Leest heerlijk weg, echt top!
-Godfather Bodybuilding topic reeks-
Super Moderator @ DutchBodybuilding.com | Sys Specs
GoT Index » Werk en Inkomen » Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]-Godfather Bodybuilding topic reeks-
bui?
No production networks were harmed during this posting
dusch...
FrankGuthrie wijzigde dit bericht 05-05-2008 23:58 (49%)
Ja ga er aan mee doen. Het spel start morgen. Zal wel niks worden, maar je weet nooit he...quote:FrankGuthrie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:48:
Iemand die hier aan meedoet:
http://campagne.deslimstebelegger.nl/
P.S.
Kan iemand me een goeie boek aanraden als beginnner om te gaan lezen? Heb beleggen voor dummies aangeschaft om mee te beginnen.
Instrumenten:quote:FrankGuthrie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:48:
Kan iemand me een goeie boek aanraden als beginnner om te gaan lezen? Heb beleggen voor dummies aangeschaft om mee te beginnen.
Ik weet nog helemaal nks van het handelen met turbo's Dus alle tips die je hebt zijn welkomquote:gomaster schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:33:
[...]
Ja ga er aan mee doen. Het spel start morgen. Zal wel niks worden, maar je weet nooit he...
Dan zou ik eerst eens de turbo academy van ABN doornemen. Daar staat al heel veel goede info in. Ook iex.nl heeft een sectie over turbo's waar veel info op staat.quote:FrankGuthrie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:10:
[...]
Ik weet nog helemaal nks van het handelen met turbo's Dus alle tips die je hebt zijn welkom
Verder in aanloop naar de ING cijfers van de 14e wat goedkope Juni calls 27,00 opgepikt. Nu alleen nog een Staples dat een knockout bod van 9,50 eruit gooit voor CXP en mijn half jaar is weer goed.quote:Amsterdam (BETTEN FINANCIAL NEWS) - TomTom krijgt op 14 mei 2008 toestemming van de Europese Commissie (EC) voor de overname van Tele Atlas. Dat schrijft persbureau Bloomberg woensdag op basis van onbekende bronnen die 'direct betrokken zijn bij de zaak'.
De toestemming zal daarmee een week voor het aflopen van de officiele deadline voor de goedkeuring, op 21 mei, vallen. Volgens Bloomberg zal de goedkeuring voor de overname door de EC 'onvoorwaardelijk' zijn.
Woordvoerder Taco Titulaer van TomTom wil desgevraagd tegenover Betten geen commentaar geven op het bericht van Bloomberg. Wel herhaalde hij dat het bedrijf 'een constructieve dialoog' met de Commissie voert en de uitkomst daarvan met vertrouwen tegemoet ziet.
De woordvoerder van de Europese Commissie is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.
TomTom biedt in totaal EUR 30 per aandeel, wat Tele Atlas een waardering meegeeft van EUR 2,9 miljard.
Jij gaat dus uit van goede ING cijfers? Hoop het ook dan kan ik eindelijk mijn TL ING eruit gooienquote:MrJ schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:14:
Gisteren te vroeg mijn MT calls 58,00 eruit gedaan, maar goed, winst is winst.
Mijn Mei calls TT 26,00 zijn in 2 dagen van 'nagenoeg leeg' naar 'mooie winst' gegaan. De expiratie is op vrijdag de 16e, maar ik hou ze nu nog even aan, getuige ondermeer dit bericht:
[...]
Verder in aanloop naar de ING cijfers van de 14e wat goedkope Juni calls 27,00 opgepikt. Nu alleen nog een Staples dat een knockout bod van 9,50 eruit gooit voor CXP en mijn half jaar is weer goed.
Was ook een reden voor mij om in te stappen een paar weken geledenquote:MrJ schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:53:
Qua financials vind ik dat ING het zeer goed doet. Weinig tot geen exposure aan de supprime ...
paella wijzigde dit bericht 08-05-2008 11:59 (14%)
No production networks were harmed during this posting
Die mei calls 26 Tom2 gaan echt niet meer ITM komen.quote:MrJ schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:26:
Mooi rood dagje vandaag. Even lekker wezen shoppen zojuist. Brengt je gemiddelde aankoopkoers ook weer omlaag.
Nu is 't wachten op TT. Heb flink wat mei calls 26 en juni calls 28. Op naar de goedkeuring van de EC.
Heb nu ook 50 juni calls ING 27 op gemiddeld ,20. Daar moet toch wat van te maken zijn de komende weken dacht ik zo.
Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....
Ik ook puts mei 480 en nog wat TS AEX, maar ik had gedacht dat het eerder deze week al zou gaan dalen, telkens op de pieken weer bijgekocht, met als resultaat nu een klein winstje het weekend in gegaan. Hopelijk volgende week verder down... Zelf mik ik op ongeveer 470-472, maar lager mag uiteraard ook.quote:Flyduck schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:50:
Verder zit ik zelf vol in de puts 480 mei, volgende week gaan we dalen tot minimaal 467.
dusch...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea