Reg. datum: 01 januari 2004
Raar dat jij dit via dit forum meld....op newscacher wordt daarover niets gezegd.quote:
OK, had het wel gezien maar was niet zeker.quote:
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]Raar dat jij dit via dit forum meld....op newscacher wordt daarover niets gezegd.quote:patrickluktniet schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:11:
[...]
nee, dat is waar alle problemen mee begonnen zijn waar over gesproken word.
dat er nu niet gedownload kan worden staat los daarvan.
OK, had het wel gezien maar was niet zeker.quote:Michiel Muhlenbaumer schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:08:
Ik kan dat wel bevestigen: als een klant zijn rekeningen niet (op tijd) betaald, volgen er maatregelen. Misschien niet na de eerste keer, maar wel na de derde keer.
Hier kan ik mij helemaal in vinden, dit soort berichten verwacht ik op een status pagina te kunnen lezen en niet hier, zegt wel weer iets over newscacher.quote:[b]
Raar dat jij dit via dit forum meld....op newscacher wordt daarover niets gezegd.
[...]
Zoals ik al zei. alle gegevens stonden opgeslagen op een server en door een fout van de provider bleek het backupsysteem niet aangesloten te zitten. Als dit bekend was geweest waren hier wel backups van gemaakt voor de zekerheid. Op het moment dat de provider dit ontdekte is er tijdens het aansluiten van de backupserver iets mis gegaan waardoor de hardeschijf gecrashed is waar de gegevens opstonden. Hierdoor zijn de betalingen en dergelijke van de laatste 2 weken dus allemaal kwijt geraakt.quote:markmart33 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:30:
[...]
Hier kan ik mij helemaal in vinden, dit soort berichten verwacht ik op een status pagina te kunnen lezen en niet hier, zegt wel weer iets over newscacher.
En als de reden de echte reden is dan vind ik dit eerlijk gezegd wel triest, hoe kan het dat ik al die jaren, en dat zijn er al wat die ik gebruik maak van usenet, dit soort problemen nooit eerder ben tegengekomen?
Misschien een beetje onderschat wat er allemaal bij komt kijken om een beetje Usenet provider te kunnen spelen?
Ik had goede verwachtingen van Newscacher zeker in me proefperiode maar of het lot er mee speelt, ik heb betaald en het is helemaal niks meer.
Ik hoop dat het allemaal nog goed komt, en nog belangrijker goed blijft.
Omdat xsnews de deuren heeft dichtgegooid omdat newscacher hun niet of te laat betaald.quote:patrickluktniet schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:04:
[...]
Waarom er nu op dit moment niet gedownload kan worden kan ik geen uitspraken over doen aangezien ik hier ook niets over weet.
E6750@3600 | GigaByte GA-G33-DS3R | 2048mb Crucial Ballistix 5300@7200 4-4-4-12 2,2V | Radeon HD2600 512MB | Audigy2 ZS | 160gig WD + 160gig Samsung | Tagan 480watt | Samsung SH-203B dvd-writer | Compaq 17" crt
Patrick, op die plek staat niets vemeld in de trand zoals jij zojuist hebt gemeld.quote:patrickluktniet schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:09:
om even terug te komen op waar dit vermeld stond:
http://www.newscacher.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=2
waar al het nieuws van dit moment geplaatst word
Vervolgens stellen de klanten vragen en wordt daarop niet geantwoord door jullie omdat jullie zelf ook niets weten en moeten wachten op Tom in Suriname. Betreft dezelfde Tom die iedere keer opnieuw beloftes doet die hij niet nakomt. Deze morgen heeft hij nog gepost dat om 12 uur een update zou plaatsvinden en dat de problemen snel tot het verleden zullen behoren.quote:patrickluktniet schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:02:
[...]
op dit moment word er hard gewerkt om alles weer in orde te krijgen en alles weer werkend voor jullie te krijgen. gisteravond was er tijdelijk weer downloaden mogelijk maar is om onbekende redenen er toch weer uitgesprongen.... er word nu dus onderhoud gepleegd om dit weer voor elkaar te krijgen. vandaar dat het down is.
als iemand contact zoekt en vragen heeft kan dit via het forum.
wij hopen dat alles zo goed mogelijk hersteld word en we er samen uitkomen met een passende oplossing voor de hinder.
mvg downloadfree, forumadmin newscacher.com
12 uur suriname's tijd...quote:enricovos schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:25:
. Betreft dezelfde Tom die iedere keer opnieuw beloftes doet die hij niet nakomt. Deze morgen heeft hij nog gepost dat om 12 uur een update zou plaatsvinden en dat de problemen snel tot het verleden zullen behoren.
Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18
thefxr wijzigde dit bericht 01-05-2008 16:23 (88%)
Ik hoop van harte dat hij hiermee op zichzelf doelt...quote: AdministratorMensen kunnen veranderen, soms ook nog wel eens in positieve zin hoor!
Dus _als_ het fout loopt met Newscacher, zou de klant daar niet de dupe van worden volgens hem.quote: AdministratorAndere opmerking nog even : Stel het gaat fout, dat risico is zeer klein, dan worden de lopende abonnementen door een andere partij overgenomen. Dus je hoeft je nog minder zorgen te maken.
Michiel, wel vreemd dat jij zakelijke informatie bespreekt of openbaar maakt op een publieke website. Zou het niet handiger zijn als je dat direkt met de betrokkenen via MSN of email bespreekt ipv hier op een forum ??quote:Michiel Muhlenbaumer schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:08:
Ik kan dat wel bevestigen: als een klant zijn rekeningen niet (op tijd) betaald, volgen er maatregelen. Misschien niet na de eerste keer, maar wel na de derde keer.
Lekker objectief, die posts, als eigenaar van Newscacher ;-)quote:Pietjepuk74 schreef op zondag 13 april 2008 @ 06:50:
NewsCacher.com vind ik persoonlijk WEL een AANRADER en ik zal ook uitleggen waarom :
1. De vele emails die je kreeg zijn al lang verleden tijd. Ze sturen al lang geen mailingen meer.
2. Het forum was onoverzichtelijk maar de laatste paar weken is er veel werk aan verricht en nu is het stukken duidleijker; tenminste dat vind ik dan.
3. De prijzen zijn zo'n beetje de goedkoopste van Nederland daar kan niemand iets van zeggen.
4. Technische gezien werkt alles echt perfect, maar dat deed het al vanaf dag 1 dat ik kwam.
Ja er waren in het verleden wat rommelige zaken op de site, zaken die niet goed gingen en dingen die onduidelijk waren; maar dat is echt al weken voorbij ...
Wat heb ik gedaan : Proefpakketje gebruikt, alles werkte perfect. Support Systeem geraadpleegd met een melding die helemaal niet waar was, kreeg dezelfde dag (zondagnacht om 02:00) nog antwoord : Men kon niets vinden, maar vroeg me of ik het inmiddels betaalde abonnement retour wilde ontvangen. En daar ging het niet eens om .. Kun je nagaan wat voor service ze verlenen.
Ze zijn vrij nieuw, en misschien door hun erg goedkope aanbiedingen is het wat te snel gegroeid maar de laatste weken is er enorm veel werk verricht en ik vind op dit moment (kan veranderen natuurlijk) dat het echt de beste Usenet provider van Nederland en Belgie is.
Simpel : Goedkoopste pakketten die ik kon vinden (en heb me rot gezocht hoor), makkelijke aanmelding, bestelproces gaat eenvoudig, overzichtelijk ook, je ziet precies wat er besteld is, en wat de betalingsstatus is. Betaald met iDeal, binnen 2 minuten online. Probleempje met client, supportdesk reageerde op het forum binnen 30 minuten, binnen 2 uur op het support systeem zelf.
En werk er nu al geruime tijd mee (voor zover je een paar weken ruim kunt noemen) en ik heb echt geen klagen ... NewsCacher.com is vooralsnog voor mij de NR1 Usenet Provider!
Vriend van me heeft een accountsharing pakket genomen ... Wat denk je ? Bandbreedte delen ? Nee hoor ... Je besteld gewoon 24 mbit ... met 16 threads ... Kun je zo 4-5 man gebruik van laten maken .. Iedereen krijgt 24 mbit tot het aantal threads op zijn ... Deel dan de toch al goedkope prijs door 4 of 5 en je betaald vrijwel niks ...
Ja Tom, we weten wie je bent.quote:Pietjepuk74 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:04:
Ik ben de eigenaar van NewsCacher.com; dat jullie het even weten.
Offtopic het is 32 graden en licht bewolkt, ben blij dat geen abbo heb bij die grapjas.quote:tweakernick schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:33:
[...]
Ja Tom, we weten wie je bent.
Mooi weertje daar in Paramaribo?
Oud Chinees spreekwoord: Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet, dat is kennis.
Laatste keer dat ik reageer hier op deze kwestie: als je men laat weten dat wij de oorzaak zijn dat jouw klanten geen toegang hebben, heb ik het recht om te melden dat wij dat niet zijn. Over direct met de betrokkenen te praten gesproken..quote:Pietjepuk74 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:04:
[...]
Michiel, wel vreemd dat jij zakelijke informatie bespreekt of openbaar maakt op een publieke website. Zou het niet handiger zijn als je dat direkt met de betrokkenen via MSN of email bespreekt ipv hier op een forum ??
Maar dat geeft wel aan hoe jullie met zaken omgaan ... Heel vreemd vind ik dit.
Groet,
NewsCacher.com
Mooi, zorg er anders even voor in plaats van te vechten met je provider dat jullie in ieder geval SAMENquote:Pietjepuk74 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:04:
[...]
Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18
volgens mij begon jij eerst met het delen van zakelijke info en openbaar maken van.quote:Pietjepuk74 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:04:
[...]
Michiel, wel vreemd dat jij zakelijke informatie bespreekt of openbaar maakt op een publieke website. Zou het niet handiger zijn als je dat direkt met de betrokkenen via MSN of email bespreekt ipv hier op een forum ??
Maar dat geeft wel aan hoe jullie met zaken omgaan ... Heel vreemd vind ik dit.
Groet,
NewsCacher.com
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona