Het is een Best Buy Guide. Vandale.nl :quote:k8skaaay schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:30:
Wat mij opvalt is dat al het spul "Duits" is er is dus (bijna) geen aandacht voor het "Amerikaanse" spul.
Radiators ? Waarom moet het allemaal "Mainstream" zijn ? Kijk bijv eens naar de heatercores, voor 35$ krijg je meer prestatie dan zon dual 120MM ding. Goh, het is wat meer werk om in je kast te krijgen, maar tja, je zit niet voor niets op tweakers.net.
Tevens is (iig met waterkoeling) het heel persoonlijk wat je wilt, je kan iedereen wel 8/10MM slang aanraden, maar er zijn dus mensen die van groter houden. Dus misschien een idee om de slang diameter & koppelingen vrij te houden.. Die kosten immers toch niet meer en slang ook niet.. Dus laat de mensen kiezen uit blokjes/rads en pompen.. Daar is waar naar gekeken wordt.
Het is dus niet zo dat dit de enige optie is. Mensen veranderen zelf ongetwijfeld wat zoals je zelf ook zegt. Kijk maar naar de BBG van de systemen. Heel veel mensen kopen niet het precieze systeem maar passen ook wat aan. Waarom zou dat hier niet kunnen? Alleen de mensen die gewoon waterkoeling willen en zich er verder niet in verdiepen, kunnen wel gewoon het lijstje overnemen en weten dat ze dan iig goed spul hebben.quote:gids (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die reizigers of toeristen rondleidt of de weg wijst en informatie geeft
2 boek, waarin men allerlei gegevens kan opzoeken => leidraad, wegwijzer
3 vrouwelijke scout van 11 tot 14 jaar
Het is dus absoluut niet zo dat dit het beste is. Alleen we proberen natuurlijk wel om goede sets te maken die goed bij elkaar passen en zo universeel mogelijk zijn. Als we dikkere slangen pakken kunnen mensen met ruimtegebrek een probleem krijgen. Ook als je hem uitbreidt zie je alleen maar slang i.p.v. iets anders. 8/10mm is gewoon een leuke maat voor veel mensen en goed genoeg
Verder kun je natuurlijk gewoon suggesties doen voor onderdelen. Als die echt veel beter zijn passen we het natuurlijk aan.
quote:Bulls schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:02:
Voor dat liang pompje zou ik een apparte reservoir nemen die reservoir in de top is een "pain in the ass" om te ontluchten "so I heared"
Ik ben het eens met Bulls. In een deel van ons geliefde topic was op een gegeven moment een hele discussie over deze combo. Die zorgde idd. voor veel schuim ed. Er stond zelfs nog wat over in de SP na afloop! Klik voor de pagina's waar het ong. staat.quote:Leip-o-Matic schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:03:
Volgens mij niet hoor ik zelf doe het met een t stukkie, nou dat is pas een pain in the ass want daar moet je steeds je pomp uit zetten als je luchtbelletjes ziet, bij dat res aangesloten OP de pomp (beste ongeveer) haal je gewoon die dop eraf en laat het water net zo lang stromen tot alle lucht eruit is. Tuurlijk zal er wel iets beters zijn maar je hoeft niet al te ver te pushen in luxe.
@TEAMIKKE dan zou ik ook niet dat micro res erbij doen voor nog ruimer budget of je moet de Laing pomp 'plain' nemen en dan de optie mogelijk maken, anders heb je straks 2 resevoirs... natuurlijk zal iemand die er een beetje verstand van heeft dat wel zien. Maar de BBG is bedoel voor mensen meer geen tot beetje kennis.
Ik denk dat we dan ook beter de Laing pomp zonder res. kunnen nemen en in plaats daarvan de Swiftech Micro Res nemen die zich al bewezen heeft met deze pomp. Dit is een klein goed werkend,goedkoop reservoir welke je vrijwel overal in je kast kunt plaatsen.
Wordt aangepast
TEAMIKKE wijzigde dit bericht 27-08-2007 09:03 (4%)
|| [CCIP] Demission || Specs! ||