Reg. datum: 18 december 2007
Mooi initiatief.quote:
Bankrekening?
GoT Index » Internetproviders en Hosting » XMS Glasvezelinternet voor particulieren - deel III
Pagina's: 1 2 3 4 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Mooi initiatief.quote:Jurjen de Vries schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:08:
@Allemaal
Vanavond heb ik de FTP server verder op kunnen zetten. Hiermee kun je dus je upload snelheid binnen het XMS netwerk inzien.
• Dit is een prive initiatief van mij. Vragen over mijn FTP server kun je dus ook niet aan XMS stellen. Ik heb hiervoor een 100Mbit abonnement aangeschaft, het kan zijn dat ik deze volgende maand weer stopzet gezien die 59 euro extra kost.
Ik zie dat je alleen gedownload hebt, niet geupload. Je download geeft volgens mijn FTP 2573.95KB/sec weer. Dat is inderdaad te weinig. Als je zonder router kan testen geeft het hopelijk een beter beeld.quote:Malthus schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:47:
[...]
Ik heb zojuist m'n verbinding getest, en helaas kom ik niet verder dan een gemiddelde van 2554.9 KB/s. Dit komt trouwens met resultaten van andere speedtests, dus ik denk dat het bij mij niet sneller wil dan 24 Mbit/s. Nu weet ik alleen niet of het komt door m'n router of dat bij mij de snelheidsverhoging niet goed werkt. Nog naar even verder uitzoeken...
Alles over glasvezel: http://www.glasvezel.nu. Hulp en mening zijn welkom!
Graag gedaan. Ik hoef er geen geld voor ;-) Wel start ik binnenkort een landelijke portal/community site over glasvezel, www.fiberupdate.nl . Alle feedback en wensen zijn welkom, dus dat zou ik op prijs stellen. Er is nu nog weinig te vinden...quote:
Alles over glasvezel: http://www.glasvezel.nu. Hulp en mening zijn welkom!
Ik heb m'n router even iets anders ingesteld (snelheid van WAN-poort gewijzigd van auto naar 100 Mbit) en nu haal ik de volgende snelheden:quote:Jurjen de Vries schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:57:
Ik zie dat je alleen gedownload hebt, niet geupload. Je download geeft volgens mijn FTP 2573.95KB/sec weer. Dat is inderdaad te weinig. Als je zonder router kan testen geeft het hopelijk een beter beeld.
Heb je dat gehoord bij het XMS huisje? Want ik had stiekum de hoop dat ik dat ook terug zou kunnen vinden op veenendaal.opgalsvezel.nl maar helaas...dat is niet zo.quote:Xorecs schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:06:
Veenendaal west, en dan het stuk BOVEN de spoorlijn, zit op 28% aanmeldingen op dit moment en word NIET aangesloten totdat die 40% is gehaald.
specs You're just jealous because the voices only talk to me
Ook getest, helaas komt mijn upload niet boven de 2000 KB/s uit en mijn download niet boven de 3600 KB/s. Als ik een keer tijd heb zal ik ook eens proberen mijn router ertussenuit te halen, ik zou het anders ook niet meer weten.quote:Malthus schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:47:
[...]
Dank je wel!
Ik heb zojuist m'n verbinding getest, en helaas kom ik niet verder dan een gemiddelde van 2554.9 KB/s. Dit komt trouwens met resultaten van andere speedtests, dus ik denk dat het bij mij niet sneller wil dan 24 Mbit/s. Nu weet ik alleen niet of het komt door m'n router of dat bij mij de snelheidsverhoging niet goed werkt. Nog naar even verder uitzoeken...
3 euro wijzigde dit bericht 26-05-2008 10:26 (10%)
Ik kom er niet op. Waar kan dit aan liggen?quote:Jurjen de Vries schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:08:
@Allemaal
Vanavond heb ik de FTP server verder op kunnen zetten. Hiermee kun je dus je upload snelheid binnen het XMS netwerk inzien.
Inlog gegevens:
server = home.jurjendevries.com
login = xms
pass = welkom

is het niet al duizend keer gezegd dat speedtest niet betrouwbaar is? Je kan beter een linux iso downloaden van een goede server.quote:maniacshouse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:31:
[...]
Ik kom er niet op. Waar kan dit aan liggen?
Na snelheidsverhoging... De upload is lager dan dat ik eerst haalde.
[afbeelding]
Help Firefox in het Guinness book of records te komen | Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.
Nick39 wijzigde dit bericht 26-05-2008 11:07 (45%)
ben dyslectisch en kan niet korte berichten schrijven.
Kan zijn, maar uitkomst met ftp server is hetzelfde als speedtest.netquote:Ramon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:50:
[...]
is het niet al duizend keer gezegd dat speedtest niet betrouwbaar is? Je kan beter een linux iso downloaden van een goede server.
Ja doe maar.quote:Nick39 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:57:
Is het een idee om een apart topic te openen over snelheidsmetingen ?
Het topic zelf raakt aardig verstopt zo en ik zie dat heel veel mensen over tips en dergelijke heen lezen en hun vraag opnieuw stellen.
3 euro wijzigde dit bericht 26-05-2008 11:04 (36%)
Ik zeg ook niet dat jij er overheen leest hoor,en ik ben ook geen nerd,maar met Google kom je een heel eind, ik denk dat er wel een snelheids metings topic bestaat in internetproviders op GOT of zo.quote:3 euro schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:01:
[...]
Ja doe maar.
Het is niet dat ik eroverheen lees maar veel tips werken niet en andere zijn weer te ingewikkeld voor me![]()
Niet iedereen is namelijk een computer nerd
Nick39 wijzigde dit bericht 26-05-2008 11:33 (11%)
Misschien zou het beter zijn als er een forum op xmsnet zou zijn om dit allemaal te bespreken.quote:Nick39 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:12:
[...]
Ik zeg ook niet dat jij er overheen leest hoor,en ik ben ook geen nerd,maar met Google kom je een heel eind, ik denk dat er wel een snelheids metings topic bestaat in internetproviders op GOT of zo.
Even de search hier gebruiken,en daarnaast staan hier ook op GOT veel tips.
Straks gaat dit topic dicht of zo.
En als je zegt dat je ( niet jij persoonlijk) het niet red hoeft toch niet steeds dat plaatje er bij ?
Je kan denken dat ik makkelijk praten heb omdat ik het wel red,zo bedoel ik het niet hoor.
Het heeft ook weinig zin als alleen 1 iemand naar een ander topic gaat denk ik..
Ok bedankt!!!quote:Nick39 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:37:
Er is ook een forum: http://www.xmsforum.nl/ het onofficiele xmsforum,Denan is daar ook te vinden.
Tja de kleurtjes.. ik zelf vind de site niet onaangenaam.
KPN heeft het foeilelijke groen, Simyo is vies oranje.. het zijn nu eenmaal hun huiskleuren hoewel ik de vorige kleurstelling ook mooier vond.
Al eens geprobeerd het blad KIJK te lezen bij lamplicht ?quote:3 euro schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:44:
Je kan best rood in je site verwerken maar doe dit dan niet als achtergrond met tekst erover, dat leest echt niet prettig.
Nou, lekker danquote:Nick39 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:47:
[...]
Al eens geprobeerd het blad KIJK te lezen bij lamplicht ?
Zwarte letters op een blauwe achtergrond, wit op geel.... het is momenteel een trend..
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Al je vragen worden in dit topic beantwoord,er zit een knopje zoeken rechts boven.quote:KnEuTeR schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:06:
Ik woon in Maarssen, in de Fazantenkamp (koopwoning). XMSnet bied al heel lang glazvezel aan in Maarssen, ik heb ook wel eens een kaart gezien met de beschikbaarheid en mijn huis viel ook in het dekkingsgebied. Echter als ik de postcode check doe valt deze altijd negatief uit. Ik heb me wel eens aangemeld en kreeg toen een brief thuis dat in mijn wijk te weinig belangstelling is.
Een vriend van me woont hier vlakbij (ook koopwoning) in een andere wijk en die heeft al 2 jaar XMSnet. De mensen die om mij heen wonen zijn allemaal n00bs die niet eens weten wat glasvezel is en dat het bestaat, daarom toont niemand interesse. Er word ook nooit reclame voor gemaakt ofzo. En om nou zelf alle huizen af te gaan lopen om folders uit te delen...Wat is de kriteria voor een straat/wijk om te worden aangesloten? Iemand nog een idee om dit proces te versnellen?
Nick39 wijzigde dit bericht 26-05-2008 12:18 (3%)
Moet niet moeilijk zijn mensen te vinden... ik pass,heb wel tijd en zo en een geregistreerde versie van newsleecher en een snelle stabiele verbinding maar snap weinig van par's en nzb dingen en zo.. oh en agent heb ik ook nog..quote:denan schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:23:
Gezocht: een 5 a 10 tal testers voor nieuwsdiensten.
Preq: ervaring met nieuwsdiensten en tijd/zin om wat (snelheids)testen uit te voeren. & xms klant.
is het antwoord: ja->email je accountgegevens naar dtvpilot@xmsnet.nl en ik zal ze doorspelen aan de projectleider die het newsserver project onder zich heeft.
Misschien zit/zat er iemand anders op; slechts 1 tegelijk zoals aangegeven. In het log van je ftp-programma moet te zien zijn of je aan de beurt was.quote:maniacshouse schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:31:
Ik kom er niet op. Waar kan dit aan liggen?
Ik ben het eens met de stelling dat mensen iets meer moeite kunnen doen door met zoeken op dit forum antwoord op hun vragen te krijgen, waarmee een aantal berichten voorkomen hadden kunnen worden.quote:Nick39 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 15:45:
Dus denk niet dat ik je van dienst kan zijn..
Hij is naar Amerika.............
GoT Index » Internetproviders en Hosting » XMS Glasvezelinternet voor particulieren - deel III
Pagina's: 1 2 3 4 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea