Reg. datum: 26 april 2008
Reg. datum: 07 november 2007
Reg. datum: 07 november 2007
ik heb ook 10 lijntjes op een snelheid van 400kbytes. Mijn verbasing is groot, eindelijk een redelijke!
bedankt!!

bedankt!!
Reg. datum: 18 september 2006
Reg. datum: 18 september 2006
Zit nu weer op news-cacher..later toch maar een keer 10 lijntjes proberen te openen.
Heeft iemand btw al een reactie gehad op de herstelprocedure van news-cacher. Bij mij blijft het angstvallig stil en staat ook nog steeds mijn oude abo in het systeem ipv mijn nieuwe!
Heeft iemand btw al een reactie gehad op de herstelprocedure van news-cacher. Bij mij blijft het angstvallig stil en staat ook nog steeds mijn oude abo in het systeem ipv mijn nieuwe!
Reg. datum: 11 oktober 2006
Nogsteeds geen geld terug op mijn paypal rekening. Newscacher blijft in gebreken. Had een ticket aangemaakt en geen reactie erop gekregen. Deze ticket werd na 2 dagen verwijderd. Heb net een nieuwe aangevraagd. Een zooitje gewoon.
Reg. datum: 28 februari 2004
Na vandaag "zou" alles terug in orde moeten zijn zeggen ze
IK ben eens benieuwd
IK ben eens benieuwd
Reg. datum: 29 januari 2004
Ze maken het nu nog mooier door gewoon postings op het forum te verwijderen. Doet me denken aan de tijden dat Eweka nog een ADSL-boer was. Ook altijd gezellig op de tig fora die de gebruikersgroep van Eweka had.quote:givemebeer schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:57:
Nogsteeds geen geld terug op mijn paypal rekening. Newscacher blijft in gebreken. Had een ticket aangemaakt en geen reactie erop gekregen. Deze ticket werd na 2 dagen verwijderd. Heb net een nieuwe aangevraagd. Een zooitje gewoon.
Kritische posting over de gang van zaken is verdwenen op het Newscacherforum. Betekent waarschijnlijk dat ieder voor zich moet regelen dat hij of zij zijn geld terugkrijgt.
Reg. datum: 23 april 2008
Reg. datum: 23 april 2008
Heb ook de herstelprocedure gevolgd, ook nog niets van gehoord!
Maar kan dus ook nog steeds niet downloaden......... ben maar een leek misschien zie ik iets over het hoofd??
Maar kan dus ook nog steeds niet downloaden......... ben maar een leek misschien zie ik iets over het hoofd??
Inderdaad newscacher heeft een heleboel posts m.b.t de hele paypal situatie verwijderd. Ik had laatst een ticket aangevraagd over de hele gang van zaken . De antwoordt hierop was dat ik mij moest wenden tot de informatie op het forum. tot mijn grote verbazing had newscacher alle informatie omtrent paypal verwijderd. Gisterenavond is er een bericht geplaatst door een admin en duidt op tekortkomingen aan de kant van paypal. wie moet je geloven. Mijns inziens komt newscacher ongeloofwaardig over.
Tot en met gisteravond geen last gehad van de problemen bij Newscacher. Kon gewoon door blijven downloaden met mijn oude account. Het vreemde is dat mijn account op de website van Newscacher niet meer bestond. Deze heb ik dus opnieuw aangemaakt, en daarna de herstel-procedure ingevoerd. Ook hierna kon ik door blijven downloaden
.
Ik kan nu ineens niet meer downoaden
. Ik krijg een Authentication error.
Iemand anders die hetzelfde heeft?
Ik kan nu ineens niet meer downoaden
Iemand anders die hetzelfde heeft?
Kan ook niet meer downloaden.
Ook geen geld terugontvangen van eerste betaling via Paypal.
Heb een support ticket ingeschoten. Hopelijk werkt alles binnenkort weer anders denk ik dat we allemaal naar ons geld kunnen fluiten.
Ook geen geld terugontvangen van eerste betaling via Paypal.
Heb een support ticket ingeschoten. Hopelijk werkt alles binnenkort weer anders denk ik dat we allemaal naar ons geld kunnen fluiten.
Gewoon een wat duurdere en meer betrouwbare usenetprovider nemen lijkt me. Op een gegeven moment kan het niet goedkoper meer zonder in te leveren op betrouwbaarheid en service. Dan kun je hier wel vragen naar wie er nog meer problemen heeft, maar dat lost uiteindelijk niks op.
Ben al enige tijd tevreden met Tweaknews. Eweka ook even geprobeerd, maar het feit dat je daar maar beperkt (en traag) headers kunt binnenhalen vond ik toch wel een groot nadeel.
Ben al enige tijd tevreden met Tweaknews. Eweka ook even geprobeerd, maar het feit dat je daar maar beperkt (en traag) headers kunt binnenhalen vond ik toch wel een groot nadeel.
“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73
Herstelprocedure opgestart bij Newscacher en nu heb ik geen abonnement meer. Gaat weer top dus. Had daarvoor nog beschikking over het oude abonnement dat ik betaald heb met Paypal. Geloof dat het herstellen niet echt vlot verloopt.
Van het weekend vanwege een verhuizing geen tijd dus nu maar de herstel procedure ook opgestart. Ben benieuwd.quote:Ericr schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:21:
Herstelprocedure opgestart bij Newscacher en nu heb ik geen abonnement meer. Gaat weer top dus. Had daarvoor nog beschikking over het oude abonnement dat ik betaald heb met Paypal. Geloof dat het herstellen niet echt vlot verloopt.
Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18
Reg. datum: 28 april 2008
Reg. datum: 28 april 2008
Omdat ik dit Newscacher verhaal heel raar vind, ben ik als vaste Paypalgebruiker eens gaan informeren. Welnu eerst het Paypal verhaal. Paypal heeft gewoon alle bedragen betaald. Over terugbetalen is bij Paypal niets bekend. Er lagen inmiddels al aardig wat vragen over Newscacher op hun stapel "nog uit te zoeken". Ze worden bij Paypal niet graag in een slecht daglicht gesteld.
De mensen die met hun creditcard hebben betaald moeten als de bliksem bij de creditcard organisatie hun geld terugvragen.
De mensen die per Ideal of zo betaald hebben zijn waarschijnlijk gewoon hun geld kwijt.
Zelfs het verhaal over die serverstoringen bij de provider lijkt gewoon gelul.
Op de site van Newscacher worden de mensen, die vragen stellen over dit gebeuren nu afgeblaft door een moderator "Yorick" die gezien zijn leeftijd ( 16 jaar) nog vertrouwen in Tom Dings heeft.
Even een snel sommetje: bij 2600 klanten ( getal van de site) a laten we zeggen ¤ 30,-- heeft Tom Dings al zo'n dikke ¤ 78.000,-- in de knip. Over alle Paypal bedragen praten we dan niet eens.
Ik ga straks Tante Es eens bellen voor een tip.:P
De mensen die met hun creditcard hebben betaald moeten als de bliksem bij de creditcard organisatie hun geld terugvragen.
De mensen die per Ideal of zo betaald hebben zijn waarschijnlijk gewoon hun geld kwijt.
Op de site van Newscacher worden de mensen, die vragen stellen over dit gebeuren nu afgeblaft door een moderator "Yorick" die gezien zijn leeftijd ( 16 jaar) nog vertrouwen in Tom Dings heeft.
Even een snel sommetje: bij 2600 klanten ( getal van de site) a laten we zeggen ¤ 30,-- heeft Tom Dings al zo'n dikke ¤ 78.000,-- in de knip. Over alle Paypal bedragen praten we dan niet eens.
Reg. datum: 11 september 2004
Reg. datum: 11 september 2004
Ik hoop niet dat je gelijk hebt maar het feit dat ik nergens geen enkele reactie op krijg, benauwd mij eerlijk gezegd wel.quote:Ezeltje schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:16:
Omdat ik dit Newscacher verhaal heel raar vind, ben ik als vaste Paypalgebruiker eens gaan informeren. Welnu eerst het Paypal verhaal. Paypal heeft gewoon alle bedragen betaald. Over terugbetalen is bij Paypal niets bekend. Er lagen inmiddels al aardig wat vragen over Newscacher op hun stapel "nog uit te zoeken". Ze worden bij Paypal niet graag in een slecht daglicht gesteld.
Ik kon nog tot gisteren gewoon gebruik maken van newscacher, maar nu werkt het helaas niet meer, ben benieuwd of er nog mensen zijn waarbij het wel werkt.
Als het nu gewone pech zou zijn en het verhaal van de server storing wel waar is, geef dan meer openheid in zaken, en meld vooral duidelijk dat bepaalde zaken vertraging oplopen.
Het is in ieder geval wel duidelijk dat veel mensen hier een wijze les leren, goedkoop is duurkoop, alhoewel ik nog steeds de hoop blijf hebben dat ze gewoon ontzettend druk zijn en dat het uiteindelijk wel goedkomt, maar wordt eerlijk gezegd wel wat nerveus.
Reg. datum: 27 juni 2002
Reg. datum: 27 juni 2002
Bij mij werkt mijn betaalde abonnement ook nog steeds niet, terwijl op het forum gezegd wordt dat alles het weer doet.quote:markmart33 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:25:
[...]
Ik hoop niet dat je gelijk hebt maar het feit dat ik nergens geen enkele reactie op krijg, benauwd mij eerlijk gezegd wel.
Ik kon nog tot gisteren gewoon gebruik maken van newscacher, maar nu werkt het helaas niet meer, ben benieuwd of er nog mensen zijn waarbij het wel werkt.
Als het nu gewone pech zou zijn en het verhaal van de server storing wel waar is, geef dan meer openheid in zaken, en meld vooral duidelijk dat bepaalde zaken vertraging oplopen.
Het is in ieder geval wel duidelijk dat veel mensen hier een wijze les leren, goedkoop is duurkoop, alhoewel ik nog steeds de hoop blijf hebben dat ze gewoon ontzettend druk zijn en dat het uiteindelijk wel goedkomt, maar wordt eerlijk gezegd wel wat nerveus.
Gelukkig kan ik wel weer een try out abonnement aanmaken en die doet het prima.
Dat de servers het nog wel doen geeft mij het idee dat het eerder amateurisme is dan opzet. Het zal wel weer goed komen.
Reg. datum: 10 oktober 2005
Reg. datum: 10 oktober 2005
Bij mij werkt alles (gelukkig) nog wel gewoon.
Heb toen met IDEAL betaalt en behalve de puinhoop in het begin, loopt het hier nogsteeds als een treintje... (Newscacher)
Heb toen met IDEAL betaalt en behalve de puinhoop in het begin, loopt het hier nogsteeds als een treintje... (Newscacher)
Newscacher heeft een aantal abo's eenzijdig opgeheven omdat ze problemen met paypal betalingen hadden. Newscacher had vervolgens beloofd dat de betalingen terug gestoort zouden worden en wel na een aantal dagen. Niks is minder waar. Wij zijn 8 dagen verder en paypal krijgt nog steeds de schuld. Nog geen terugbetaling en de account doet het nog steeds niet. Leuk voor alle mensen welke betaald hebben met ideal maar er is volgens mij een grote group mensen die nog steeds in de kou staan door zeer slechte voorbereiding en administratie. Over de news server heb ik niet te klagen maar de na zorg voor sommige mensen is ronduit een puinhoop.
Reg. datum: 26 februari 2001
Reg. datum: 26 februari 2001
dit werd al eens eerder gemeld en ik vermoed hetzelfdequote:Ezeltje schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:16:
Ene minuut krijg ik een mail dat mijn account hersteld kan worden, nog geen kwartier later de mail dat ze het overgemaakte bedrag per ommegaande gaan terugstorten. Tja dat hebben we volgens mij eerder gehoord.
Alleen heb ik nu wel weer een account maar dat is dan weer het oude account wat betaald is met Paypal en reeds eerder door hun was opgeheven. Als iemand het nog begrijpt of begrijpen wil mag hij het zeggen.
Alleen heb ik nu wel weer een account maar dat is dan weer het oude account wat betaald is met Paypal en reeds eerder door hun was opgeheven. Als iemand het nog begrijpt of begrijpen wil mag hij het zeggen.
Ondertussen hebben ze bij newscacher toegegeven dat ze die accounts niet meer kunnen activeren . En dat ze die mensen allemaal hun geld gaan terug storten . Ik ben eens benieuwd wanneer we ons geld terug krijgen ???????
Newscacher vertrouw ik inmiddels voor geen meter. Ongeveer 8 dagen geleden kreeg ik te horen dat mijn paypal betaling terug betaald zou worden en zou een aantal dagen in beslag nemen. Toen dit niet gebeurde heb ik een ticket aangevraagd welke niet beantwoord werd. Een tweede ticket kreeg ik als antwoordt dat het aan paypal lag. Vanavond een mail gekregen dat het een onbegonnen werk is om alle paypal account's opnieuw te activeren wegens incorrecte gegevens. Blijkbaar heeft paypal helemaal geen opdracht ontvangen een week geleden op het geld terug te betalen. Deze club zoals eerder gezegd komt mij volkomen ongeloofwaardig over. Ik ben benieuwd wanneer er nieuwe problemen onstaan. Ik kan allen maar zeggen - Pas op!!
Ben benieuwd hoe ze het geld van mijn Wallie-betaling terug gaan betalen. Ik ga ze bij Newscacher mijn rekeningnummer niet geven.
Tja jammer dat dit maar teruggaat tot 45 dagen, kan zelf weinig uitrichten bij Paypal omdat ik al in februari betaald heb.quote:givemebeer schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:43:
Ik heb inmiddels een claim ingediend bij paypal
Dit topic is gesloten. ![]()