Hoofdcategorieën
Topicacties

Newsservers met binaries [deel 7]

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 oktober 2006

Ik heb weer een email gekregen van newscacher waarin ik geadviseerd word om een claim in te dienen bij paypal@newscacher.com. Newscacher reageerd niet waardoor je je geld binnen enkele dagen terug kan krijgen. Volgens hebben een aantal mensen zoiets al gedaan maar zonder resultaat.

Reg. datum: 07 juni 2001

Ik kreeg net ook een zooi mails, maar ik ben dus Ideal betaler.
Goed ik ben blij dat ik 'maar' 6 maanden heb afgenomen (tot 30 euro)

Ik ga ervanuit dat ik mijn geld kwijt ben en anders dan is het netjes (als ik het terug heb)
Ik zal op zoek gaan naar een andere usenet provider.
Eweka ofzo ?

Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18

Reg. datum: 26 april 2008

Heb ondertussen absoluut geen vertrouwen meer in newscacher. Hopelijk trapt niemand meer in deze oplichting! Ze geven echt je geld niet meer terug (anders hadden ze dat al lang gedaan). Ze proberen iedereen nog zoveel mogelijk geld af te zetten en over een paar weken bestaan ze gewoon helemaal niet meer. Weet iemand wie Jorick (SuicideCow) is uit Esbeek. Hij is 1 van de irritante moderators op het newscacher forum.}:O

misterquantos wijzigde dit bericht 28-04-2008 22:23 (8%)

er komt geen end 'an
Reg. datum: 31 augustus 2000

Ik weet wel wie dat is hij waarschijnlijk binnenkort niet meer,

Reg. datum: 29 december 2003

NewsCacher ligt er bij mij uit.. :( Werkt hij bij iemand anders wel?

Reg. datum: 26 februari 2001

volgens mij is newscacher gewoon falliet, alleen weten ze het zelf nog niet. :X

Reg. datum: 15 oktober 2003

Iemand msn@mywebserver.nl (Newscacher) aan zijn MSN toegevoegd?
Reg. datum: 28 februari 2004

Na bijna één week wachten, werkt mijn verbinding ondertussen toch weer (newscacher) :) :) , ben alleen benieuwd hoelang ????

Reg. datum: 23 mei 2006

Ik ben eigenlijk best tevreden met Newscacher.

Gisteren om 20:00 een ticket aangemaakt, steeds binnen 5 minuten antwoord op m'n reply. Mijn account is opnieuw geactiveerd, geschiedenis klopt weer en ik kan weer downloaden.

Reg. datum: 15 oktober 2003

Hier ook zo'n soap, sta je dan met je naam vermeld. Nog net geen plaatsnaam erbij.
Of zou dit een idee zijn van zijn PA?
Reg. datum: 29 januari 2004

Het zijn ook wel grappenmakers met hun 'dien maar een claim in bij Paypal'. Velen hebben meer dan 45 dagen geleden betaald aan Newscacher en dan is een geschil niet meer in te dienen. Dat geschil mondt pas na 20 dagen uit in een claim en dat betekent dus niet dat je binnen enkele dagen je geld hebt zoals Newscacher het meldt in hun mail.

Een pestbende is het gewoon en ze weten duidelijk niet om te gaan met Paypal of het afhandelen van reeds betaalde bedragen.

Reg. datum: 07 juni 2007

Enkele maanden geleden een proef-accountje aangemaakt bij Newscacher, gelukkig nooit een betaald abbo genomen, Wat is dit een zeer onprofessioneel bedrijf zeg. Inmiddels al meer dan 45 Mails van hun ontvangen met de zogenaamde aanbiedingen en onzin (En ja, ik weet dat je de mails kan uitzetten maar het gaat om het idee) Dit doe je als bedrijf niet.

Gmail markeert ze sinds kort vanzelf al als SPAM, >:)

Ik heb ook maar eens gepost op dat forum daar. Als gebruiker zou ik het zeker niet pikken dat je volledige naam gepost wordt op dat forum. Als bedrijf zijnde kun je dat absoluut niet maken.

Een tip voor iedereen: Verlaat die toko direct. Deze cowboys weten niet hoe je een bedrijf, laat staan een usenet dienst moet runnen.

Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize

Alle schijn tegen
Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
Geachte klant,

Langs deze weg willen wij u informeren over Eweka haar nieuwe services en aanbiedingen.

- SMS

Met ingang van heden kunt u ook SMS-betalingen verrichten voor onze usenetdiensten.

Per SMS krijgt u 24 uur onbeperkt toegang.

Als u van onze SMS dienst gebruik wilt maken dient u de code EWKUN gevolgd door een spatie en uw gebruikersnaam te sturen naar 2211. Zodra uw SMS is verwerkt zullen wij uw betaling direct bijschrijven op uw account.

Kosten per SMS bedragen EUR 1,10 plus de kosten van uw (eigen) provider.

- SSL

Op verzoek van onze usenet klanten hebben wij, als test, een SSL-gateway opgebouwd voor ons usenet platform. Voor iedereen die een actief account heeft, geldt dat u met ingang van heden kunt inloggen op sslreader.eweka.nl, met uw gebruikelijke inlog gegevens onder voorbehoud dat uw softwareprogrammatuur dit ondersteunt.

Door het gebruik maken van SSL kunt u in veel gevallen, indien uw provider snelheidsbeperkingen heeft opgelegd, een verbetering van snelheid behalen. Echter, dit is niet gegarandeerd. Door gebruik te maken van SSL wordt de data tussen uw computer en onze servers encrypted (versleuteld). Dit kost extra rekenkracht op uw computer, waardoor het mogelijk is dat de snelheid die u met SSL-encryptie behaalt lager is dan de snelheid zonder SSL-encryptie.

In de testfase zijn het totaal aantal connecties op de SSL reader beperkt. Het is hierdoor mogelijk dat tijdens drukke periodes de SSL service tijdelijk niet beschikbaar is. Voor eventuele vragen over de voortgang van de test en de beschikbaarheid kunt u terecht op ons forum http://www.eweka.nl/phpbb

Met vriendelijke groet,

Het Eweka Team
nieuwsbrief van Eweka met goed nieuws, SSL ondersteuning _/-\o_
quote:
Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:
Ik heb ook maar eens gepost op dat forum daar. Als gebruiker zou ik het zeker niet pikken dat je volledige naam gepost wordt op dat forum. Als bedrijf zijnde kun je dat absoluut niet maken.

Een tip voor iedereen: Verlaat die toko direct. Deze cowboys weten niet hoe je een bedrijf, laat staan een usenet dienst moet runnen.
Niet om het even, is het niet vreemd dat een moderator zich inhoudelijk (dus subjectief) met een topic gaat bezig houden?

Nee dat is niet vreemd.

Reg. datum: 09 september 2003

quote:
raar

quote:
Hier kun je toch de vergelijking trekken: forum <> moderator vs. usenetprovider <> medewerker? Of verklaar je nader?

Ik ben net zo goed een gebruiker van het forum. Daarnaast breek ik met mijn post geen regels, ik geef (zoals je zegt) mijn subjectieve mening over het geheel. Niets mis mee.
Het zou fout zijn als ik mijn subjectieve mening verwerk in moderator-acties, bijvoorbeeld door te iemand bannen als ik het niet eens ben met hem/haar. Maar dat gebeurd niet.

De vergelijking met een medewerker van een USP is wat scheef. Die mogen hier best posten zolang er geen reclame gemaakt wordt. En dat is puur om gebruikers niet te voeden met valse/verkeerde informatie.

Maargoed, deze discussie hoort hier niet thuis. Mocht je meer info willen dan ben ik te bereiken per email of PM :)

Reg. datum: 02 december 2005

Newscacher heeft inmiddels mijn betaalde abonnement tot volle tevredenheid hersteld. Het heeft even geduurd maar waarschijnlijk hebben die mensen daar er ook wat van geleerd. Van de boel tillen, wat ik ook gedacht heb, is dus geen sprake!! Verder haal ik net als voorheen de voor mij maximale snelheid 1300kb. Verder is er, zoals eigenlijk bij een zichzelf respecterende Usenet Service Provider normaal behoord te zijn, volledige SSL ondersteuning.
Na al dat *****, let wel ook door mij!, is als het goed gaat ook een positieve post op zijn plaats.

bjck wijzigde dit bericht 05-05-2008 10:54 (1%)

quote:
Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:40:
De vergelijking met een medewerker van een USP is wat scheef. Die mogen hier best posten zolang er geen reclame gemaakt wordt. En dat is puur om gebruikers niet te voeden met valse/verkeerde informatie.
Als je naar jouw reactie kijkt:
quote:
Deze conclusie trek je zelf en is niet op harde feiten gebaseerd, oftewel alleen op jouw mening. Tevens ben je moderator hier, andere users kijken toch anders naar een post van jou dan van een doorsnee gebruiker (lees: zonder status).

Reg. datum: 20 december 1999

quote:
Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:
Je kan het moreel gezien niet maken, maar dat is zelfs in strijd met de privacy wetgeving, dus gelijk een klacht indienen zou ik zeggen.

Reg. datum: 29 december 2003

Ik heb nog steeds geen verbinding van mijn Newscacher account; ik heb 2x betaald voor het Piccolo-abo en voel me goed genaaid.... :(

Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
LinuZZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:02:
nieuwsbrief van Eweka met goed nieuws, SSL ondersteuning _/-\o_
3 vraagjes: moet je je opgeven voor die nieuwsbrief, ik heb hem niet mogen ontvangen (ben eweka klant en krijg wel af en toe een mail van ze met info over bijv. dagen dat ze niet bereikbaar zijn).

Is het aan te raden SSL te gebruiken (met in achterhoofd Brein e.d.)? Of heeft dat weinig nut?

Totaal andere vraag: weet iemand of je bij Eweka ook gewoon een abonnement kan nemen zodat ze elke maand zelf het geld afschrijven? Ik betaal nu elke keer maar een paar maand vooruit, maar ik zou het handiger vinden als ze gewoon zelf elke maand incasseren.

snoeki wijzigde dit bericht 29-04-2008 22:52 (21%)

pinkproject.nl

quote:
snoeki schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:51:
[...]

3 vraagjes: moet je je opgeven voor die nieuwsbrief, ik heb hem niet mogen ontvangen (ben eweka klant en krijg wel af en toe een mail van ze met info over bijv. dagen dat ze niet bereikbaar zijn).

Is het aan te raden SSL te gebruiken (met in achterhoofd Brein e.d.)? Of heeft dat weinig nut?

Totaal andere vraag: weet iemand of je bij Eweka ook gewoon een abonnement kan nemen zodat ze elke maand zelf het geld afschrijven? Ik betaal nu elke keer maar een paar maand vooruit, maar ik zou het handiger vinden als ze gewoon zelf elke maand incasseren.
Dat kan je bij internetbankieren toch automagisch instellen? :?

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: