bedrijf zomaar in de problemen kan komen door een schandaal, zie Ahold, Société Générale, Enron, Arthur Andersen etc. Als je je pijlen op 1 doel richt, dan kan je dus pech hebben. (Maar ik geef toe dat dat niet heel vaak zo dramatisch zal gebeuren.)quote:dennis00 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:22:
Ik zou haast overwegen tijdens het echte beleggen m'n risico's niet meer te spreiden en flink te funden waar ik vertrouwen in heb.
Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....
Mr.J, zit je toevallig ook op het beurs.nl forum?quote:MrJ schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:06:
Een daling met laag volume. Imo een iets doorgeslagen correctie op de evenals doorgeslagen plus op maandag.
Vandaag weer een close in de 490 aan de hand van een Mittal en RDS. Mochten de komende 2 weken de financials ook even lekker meedoen dan is de 500 gebroken.
Is dat zo? Beurs.nl heeft gewoon een eigen forum hoor.quote:MrJ schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:08:
IEX.nl ja.
Maar via beurs.nl zit je eigenlijk op 't forum van IEX.nl.
Ja, ik. Echter alleen op een 'game' account bij http://oanda.com. Ik moet zeggen dat de returns die ik daar haal soms erg ziek zijn. 5% per dag is niet gek. Echter de kans dat je opblaast is ook erg aanwezig, daarom doe ik ook de game accountquote:Galactic schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:24:
- Vanmorgend 20k euro geshort tegen 1.5603 net weer aangekocht 1.5507. Iemand die zich ook af en toe bezig houd op Forex?
GoT met nieuwe layout is niet lief :-( (Nee, niet de FP. Ik heb het over GoT Paars) | Last.fm
Ik vind het op het eerste oog een vreemde mix. De speculatieve short is in omvang 2x-10x zo groot als individuele posities in je portefeuille. Daarnaast begrijp ik de combinatie van een kleine long positie met aandelen en grotere (factor 10) optieposities in dezelfde fondsen niet zo (maar ik doe dan ook niet aan opties).quote:Galactic schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:24:
- Vanmorgend 20k euro geshort [...]
Mijn belangrijkste posities momenteel:
[...]
Die aandelenpositie lijkt me niet klein. 420 stuks Citigroup is niet weinig (meer dan $10.000). En dan komt er nog zeker voor $20-30k bij. Die valuta positie is juist relatief beperkt, risico is niet zo groot.quote:Rukapul schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:20:
Daarnaast begrijp ik de combinatie van een kleine long positie met aandelen en grotere (factor 10) optieposities in dezelfde fondsen niet zo (maar ik doe dan ook niet aan opties).
Forex is bijna altijd geleveraged. Daarom is het geld wat hij daadwerkelijk geinvesteerd heeft veel minder dan die 20k (¤200 zou niet eens zo raar zijn).quote:Rukapul schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:20:
[...]
Ik vind het op het eerste oog een vreemde mix. De speculatieve short is in omvang 2x-10x zo groot als individuele posities in je portefeuille. Daarnaast begrijp ik de combinatie van een kleine long positie met aandelen en grotere (factor 10) optieposities in dezelfde fondsen niet zo (maar ik doe dan ook niet aan opties).
GoT met nieuwe layout is niet lief :-( (Nee, niet de FP. Ik heb het over GoT Paars) | Last.fm
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos