Onder de 300 euro is zowiezo geen geweldig flatpanel te koop.quote:
Geen schaap.
GoT Index » Videokaarten & Beeldschermen » [TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
[Nieuw Topic]Onder de 300 euro is zowiezo geen geweldig flatpanel te koop.quote:Thrills33ka schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:30:
wat een beroerde bedoeling eigelijk...
ik heb nu een bijna 2 jaar oude Samsung SyncMaster 901B (Duitsland), maar daar merk ik weinig van een slechte kijkhoek of backlight bleeding of dat soort onzin...
het valt me echt tegen dat de nieuwere schermen daar nog steeds zoveel last van hebben
wat dat betreft staat de techniek gewoon stil...
er is dan ook geen reden om een nieuw scherm te kopen als ik het zo allemaal zie, ik was wel benieuwd naar een beetje betaalbaar 1900x1200 scherm, maar ook dat is er niet...
of kan iemand mij een geweldig breedbeeld scherm aanraden? 1680x1050, maar liefst 1900x1200 op een betaalbare prijs (onder 300 euro)
Geen schaap.
Niet doen .... ik heb daar 2 weggehaald..... ze gaan moeilijk doen als je hem terrug wil brengen... service is niet zo goed als ze zeggen.quote:bjavandijk schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:41:
Ik heb vandaag bij de MM in groningen een grote stapel 226bw zien liggen. Iemand enig idee of deze een juist panel hebben?
Op de schermen stond helaas niks vermeld. Op de dozen daarentegen wel.
Made in Slovakia
HE22HSPP
Made in Romania
ME22H9XP
BH6800329D-02
Ze konden mij niet vertellen wat de productie datum was, kon ik ook niet vinden.
Ik kon sowiezo, als het scherm mij niet beviel hem komen omruilen
of Romania
Ik heb al vaker wat teruggebracht bij de MM in Groningen. Ze hebben nog nooit moeilijk gedaan daar, ze stellen zelfs geen vragen maar geven direct geld terug. Dit is totaal anders bij de overkant. Daar is de kennis weliswaar iets hoger maar daar doen ze ook moeilijker bij het terugbrengen (zie hieronder).quote:RoaDHouse schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 01:29:
[...]
Niet doen .... ik heb daar 2 weggehaald..... ze gaan moeilijk doen als je hem terrug wil brengen... service is niet zo goed als ze zeggen.
quote:Ik ben naar Compterland aan de overkant gegaan en de 2232BW gekocht en die is gelijk een stuk beter.... en ook goede service daar.
Geen schaap.
Ik ben lelijk.
check it out it is flawless
De AL2423Ws van Acer heeft op papier erg goede specs en is onder de 450 euro.quote:stilmoonbathing schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:02:
Ik heb mezelf ook al sufgezocht naar een goede 24" en die Samsung245B lijkt me toch wel een mooi scherm, zeker voor die prijs (469/499) Ik heb nu een 23" Samsung LCDTV staan, dus beide op mn pc zou goed zijn.
Het enige wat me tegenzit is dat TN-scherm! Ik wil af en toe een FullHD 1080p film kijken (via 7600GS agp) en vooral veel CAD/Inventor etc, en voor de rest heel af en toe een spel spelen. (5ms)
Het lijkt me gewoon zeer onwaarschijnlijk dat dat het een goed/heel goed scherm is als er andere schermen zijn met dezelfde of kleinere afmetingen die meer dan het dubbele kosten!
Prad zei dit.
Dus dat de kleuren/contrast tegenvielen omdat het een TN-paneel had + de kijkhoek was minder.
Is er niet ergens anders een goed non-TN scherm voor ongeveer dezelfde prijs? (500e)
Ik ben lelijk.
Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com
PSN: japanner
hij pakt ook motorstorm en oblivion. ik krijg dus alleen dat bericht bij de XMB en als ik jamesbond probeer op te zetten. ik heb overigens geprobeerd de ps3 aan te sluiten op de huis tv(scart) maar de ps3 staat ingesteld om via scart alleen geluid door te laten dus dat is het enige wat ik krijg. ik weet niet precies of dit onderwerp in deze topic of die van de ps3 thuishoort dus heb ik het daar ook gepost.quote:japanner schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:33:
ik heb net een 206bw aangeschaft voor mijn ps3 en hij werkte voor een paar uurjes goed maar toen kreeg ik opeens een zwart scherm met een zwevend bericht die zegt: not optimum mode, recommended mode:1680 X 1050. der onder staat er ook nog een vraagteken. ik heb al een beetje gegoogled maar dat staat geen duidelijk antwoord op mijn probleem. het gekke is dat als ik de f1 demo selecteer(doe ik door te luisteren) hij het opeens wel gewoon doet maar wanneer ik weer naar XMB terug ga krijg ik weer dat vervelende bericht. de gran turismoe demo doet het overigens niet(heel raar). heeft iemand een antwoord op dit probleem? graag snel want ik heb net heavenly sword aangeschaft en die zou ik nu wel heel graag willen spelen
PSN: japanner
Een apart topic, of hier in VB of eventueel in SGD, is een betere optie dan je vraag op verschillende plekken in grote topics te stellen.quote:japanner schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:37:
ik weet niet precies of dit onderwerp in deze topic of die van de ps3 thuishoort dus heb ik het daar ook gepost.
Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!
2232gw is glossy screen en bw is normaal scherm zeg maar....quote:Deathchant schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:56:
hier wat reviews en foto's van de 2232GW
http://www.tweaknews.net/...cmaster_2232gw/index2.php
Best een redelijke review. Ik weet alleen niet de exacte verschillen tussen 2232BW, 22323GW en 22323GW+
luukh wijzigde dit bericht 17-09-2007 13:28 (14%)
Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!
Je krijgt een RMA nummer van ze. Vervolgens neemt een koerier contact met je op. Daar spreek je een datum mee af. Op www.aflevertijd.nl komt te staan wanneer hij bij je langskomt. Je zorgt dat je je spullen bij de hand hebt, doos niet dichtmaken, ze trekken hem toch weer open om de checklist door te nemen.quote:olof schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:27:
Iemand hier enig idee hoe de repair service van samsung is?
Ik heb net mijn scherm aangemeld, maar ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die daar al ervaring mee hebben. Er werd mij verteld dat er een monteur voor langs zal komen. Doen ze dit ook 's avonds? Zo nee, komen ze op elk adres dat ik wil? Aangezien ik overdag niet thuis ben (en mijn vriending ook niet) wil ik ze dan dus op mijn werk langs laten komen.
Mocht iemand mij hier iets over kunnen vertellen graag.
Probleem bij mijn monitor is een verticale rij subpixels die niet goed zijn. Resultaat is een blauwe streep over mijn scherm. Niet heel goed zichtbaar onder windows enzo, maar bij een donkere achtergrond zie je het heel goed.
Ik ben lelijk.
You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...
1920x1200 onder de 300 euro bestaat nietquote:Thrills33ka schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:30:
wat een beroerde bedoeling eigelijk...
ik heb nu een bijna 2 jaar oude Samsung SyncMaster 901B (Duitsland), maar daar merk ik weinig van een slechte kijkhoek of backlight bleeding of dat soort onzin...
het valt me echt tegen dat de nieuwere schermen daar nog steeds zoveel last van hebben
wat dat betreft staat de techniek gewoon stil...
er is dan ook geen reden om een nieuw scherm te kopen als ik het zo allemaal zie, ik was wel benieuwd naar een beetje betaalbaar 1900x1200 scherm, maar ook dat is er niet...
of kan iemand mij een geweldig breedbeeld scherm aanraden? 1680x1050, maar liefst 1900x1200 op een betaalbare prijs (onder 300 euro)
Ik zou daar me daar niet te druk over maken, ze hebben het allemaal wel een beetje.... de 1 meer dan de ander.quote:Snuffel schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 07:56:
Gisteren bij Computerland in groningen een 225BW gekocht.
Aangesloten thuis, en tot mijn geluk géén dode pixels.
Wel aardig wat backlight bleeding. Wat heet: zwart is eigenlijk grijs.
Wat mij opviel is dat de bleeding 'effecten' zich ook voordoen in het midden...
Langs de randen is het goed waarneembaar, maar in het midden zit ook een soort streep dat aan beide kanten vertakt.
Misschien nog even wat beter instellen, al heb ik gisteren een aantal programma's doorlopen om de handel naar mijn zin in te stellen.
Ik heb ook bij de MM in Groningen gekeken en er waren inderdaad dozen met Roemenië en Slovakia erop.quote:Niek1616 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 16:20:
Ik heb inmiddels de 226 BW en probeer er achter te komen welke versie (S, A of C) ik heb.
Op de sticker staat geen letter, en ook in het service menu is de paneel info er niet.
Is er nog een andere manier mogelijk?
Hij is trouwens gefabriceerd in Roemenië staat op de doos. Ze hadden ook slovaakse bij de MM.
Of deze manier betrouwbaar is "geen idee"quote:Gravitas schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:33:
Bij deze nog even een 'omrekentabelletje' wat ik van een Frans forum heb geplukt:
version BAx : Samsung
version BLx : AUO
version BIx : CPT
version BDx : CMO
Hier kun je dus via de Version (die nog wel in het Servicemenu te vinden is) zien welk paneel je hebt. (BV. M-ME22W0BDA-1003 is een BDx, dus een C paneel).
edit: Dit betreft alleen de Samsung 226BW
*ASUS P5E* | *XEON E3110@ 4.7 GHZ* | *Crucial Ballistix Tracer @1000-CL4* | *EVGA 9800GTX+ OC* | *SSD* SuperPI Mod 1M 9,8 SEC
Hmm jammer dat ze de specs van die 206BW niet in de body van een 205BW stoppen ik vind die glimmende pianolak en ronde vormen niet zo geweldig (mening)quote:salimrmaf schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:16:
Mijn oplossing is dus: 206BW.
Swordlord wijzigde dit bericht 18-09-2007 16:02 (16%)
Amd athlon X2 4200+ | 3 GB ram DDR400 | ASUS 8800GTS 640 | Tijd voor wat nieuws of niet he!!
Great 10000:1 -> nog meer BB...:(quote:luukh schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:23:
[...]
2232gw is glossy screen en bw is normaal scherm zeg maar....
edit:
mn japans is niet zo goed maar volgens mij heet de + contract 10000:1
en de normale GW 3000:1
als die ooit in nederland uitkomt tenminste..
Als je weet welke paneel (a/s/c) er in de monitor zit dan hoor ik dit graag.. De demo TFT die er staat is volgens mij een C-paneel. Tenminste als deze manier van als deze manier van versie checken juist is,quote:bjavandijk schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:41:
Ik heb vandaag bij de MM in groningen een grote stapel 226bw zien liggen. Iemand enig idee of deze een juist panel hebben?
Op de schermen stond helaas niks vermeld. Op de dozen daarentegen wel.
Made in Slovakia
HE22HSPP
Made in Romania
ME22H9XP
BH6800329D-02
Ze konden mij niet vertellen wat de productie datum was, kon ik ook niet vinden.
Ik kon sowiezo, als het scherm mij niet beviel hem komen omruilen
of Romania
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Videokaarten & Beeldschermen » [TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona