Hoofdcategorieën
Topicacties

XMS Glasvezelinternet voor particulieren - deel III

Pagina: 1 2 3 4 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 last

Reageer Nieuw Topic
HuT HuT HuT all the way!!!!
Reg. datum: 11 augustus 2003

Dus alleen die box aanschaffen? Werkt alleen de door xms aangeboden box met de dtv? Met een hd zou wel lekker zijn, maar die levert xms niet.

quote:
maniacshouse schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:55:
Dus alleen die box aanschaffen? Werkt alleen de door xms aangeboden box met de dtv? Met een hd zou wel lekker zijn, maar die levert xms niet.
Alleen de door xms aangeboden boxen werken,er komt een HDTV model,maar misschien worden er in de toekomst ook andere aangeboden,de firma die de boxen maakt,heeft namelijk ook boxen met harddisk.
Het is gratis in de vorm van het "basispakket" en uitzending gemist voor 2 dagen.
Wil je alle zenders dan betaal je 9,95 extra,uitzending gemist gaat dan terug tot een week of 2.
Tot september is het hele pakket gratis.

ben dyslectisch en kan niet korte berichten schrijven.

Reg. datum: 03 december 2000

Nou, D-TV is inmiddels aangevraagd... Dit weekend maar eens een extra UTP naar de tv toe trekken :)

Reg. datum: 01 mei 2008

quote:
Nick39 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:02:
[...]

Waarom zou het fout gaan en wat gaat er dan fout ?
Als jij belt kun je je opgeven voor digitale tv.
Vandaag ! Nu zelfs, ala minuut !
Gratis telefoontje 0800-5552555
Dus omdat jij je om kwart voor 10 nog niet via de site aan kan melden vind je dat XMS in de fout gaat... zo lust ik er nog wel 10 hoor.

http://dtvuitrol.xmsnet.nl/viewtopic.php?f=4&t=82
Goh Nick39 ,wat regaeer je geprikkeld. Het neemt voor mij de lol van het stellen van een vraag op dit forum wel even snel weg! :X
Het lijkt alsof je geen enkele kritiek op XMS kan verdragen. Ik stel alleen simpel vast dat als je aanbiedt dat het per de 30e kan IK verwacht dat ik dan ook in de ochtend kan bestellen.
Dat JIJ vindt dat dat dan ook rustig aan het eind van de dag moet kunnen is jou beleving en goed recht. Maar respecteer ook gewoon mijn mening. Dit soort geprikkelde reacties helpt XMS in mijn ogen niet echt.
Mijn eerste vraag was slechts "Mis ik iets???" Het antwoord had ook kunnen zijn: nee hoor laten we maar even wachten en bel XMS anders even.... Klinkt even anders :)

Ik ben overigens verder heel erg tevreden met XMS en heb na enkele jaren wachten nu met plezier Digitale TV besteld.

quote:
EvWRB17 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:36:
[...]

Goh Nick39 ........... enz..
Ik kan prima kritiek verdragen,maar ik vind het een beetje onzin om na een uur al te reageren met nou kan ik nog geen digitale tv nemen en nou gaat het weer 3 keer mis,met de nodige smileys..
Over het algemeen ligt reactie in het verlengde van actie,ik vond jouw reactie net zo geprikkeld en om dan gelijk te roepen dat iets 3 keer mis gaat zonder eerst ff te bellen,laten we het zo stellen ,de manier van vragen en reageren van jou veroorzaakte een geprikkeldheid bij mij,en andersom.
(blijkbaar vond Denan het ook raar omdat ie dat 3x mis deel nog even aanhaalde)
Toch wens ik je een fijn weekeind toe,en van de digtale tv zul je zeker genieten.

Nick39 wijzigde dit bericht 30-05-2008 15:00 (45%)

Reg. datum: 27 mei 2008

ik ga ook maar even dtv bestellen :) Ik heb trouwens vandaag een pakketje thuisgekregen van xms met een ipod shuffle en een brief waarin stond dat ik 1 van de 6 "winnaars" was van de enquete van enige tijd geleden, thnx xms! :D

Reg. datum: 22 maart 2007

Is er een telefoonstoring of zo? Ik werd eerder vanmiddag gebeld door iemand van buiten (wel in Nijmegen, maar geen XMS - en hij woont in Oostehout, waar XMS zijn diensten niet aanbiedt, dus overhalen heeft geen zin), en tot twee keer toe werd de verbiding verbroken. Met m'n mobiel kon ik hem wel bereiken, dus het lijkt niet aan zijn lijn te liggen.
Ik hang nu al ruim 20 minuten in de wacht bij de klantenservice, dus bellen is niet altijd sneller...

Jasper (Nijmegen)

Reg. datum: 17 september 2003

Nope, algemene storing op de AMS-IX locatie waar xms ook gebruik van maakt. BBNED/InterNLnet (en alle andere providers op die locatie) hebben momenteel problemen.
Reg. datum: 22 maart 2007

quote:
denan schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:47:
Nope, algemene storing op de AMS-IX locatie waar xms ook gebruik van maakt. BBNED/InterNLnet (en alle andere providers op die locatie) hebben momenteel problemen.
Dat is snel, dank je Denan. Jullie kunnen er dus weinig aan doen, de beheerders van het knooppunt moeten aan de slag, als ik het goed begrijp. Maar dit verklaart waarschijnlijk ook waarom ik mijn mail bij Lycos niet kan bereiken.

Reg. datum: 31 oktober 2007

Ben op dit moment niet echt tevreden over XMS .Heb een aantal problemen die bij ons voor doen gemeld bij de helpdesk.Werd netjes terug gebeld met als antwoord dat de glasvezel in Soest niet goed zou zijn .Vanmiddag weer gebeld toen zeiden ze dat er helemaal niets mis was dat er geen problemen waren later toen het hoofd er bij kwam zeiden ze dat er wel problemen zijn .Aangezien ik erg op de hoogte ben van xms en nergengs wat gelezen of gehoord hem betwijfel ik dit . Als er problemen zijn waarom wordt dat dan niet gemeld dat is wel zo netjes ik heb al eerder aan gegeven dat de communicatie slecht is naar de klant toe.Ze zeiden dat de helpdesk hier niets aan kan doen .
Bij wie moeten we dan zijn ? Dus bij deze meld ik dit .
Hoop dat er wat mee gedaan word en dat er in de toekomst meer communicatie is naar de klant toe en dat ze een eerlijk antwoord geven . Overal worden fouten gemaakt maar wees wel eerlijk.

quote:
pieter1967 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:23:
Ben op dit moment niet echt tevreden over XMS .Heb een aantal problemen die bij ons voor doen gemeld bij de helpdesk.Werd netjes terug gebeld met als antwoord dat de glasvezel in Soest niet goed zou zijn .Vanmiddag weer gebeld toen zeiden ze dat er helemaal niets mis was dat er geen problemen waren later toen het hoofd er bij kwam zeiden ze dat er wel problemen zijn .Aangezien ik erg op de hoogte ben van xms en nergengs wat gelezen of gehoord hem betwijfel ik dit . Als er problemen zijn waarom wordt dat dan niet gemeld dat is wel zo netjes ik heb al eerder aan gegeven dat de communicatie slecht is naar de klant toe.Ze zeiden dat de helpdesk hier niets aan kan doen .
Bij wie moeten we dan zijn ? Dus bij deze meld ik dit .
Hoop dat er wat mee gedaan word en dat er in de toekomst meer communicatie is naar de klant toe en dat ze een eerlijk antwoord geven . Overal worden fouten gemaakt maar wees wel eerlijk.
Voor een deel van de klanten in soest (ongeveer 30) is IPTV niet van goede kwaliteit wegens problemen in de glasvezelring in die straten. Dit is momenteel in onderzoek en staat ook op dtvuitrol.xmsnet.nl.
Niet alle medewerkers van de helpdesk zullen altijd alles weten, dat is helaas een situatie die niet te voorkomen is. Om die reden lopen er ook 2e/3e lijns medewerkers rond die wel van alles op de hoogte zijn. Bij twijfel kan een 1e lijns medewerker zo'n 2e lijns medewerker aanschieten en een vraag stellen.

Note: dit staat los van de ams-ix problemen die nu spelen, dat zijn landelijke problemen. Binnen het XMS netwerk was in ieder geval niets aan de hand.

sorry ging wat fout 8)7

pieter1967 wijzigde dit bericht 30-05-2008 18:26 (95%)

Onze klacht gaat niet alleen over DTV

1 Telefoon ligt er regelmatig uit (gem 1 keer in de 2 weken ) je kunt niet bellen of gebeld worden
2 Internet zo traag als een slak
3 Analoge tv wat stil stond (Werd gezegt dat er een vogel voor de schotel zat )Inmiddels opgelost
4 Afspraken die niet nagekomen worden ( Afspraak met XMS medewerker XMShuis Soest zou me bellen moet nog bellen na 6 maanden )
5 Je kunt nergengs je klacht kwijt (Dan word er maar gezegt hier kunnen we niets mee )
6 Spam ( Word aan gewerkt werd er gezegt ik weet dit is een moeilijk onderwerp)
En ga zo maar door.
Ik wil niet als een zeikerd over komen maar als er iets niet goed is mag dat toch ook wel gezegt worden.Want als er iets niet goed is hoor je XMS ook niet jehoord dus alleen maar dat zoveel % tevreden is.
Het product aanbod en de prijs is goed probeer alleen maar mee te helpen als niemand wat zegt gebeurd er ook niets .

pieter1967 wijzigde dit bericht 30-05-2008 18:25 (3%)

quote:
pieter1967 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:30:
Onze klacht gaat niet alleen over DTV

1 Telefoon ligt er regelmatig uit (gem 1 keer in de 2 weken ) je kunt niet bellen of gebeld worden
2 Internet zo traag als een slak
3 Analoge tv wat stil stond (Werd gezegt dat er een vogel voor de schotel zat )Inmiddels opgelost
4 Afspraken die niet nagekomen worden ( Afspraak met XMS medewerker XMShuis Soest zou me bellen moet nog bellen na 6 maanden )
5 Je kunt nergengs je klacht kwijt (Dan word er maar gezegt hier kunnen we niets mee )
6 Spam ( Word aan gewerkt werd er gezegt ik weet dit is een moeilijk onderwerp)
En ga zo maar door.
Ik wil niet als een zeikerd over komen maar als er iets niet goed is mag dat toch ook wel gezegt worden.Want als er iets niet goed is hoor je XMS ook niet jehoord dus alleen maar dat zoveel % tevreden is.
Het product aanbod en de prijs is goed probeer alleen maar mee te helpen als niemand wat zegt gebeurd er ook niets .
1) De laatste twee weken zijn er inderdaad problemen met het telefonieverkeer, dit heeft voornamelijk te maken met een buitenlandse partij die plotseling een gateway heeft vervangen zonder ons (of andere telefoniebedrijven) te informeren. De nieuwe hardware die ze daar hebben staan houd zich niet aan bepaalde standaarden, met als gevolg dat de leverancier van XMS telefonie in de problemen komt. Dit is al geescalleerd bij de eigenaar van die gateway.
2) http://webwereld.nl/artic...am-internet-exchange.html. Verder zou internet speersnel moeten zijn.
3) Dat klopt.. hij had een nest op de antenne van de schotel gebouwd :) (maar is dat niet al 3 jaar terug gebeurd?)
4) De XMS-huizen hebben gewoon toegang tot het ticketingsysteem. Hierin staan gewoon terugbelopdrachten voor het XMS-huis die ze moeten nalopen op dagen dat ze werken. Ik zal het eens neerleggen bij de shopmanager van het XMS huis in Soest.
5) Hangt van de klacht af. Volgens mij worden alle klachten gewoon beantwoord via de helpdesk. En anders heb je mij nog als 'last resort' :) Heb je een specifiek voorbeeld van een klacht waar niets mee gedaan is?
6) De XMS spamfilter heeft 3 settings (low/medium/high) en op high zal 99% van het spamverkeer tegengehouden worden. Aangezien ze een combinatie van spamcop/rbls/eigen spamrules en kaspersky gebruiken zou de spamfilter van XMS toch wel één van de meest paranoide spamfilters in Nederland moeten zijn :)

Verder is kritiek prima, maar houd het aub wel bij 'geinformeerde kritiek'. Voor suggesties sta ik in ieder geval altijd open.
Reg. datum: 18 december 2007

quote:
EvWRB17 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:43:
Digitale TV aanvragen?

In de XMS nieuwsbrief staat "vanaf 30 mei" ..... Ik zie nog geen site wijziging. :?
Mis ik iets?
Lijkt mij een heel normale vraag, maar je moet hier op je woorden passen.

quote:
Olddutch2 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:15:
[...]

Lijkt mij een heel normale vraag, maar je moet hier op je woorden passen.
U bent laat,ik had verwacht dat u vanmiddag al zou reageren.

Laat ook lekker !

Nick39 wijzigde dit bericht 30-05-2008 22:39 (80%)

technisch geneeskunde
Reg. datum: 12 juli 2006

quote:
Nu wil toch ook even reageren want hou het niet meer vol :P.

De dingen die je nu aanstipt oa. de behulpzaamheid (via DM's/PM's) kan de rest niet weten natuurlijk daarvoor stuur je DM's. Alleen jij en de ontvanger weten ervan (of niet) en dan komt die post earlier nogal uit de lucht vallen.
Mijn advies: behulpzaamheid is goed en kan ik alleen maar waarderen maar als de ander het niet aanneemt, niet ziet of w/e krop de opgewekte irritatie niet op. Je hebt je hulp aangeboden en meer kan je niet doen. Dubbele / driedubbele vragen zul je altijd blijven houden enige wat je kan doen is erover heen lezen als je al eens hulp aangeboden hebt. Mss reageert er een andere user op en mss niet maar laat het geen irritatie zijn want dat ligt alleen bij jezelf.
Mocht het zo erg uit de hand lopen is er ook nog altijd de report post knop links van het bookmark icoontje maar het is nogal loos al de opgekropte irritatie op een (in dit geval) nieuwe (imo) normale vraag los te laten.

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

quote:
psychoclown schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:41:
[...]

Nu wil toch ook even reageren want hou het niet meer vol :P.

.
Joh laat lekker zitten.. behalve een old nag die ook niets toevoegt kijk ik gewoon wat selectiever wie ik help en vooral wie ik negeer.
Nog steeds fijn weekeind !

Komop heren.. allemaal aardig blijven voor elkaar .. het is weekend! :)
The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

quote:
denan schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:05:
Glasvezel initiatief gestart in Wijchen(GLD)
Ongeveer gelijk aan de vorm van de Glazenkamp is men in Wijchen met een glasvezel project begonnen: http://www.glasvezelwijchen.nl/

edit: vage zinsconstructie :P
Meteen maar even aangemeld als ambassadeur... :P Erg leuk initatief enzo.. :)
Reg. datum: 15 januari 2004

Vorige week een storing met de kpn telefoonlijn. Monteur langsgekomen en wat blijkt:
Onze huizen in Blokhoeve-Noord in Nieuwegein hebben al glasvezel tot in de meterkast.
Deze kabels zouden tot een verdeelput buiten de wijk lopen en daar op koper verder gaan.
Echter ligt er naast die put blijkbaar ookal glasvezel alleen is het nog niet verbonden.
Volgens de monteur van kpn mag kpn dit niet aansluiten omdat andere partijen dat moeten doen.

Ik hoop dat XMSNET hier snel werk van maakt want ik zou maar al te graag TV en internet bij ze afnemen.

quote:
nklaver234 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:02:
Echter ligt er naast die put blijkbaar ookal glasvezel alleen is het nog niet verbonden.
Volgens de monteur van kpn mag kpn dit niet aansluiten omdat andere partijen dat moeten doen.

Ik hoop dat XMSNET hier snel werk van maakt want ik zou maar al te graag TV en internet bij ze afnemen.
Ligt er aan wie de eigenaar van al die glasvezel kabels is, xms mag er niet zo maar gebruik van maken als ze ze zelf niet heeft laten neerleggen.

Reg. datum: 02 januari 2000

Worden alle Reggefiber projecten tegenwoordig onder de noemer Glashart geplaatst?
Reg. datum: 29 juni 2007

Even geleden konden mensen zich hier aanmelden voor de XMS newsserver pilot. Kort daarna kwamen meteen de positieve berichten van testers over dit nieuwe product van XMS. Waarna er niets van te horen was.

Hoe staat het er intussen mee?
Is de pilot geslaagd?
Indien, zo ja, op welk termijn verwacht XMS dit product te gaan anbieden en tegen welke prijs?

Pagina: 1 2 3 4 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: