Tja, ik wacht nu al een jaar op aansluting en XMS komt ook bij mij niet verder dan alles afschuiven op de onderaannemer.
Ik heb ze een maand geleden voor het laatst gemaild om hen te vertellen dat ik dit geen manier van zaken doen vindt, en heb vervolgens niets meer van ze vernomen (en ben natuurlijk nog steeds niet aangesloten).
Het is wel erg jammer, ik zou een aansluiting moeten krijgen die volgens mij al lang en breed door portaal betaald is. Effectief ben ik dus een betalende klant. Toch heeft xms het na een jaar nog steeds niet voor elkaar gekregen de onderaannemer langs te sturen om mij echt aan te sluiten (terwijl zoals bekend is de aansluiting ophoud bij mijn directe onderburen en dus echt minder dan een meter van mijn woning af ligt).
Ik ben bang dat het nooit meer gaat gebeuren. Xms schuift af op de aannemer, portaal weigert klachten aan te nemen over Xms. Klachten aan het adres van xms op verzoek van hun eigen werknemers leveren ook niets op.
Ik wil echt zo graag die aansluiting, en als hij er ligt zal het best allemaal goed werken, maar een klant een jaar laten wachten op een aansluiting en dat dan nog zonder schaamte durven afschuiven op een aannemer waar ik als klant geen enkele druk op kan uitoefenen is gewoon belachelijk.
Dit bericht zal ook wel weer niks opleveren. Xms leest altijd selectief over mijn berichten heen of stuurt me met een kluitje het riet in als ik ze direct mail. Ik weet het, dit forum is niet bedoeld als klaagbaak aan xms, maar het zou zo fijn zijn als iemand van xms me eens zou bellen en zou zeggen meneer, u heeft gelijk, we zijn het zat, de aannemer komt het volgende week afmaken.
Al met al is het gewoon allemaal heel jammer dat het zo gaat, men levert schijnbaar een fantastisch product, want over het internet zelf hoor ik nooit klachten (in tegenstelling tot mijn tiscali sinds het is opgegaan in telfort).
Ik had gehoopt mijn tiscali contract nog op tijd in mei op te kunnen zeggen, voordat ik er weer een jaar aan vast zit, maar die hoop heb ik alweer opgegeven. Tegen die tijd zitten we al op 14 maanden wachttijd sinds het in eerste instantie beloofde tijdstip van aansluiting.
En om cardinal zijn lijst aan te vullen: Ik heb voor xms 2 vrije dagen voor niets opgenomen, beide keren kwam de aannemer niet opdagen. Verder is de aannemer wel een keer of 5 zonder afspraak komen aanwaaien (vriendin studeerde nog dus was vaak thuis) maar kwam dan alleen telkens kijken, als ik dan vroeg wanneer ze het nou eens kwamen maken was er weer iemand anders verantwoordelijk en werd er vermeld "dan stuurt u toch gewoon weer een klachtenbrief meneer".
Alsof ik zo'n klager ben en daar zelf voor kies, alsof ik niets anders te doen heb dan hun lastig vallen. De klachten brief aan xms was de eerste klachtenbrief die ik ooit in mijn leven aan een bedrijf gestuurd heb, en nog wel op verzoek van hun eigen medewerkers en hij was volledig gegrond.
bedrijfsvoering xms heeft inderdaad heel snel verandering nodig en klanten als wij die echt belachelijk behandeld zijn zouden nu eens als eerste goed geholpen moeten worden.
milenko79 wijzigde dit bericht 23-04-2008 13:25 (32%)