Gathering of Tweakers

Quicksearch
Het is gewoon simpel zat, er trapt geen enkele usenet provider er in om met hem in zee te gaan, de eerste reden is natuurlijk omdat hij niet betrouwbaar is, want vroeg of laat kan hij toch zijn rekeningen niet meer betalen, en de 2e reden is mijn inziens omdat ze niet iemand toe laten die onder hun prijzen gaan zitten.
Ik wil nog niet te hard roepen dat het een ordinaire oplichter is maar zijn manier van praten ,erg veel mooie praatjes, en maar gerust stellen, komt wel overeen zoals de meeste oplichters zich doorgaans gedragen, kijk maar eens programma's zoals opgelicht.
Als hij nou echt een goede sier wil maken stort hij gewoon het geld terug, maar dat doet hij ook niet, en dat vind ik toch wel een teken aan de wand dat er iets niet klopt met dhr Tom Dings.
Kom Tom ik weet dat je hier ook leest, stort gewoon het geld terug aan je klanten en er is verder niks meer aan de hand.

Even wat anders naast Newscacher, maar ik vond de snelheid van XS news gisteren best tegenvallen.

Bij PFcorner en bij Newscacher haalde ik mijn volle snelheid en nu niet.
Ik kijk het nog even aan. (Ik heb de 10Mb variant, wat me 1,2 Mb/s moet opleveren)

Norah
Tegen een zwangere vrouw zeggen dat haar moederbord kapot is, is nooit grappig

quote:
Ik denk dat dit is in verband met die aangekondigde doorstart.

Er werd op enig moment geschreven dat het forum 'opgeschoond' zou worden zodra de nieuwe website klaar zou zijn. Misschien ook dat een contract is getekend met de nieuwe partij waarmee heer Dings in zee zou gaan. Dus met andere woorden, ondanks geen enkele update op z'n site of een ander teken van leven, dit allemaal kan duiden op een spoedig herstel van de dienstverlening.

:z

Reg. datum: 10 oktober 2005

Eigenlijk zou ik wel eens willen weten hoeveel personen de dupe zijn geworden bij NC?
hoe kom ik hier het beste achter?
quote:
EricSmiler schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:20:
[...]

Er werd op enig moment geschreven dat het forum 'opgeschoond' zou worden zodra de nieuwe website klaar zou zijn. Misschien ook dat een contract is getekend met de nieuwe partij waarmee heer Dings in zee zou gaan. Dus met andere woorden, ondanks geen enkele update op z'n site of een ander teken van leven, dit allemaal kan duiden op een spoedig herstel van de dienstverlening.

quote:
huh?? schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:46:
Eigenlijk zou ik wel eens willen weten hoeveel personen de dupe zijn geworden bij NC?
hoe kom ik hier het beste achter?[...]
Misschien hun payserver even hacken? :P

Reg. datum: 10 februari 2000

Ik had ook een account bij NC. Heb ook een claim ingediend bij Paypal. Als het goed is dan loopt deze vandaag af en krijg ik mijn geld terug. Nu nog zien wanneer paypal het geld terug stort.

quote:
EricSmiler schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:20:
[...]

Jij hebt er toch echt wel goede hoop op , ik denk dat 't allemaal wel een andere reden heeft (en niet zo'n positieve)
Indien 't iets met een doorstart te maken had , zou hij (Tom) zich toch wel eens de moeite hebben gedaan om dit op voorhand even te melden op 't forum .
Nee , ik denk dat je van NEWSCACHER nooit meer iets (positiefs) zult horen (hopelijk ben ik hier mis want ik heb er ook nog geld van tegoed) :( :( .

We hebben geluk dat hij niets met dit forum te maken heeft , anders was dit topic ook allang gelocked en verschillende accounts geblocked :P :P

Onder welke wet valt een overeenkomst met newscacher eigenlijk?
Ik dacht met een nederlandse provider te doen te hebben, maar nu blijkt het geld naar Suriname verdwenen te zijn.
Het valt me nu inderdaad op dat er ook geen voorwaarden op de site staan. Of stonden die ook op het forum?
Per persoon gaat het misschien niet om zoveel geld, maar misschien kunnen we gezamelijk iets ondernemen.

Reg. datum: 29 januari 2004

Acht de kans op een doorstart als reseller klein. De kans op een doorstart als zelfstandige usenetprovider lijkt me zelfs onhaalbaar, daarvoor ontbreekt het Tom Dings gewoon aan middelen. Zelfs al zou hij een serverfarm kunnen opstarten dan zal het met een minieme retentie zijn.

Newscacher lijkt me gewoon dood en geld zien we nooit meer terug.

quote:
ustinov schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:27:
Onder welke wet valt een overeenkomst met newscacher eigenlijk?
Ik dacht met een nederlandse provider te doen te hebben, maar nu blijkt het geld naar Suriname verdwenen te zijn.
Het valt me nu inderdaad op dat er ook geen voorwaarden op de site staan. Of stonden die ook op het forum?
Per persoon gaat het misschien niet om zoveel geld, maar misschien kunnen we gezamelijk iets ondernemen.
Voorwaarden: http://www.newscacher.com...s/usenext_voorwaarden.htm
quote:
Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:59:
Even wat anders naast Newscacher, maar ik vond de snelheid van XS news gisteren best tegenvallen.

Bij PFcorner en bij Newscacher haalde ik mijn volle snelheid en nu niet.
Ik kijk het nog even aan. (Ik heb de 10Mb variant, wat me 1,2 Mb/s moet opleveren)
In plaats van hier te klagen kan je natuurlijk ook even contact opnemen met de supportdesk.
Dan kan er gekeken worden wat het probleem is.

XS News Support

quote:
Hoe kom jij aan deze informatie?
Dus ik bedoel niet de vertaalde voorwaarden, maar die nieuwe site (in wording)?

Over die voorwaarden overigens: ik ben niet juridisch geschoold dus een hoop van wat er staat begrijp ik wellicht niet, maar het lijkt er op alsof Newscacher in deze volledig gevrijwaard is van enige verplichting (of de partij kan eenzijdig van alles wijzigen terwijl de gebruikers hiervan de consequenties maar dienen te accepteren). Is dit juist? En zo ja, is dat een standaard in het algemeen bij dienstverlening zoals deze?

quote:
EricSmiler schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Hoe kom jij aan deze informatie?
Dus ik bedoel niet de vertaalde voorwaarden, maar die nieuwe site (in wording)?

Over die voorwaarden overigens: ik ben niet juridisch geschoold dus een hoop van wat er staat begrijp ik wellicht niet, maar het lijkt er op alsof Newscacher in deze volledig gevrijwaard is van enige verplichting (of de partij kan eenzijdig van alles wijzigen terwijl de gebruikers hiervan de consequenties maar dienen te accepteren). Is dit juist? En zo ja, is dat een standaard in het algemeen bij dienstverlening zoals deze?
Algemene voorwaarden zijn alleen rechtsgeldig indien deze NIET in strijd zijn met de wetgeving van het land waar deze voorwaarden van toepassing zijn. In dit geval Nederland dus. Dat erkent Newscacher zelf ook:
quote:
16.8 Op de betrekkingen tussen de abonnee en NewsCacher.com is het Nederlands recht van toepassing. Geschillen tussen de abonnee en NewsCacher.com worden aanhangig gemaakt bij de bevoegde Nederlandse rechter, tenzij wetgeving of internationale verdragen dwingend anders voorschrijven.

Wat een prutser zeg die gozer, ben blij dat ik daar niet bij zit, hopelijk krijgt iedereen zijn geld terug.

