Hoofdcategorieën
Topicacties

[TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Nieuw Topic
Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
b3n666 schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:23:
Mjah als je de reviews leest die zeggen dan weer wel dat de 226 wat betreft beeldkwaliteit zo'n beetje het beste is wat je gaat krijgen onder de 22'' schermen, iig in dezelfde prijsklasse. Als je het dubbele wil betalen is er vast wel beter te krijgen.
Of je neemt een 20" scherm, daar is sowieso al meer te krijgen dan alleen maar TN paneeltjes. Als je beetje serieus aan de slag wilt met Photoshop zou ik sowieso niet voor een 22" gaan, maar voor een goede 20" (net zoveel workspace, maar wel andere panelen verkrijgbaar) of gelijk voor een 24" met een goed paneel.

Maar goed, zullen weinig mensen zijn die maar voor een 20" gaan. Want een groot scherm is veel toffer natuurlijk, kan je beter mee opscheppen. :P

Koeitje wijzigde dit bericht 02-12-2007 15:26 (9%)

Reg. datum: 07 juli 2001

Heb nu al een tijdje de 2032MW, erg fijne en mooie extra monitor. Veel aansluitmogelijkheden dus wat dat betreft echt een prima machine.

Ik krijg echter de picture settings voor TV niet echt lekker ingesteld, er is altijd wel iets waar ik niet tevreden over ben. Ik vroeg me af welke settings andere gebruikers van deze TV gebruiken?

Leek
Reg. datum: 13 november 2004

quote:
Redempt schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:04:
[...]

Ik ben lang van plan geweest een 226BW te kopen, maar de verschillende panels vond ik toch iets te ver gaan, net zoals de support van Samsung.
Er zullen binnekort toch weer nieuwe schermen uitkomen, dus kan best nog even wachten.
Wanneer zouden die schermen moeten komen? Ik ben namelijk "in the market" voor een 22" widescreen, en zou het zonde vinden als ik net te vroeg een 2232BW'tje koop

Ik ben niet leet, ik ben een leek ;)

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
Koeitje schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:25:
[...]

Of je neemt een 20" scherm, daar is sowieso al meer te krijgen dan alleen maar TN paneeltjes. Als je beetje serieus aan de slag wilt met Photoshop zou ik sowieso niet voor een 22" gaan, maar voor een goede 20" (net zoveel workspace, maar wel andere panelen verkrijgbaar) of gelijk voor een 24" met een goed paneel.

Maar goed, zullen weinig mensen zijn die maar voor een 20" gaan. Want een groot scherm is veel toffer natuurlijk, kan je beter mee opscheppen. :P
Ik doe niet echt photoshop (en al helemaal geen fotobewerken, hooguit texture werk, dus beetje variate in kleur kan dan nog wel) maar wel 3dsm. Is kleur voor je render ook belangrijk maar dat kan ik uiteindelijk op een crt nog wel checken dus 100% goed is geen must, al moet het natuurlijk wel bijna goed zijn zeg maar. 20'' heb ik over gedacht, maar met 22 zie je alles toch wat beter denk ik, het is wel fijn als je veel kwijt kan en het toch nog goed zichtbaar is.
quote:
barcawinner schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:07:
[...]

Wanneer zouden die schermen moeten komen? Ik ben namelijk "in the market" voor een 22" widescreen, en zou het zonde vinden als ik net te vroeg een 2232BW'tje koop
Mjah is dat niet altijd zo? koop vandaag wat, en een week later lees je weer dat er binnenkort iets uitkomt wat weer een stuk beter zal gaan zijn. Ik zou gewoon proberen het scherm wat je wil op te zoeken en in een winkel kijken wat je ervan vind en als je er tevreden mee bent zou ik daar gewoon voor gaan.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 24 mei 2004

Ik zit me een beetje te orienteren voor de aanschaf van een nieuwe monitor.

Ik zit nog te twijfelen tussen de HP w2207h en de BW226, de HP lijkt superieur maar met alle prijsvechters is de BW226 bijna 80 euro goedkoper onderhand. En zóveel beter is de HP nu ook weer niet.

Maar aangezien het nog wel even kan duren voordat ik tot een koop overga (waarschijnlijk ga ik wachten op de nieuwe Intel Q lijn en GeForce 9) zal het wellicht pas februari worden.

Mijn vraag is nu: is er al iets bekend over een mogelijke opvolger ofwel nieuwe serie (BW227 wellicht)?

Reg. datum: 13 juni 2005

Ik heb sinds vanmiddag de 931BW en er vallen mij 2 dingen op.

Als ik de resolutie op 1024x768 zet en ik wil dat centreren of op zijn minst in vaste aspect verhoudingsschaal weergeven zodat ik niet naar een breedgerekt beeld krijg dan gaat de monitor allemaal rare strepen en trillende lijnen weergeven. Is dat normaal?
Mijn 740BF kon namelijk wel gewoon alle resoluties centreren of op verhoudingsschaal weergeven.

Volumius wijzigde dit bericht 04-12-2007 20:54 (18%)

Insane Obtrusion

Ik heb tot mijn grote tevredenheid al een tijdje de 2232BW. Heerlijk scherm, mooi scherp, hoog contrast, helemaal prima.

Ook heel geinig dat je de helderheid van het ledje kan instellen. Wat ik echter niet kan vinden is de mogelijkheid om at knipperende ledje uit te zetten, als de monitor geen beeld krijgt. Is datuberhaupt mogelijk??

Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -

Ik heb inmiddels na hier enkele reacties te hebben gelezen toch een 226CW gekocht.

Ik heb hem inmiddels in huis en ik moet zeggen dat hij uitstekend bevalt. Backlightbleeding is er wel maar persoonlijk heb ik er nog geen seconde last van gehad. Je ziet het alleen maar als je scherm echt zwart is en je er echt hard op gaat letten.

De kleuren zijn echt fantastisch en mooi "vol". Ik speel veel TF2 en dit ziet er echt fantastisch uit op deze monitor.

Stroomverbruik is prima. Met de brightness op 30 gebruikt de monitor ~26W. Als ik 'm feller zet doen m'n ogen gewoon pijn dus 30 werkt voor mij prima.

Pwnd

Reg. datum: 10 maart 2004

Ik heb sinds een paar dagen ook de 2232BW. Wat een mooie scherm! Ik ben altijd crt schermen gewent, maar dit is toch wel even anders! Veel scherper en wat een helder beeld. Ik zou haast zeggen een beetje te helder! Je zou er zo "las-ogen" van krijgen! Daarom de vraag: wie heeft er de juiste instellingen. Ik heb zelf al enkele malen gespeeld met de instellingen maar ik kom er niet uit. Het beeld is wat te warm vind ik en de helderheid zou ook wat minder mogen. Maar met Magictune Dynamisch Contrast word veel automatisch ingesteld en kan je b.v. contrast e.d. niet aanpassen.

Reg. datum: 30 april 2004

Ik loop er sterk over te denken om de 245B te kopen. Ik heb geloof ik op dit moment alle reviews gelezen die oa in dit topic worden genoemd. De meeste reviews zijn wel te spreken over dit beeldscherm zeker omdat het een TN paneel heeft. Ook over de kleuren is men wel te spreken.

Nu vroeg ik mij af mensen die dat beeldscherm ook hebben er ook zo over denken?

Dus als mensen nog argumenten hebben om mij over de streep te trekken hoor ik dat graag!

Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
chrisborst schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:13:
Ik loop er sterk over te denken om de 245B te kopen. Ik heb geloof ik op dit moment alle reviews gelezen die oa in dit topic worden genoemd. De meeste reviews zijn wel te spreken over dit beeldscherm zeker omdat het een TN paneel heeft. Ook over de kleuren is men wel te spreken.

Dus als mensen nog argumenten hebben om mij over de streep te trekken hoor ik dat graag!
Ik heb deze 245B ... en ik kan je vertellen dat deze super is voor het geld .... bijna geen BB op dit scherm te bekennen ... kleuren zijn gewoon goed. Voor gamen is dit scherm ook goed... geen ghosting enz.....

Cantona.
Reg. datum: 21 september 2001

quote:
RoaDHouse schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:20:
[...]

Ik heb deze 245B ... en ik kan je vertellen dat deze super is voor het geld .... bijna geen BB op dit scherm te bekennen ... kleuren zijn gewoon goed. Voor gamen is dit scherm ook goed... geen ghosting enz.....
Kleuren kan ik je niets over vertellen, ben niet zo'n kleur addict. Maar het overige is in orde. Geen noemenswaardige BB, ik zie het iig niet. Het enige waar ik last van had was van hoofdpijn, contrast aangepast en hoofdpijn weg : Enige nadeel is dat ik zonder m'n lenzen niets meer kan zien op dat ding, zit er bijna een meter van af. B)

Reg. datum: 19 juli 2007

ik heb zelf deze monitor ook, totaal geen bb. oke, zon dell 24" zal wel betere kleuren geven, maar is een stuk duurder. ik vind dit een prima scherm, zeker voor het geld. mooie kleuren(voor tn dan), geen ghosting...

Let's DDR!!!
Reg. datum: 21 februari 2004

het zal allemaal hierboven al gemeld zijn maar het is en super scherm voor wat je met dat geld kan krijgen. Toen ik hem toendetijd kocht een van de beste 24 inch scherm in dat prijssegment toendertijd ^^
(als we je nu nog niet over de streep getrokken hebben dan weet ik het ook niet meeer :P )

Dance Dance Revolution

quote:
Kabuto_Raiger schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:10:
(als we je nu nog niet over de streep getrokken hebben dan weet ik het ook niet meeer :P )
Nou ik ben de streep over. Morgen komt de samsung 245B binnen! Zal dan wel posten hoe hij bevalt.

Let's DDR!!!

laat weten wat je ervan vind ^^
ik vind het zelf een topscherm voor dat geld, ik heb er me PC en X360 aan hangen en zou nu niet anders meer willen in elk geval :)

Dance Dance Revolution

Reg. datum: 22 november 2007

quote:
RoaDHouse schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:20:
[...]
Zelf heb ik er ook eentje binnen en overtreft gewoon alle verwachtingen. Gelijk even een korte review geschreven op de frontpage :) Zal nog wel wat aangvult worden zodra ik me nieuwe videokaart heb want ja onboard is een beetje zonde he 8)7

Let's DDR!!!

quote:
_Sparkie_ schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:36:
[...]

Zelf heb ik er ook eentje binnen en overtreft gewoon alle verwachtingen. Gelijk even een korte review geschreven op de frontpage :) Zal nog wel wat aangvult worden zodra ik me nieuwe videokaart heb want ja onboard is een beetje zonde he 8)7
haha ja onboard is idd dan een beetje zonde met zo een mooi scherm
heb zelf de HIS X1650 pro draaien en die voldoet prima om HD video mee af te spellen
ben wel op zoek naar een andere kaart want ik wil me spellen ook op HD kwaliteit kunnen spelen :+

Dance Dance Revolution

quote:
Scherm is net binnen, en zojuist aangesloten. Echt wat een ruimte! Nadat de helderheid omlaag was geschroefd, zag het beeld er echt mooi uit. Zwart is mooi diep van kleur, en alles ziet er echt helder en scherp uit. Net een HD film gekeken, en zag er echt mooi uit.
Ben blij dat ik hem heb gekocht.

Oude 20" moet ik maar verkopen, want ik krijg hem niet goed aangesloten als 2e monitor. Reso van de 24" veranderd dan namelijk.

Let's DDR!!!

quote:
chrisborst schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:45:
[...]

Scherm is net binnen, en zojuist aangesloten. Echt wat een ruimte! Nadat de helderheid omlaag was geschroefd, zag het beeld er echt mooi uit. Zwart is mooi diep van kleur, en alles ziet er echt helder en scherp uit. Net een HD film gekeken, en zag er echt mooi uit.
Ben blij dat ik hem heb gekocht.

Oude 20" moet ik maar verkopen, want ik krijg hem niet goed aangesloten als 2e monitor. Reso van de 24" veranderd dan namelijk.
yay ^^v
en nog een gebruiker erbij
heb hem zelf inmiddels al weer een aardig tijdje maar ik blijf het me beste 450 euro vinden die ik ooit heb uitgegeven op plek 2 me 360 die er aan hangt :P
maar ik blijf me afvragen though, zijn er verschillende revisies qua schermen, voor zzover ik het gezien heb zijn er S en R panelen :?

Dance Dance Revolution

Reg. datum: 24 mei 2004

Heb net eindelijk voor het eerst de 226BW, de 2232BW en de HP W2207h pal naast elkaar gezien en uitvoerig vergeleken (heb 25 minuten voor de schermen in de BCC gestaan).

Moet toch zeggen dat de HP er het best uit zag, zowel de kleuren als het design, het zag er gewoon veel levendiger uit... en dan niet op een overdanig contrast manier. De 226BW en 2232BW hadden eigenlijk alleen een betere verticale kijkhoek. De grote teleurstelling vond ik de 2232BW die maar geen fatsoenlijk diep zwart kon vertonen.

Ik heb alle 3 de monitoren uitvoering met de settings zitten rommelen maar de 2232BW kreeg ik maar niet goed. Toen ik ze alle 3 naar mijn mening zo goed mogelijk had ingesteld (zodat ze allemaal even fel oogden) kon ik toch niks anders bedenken dan dat de HP het beste was.

Maarja, of dat het prijsverschil rechtvaardigd... dat is een heel ander verhaal.

Reg. datum: 22 november 2007

quote:
Kabuto_Raiger schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:48:
[...]

haha ja onboard is idd dan een beetje zonde met zo een mooi scherm
heb zelf de HIS X1650 pro draaien en die voldoet prima om HD video mee af te spellen
ben wel op zoek naar een andere kaart want ik wil me spellen ook op HD kwaliteit kunnen spelen :+
ja dat geloof ik graag dat het goed wil met deze onboard willen de hd beelden wel erg gauw haperen :P maar ja binnenkort komt er hier ook een nieuwe videokaart staat al inbestelling (8800gt als ie ooit komt 8)7 maar dat ff terzijde) dus ja :) heel ff geduld nog hier en dan gaat het helemaal goed komen.

Let's DDR!!!

quote:
_Sparkie_ schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:52:
[...]

ja dat geloof ik graag dat het goed wil met deze onboard willen de hd beelden wel erg gauw haperen :P maar ja binnenkort komt er hier ook een nieuwe videokaart staat al inbestelling (8800gt als ie ooit komt 8)7 maar dat ff terzijde) dus ja :) heel ff geduld nog hier en dan gaat het helemaal goed komen.
haha de 8900gt wil ik op zich wel gaan halen zodra de 9xxx serie uit is, ik loop altijd 1 gen achter met wat betreft videokaarten. Kosten overweging die ik maak :) tot die tijd probeer ik het met me huidige uit te zingen en voor wat het scherm betreft tenzij er een 32 inch versie op de markt komt zie ik mezelf niet van scherm wisselen :)

Dance Dance Revolution

Reg. datum: 24 augustus 2006

Hoe kan ik het beste het stof van mijn 226 bw halen? Ik heb een dikke laag en ben bang om het scherm te beschadigen.

Reg. datum: 28 juli 2001

quote:
chrisborst schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:13:

Ik was eigenlijk in de markt voor een 226BW maar door alle spookverhalen over de verschillende versies trek ik maar 130 euro extra uit de portemonee en heb ik vanochtend die 245B besteld.

Heb een ColorVision Spyder en ga daarmee eerst m'n kleuren profiel goed calibreren (en niet direct pielen met al die standaard profielen die meegeleverd worden).

Ik ben voornamelijk aan het gamen / surfen / proggen en af en toe foto's aan het bewerken (en vertrouw op m'n Spyder) en ik lig niet wakker van een beetje BB en smalle inkijkhoek en al helemaal niet voor dit geld :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: