Reg. datum: 11 oktober 2006
Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 11 oktober 2006
Goed ik ben blij dat ik 'maar' 6 maanden heb afgenomen (tot 30 euro)
Ik ga ervanuit dat ik mijn geld kwijt ben en anders dan is het netjes (als ik het terug heb)
Ik zal op zoek gaan naar een andere usenet provider.
Eweka ofzo ?
Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18
Reg. datum: 26 april 2008
misterquantos wijzigde dit bericht 28-04-2008 22:23 (8%)
Reg. datum: 29 december 2003
Reg. datum: 26 februari 2001
Reg. datum: 28 februari 2004
Gisteren om 20:00 een ticket aangemaakt, steeds binnen 5 minuten antwoord op m'n reply. Mijn account is opnieuw geactiveerd, geschiedenis klopt weer en ik kan weer downloaden.
Of zou dit een idee zijn van zijn PA?
Reg. datum: 29 januari 2004
Een pestbende is het gewoon en ze weten duidelijk niet om te gaan met Paypal of het afhandelen van reeds betaalde bedragen.
Reg. datum: 07 juni 2007
Gmail markeert ze sinds kort vanzelf al als SPAM,
Een tip voor iedereen: Verlaat die toko direct. Deze cowboys weten niet hoe je een bedrijf, laat staan een usenet dienst moet runnen.
Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize
nieuwsbrief van Eweka met goed nieuws, SSL ondersteuningquote:Geachte klant,
Langs deze weg willen wij u informeren over Eweka haar nieuwe services en aanbiedingen.
- SMS
Met ingang van heden kunt u ook SMS-betalingen verrichten voor onze usenetdiensten.
Per SMS krijgt u 24 uur onbeperkt toegang.
Als u van onze SMS dienst gebruik wilt maken dient u de code EWKUN gevolgd door een spatie en uw gebruikersnaam te sturen naar 2211. Zodra uw SMS is verwerkt zullen wij uw betaling direct bijschrijven op uw account.
Kosten per SMS bedragen EUR 1,10 plus de kosten van uw (eigen) provider.
- SSL
Op verzoek van onze usenet klanten hebben wij, als test, een SSL-gateway opgebouwd voor ons usenet platform. Voor iedereen die een actief account heeft, geldt dat u met ingang van heden kunt inloggen op sslreader.eweka.nl, met uw gebruikelijke inlog gegevens onder voorbehoud dat uw softwareprogrammatuur dit ondersteunt.
Door het gebruik maken van SSL kunt u in veel gevallen, indien uw provider snelheidsbeperkingen heeft opgelegd, een verbetering van snelheid behalen. Echter, dit is niet gegarandeerd. Door gebruik te maken van SSL wordt de data tussen uw computer en onze servers encrypted (versleuteld). Dit kost extra rekenkracht op uw computer, waardoor het mogelijk is dat de snelheid die u met SSL-encryptie behaalt lager is dan de snelheid zonder SSL-encryptie.
In de testfase zijn het totaal aantal connecties op de SSL reader beperkt. Het is hierdoor mogelijk dat tijdens drukke periodes de SSL service tijdelijk niet beschikbaar is. Voor eventuele vragen over de voortgang van de test en de beschikbaarheid kunt u terecht op ons forum http://www.eweka.nl/phpbb
Met vriendelijke groet,
Het Eweka Team
Niet om het even, is het niet vreemd dat een moderator zich inhoudelijk (dus subjectief) met een topic gaat bezig houden?quote:Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:
Ik heb ook maar eens gepost op dat forum daar. Als gebruiker zou ik het zeker niet pikken dat je volledige naam gepost wordt op dat forum. Als bedrijf zijnde kun je dat absoluut niet maken.
Een tip voor iedereen: Verlaat die toko direct. Deze cowboys weten niet hoe je een bedrijf, laat staan een usenet dienst moet runnen.
Reg. datum: 09 september 2003
raarquote:Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:25:
Nee dat is niet vreemd.
Hier kun je toch de vergelijking trekken: forum <> moderator vs. usenetprovider <> medewerker? Of verklaar je nader?quote:Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:25:
Nee dat is niet vreemd.
Het zou fout zijn als ik mijn subjectieve mening verwerk in moderator-acties, bijvoorbeeld door te iemand bannen als ik het niet eens ben met hem/haar. Maar dat gebeurd niet.
De vergelijking met een medewerker van een USP is wat scheef. Die mogen hier best posten zolang er geen reclame gemaakt wordt. En dat is puur om gebruikers niet te voeden met valse/verkeerde informatie.
Maargoed, deze discussie hoort hier niet thuis. Mocht je meer info willen dan ben ik te bereiken per email of PM
Reg. datum: 02 december 2005
Na al dat *****, let wel ook door mij!, is als het goed gaat ook een positieve post op zijn plaats.
bjck wijzigde dit bericht 05-05-2008 10:54 (1%)
Als je naar jouw reactie kijkt:quote:Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:40:
De vergelijking met een medewerker van een USP is wat scheef. Die mogen hier best posten zolang er geen reclame gemaakt wordt. En dat is puur om gebruikers niet te voeden met valse/verkeerde informatie.
Deze conclusie trek je zelf en is niet op harde feiten gebaseerd, oftewel alleen op jouw mening. Tevens ben je moderator hier, andere users kijken toch anders naar een post van jou dan van een doorsnee gebruiker (lees: zonder status).quote:Een tip voor iedereen: Verlaat die toko direct. Deze cowboys weten niet hoe je een bedrijf, laat staan een usenet dienst moet runnen.
Reg. datum: 20 december 1999
Je kan het moreel gezien niet maken, maar dat is zelfs in strijd met de privacy wetgeving, dus gelijk een klacht indienen zou ik zeggen.quote:Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:
Ik heb ook maar eens gepost op dat forum daar. Als gebruiker zou ik het zeker niet pikken dat je volledige naam gepost wordt op dat forum. Als bedrijf zijnde kun je dat absoluut niet maken.
Reg. datum: 29 december 2003
Reg. datum: 06 augustus 2001
3 vraagjes: moet je je opgeven voor die nieuwsbrief, ik heb hem niet mogen ontvangen (ben eweka klant en krijg wel af en toe een mail van ze met info over bijv. dagen dat ze niet bereikbaar zijn).quote:LinuZZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:02:
nieuwsbrief van Eweka met goed nieuws, SSL ondersteuning
Is het aan te raden SSL te gebruiken (met in achterhoofd Brein e.d.)? Of heeft dat weinig nut?
Totaal andere vraag: weet iemand of je bij Eweka ook gewoon een abonnement kan nemen zodat ze elke maand zelf het geld afschrijven? Ik betaal nu elke keer maar een paar maand vooruit, maar ik zou het handiger vinden als ze gewoon zelf elke maand incasseren.
snoeki wijzigde dit bericht 29-04-2008 22:52 (21%)
Dat kan je bij internetbankieren toch automagisch instellen?quote:snoeki schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:51:
[...]
3 vraagjes: moet je je opgeven voor die nieuwsbrief, ik heb hem niet mogen ontvangen (ben eweka klant en krijg wel af en toe een mail van ze met info over bijv. dagen dat ze niet bereikbaar zijn).
Is het aan te raden SSL te gebruiken (met in achterhoofd Brein e.d.)? Of heeft dat weinig nut?
Totaal andere vraag: weet iemand of je bij Eweka ook gewoon een abonnement kan nemen zodat ze elke maand zelf het geld afschrijven? Ik betaal nu elke keer maar een paar maand vooruit, maar ik zou het handiger vinden als ze gewoon zelf elke maand incasseren.
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.