Pierre61 wijzigde dit bericht 08-05-2008 19:01 (3%)

Oud Chinees spreekwoord: Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

quote:
Dit zijn de voorwaarden op hun nieuwe site , wie zegt dat dat dezelfde zijn dan op hun vorige ?????

En ik was ook eens benieuwd hoe je aan die link komt , heb je misschien ook iets met newscacher te maken ????? Misschien heb je dan ook eens wat meer informatie voor ons ???

strangerke wijzigde dit bericht 08-05-2008 16:43 (7%)

Ja, ik ben Tom 2 :+

Heel simpel. Op zijn huidige forum (offline) stond een screenshot van zijn nieuwe site en het adres daarvan eindigde op /NEW/voorbeeld.gif of zo.

dus www.newscacher.com/NEW
Voila, je hebt zijn nieuwe site.

Verveelde me op me stage en ging ff wat dingen proberen en per ongeluk erachter gekomen.

vr6-only wijzigde dit bericht 08-05-2008 17:23 (28%)

Waarom heeft hij eigenlijk een nieuwe site nodig. Het enige dat hij wil veranderen is toch zijn provider?
En daardoor wijzigen hoogstens de prijzen en abonnementsvormen. Tom heeft blijkbaar niets beters te doen.

quote:
vr6-only schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:21:

Heel simpel. Op zijn huidige forum (offline) stond een screenshot van zijn nieuwe site en het adres daarvan eindigde op /NEW/voorbeeld.gif of zo.

dus www.newscacher.com/NEW
Voila, je hebt zijn nieuwe site.

Verveelde me op me stage en ging ff wat dingen proberen en per ongeluk erachter gekomen.
Volgens die nieuwe site zijn ze vanaf heden terug actief ?????????????
Heb ik nog niet echt veel van gemerkt :( :(

En 't kon toch zijn dat je er iets meer vanaf wist :? :?

Reg. datum: 18 september 2006

Het lijkt op een proefversie. Data kloppen ook niet. Staat op 18-05-05? Ook sta ik ingelogd als administrator.

Ik wacht nog even rustig af wat er gaat gebeuren.

quote:
MarkBM schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:42:
Ik wacht nog even rustig af wat er gaat gebeuren.
Veel meer keus heb je /wij ook niet :/ :/ :/

Hij verzint een andere naam en bevind zich weer onder ons. Dit was mijn laatste post gisterenavond op zijn forum. Zou dat de reden zijn waarom hij de boel offline heeft gehaald?

----------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn een hoop member (meer dan 800). Ik kan mij niet voorstellen dat dit alleen mensen zijn die voor de lol een account aanmaken. Om lid te kunnen worden heb je een account nodig. Meer dan 800 leden zijn er niet dus 2500 is een slechte bluf van hem geweest. Altijd in de wij vorm paten door Tom Dings alias tommyd74 alias loekie74 alias pietjepuk74 alias ...zijn er nog meer. Meneer is nogal actief in het uitwerken van slechte ideeën als http://www.parbolife.com en http://www.movie-essentials.com
Typ de sites maar eens in in google en je ziet als snel dat de diverse namen reclame maken voor ....zijn eigen sites. Heeft hij ook op tweakers.net gedaan m.b.t. newscacher.com
--------------------------------------------------------------------------

De poen is weg en ik doe morgen aangifte van oplichting. Zal wel niets uitmaken maar niets doen is tegen mijn princiepe.

Reg. datum: 26 februari 2001

byby, euro's

Een oplichter dus. Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt zou je dat nog kunnen vragen, misschien krijg je dan nog steeds je geld niet, maar je maakt het wat moeilijker voor hem.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Het ziet er naar uit dat Tom goed is voorbereid op een bezoekje van zijn ex-klanten. Gestolen goed gedijd niet >:)

http://www.cityofparamari...gstraat_16_%282007%29.JPG

Eindelijk ook van Paypal de Newscacher terugbetaling mogen ontvangen :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws