Ik print wel zo nu en dan eens wat dus het moet wel enigsinds overeen komen.
De
review die ik gelezen heb waren niet zo super enthousiast, maar ik vroeg me af hoe erg het was.
Begrijp me niet verkeerd, voor gaming en gewoon windows werk is het een prima scherm! Maar wanneer de kleuren moeten kloppen is het'm toch echt niet. De kleuren moeten toch wel ongeveer kloppen omdat ik met foto's en soms wat drukwerk aan de gang wil. Dat de inkijkhoek er voor zorgt dat de kleur bovenin iets verschilt van de kleur onderin vind ik niet erg. Ik ga morgen eens naar de 2403 van iiyama kijken. Die is als het goed is al in de fabriek gecalibreerd.
Stiekem ben ik toch eens aan het kijken naar een ander panel (IPS). Bijvoorbeel de 2407 van Dell. Alleen die is plotseling niet meer op ebay te vinden.
quote:
1 review had het over een gelijke/betere kleur dan de 2407 en de LG, evenals de Acer`s.
Welke reviews zijn dat geweest? Ik heb even in de startpost gekeken maar daarin kan ik dat niet terug vinden. In de review die ik hierboven heb aangegeven doet de 245T het heel aardig maar daar zit ook geen TN panel in tegenstelling tot de 245B
Hyphylus wijzigde dit bericht 28-11-2007 00:18 (16%)