Btw ik heb ook aparte anti knik veren gevonden zonder dopje, dus dat is weer wat minder, ik heb ook deze keer koelpasta erbij gedaan

Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 26-08-2007 11:46 (20%)
Highflow.nl
GoT Index » Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen » Best Buy Guide Waterkoeling- discussie
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]
Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 26-08-2007 11:46 (20%)
Highflow.nl
Bulls wijzigde dit bericht 26-08-2007 13:08 (34%)
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Highflow.nl
Je kunt natuurlijk een beetje doordrijven met ''beste performance''. Ik denk niet dat veel mensen zo'n gigantische radiator willen. Fanatieke OC' ers wel en je hebt altijd wel mensen die zoiets willen maar voor het grote gross is het niet rendabel. Verder vraag ik me ook af hoeveel winst je hebt t.o.v. een Thermochill Pa.3.120 aangezien die al erg goed koelt. Jammer genoeg is de koeling niet linear dus met zo'n gigantische radiator zal je hooguit 2 graden lager zitten. Ik vind dat het niet waard om er dan zoveel geld aan uit te geven voor die kleine prestatie winst.quote:Leip-o-Matic schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:19:
Maar als we die high end echt het beste van het beste gaan maken moeten we dan niet zo'n 1080mm rad nemen? Want ik denk dat 3 radiatoren bij elkaar wel wat beter presteren dan een 360 rad van thermochill...?
http://www.aquatuning.de/...E-NOVA-1080-Radiator.html
Zal even een opstelling maken met 1080mm rad en 360mm rad.
En nog even over je rad niet buiten de kast, zo'n ding ziet er toch hartstikke cool uit?!?! Als ik 100 euro aan iets uit geef wil ik het toch wel eventjes laten zien, en voor de mensen voor wie het bedoelt is, oke... zal wel maar als je waterkoeling neemt, zelfs als noob dan doe je het toch voor beter temps?(stil kan ook) En dat gaat niet echt helpen met je rad IN je kast.
Pomp: Liang of toch Eheim (volgens mij is eheim stiller, maar ik heb nooit liang gehad dus)
http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p466{1}116{9}185_Laing-DDC-Pumpe-12V-Pro.html
Deze heb ik gekozen omdat hij ook zo goed op is te hangen met demping, dat vond ik wel 'high-end'.
Fans: zeg het maar?? Noctua?? Papst? Coolink(gebruik ik zelf)??
Noctua's gedaan maar 9 x 20 euro... Dat tikt toch wel flink aan, dan zien de coolink's er wat aantrekkelijker uit met 11 euro per stuk.
Dat vind ik nou echt een prima setquote:Leip-o-Matic schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:46:
Hier de beloofde 360 variant:
Btw ik heb ook aparte anti knik veren gevonden zonder dopje, dus dat is weer wat minder, ik heb ook deze keer koelpasta erbij gedaan, en vorige keer had ik het over die pomp dat je hem leuk kon ophangen ja nou daar heb ik dus deze keer ook het ophang spul bij gedaan en als laatste: Welke fans moeten we nou nemen want die noctua's zijn spug duur, terwijl als je coolinks koopt zijn ze op hun hoogste stand pas op 3 cm te horen en nee ik heb geen gehoor gebrek.
[afbeelding]
Setsquote:To Do list :
- hoe presteren de verschillende dingen gerelateerd aan de kosten? - ?
- Wat is er allemaal op de markt aan goed spul? (Pricewatch kan wel een heele grote update gebruiken) - ?
-Duidelijk FAQ maken - ?
-Sets
• Stilte ¤ Prijskaartje doet er niet toe -Wordt aan gewerkt

TEAMIKKE wijzigde dit bericht 26-08-2007 18:55 (43%)
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 26-08-2007 16:14 (38%)
Highflow.nl
Druk even op 'view' bij een post met plaatjes en je ziet zo de code.quote:Leip-o-Matic schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:11:
Oke zal hem straks even zo maken maar hoe is de code nou? Gewoon img en dan /img?? of url gedoe?
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
Een foto zet je tussen: [ img] en [ /img] en dan geen spatie ertussenquote:Leip-o-Matic schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:11:
Oke zal hem straks even zo maken maar hoe is de code nou? Gewoon img en dan /img?? of url gedoe?
En even over die 1080mm rad he, die is dus maar 7 euro duurder, maar qua plaatsing is het een no-go idd.
Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 26-08-2007 17:45 (87%)
Highflow.nl

Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 26-08-2007 19:00 (155%)
Highflow.nl
Highflow.nl
Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 26-08-2007 18:51 (41%)
Highflow.nl
Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 26-08-2007 19:01 (12%)
Highflow.nl
Prima tips IMOquote:coolfris schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:44:
Ik mis de Yate Loons aka Nexus fans (D12SL-12) Supergoedkoop (¤6.49 bij freezinghardware en 3 voor ¤17.99 bij aquatuning), superstil (alhoewel elke fan op 5v volgens mij wel stil is) en verplaatsen veel lucht. Noctua's en papst(4412 F/2GLL) fans heb ik ook, waarvan de laatstegenoemde me het minst bevielen. Op de wat hogere voltages zijn die alles behalve stil te noemen. Noctua's zijn erg mooi presteren erg goed, maar zijn te duur als je ze met de evengoed presterende D12SL-12 fans gaat vergelijken.
Verklaar je naderquote:

TEAMIKKE wijzigde dit bericht 27-08-2007 16:25 (82%)
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 26-08-2007 20:13 (29%)
Highflow.nl
Dat is nu al de tweede keer. Als je wilt flamen en trollen ga je maar naar FoK. Als je niet constructief wilt of kunt zijn ga je maar gewoon weg.quote:
Alea iacta est
Alea iacta est
GoT Index » Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen » Best Buy Guide Waterkoeling- discussie
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos