Hoofdcategorieën
Topicacties

Newsservers met binaries [deel 7]

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 september 2003

quote:
tweakernick schreef op donderdag 24 april 2008 @ 02:16:
[...]

Ik denk dat je beter de Hitnews support kan aanschrijven.
Wist trouwens niet dat SuperSearch kon achterlopen op je eigen USP.
Dat is heel goed mogelijk omdat Supersearch bij een aantal USPs archiveert, voor zover ik weet zowieso Giganews.

Als iets dan bijvoorbeeld bij Eweka, XSnews, of Tweak gepost is, dan zal je dat daar eerder zien als bij SuperSearch.

Verder header je trager omdat dat inderdaad met maar 1 verbinding gaat, als je een programma pakt wat headered op meerdere threads (vzv ik weet doet newsleecher dit als je meerdere groepen synced) zal je zien dat het wel harder gaat.

Reg. datum: 11 oktober 2006

Het is nu donderdag en mijn geld is door newscacher nogsteeds niet teruggeboekt op mijn paypal rekening. Dit zou binnen een aantal dagen gebeuren. Waardeloos gewoon.

Reg. datum: 11 september 2004

Ik kan me voorstellen dat mensen zich ongerust maken over hun geld, maar bedenk wel dat ze nu wel even iets anders aan hun hoofd hebben.
En mogelijkerwijs zijn ze ook veel gegevens kwijt wat allemaal handmatig uitgezocht moet worden, dus dan is het logisch dat het vertraging op loopt.
Ik heb zondag betaald met Ideal en bij mij werkt het gewoon allemaal.
Ik vind wel dat er hier erg wantrouwend wordt gereageerd, kijk dat de boel crasht komt niet professioneel over, maar kan mijn inziens toch met iedere website gebeuren, en waarschijnlijk kunnen ze de vraag niet echt aan, maar de weinige ervaring die ik met hun heb is goed, er wordt ook snel en correct gereageerd op vragen.
Dat gedoe met Paypal komt klungelig over dat geef ik direct toe, maar ik weet niet hoever ze daar zelf de hand in hebben.

(ps ik heb geen enkele band met Newscacher)

Reg. datum: 18 september 2006

Bij mij gaat het af en aan, dan kan ik weer wel dowloaden, dan krijg ik weer een connection error. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Vanochtend voor de zekerheid toch maar even contact opgenomen met paypal over mijn eerste betaling. Ze konden mij niks vertellen over het wel of niet hebben van problemen met het account van newscacher, omdat ze geen gegevens over derden mogen verstrekken, maar hij kon me wel verzekeren dat er nog geen verzoek was ingediend om geld terug te storten. In het mailtje staat toch echt dat ze deze opdracht direct gegeven hebben aan paypal! Mijn vertrouwen is hier toch wel mee beschaamd en heb ook een claim ingediend!

Als het verzoek nog niet is ingediend, dan hadden ze ons daar ook wel even van op de hoogte mogen stellen, in het verleden waren ze ook niet te beroerd om 'af en toe' eens een mailtje te sturen!

Reg. datum: 11 oktober 2006

quote:
MarkBM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:41:
Bij mij gaat het af en aan, dan kan ik weer wel dowloaden, dan krijg ik weer een connection error. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Vanochtend voor de zekerheid toch maar even contact opgenomen met paypal over mijn eerste betaling. Ze konden mij niks vertellen over het wel of niet hebben van problemen met het account van newscacher, omdat ze geen gegevens over derden mogen verstrekken, maar hij kon me wel verzekeren dat er nog geen verzoek was ingediend om geld terug te storten. In het mailtje staat toch echt dat ze deze opdracht direct gegeven hebben aan paypal! Mijn vertrouwen is hier toch wel mee beschaamd en heb ook een claim ingediend!

Als het verzoek nog niet is ingediend, dan hadden ze ons daar ook wel even van op de hoogte mogen stellen, in het verleden waren ze ook niet te beroerd om 'af en toe' eens een mailtje te sturen!
Ik ben er volledig mee eens

Reg. datum: 15 oktober 2003

Slecht Nederlands schrijven ze trouwens bij Newscacher
Mr Majestic
Reg. datum: 09 juli 1999

quote:
Punica- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:24:
[...]

Dat is heel goed mogelijk omdat Supersearch bij een aantal USPs archiveert, voor zover ik weet zowieso Giganews.

Als iets dan bijvoorbeeld bij Eweka, XSnews, of Tweak gepost is, dan zal je dat daar eerder zien als bij SuperSearch.

Verder header je trager omdat dat inderdaad met maar 1 verbinding gaat, als je een programma pakt wat headered op meerdere threads (vzv ik weet doet newsleecher dit als je meerdere groepen synced) zal je zien dat het wel harder gaat.
Thx.

Ja idd. Als ik meerdere groepen header dan doen wel alle bots mee. Zodra ik maar 1 groep header werkt ook maar 1 bot. Blijkbaar is dat normaal maar ik vind het toch wel raar...
UsenetJunkie

quote:
Help!!!! schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:27:
[...]

Thx.

Ja idd. Als ik meerdere groepen header dan doen wel alle bots mee. Zodra ik maar 1 groep header werkt ook maar 1 bot. Blijkbaar is dat normaal maar ik vind het toch wel raar...
Zo raar is het niet. Als je headers ophaalt uit een groep, moet jouw programma vele records ophalen uit een dbase. Als je dat met meerdere bots zou doen weet jouw programma niet welke record door welke bot gehaald is. (pas als het binnen is en gearchiveerd wordt)

Meerdere bots is geen probleem als het over even zoveel groepen gaat

XS News Support

Bzzzzz

Ik zou me wel druk maken jongens. De heer Tom Dings (PietjePuk74), eigenaar van newscacher en myWebserver.nl Wordt toch wel een keerin verband gebracht met oplichting en over newscacher lees ik geen enkel postief bericht behalve die door hem zelf geschreven zijn onder een alias.

Het gegeven dat hij in Parimaribo geregistreerd staat maakt het er niet beter op.

Het kan natuurlijk allemaal toeval zijn, maar voorzichtigheid is geboden.

Reg. datum: 29 januari 2004

Nu heeft Newscacher een mail gestuurd met een link daarin naar hun site. Daar zou je kunnen zien wat je kan doen om weer geactiveerd te worden. Maar nu zie ik dus mijn oude abonnement dat zij eenzijdig hebben beeindigd en niet mijn later afgesloten abonnement (dom dat ik was om dat alsnog te doen). Heb ze er al over gemaild maar dan verwijzen ze weer naar hun site. Mooie puinhoop dus.

GSI Zuigt

Het was ff lekker stil met de mails van Newscacher. Maar ik heb vandaag 3x hetzelfde mailtje ontvangen.

Mijn abbo doet het echter wel weer! Kon het geld terug krijgen of gewoon verder gaan. Heb voor de laatste gekozen. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.

Als backup heb ik nog altijd XSnews....voor het geval :+

vr6-only wijzigde dit bericht 25-04-2008 13:37 (13%)

Reg. datum: 26 februari 2001

ik heb een tijd je terug astraweb afgesloten 39 dollar per kwartaal, vandaag de cc overzicht gehad, 25 euro en een beetje, das ongeveer 8 euro per maand.
toch prettig dat de dollar, niks meer waard is!

Reg. datum: 26 april 2008

Net als vele anderen behoorlijk wat problemen met newscacher.
Het try out abonnement werkte prima hoewel de voorwaarden tijdens de try al aangepast werden. Omdat de snelheid prima was toch maar een abonnement genomen van een jaar!! Na een week: pay pal problemen!! Abonnement stopgezet.

Geld zou binnen enkele dagen teruggestort worden. Heeft iemand al iets terug gezien?

Daarna de crash...
Ik denk dat ik mijn verlies maar neem, heb er helemaal genoeg van!!

Reg. datum: 02 november 2004

Ik wacht ook nog steeds op mijn Paypal betaling die terug gestort zou worden door Newscacher...

Ik geef de hoop nog niet op!

GSI Zuigt

Hoop niet opgeven!

Geef degene echter wel de tijd!

Bij mij is het blijkbaar gelukt. Maar zeker niet opgeven. Het is jullie recht en die moet je krijgen ook!

Net ook maar een claim ingelegd bij Paypal. Of dat wat uithaalt is de vraag omdat de transactie niet onder enige garantie valt. Wel gaan ze het verder onderzoeken als er meerdere claims ingediend worden (en die zijn er volgens mij al).
We zien het wel, misschien komt het allemaal toch nog goed.

Ik dacht dat ze de problemen een beetje hadden opgelost bij newscacher, maar ze liggen er nu weer uit of is dit alleen bij mij?

Laat maar, het werkt al weer. Gaat wel op en af daar.

MarkBM wijzigde dit bericht 26-04-2008 14:45 (18%)

Reg. datum: 03 augustus 2004

test.news-service.com

Werkt gewoon zonder login. :)
Maar voor hoe lang...
quote:
17:51:20 <+Ascathon> why is it free?
17:51:24 <+Ascathon> and how long does it last?
17:52:24 <+LordMark> its open from time to time
We zien wel...

Ascathon wijzigde dit bericht 26-04-2008 17:52 (52%)

Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda

Mooooooo
Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
Ascathon schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:49:
test.news-service.com

Werkt gewoon zonder login. :)
Maar voor hoe lang...

[...]

We zien wel...
Prima snelheid op deze server :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog

blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

Jammer alleen dat ze niet de retentie hebben dat ook op de website van hun staat.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

quote:
vr6-only schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:33:
Hoop niet opgeven!

Geef degene echter wel de tijd!

Bij mij is het blijkbaar gelukt. Maar zeker niet opgeven. Het is jullie recht en die moet je krijgen ook!
Begrijp ik hieruit dat jij wel geld heb teruggehad via paypal??

quote:
thedude0 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:11:
Jammer alleen dat ze niet de retentie hebben dat ook op de website van hun staat.
Er staat ook op de website dat de retentie tijd aan het groeien is tot 160 dagen, oftewel ze hebben het nog maar net ingevoerd. De retentie tijd was een 85 dagen, zal dus uiterlijk 75 dagen duren voordat een retentie tijd van 160 wordt bereikt.

blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

zucht. eerst zeggen ze "Our current minimal retention for all binary newsgroups is 160 days" en vervolgens in het klein onder aan de pagina dat het stiekem helemaal niet zo is. wat een bullshit allemaal weer.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

Bedankt Ascathon! Werkt als een speer! Hopelijk blijft het een paar dagen/weken werken totdat ik meer weet waar newscacher naar toe gaat ;)

Bedankt Ascothon. News cacher had me er weer even af gegooid. News-service werkt prima! :) Ik kan alleen maar 1 lijntje opengooien, hoe is dit bij jullie?

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: