Dit riekt naar fraude, het verhaal van newscacher klopt niet. Als met Paypal betaalt dan wordt het meteen verwerkt en dus betaald aan degene voor wie het bestemd is. Paypal houdt het geld niet even vast oid. Als ik jou was zou ik per direct een klacht indienen bij Paypal en hopen dat je op die manier je geld terugkrijgt.quote:
klopt, paypal verwerkt betalingen direct.. verhaal klopt dus niet helemaal.,
Intel Quadcore Q6600 2,4 GHz / 2x OZC 2048 / Geforce 9600 GT Aplha Dog Edition / 1 x 750gb Samsung F1 Spinpoint
Reg. datum: 29 januari 2004
Zo te zien heeft Tom Dings een niet gecontroleerde rekening, dan zou het best kunnen zijn dat Paypal dat geld niet vrijgeeft. Ook al blijft het allemaal wel vrij schimmig en amateuristisch.quote:Schweino schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:24:
[...]
Dit riekt naar fraude, het verhaal van newscacher klopt niet. Als met Paypal betaalt dan wordt het meteen verwerkt en dus betaald aan degene voor wie het bestemd is. Paypal houdt het geld niet even vast oid. Als ik jou was zou ik per direct een klacht indienen bij Paypal en hopen dat je op die manier je geld terugkrijgt.
We hebben gisteren een server crash gehad veroorzaakt door een medewerker van het hosting bedrijf. Inmiddels zijn we bezig met diverse herstelwerkzaamheden. Er is naar ons inzien absoluut geen reden tot paniek, we zullen alles keurig herstellen voor zover dat mogelijk is.
Nadere instrukties volgen binnen ca. 2 uur op deze pagina hoe je te werk dient te gaan zodat je snel weer geactiveerd wordt.
Nadere instrukties volgen binnen ca. 2 uur op deze pagina hoe je te werk dient te gaan zodat je snel weer geactiveerd wordt.
Intel Quadcore Q6600 2,4 GHz / 2x OZC 2048 / Geforce 9600 GT Aplha Dog Edition / 1 x 750gb Samsung F1 Spinpoint
Reg. datum: 28 februari 2004
Waarom dan die e-mails sturen met de melding dat je het abbo niet meer kunt gebruiken ???????quote:Snyder schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:25:
We hebben gisteren een server crash gehad veroorzaakt door een medewerker van het hosting bedrijf. Inmiddels zijn we bezig met diverse herstelwerkzaamheden. Er is naar ons inzien absoluut geen reden tot paniek, we zullen alles keurig herstellen voor zover dat mogelijk is.
Indien jullie de mensen eens wat beter op de hoogte hadden gebracht (jullie konden wel bovenvermelde e-mail sturen, dan was 't toch ook mogelijk geweest in plaats daarvan wat uitleg te sturen ), was er ook geen paniekreactie geweest denk ik ???
Die emails dat je je abbo niet meer kan gebruiken komt omdat ze met de servers aan het rommelen zijn. ( had ze een email gestuurd en dat kreeg ik als reactie. )
hopelijk hebben ze het 1 en ander snel opgelost! wil mijn accountje wel weer gebruiken eigenlijk.
hopelijk hebben ze het 1 en ander snel opgelost! wil mijn accountje wel weer gebruiken eigenlijk.
Een nieuwe quote van de site :
Ik ben zelf nl ook klant.
Ik ben zelf nl ook klant.
quote:We hebben gisteren een server crash gehad, veroorzaakt door een medewerker van het hosting bedrijf. Inmiddels zijn we bezig met diverse herstelwerkzaamheden. Er is naar ons inzien absoluut geen reden tot paniek, we zullen alles keurig herstellen voor zover dat mogelijk is.
We willen je vriendelijk verzoeken GEEN gebruik te maken van de website alvorens we alles weer in orde hebben gemaakt.
(Wanneer je toch inlogd loop je het risico dat je informatie niet meer achterhaald kan worden. Je bent gewaarschuwd!)
Werkzaamheden (15:00 NL tijd): Herstellen betaaltabellen, inlogprocedure, fora opnieuw inrichten, scripts aanpassen betalingen.
(Over enkele uren zal er een herstelprocedure hier beschreven worden zodat je zo spoedig mogelijk weer aan de slag kunt. Zoek alvast je betalingsinformatie op aub. Voor betalingen met Docdata: We hebben je PID nummer nodig. Dit staat op je bankafschrift!)
Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18
Reg. datum: 29 augustus 2006
Reg. datum: 29 augustus 2006
Ik begin me toch af te vragen wat er gebeurt is ? Ze waarschuwen je om niet meer op hun website in te loggen.... waarom sluiten ze dat dan niet even af ? Ze hebben je gegevens nodig ? Zijn ze alles kwijt dan ? Backups ? Waarom moeten na een servercrash betlalingsscripts worden aangepast e.d. ?
Het lijkt mij erop dat ze alles kwijt zijn... Erg vervelend voor ze... Maar voor dermate bedrijfskritische onderdelen moet je toch voor backups zorgen!
Het lijkt mij erop dat ze alles kwijt zijn... Erg vervelend voor ze... Maar voor dermate bedrijfskritische onderdelen moet je toch voor backups zorgen!
Reg. datum: 28 juni 2003
Reg. datum: 28 juni 2003
De eigenaar kennende zal ie wel weer zijn rekeningen niet betaald hebben en zal de hostingprovider hem wel afgesloten hebben. Was in de tijd dat ie een torrentsite al niet anders. Toen maakte het datacentre cq de hostingprovider zogenaamd ook allerlei fouten. Wel heel apart dat er wederom wordt gezegd dat er bij het hostingbedrijf / datacentre fouten door mederwerkers zijn gemaakt, exact hetzelfde vehaal werd toen ook al verteld .. Het blijft altijd hetzelfde bij deze eigenaar , continue geld tekort, beloftes doen die hij niet nakomen en op allerlei manieren proberen zoveel mogelijk geld binnen te krijgen in een zo kort mogelijke periode.
Op zijn torrentsite werden er ook allerlei prijzen belooft als je maar doneerde, de grote prijzen werden echter nooit uitgereikt (alleen de kleintjes zoals een spindeltje dvd's).
Het enige waar deze meneer goed in is, is mooie praatjes ...
Op zijn torrentsite werden er ook allerlei prijzen belooft als je maar doneerde, de grote prijzen werden echter nooit uitgereikt (alleen de kleintjes zoals een spindeltje dvd's).
Het enige waar deze meneer goed in is, is mooie praatjes ...
interesant verhaal
denk dat ik na deze periode van newscacher maar naar eweka of xsnews ga... als ik deze periode, die ik heb betaald teminsten nog weer terug krijg.
al met al was ik wel heel tevreden over newscacher maar ok.
ik wil toch wel graag 99,9 % online tijd van me news server.
al met al was ik wel heel tevreden over newscacher maar ok.
ik wil toch wel graag 99,9 % online tijd van me news server.
Gebruik Newsleecher icm Hitnews SSL verbinding. Dit gaat altijd met volle snelheid 1.5 mbit (via 8 bots) echter als ik voor een groep headers ga ophalen is er maar 1 bot actief en die haalt maar 250 a 400 kb 
Iemand enig idee hoe dit zit
Thx.
Iemand enig idee hoe dit zit
Thx.
Erg handig dat Newscacher problemen krijgt op een moment dat ze waarschijnlijk op vrij grote schaal alle reeds gedane Paypal betalingen moeten terugstorten.
Ze zijn voorbij de 45 dagen waarbij ik een transactie via Paypal kan aanvechten. Dat komt ze dus ook goed uit.
Ze zijn voorbij de 45 dagen waarbij ik een transactie via Paypal kan aanvechten. Dat komt ze dus ook goed uit.
Geen idee, download FTD dan heb je die headers niet nodig.quote:Help!!!! schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:57:
Gebruik Newsleecher icm Hitnews SSL verbinding. Dit gaat altijd met volle snelheid 1.5 mbit (via 8 bots) echter als ik voor een groep headers ga ophalen is er maar 1 bot actief en die haalt maar 250 a 400 kb
Iemand enig idee hoe dit zit![]()
Thx.
Als je iets snel wilt hebben (bijv van FTD) en supersearch is nog niet gesynchroniseerd of er is geen nzb of de bestandsnaam klopt niet dan is het handig om toch even te headeren.quote:StEelD schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:11:
[...]
Geen idee, download FTD dan heb je die headers niet nodig.
Verder heb ik eigenlijk liever antwoord op mijn vraag....
Help!!!! wijzigde dit bericht 23-04-2008 22:18 (17%)
Reg. datum: 19 juli 2005
Reg. datum: 19 juli 2005
Sinds ik gister de DNS servers van opendns heb ingevuld kon ik gelijk weer downloaden van reader.newscacher.com
DNS adressen.
208.67.222.222
208.67.220.220
Geen idee of het bij jullie werkt maar ik wilde het toch mededelen. Succes!
DNS adressen.
208.67.222.222
208.67.220.220
Geen idee of het bij jullie werkt maar ik wilde het toch mededelen. Succes!
Reg. datum: 14 augustus 2004
Reg. datum: 14 augustus 2004
Kun je vertellen waar ik die adressen in Grabit in moet vullen om te kunnen downloaden
? Het is een vraag van een leek dus bij voorbaat dank
Ik weet het inmiddels, invullen bij je Internetsettings dus 
objectief2 wijzigde dit bericht 23-04-2008 22:58 (20%)
Reg. datum: 04 november 2005
Reg. datum: 04 november 2005
Noem mij een belg...quote:strangerke schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:11:
[...]
Die was niet geweigerd , dat abbo heeft een week gewerkt . Maar bij newscacher hadden ze problemen met betalingen van paypal , deze werden door paypal niet doorgestort aan hun (zeiden ze). En omdat ze die betalingen niet kregen hadden ze dat abbo stop gezet , maar ik zou (volgens newscacher) dan ook zeker mijn geld terug krijgen .
Toen ze die problemen eindelijk opgelost hadden bij paypal heb ik dus een nieuw abbo aangemaakt . Met de veronderstelling dat ik het geld toch zou terug krijgen .
Maar nu dus voor de tweede keer gekl**t door die ...............
Dan heb je dus tweemaal geclaimd bij paypal ????quote:N!co schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:04:
[...]
Noem mij een belg...Maar hier exact hetzelfde. Ook een weekje kunnen downloaden, afgesloten, daarna weer betaald en tot nu toe niets. Ik heb wel geclaimd bij paypal. We zullen zien.
BTW , Die week dat hij werktte , was ik er wel 100 % tevreden mee . Maar meer dan 80 ¤ betalen voor een weekske , vind ik toch iets teveel van 't goede ( ookal wonen we in Belgie
Reg. datum: 10 oktober 2006
Reg. datum: 10 oktober 2006
----- Original Message -----
From: <support@newscacher.com>
Sent: Saturday, April 19, 2008 8:10 PM
Subject: NewsCacher.com - Betalen met Paypal .. Kun je even helpen ?
>
> Beste Antwan46,
>
> We zijn op zoek naar een gebruiker die ons even wilt helpen bij het uittesten van ons nieuwe Paypal systeem.Je kunt hier in de laatste post lezen wat de reden is :http://www.newscacher.com/forum/viewtopic.php?f=72&t=1127 We hebben slechts 1 persoon nodig .. Wellicht 2 maar zeker niet meer. Mocht jij on kunnen helpen dan ontvang je 1 jaar gratis usenet.Bedankt voor je aandacht.
>
> NewsCacher.com Team
>
>
Heeft iemand ook deze mailtje gehad?
Heb er maar niet op gereageerd.
En ook niet gekeken wat er in die link stond.
Van personen die hun beloftes / afspraken niet na komen ?
Een week voor pasen een proefabo genomen, was deze na de paasdagen al weer geblokkeerd.
Kreeg een mailtje van hun dat ze iets aan het reorganiseren waren, en alles zou daarna weer geactiveerd worden.
Dat activeren, moet tot heden nog gebeuren.
Heb tot heden nog geen mail meer van hun gehad.
From: <support@newscacher.com>
Sent: Saturday, April 19, 2008 8:10 PM
Subject: NewsCacher.com - Betalen met Paypal .. Kun je even helpen ?
>
> Beste Antwan46,
>
> We zijn op zoek naar een gebruiker die ons even wilt helpen bij het uittesten van ons nieuwe Paypal systeem.Je kunt hier in de laatste post lezen wat de reden is :http://www.newscacher.com/forum/viewtopic.php?f=72&t=1127 We hebben slechts 1 persoon nodig .. Wellicht 2 maar zeker niet meer. Mocht jij on kunnen helpen dan ontvang je 1 jaar gratis usenet.Bedankt voor je aandacht.
>
> NewsCacher.com Team
>
>
Heeft iemand ook deze mailtje gehad?
Heb er maar niet op gereageerd.
En ook niet gekeken wat er in die link stond.
Van personen die hun beloftes / afspraken niet na komen ?
Een week voor pasen een proefabo genomen, was deze na de paasdagen al weer geblokkeerd.
Kreeg een mailtje van hun dat ze iets aan het reorganiseren waren, en alles zou daarna weer geactiveerd worden.
Dat activeren, moet tot heden nog gebeuren.
Heb tot heden nog geen mail meer van hun gehad.
Ik denk dat je beter de Hitnews support kan aanschrijven.quote:Help!!!! schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:57:
Iemand enig idee hoe dit zit![]()
Thx.
Wist trouwens niet dat SuperSearch kon achterlopen op je eigen USP.
Ik meen vroeger te hebben gemerkt dat het zo was. Gisteravond wat het gewoon gelijktijdig. (headers en supersearch). Supersearch is flink verbeterd de afgelopen jaren..quote:tweakernick schreef op donderdag 24 april 2008 @ 02:16:
[...]
Ik denk dat je beter de Hitnews support kan aanschrijven.
Wist trouwens niet dat SuperSearch kon achterlopen op je eigen USP.
Momenteel staat dit op hun site:
Zeker als je het op tape backupt.
En dan nog dat als 'iemand' eea vern**kt dan zou je toch op een andere hd kunnen terugvallen????
Ik vind het gewoon erg vaag.
Vreemd want als jij een goed backup systeem hebt dan kan je dit soort zaken afvangen.quote:...
Werkzaamheden (23:00 NL tijd): Forumrechten aangepast, database vullen met bestaande accounts, service herstel pagina maken.
(Over enkele uren zal er een herstelprocedure hier beschreven worden zodat je zo spoedig mogelijk weer aan de slag kunt. Zoek alvast je betalingsinformatie op aub. Voor betalingen met Docdata: We hebben je PID nummer nodig. Dit staat op je bankafschrift!)
* We hebben in onze servers backup harddisken zitten echter door de provider is een fout gemaakt waardoor vrijwel alle backups teniet zijn gedaan en zodoende hebben we wat extra tijd nodig om zaken te corrigeren. Onze excuses hiervoor. De provider heeft inmiddels een schadevergoeding vastgesteld, en zal binnen enkele dagen worden uitgekeerd.
Zodra we het bedrag hebben ontvangen zullen we een extra korting doorrekenen zodat ook jij als klant er een voordeel mee doet.
Zeker als je het op tape backupt.
En dan nog dat als 'iemand' eea vern**kt dan zou je toch op een andere hd kunnen terugvallen????
Ik vind het gewoon erg vaag.
Norah
Nu heb ik bij Newscacher opeens weer een jaarabonnement en niet meer een halfjaar abonnement. Lijkt er op dat ze mijn Supreme abonnement hebben teruggezet wat ze vorige week zelf hebben opgeheven omdat ze zogenaamd geen Paypalbetalingen konden accepteren.
Geen spoor dus meer van mijn later afgesloten halfjaarabonnement en ik vrees dat ze binnenkort weer dat jaarabonnement wegkieperen omdat ze waarschijnlijk nog steeds die eerder gedane Paypalbetalingen niet kunnen accepteren. Of althans dat claimen ze.
Kan ook niks op het forum lezen terwijl ik bij mijn instellingen kan. Wazig allemaal dus.
Geen spoor dus meer van mijn later afgesloten halfjaarabonnement en ik vrees dat ze binnenkort weer dat jaarabonnement wegkieperen omdat ze waarschijnlijk nog steeds die eerder gedane Paypalbetalingen niet kunnen accepteren. Of althans dat claimen ze.
Kan ook niks op het forum lezen terwijl ik bij mijn instellingen kan. Wazig allemaal dus.
Ik zou in ieder geval even afwachten. Ik ga niet inloggen voordat ik weet dat alles weer werkt.quote:Ericr schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:48:
Nu heb ik bij Newscacher opeens weer een jaarabonnement en niet meer een halfjaar abonnement. Lijkt er op dat ze mijn Supreme abonnement hebben teruggezet wat ze vorige week zelf hebben opgeheven omdat ze zogenaamd geen Paypalbetalingen konden accepteren.
Misschien dat ze een tegemoetkoming doen op de afgesloten abonnementen.
Norah
Reg. datum: 29 september 1999
Reg. datum: 29 september 1999
Ik heb al een dikke maand een abonnement bij newscacher. Wou toch even melden dat bij mij wel alles gewoon werkt. Ik download elke dag, en ben niet afgesloten geweest. Als ik me goed herinner heb ik wel met iDeal betaald.
Ik wou dit toch even als tegengeluid melden. Ik realiseer me dat er veel problemen zijn gezien de berichten. Maar ik denk niet dat het oplichters zijn. Hooguit niet helemaal voorbereid op alle opstartproblemen.
Maar goed, laten we hopen dat nu alle problemen achter de rug zijn.
(PS. Heb dus alleen een abonnement. Heb verder niks met newscacher te maken).
Ik wou dit toch even als tegengeluid melden. Ik realiseer me dat er veel problemen zijn gezien de berichten. Maar ik denk niet dat het oplichters zijn. Hooguit niet helemaal voorbereid op alle opstartproblemen.
Maar goed, laten we hopen dat nu alle problemen achter de rug zijn.
(PS. Heb dus alleen een abonnement. Heb verder niks met newscacher te maken).
Dit topic is gesloten. ![]()