Dat krijg je toch nooit. Je krijgt dezelfde laptop mits leverbaar. Anders een andere die gelijk is. Als dat niet meer mogleijk is een model dat minimaal evensnel is. Een 2.2 C2D en 8800 ga je dus nooit krijgen. Denk dat als je je Asus nu laat crashen een F3Ka krijgt met TL-58 oid en een HD 2600. Ook niet verkeerd trouwensquote:NeoMe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:29:
Krijg spontaan ideën om zijn A6T gratis te laten upgraden door Asus
1,6Ghz > 2,2 Ghz ofzo
Go 7600 > Go 8800 GTX ofzo
Wat kan ik het beste kapot maken ?
Snap btw nooit waarom mensen zovaak een kapotte laptop hebben. Ik zit er elke dag op, thuis, school, etc...nooit niks kapot aan, geen krassen/deuken/scheuren etc...hardware 100%.
Service is wel makkelijk voor als er een keer iets is...maar ik heb nooit nooit problemen gehad ook niet met mobiel of andere apparatuur
In beide gevallen kun je geen garantie claimen. De eerste rode pixel valt gewoon buiten de garantie en deze 2e ook nu. Pas als je 3 dode pixels hebt ofzo (met allemaal andere voorwaarden) kun je pas een nieuwe claimen. Alleen een aantal duurdere modellen hebben de ZBD-garantie, maar de A6 valt daar dus niet onder...quote:objectief2 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:31:
Goedemiddag beste A6-serie gebruikers![]()
Ik heb even een vraagje over wat jullie zouden doen betreffende een probleem. Ik heb mijn A6Va nu sinds 2 jaar en 2 maanden (juli 2005). Een jaar lang geen problemen gehad, maar toen kreeg ik last van witte schermen. Heeft even geduurd, maar uiteindelijk dan toch een nieuw scherm erin gekregen en probleem opgelost. Het was toen juli 2006 zeg maar.
Wat ik vervelend vond was dat ik toen een rode pixel in mijn nieuwe scherm had en in die vorige niet...maar ik heb het maar zo gelatenOok omdat de plek (helemaal rechtsonderin de hoek) niet storend was.
Nu ontdek ik vanochtend ineens dat aan de rechterkant op ooghoogte weer een pixel niet meekleurt. Deze is zowel door de plek, precies op ooghoogte dus, als door de kleur (zwart/grijs) veel meer storend.
Nu is mijn vraag of ik hiermee kan aankloppen eventueel en wat jullie zouden doen? Formeel gezien is het scherm nog maar iets langer dan een jaar in gebruik, maar in principe heb ik misschien ook geen recht om te zeuren. Mede doordat ik gelezen heb dat het niet vaak optreedt dat er later dode pixel onstaan ben ik misschien toch bang dat er het komende jaar meer pixels niet meer werken![]()
Ik hoor graag wat jullie zouden doen, bvd
GENETX wijzigde dit bericht 27-09-2007 12:46 (47%)
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE