Gathering of Tweakers

Quicksearch
Kwam vandaag een PDF van Microsoft tegen met de FAQ voor Mobile6

Voor iedereen die nieuw is met Mobile 6 wel handig om te lezen:

http://download.microsoft...43/WindowsMobile6_FAQ.pdf

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS350D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

quote:
Cobra_Lup schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:05:
Kwam vandaag een PDF van Microsoft tegen met de FAQ voor Mobile6

Voor iedereen die nieuw is met Mobile 6 wel handig om te lezen:

http://download.microsoft...43/WindowsMobile6_FAQ.pdf
Mooi linkie, thanks! Startpost ideetje?

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

quote:
Pirelly schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:56:
[...]

Uhmm, houd je hem nu vast met je hand of blijft ie ook in die positie staan.
Als je hem moet vasthouden en de veer drukt hem terug in de goede positie als je loslaat, dan is er niets aan de hand volgens mij. Dat is dan geen speling te noemen, zo is nu eenmaal het ontwerp.

Maar als ie ook in die positie blijft staan, dan is de veer niet goed.
In 'normale' stand is hij gewoon netjes in de juiste stand, alleen als je hem in je hand hou, voel je dat het bovenste gedeelte gewoon bijna los zit. Als je lichtelijk rechtsboven hem naar links duw, hoef je de eerste mm bijna geen kracht te zetten, en daarna pas voel je dat het veertje hem tegenduwen. Het voelt erg onstevig aan

quote:
mawi schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:24:
[...]

Route66 v7 (Navigate 7) lijkt goed te werken, hij ziet de interne GPS meteen (moest wel buiten gaan staan, kan helaas binnenshuis niet navigeren ;), maar verder lijkt ie goed te werken.
Ik moet zeggen dat ik de bediening (nog) niet echt intuitief vind, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van de handleiding even lezen vrees ik.

De TomTom Taster versie ook maar eens geinstalleerd, zodat ik de twee kan vergelijken.
Voordeel van Route 66 is inderdaad dat TMC berichten gewoon via Internet opgehaald kunnen worden (zonder abo). Ben er nog niet achter of deze info ook op de kaart wordt verwerkt?
En hoe is het met de TMC info? Ben erg benieuwt. Zou voor mij een argument zijn om hem wel of niet te kopen.
Iemand al (de uitgeklede versie van) TouchFlo aan het werk gekregen op de TyTN II?

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

XB360: OctagonQontrol

quote:
Crusader schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:08:
Iemand al (de uitgeklede versie van) TouchFlo aan het werk gekregen op de TyTN II?
Elders op XDA wel... Men is alleen niet echt te spreken over de wisselende performance van TouchFlo. En eerlijk gezegd; ik heb er wel over na zitten denken om te installeren maar waarom zou ik? Anders had ik wel een gewone Touch gekocht...
Reg. datum: 29 augustus 2006

In SPB Pocket Plus zat de mogelijkheid om op softwarematige manier een softreset uit te voeren (dus niet door met je stylus in het gaatje te poeren). Aangezien het HTC Home voor mij prima is, gebruik ik SPB niet meer. Echter is deze functie de enige die ik mis.

Wie weet er een klein simpel tooltje om toch softwarematig een softreset uit te kunne voeren (ik bedoel geen uitgebreide software als SPB waarbij soft reset slecht 1 onderdeel van een hele lading andere functies is). Dank!

Boeing 787-8

quote:
Crusader schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:08:
[...]

Mooi linkie, thanks! Startpost ideetje?
Is toegevoegd samen met nog wat meer dingetjes :)

GPSViewer/Carkit/nederlandse T9

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

quote:
DaSaN schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:24:
In SPB Pocket Plus zat de mogelijkheid om op softwarematige manier een softreset uit te voeren (dus niet door met je stylus in het gaatje te poeren). Aangezien het HTC Home voor mij prima is, gebruik ik SPB niet meer. Echter is deze functie de enige die ik mis.

Wie weet er een klein simpel tooltje om toch softwarematig een softreset uit te kunne voeren (ik bedoel geen uitgebreide software als SPB waarbij soft reset slecht 1 onderdeel van een hele lading andere functies is). Dank!
psShutXP! (draait ook mijn TyTN II, geen problemen).

MAX3400 wijzigde dit bericht 20-09-2007 19:31 (3%)

Reg. datum: 19 juli 2007

quote:
Rukyr99 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:51:
[...]

Ben het helemaal met Pirelly eens, na jarenlang allerlei devices in het Engels gehad te hebben nu NL Tytn II en ben uitermate tevreden, zeker over vertalingen. Nergens geforceerd, voor zover ik kan zien....dus niet wachten, NL nemen.....
haha ik sluit mij daar ook bij aan.

Morgen komt ie met de koerier... Maar nu alvast een vraagje.

Ik heb een Alfa Romeo met standaard Bose geluidssysteem vanuit de fabriek.
Tevens zit er standaard een ingebouwe microfoon in het plafond.

Deze auto-radio heeft een telefoon optie (auto mute bij incoming call e.d.), maar hoe kan je de TYTN II daarop aansluiten?
En voor de externe microfoon hetzelfde verhaal qua aansluiting, hoe, wat, waar?
En dan nog de combinatie van autoradio en externe microfoon. I'm lost en heb geen idee waar deze info te vinden is, laat staan de benodigde kabels en/of (verloop) connectors.

Zijn er soms "standaard" (verloop) connectors om telefoons aan dit soort auto radio's te verbinden?
En zo ja; waar kan je dit soort kabels/stekkers vinden?

Als ik ga googlen vind ik alleen "papagaaien, headsets en bluetooth oortjes, maar nergens kan ik iets van autoradio verbindingen vinden. Dus alle hulp en linkjes op dit gebied zijn welkom.

Alvast bedankt.

quote:
The_Duke123 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:34:
Morgen komt ie met de koerier... Maar nu alvast een vraagje.
*knip*
Same here maar dan met een Astra... Ik denk dat zowel de toeleveranciers van accesoires voor de TyTN II alswel de inbouwstations ons voorlopig nog in het donker laten over hoe/wat aan te sluiten. Heb op dit moment ook nog niks te horen gekregen hoe het in mijn auto moet.

Ik zou je adviseren om vast op te vragen bij Alfa welke aansluitingen er in/op/achter je dashboard zitten en dat mee te nemen in je zoektoch naar accesoires voor je telefoon.
Ik kreeg een mail van de leverancier dat hij tijdelijk de WWE (engelse) versie van de TYTN II niet kan leveren (+/- twee weken). De nl versie kan wel direct geleverd worden.

Waar zitten nou de verschillen. Kan ik met een ROM update dan alsnog Windows in het engels zetten ? En hoe kan ik aan zo'n ROM update komen ?

quote:
MAX3400 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:31:
[...]

Ik vraag me af of er in WM6 niet gewoon een mogelijkheid voor is, je zou toch zeggen dat dat er wel in moet zitten (zonder een extra toepassing te gebruiken).

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
MAX3400 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:31:
[...]

Die heb ik even overwogen, maar er zit ook een hard-resetfunctie op die ik liever niet heb. Heeft iemand een ander alternatief?

quote:
MrFrankie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:42:
Ik kreeg een mail van de leverancier dat hij tijdelijk de WWE (engelse) versie van de TYTN II niet kan leveren (+/- twee weken). De nl versie kan wel direct geleverd worden.

Waar zitten nou de verschillen. Kan ik met een ROM update dan alsnog Windows in het engels zetten ? En hoe kan ik aan zo'n ROM update komen ?
Verschillen zijn alleen de taal. Als je nog even wacht, komen de ROM's van andere talen vanzelf bovendrijven op internet/forums en kan je je telefoon flashen met een andere taal.

Let wel: dit werkt in een aantal gevallen niet en je kan je garantie verliezen met een andere taal of homebrew op je telefoon!
quote:
Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:43:
[...]

Ik vraag me af of er in WM6 niet gewoon een mogelijkheid voor is, je zou toch zeggen dat dat er wel in moet zitten (zonder een extra toepassing te gebruiken).
Niet dat ik weet...
Waar heeft iedereen zijn 6GB microSDHC besteld, bij de meeste shops is ie nog niet leverbaar?

Hoe is de nederlandse uitvoering ? Vaak zijn de vertalingen uit het engels zo slecht dat ik al snel de voorkeur heb voor deze (wwe) versie.

quote:
Boudewijn_ schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:50:
Waar heeft iedereen zijn 6GB microSDHC besteld, bij de meeste shops is ie nog niet leverbaar?
pricewatch: Sandisk microSDHC 6GB

En een aantal mensen hebben in deeltje 1 en 2 ook al aangegeven dat ze hun TyTN II + 6GB hebben besteld bij bedrijf X of Y.
quote:
MrFrankie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:50:
Hoe is de nederlandse uitvoering ? Vaak zijn de vertalingen uit het engels zo slecht dat ik al snel de voorkeur heb voor deze (wwe) versie.
Leesvoer? Pirelly in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

offtopic:
Mensen, dit topic gaat snel zat; gaarne ff teruglezen vooralsnog je vraag zomaar neer te kwakken

MAX3400 wijzigde dit bericht 20-09-2007 19:58 (31%)

Boeing 787-8

schijnt wel mee te vallen rhaw in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

spuit 11 :z

aerofreak wijzigde dit bericht 20-09-2007 19:57 (8%)

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

quote:
GTI85 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:25:
Heeft iemand al Gmail via pop account ingesteld op zijn TYTN II? Ik heb het gedaan en software vind automatisch de instellingen. Er word ook een verbinding gemaakt, maar in mijn Gmail inbox kan ik niks zien. Ook niet in de andere Gmail mappen. Hotmail via windows live daarentegen werkt prima. Een prima pushmail service. Alleen kost het wel veel stroom om contant verbinding te hebben. 0Om toch mijn Gmail te lezen heb ik het geforward naar mijn hotmail, maar ideaal is anders.

Gmail heeft trouwens ook een java applicatie van zijn mobiele website. Ziet er mooi uit, alleen niet helemaal geschikt voor WM6. Attachment kan deze applicatie niet openen, jammer.

Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe met mijn Gmail instellingen? Pop servers staan goed ingesteld.
Probleem van gmail heb ik ook gehad toen hij zelf de Gmail instellingen wist...
Vanalles geprobeerd maar niet werkend gekregen.
Toen een nieuw account gemaakt en zelf de instellingen ingevoerd... en het werkte als een tijger :D

Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)

Oke oke, hij is duidelijk.
Ik heb het forum selectief gelezen en had het idee dat ik niet snel een NL device zou aanschaffen dus die posts overgeslagen. Maar interesses kunnen veranderen.

quote:
klaasbram schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:59:
[...]

Probleem van gmail heb ik ook gehad toen hij zelf de Gmail instellingen wist...
Vanalles geprobeerd maar niet werkend gekregen.
Toen een nieuw account gemaakt en zelf de instellingen ingevoerd... en het werkte als een tijger :D
Inderdaad ook al bekend onder WM5; het opnieuw aanmaken van je settings helpt meestal wel. Wat soms wel nodig is, is je huidige settings wegknikkeren en een keer je TyTN een soft-reset geven. Daarna de wizard volgen voor een POP-account en kiezen voor een Gmail-setup.

*edit*
Even aan het spelen geweest met de 2 camera's; ik moet zeggen dat er een aanzienlijk verschil zit op 640x480 in het nadeel van de front-camera... Veel blokkeriger (less antialias) als ik de foto's terugkijk op mijn PC... Nou ja, ik ga er nog wel ff mee spelen; sowieso is een foto maken met de front-camera helemaal niet handig als je ook nog op het knopje moet drukken, vind ik...

MAX3400 wijzigde dit bericht 20-09-2007 20:06 (23%)

quote:
Boudewijn_ schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:50:
http://www.cameranu.nl/artikel/7189/

www.rijschool-him.nl

quote:
:X dat bedrag heb ik gisteren betaald voor een 4 GB |:(

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws