Reg. datum: 11 januari 2006
Bedoel je nu mijn laatste zin of die van Thefxr. Altijd handig om te weten voor ik in de verdediging ga schieten...quote:
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]Bedoel je nu mijn laatste zin of die van Thefxr. Altijd handig om te weten voor ik in de verdediging ga schieten...quote:De laatste zin van je post had je trouwens wel achterwege kunnen laten want dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Norah
Tegen een zwangere vrouw zeggen dat haar moederbord kapot is, is nooit grappig
je bedoelt voorlopig is het downloaden nog legaal, behalve van software.quote:tweakernick schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:22:
[...]
Dat is alleen interessant als je veel upload. Downloaden van films is legaal
Ik ben blij voor je, tot nu toe heb ik geen cent terug mogen ontvangenquote:MarkBM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:19:
Mijn vertrouwen krabbelt een beetje terug. Heb vandaag mijn eerste bedrag terug mogen ontvangen van Newscacher.com.
Als ze de boel nou ook weer in de lucht krijgen, dan ben ik weer happy!
Heb je dat van newscacher gekregen of van paypal. Als het van newscacher is, hoe heb je dat dan gedaan?quote:MarkBM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:19:
Mijn vertrouwen krabbelt een beetje terug. Heb vandaag mijn eerste bedrag terug mogen ontvangen van Newscacher.com.
Als ze de boel nou ook weer in de lucht krijgen, dan ben ik weer happy!
Heb 2 betalingen gedaan. Op de eerste een claim aangemaakt omdat de terugbetaling me te lang duurde. Tijd lang niks gehoord. Gister de mededeling dat het is teruggestort. Mijn inziens opgeslost door newscacher zelf.quote:ustinov schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:02:
[...]
Heb je dat van newscacher gekregen of van paypal. Als het van newscacher is, hoe heb je dat dan gedaan?
Ik heb een service ticket aangemaakt dat ik mijn geld terug wil aangezien ze de dienstverlening voor onbepaalde tijd hebben gestaakt, maar daar wordt totaal niet op gereageerd.
Het klinkt alsof je die claim hebt ingediend via Paypal. Kun je dit bevestigen?quote:MarkBM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:05:
Op de eerste een claim aangemaakt omdat de terugbetaling me te lang duurde. Tijd lang niks gehoord. Gister de mededeling dat het is teruggestort. Mijn inziens opgeslost door newscacher zelf.
Ik heb ook mijn eerste betaling teruggekregen, maar wel na claimen bij Paypal. Dit terugbetalen is dus helemaal niet aan enige actie van Newschacher te danken...quote:EricSmiler schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:08:
[...]
Het klinkt alsof je die claim hebt ingediend via Paypal. Kun je dit bevestigen?
Of weet je zeker dat de terugbetaling het gevolg is van enige actie van NC?
Ik heb de claim ingediend bij paypal. Weet dus niet zeker of het een gevolg is van handelen van NC of dat paypal zelf de beslissing heeft gemaakt. Kan dat ook niet uit de historie halen van mijn claim.quote:EricSmiler schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:08:
[...]
Het klinkt alsof je die claim hebt ingediend via Paypal. Kun je dit bevestigen?
Of weet je zeker dat de terugbetaling het gevolg is van enige actie van NC?
Intel Quadcore Q6600 2,4 GHz / 2x OZC 2048 / Geforce 9600 GT Aplha Dog Edition / 1 x 750gb Samsung F1 Spinpoint
Dat verwacht ik zelf ook niet meer. Het geld wat iedereen betaald heeft, is opgegaan aan de openstaande rekeningen van XS News. Kan me niet voorstellen dat de nieuwe provider even gratis account gaat aanmaken.quote:givemebeer schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:38:
Mensen, gebruik je verstand. Newscacher bestaat niet meer. Ik kan mij niet voorstellen dat een usenet provider uberhaupt in zee zou gaan met deze mensen gezien de geschiedenis van de afgelopen tijd. Verspil je energie niet meer.
Norah
Tegen een zwangere vrouw zeggen dat haar moederbord kapot is, is nooit grappig
Bedankt voor de info. Tegen partij heeft nog niet gereageerd volgens paypal.quote:klaasvs31 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:11:
op de website van paypal kun je zien wanneer er over je claim beslist wordt.
Het forum is (NOG) niet dicht , en berichtjes kunnen nog steeds geplaatst worden . Maar dat is dan ook zowat het enige wat werkt bij newscacher .quote:thefxr schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:47:
Het forum van newscacher is ook al dicht, er kan niet meer gepost worden. einde oefening zoals hier een aantal beweren.
Antec Black, M2A VM HDMI, 3gb DDrII 800, 5600+, Scythe Ninja Mini, Mediaportal, TH-37px80
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus