Oke, m'n accu lijkt weer te leven na een nachtje aan de lader!
Nu heb ik een mooie Pioneer GM-600 versterker, deze is al oud, maar is echt perfect voor dit doel, 2x35watt en ongeveer zelfde formaat als de marquant. Ook heb ik 2 10cm 2wegs pioneer speakertjes (ts-e1070). Alleen het probleem is, de versterker heeft 2 stekkers, 1 custom plug met daarop de stroom en luidspreker uitgangen (pinout staat in de manual), en 1 8pins din plug (met de pinnen rondom en niet in rijtjes). Dat is dus de line-in, de manual zegt daarover "to car stereo with din socket", ik kan alleen nergens op internet een goede pinout vinden, de meeste die ik vind hebben weinig te maken met linout/in. Iemand een idee hoe ik die moet aansluiten?
edit:
heb het al uitgevonden

, heb het even snel aangesloten, lijkt prima te werken, morgen eens bedrading en hout etc halen, en er kijken of ik er wat moois van kan bakken

Geen kratje, wil het wat kleiner en het geluid zou ook beter moeten zijn met hout. Moet nog verzinnen hoe ik het geheel ga vormgeven, morgen eens tekenen.
Heeft iemand enig idee hoe het zit met de koeling van mijn versterker als hij in een dichte houten kast komt te zitten? Hij is 2x18watt rms (2x35watt 'music power' het is minder overdreven dan het zogenaamde piekvermogen, maar neem toch aan dat de rms er meer toe doet). Opzich is de hele versterker omringt met het koellichaam, maar als er geen koude lucht langs komt?
Jazzle wijzigde dit bericht 25-07-2008 00:08 (32%)